Postava a (ne)strach ze smrti.
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Chápu to tak, že pro tvoji postavu přestala mít smrt smysl. A jako hráč potřebuješ zavést systém, který by tvou postavu opět donutil bát se smrti. Hráč se smrti postavy již bojí, protože nechce přijít o expy. Chápu to dobře?
*vytřeští oči*
Na to potřebuješ SYSTĚM? Co třeba noční můry? Deprese bez zjevné příčiny? Panický podvědomý strach z toho, co postavu minule zabilo? Chlape bídná, je to TVOJE postava, záleží jen na TOBĚ jak ji budeš hrát. A žádný systém ti v tom nepomůže.
*vytřeští oči*
Na to potřebuješ SYSTĚM? Co třeba noční můry? Deprese bez zjevné příčiny? Panický podvědomý strach z toho, co postavu minule zabilo? Chlape bídná, je to TVOJE postava, záleží jen na TOBĚ jak ji budeš hrát. A žádný systém ti v tom nepomůže.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
*nevěřícně zírá*DenGrasse píše: … bez ohledu na to, jestli pro to důvod je nebo není zavést permku je dobrej nápad...
No... *odkašle si*.. možná jsem to špatně pochopil... neříkáš, že vynucovat permanentní smrt postav je dobrý nápad, viď že ne?
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Lehce OT: Ad permka: Povinně bych ji stoprocentně nezaváděl, obtížnost světa EQ na ni není dělaná. I servírka nakonec umřela, i když až na 7. úrovni.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Je permka a permka.… Když tě zabije jezevec, nebo zemřeš blbou náhodou.. tak proč si ji dávat probůh?
Grasi už tak je tenhle svět obtížnej. Nejsem proti permce, sám sem si toho užil dost. Ale poviná permka je hloupost. Bylo by to více omezující a svazující. Čeho bys tím docílil? stále a stále nové postavy. EQ by se stala takovou stanicí metra na florenci... asi tak si to představuju. Mimojiné, jsou tu i postavy a je jich dle mého dost co zemřeli jen párkrát. A když už si dát permku, tak v pěkným Q, nebo ve fakt pěkně vyhrocené situaci, kdy ta permka bude za něco stát, a né protože tě sežral jezevec nebo tě poštípal krab.
Grasi už tak je tenhle svět obtížnej. Nejsem proti permce, sám sem si toho užil dost. Ale poviná permka je hloupost. Bylo by to více omezující a svazující. Čeho bys tím docílil? stále a stále nové postavy. EQ by se stala takovou stanicí metra na florenci... asi tak si to představuju. Mimojiné, jsou tu i postavy a je jich dle mého dost co zemřeli jen párkrát. A když už si dát permku, tak v pěkným Q, nebo ve fakt pěkně vyhrocené situaci, kdy ta permka bude za něco stát, a né protože tě sežral jezevec nebo tě poštípal krab.

V realu te neuklove slepice ani neukouse jezevec. Kdyz pujdes v noci z Blatny do polny nevyskoci na tebe deset banditu nasim svetem nepobihaji liti vlci, minotauri, draci, yuan-ti, drowove, goblini, skreti, vrrci... mam pokracovat? :)Jája CZE píše:To Wendigo: Opravdu je pro POSTAVU cena za smrt nemalá? A jaká je, jestli se můžu zeptat? To že můžeš, nebo nemusíš hrát pět minut bolest hlavy? moje postava nedostává exp, ty dostávám já jako hráč.
To je to, za co tady lobuju, přenést tu smrt na postavu, ne na hráče. Představ si svět EQ v reálu. Pravidelně kolem tebe někdo umře a pravidelně se mu zranění zhojí a kněz jej obživí.. Vážně si myslíš, že by lidé seděli doma a nevystrčili nos? To by teprve začalo na cestě peklo, kdyby každý věděl, že stačí jeho tělo zanést do chrámu a pojede se zase znova. My tady v reálu máme pemku a podívej se kolem sebe. Lidi se vraždí, jezdí jak hovada, dělají nebezpečné sporty, hrají si z výbušninami.
Presne to co rika Ez, jak to zahrajes je jen ciste na tobe.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
Devalvace smrti tu určitě je, dokonce byc hřekl, že smrt (taková, jakou ji bereme) tu vůbec není.
Stejně jako na konci filmu se objeví "Konec" ,"Fin" ,"The End" , tak na konci příběhu postavy by měla být smrt. Konečná stanice, definitivní konec.
To tu není ,smrt je v NWN světech devalvována na úroveň senné rýmy. Chvíli štve, ale pak už je zase včechno "all right".
Postavy se jí nemusí bát, to jen hráče může zamrzit ztráta XP... v tom je ten problém.
Jak (a proč?) pak uvěřitelně hrát pud sebezáchovy?
Stejně jako na konci filmu se objeví "Konec" ,"Fin" ,"The End" , tak na konci příběhu postavy by měla být smrt. Konečná stanice, definitivní konec.
To tu není ,smrt je v NWN světech devalvována na úroveň senné rýmy. Chvíli štve, ale pak už je zase včechno "all right".
Postavy se jí nemusí bát, to jen hráče může zamrzit ztráta XP... v tom je ten problém.
Jak (a proč?) pak uvěřitelně hrát pud sebezáchovy?
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Mám asi málo výrazný podpis, že? =P (Nechápete? Tak si ho přečtěte .))
Devalvace smrti tu možná je - a jestli ano, tak jen pro někoho. Skutečně záleží na tom, jak ji hrajete. Jestli se neustále zabíjíte a jste v pohodě, pořád se objevujete a nic nehrajete (jako v onom flashovém videjku, co jsem na rychlo vytvořil), tak se nedivím, že vám to tak přijde. Pokud si ale ze smrti odnesete šrám nejen na těle, ale i na duši, kdy nemůžete spát, pernamentně vás bolí hlava a je vám špatně... nebude se vaše postava pak bát? Já myslím, že bude - a hned je pud sebezáchovy zpátky.
Jak někdo někde psal (tuším ve vtipné hlášce): Uvědomujete si vůbec, jak to bolí? .)
Devalvace smrti tu možná je - a jestli ano, tak jen pro někoho. Skutečně záleží na tom, jak ji hrajete. Jestli se neustále zabíjíte a jste v pohodě, pořád se objevujete a nic nehrajete (jako v onom flashovém videjku, co jsem na rychlo vytvořil), tak se nedivím, že vám to tak přijde. Pokud si ale ze smrti odnesete šrám nejen na těle, ale i na duši, kdy nemůžete spát, pernamentně vás bolí hlava a je vám špatně... nebude se vaše postava pak bát? Já myslím, že bude - a hned je pud sebezáchovy zpátky.
Jak někdo někde psal (tuším ve vtipné hlášce): Uvědomujete si vůbec, jak to bolí? .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Reagoval jsem na víc příspěvků, ne jen na tvůj. Každopádně, nevím, proč si myslíš, že nechápu, co se snažíš sdělit .)
Ty píšeš, že smrt je na EQ nepodstatná, nedůležitá, nic neznamená, tedy není důvod se jí bát.
Já píšu, že ti nic nebrání zvýšit důležitost smrti na EQ pro svou postavu, aniž by se musel zavádět globální systém, pravidlo, whatever.
V čem je nedorozumnění?
Ty píšeš, že smrt je na EQ nepodstatná, nedůležitá, nic neznamená, tedy není důvod se jí bát.
Já píšu, že ti nic nebrání zvýšit důležitost smrti na EQ pro svou postavu, aniž by se musel zavádět globální systém, pravidlo, whatever.
V čem je nedorozumnění?
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Ehm, souhlasím s vámi, ale to potom bude moje postava skoro permanentně v depresi, protože má asi prostě smůlu, nic nevydrží a je zvědavá.
Depresívní zvědavec je skutečně pro mně tak neuchopitelná věc, že se ani nepokusím ji ve hře ztvárnit. A Svačinkáře bojícího se vylézt ven já zahrát nedokážu, nebo ne dlouho.
Ale díky za vstupy, budu o tom přemýšlet


Ale díky za vstupy, budu o tom přemýšlet

-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Proč by měla být pernamentně v depresi? Copak máš tak nízkou Moudrost? Copak se tvá postava nedokáže poučit?
Když udělám něco, co má pro mě velice špatné důsledky, tak jsem možná pitomej a udělám to ještě dvakrát třikrát, ale pokud to má pokaždé velice špatné důsledky, tak se to snad odnaučím dělat, ne? (a pokud někdo použije příměr s alkoholem, tak mu rovnou odpovídám, že tam převažují "pozitiva" (motivace pít) nad "negativy" (motivací nepít), tj. kocovina není tak špatná jako je kalba dobrá... tady ale mluvíme o OPRAVDU ŠPATNÉ KOCOVINĚ. Jako třeba - kolikrát půjdete znovu chlastat, když jste to už třikrát zkusili a pokaždé skončili na JIPce?)
Když udělám něco, co má pro mě velice špatné důsledky, tak jsem možná pitomej a udělám to ještě dvakrát třikrát, ale pokud to má pokaždé velice špatné důsledky, tak se to snad odnaučím dělat, ne? (a pokud někdo použije příměr s alkoholem, tak mu rovnou odpovídám, že tam převažují "pozitiva" (motivace pít) nad "negativy" (motivací nepít), tj. kocovina není tak špatná jako je kalba dobrá... tady ale mluvíme o OPRAVDU ŠPATNÉ KOCOVINĚ. Jako třeba - kolikrát půjdete znovu chlastat, když jste to už třikrát zkusili a pokaždé skončili na JIPce?)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Asi nijak. Je velice málo důvodů, pro které by jakákoli postava s pudem sebezáchovy riskovala smrt, zranění, nebo třeba jen bolest. Má ale smůlu, protože na druhé straně sedí hráč, který využije sebemenší záminky (ať už tomu někdo říká quest, autoquest nebo prostě jen chuť někam zajít), aby svého tamagočiho potýral. A pokud by měl hrát realisticky každé škrábnutí, odstonat každou rýmu a po smrti předvádět kompletní amnézii, migrény a kdo ví co ještě, je Equilibrie plná psychicky labilních trosek, který si mění plínky kdykoli někde hlasitě zaštěká pes.OneHeart píše:Devalvace smrti tu určitě je, dokonce byc hřekl, že smrt (taková, jakou ji bereme) tu vůbec není.
Stejně jako na konci filmu se objeví "Konec" ,"Fin" ,"The End" , tak na konci příběhu postavy by měla být smrt. Konečná stanice, definitivní konec.
To tu není ,smrt je v NWN světech devalvována na úroveň senné rýmy. Chvíli štve, ale pak už je zase včechno "all right".
Postavy se jí nemusí bát, to jen hráče může zamrzit ztráta XP... v tom je ten problém.
Jak (a proč?) pak uvěřitelně hrát pud sebezáchovy?
Edit: jája mě v zásadě předběh
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
Ale proč? Vždyť jsou v podstatě "nesmrtelné" a mají jistotu, že se dožijí příjemného stáří. Přinejhoším párkrát umřou, žeano...Braenn píše:
Asi nijak. Je velice málo důvodů, pro které by jakákoli postava s pudem sebezáchovy riskovala smrt, zranění, nebo třeba jen bolest. Má ale smůlu, protože na druhé straně sedí hráč, který využije sebemenší záminky (ať už tomu někdo říká quest, autoquest nebo prostě jen chuť někam zajít), aby svého tamagočiho potýral. A pokud by měl hrát realisticky každé škrábnutí, odstonat každou rýmu a po smrti předvádět kompletní amnézii, migrény a kdo ví co ještě, je Equilibrie plná psychicky labilních trosek, který si mění plínky kdykoli někde hlasitě zaštěká pes.
Edit: jája mě v zásadě předběh

"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
to je právě otázka, jak hrát nepřitomnost smrti jako takové (= zazvonil zvonec a pohádky je konec)Braenn píše: No pozor, to že přežijí neznamená že necítí bolest, bavíme se o tom jak to hrát, ne jak to "vidí" postava
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
Kratce shrnuto podtrzeno hraci se smrti boji a maji duvod se ji bat, to jestli se ji bude bat postava je jen na vas. Co se tyce fatalnich zraneni, zmrzaceni atd. to potrebujete na vsehcno system? Tak to zahrajte, magie toho dokaze vylecit hodne ale hodne take ne takze to snad neni takovy problem misto "doleci se do plna a beha jako camrda" par EQ tydnu kulhat, chodit o holi, nepouzivat jednu ruku a tak dale a tak dale. Fantazii se meze nekladou.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Udělal bych přikyvující smajlík, ale nějak se mi tu nenačítají obrázky, takže nevím, kterej to je .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
No a neni to pravda?
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar