Napadlo mne, jestli trochu nespojit system jidla, piti a system nemoci.
Treba, kdyz snim za sebou 10 mas z jezevce, tak se mi udela nevolno … dalsi faze zvraceni … pokrocily stav zanet zaludku apod.
Nebo budu neustale cpat do sebe kukuricny chleb … celkove oslabeni organismu … organismus strada … treba jemny postih na nejakou vlastnost (silu, odolnost, charismu)
Jde mi o to vice stridat stravu … nekrmit svou postavu stale stejnym jidlem … prokladat to zeleninou, ovocem, lepsimi jidly atd.
Neni nutne aby to treba pri zvraceni ubiralo HP, ale treba IC vidim chudaka, jak se cpe nejakym nechutnym jidlem .. zacne zvracet … postava se nad nim slituje … pozve ho na dobre jidlo … atd.
System jidla a piti
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
heht, zajímavý nápad, ale technicky špatně proveditelný. Na každé postavě by bylo nutné pamatovat co jedla a kdy jedla a to třeba 20 jídel do minulosti. Navíc by bylo nutné speciálně systémově rozlišovat maso, a zeleninu a atd... Tj. buď předělat všechno jídlo, nebo to udělat na bázi tagů což ovšem značně zesložiťuje přidávání dalších jídel do hry.
Nepřijde mi vzhledem k pracnosti a výpočetním nárokům že by přínos byl větší než vložené úsilí.
Nepřijde mi vzhledem k pracnosti a výpočetním nárokům že by přínos byl větší než vložené úsilí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.