EQ 3

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

hide + feat = mam odskusane ze to funguje bez vyhadzovania z hide modu (zavisi na nastaveniach v 2da zrejme)
hide + item = jop, toto nejde
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Sylmael píše:hide + feat = mam odskusane ze to funguje bez vyhadzovania z hide modu (zavisi na nastaveniach v 2da zrejme)
hide + item = jop, toto nejde
Hm, zajímavé. Zkoušel jsi to na standardních nebo dodávaných extra? Ty jdou dodat jen přes spell (feat spustí spell a to spustí skript) a spell nelze použít v hide, vždy to vyhodí. Leda by tam byl nějaký fígl jak to upravit.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

Skusal som to len na vlastnych pridanych.
Pozri vo feat.2da posledny stlpec ReqAction a nastav tam 0.
Mozno bude treba tiez v spells.2da vypnut stlpce kde sa zadavaju animacie kuzlenia.
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Sylmael píše:Skusal som to len na vlastnych pridanych.
Pozri vo feat.2da posledny stlpec ReqAction a nastav tam 0.
Mozno bude treba tiez v spells.2da vypnut stlpce kde sa zadavaju animacie kuzlenia.
ReqAction je jasná to se používá běžně, vypnuté mám u některých featů oboje a stejně to vyhazuje z hidu. Ještě si s tím pokusím pohrát.. Ale dík.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Čistě laický (nekamenovat, pokud jsem moc mimo) poznatek - např. sběr hub a jahod z Hide nevyhazuje. Sběr skla, mušlí ano. A přitom na oboje je potřeba "jen" prázdné ruce. "Naleziště" skla po "vyčerpání zmizí" stejně jako houba (naleziště na jedno použití). Písek s mušlemi po vyčerpání zůstává, stejně jako jahodí(ostružiní)), ačkoli jedna z dvojic Hide ruší, druhá nikolivěk. Nešlo by hledat pomoc zde? *bezradně krčí rameny*
Obrázek
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

labir píše: Podle mě druid, byť sebehorší jakmile kácí stromy tak už prostě není druid ale stává se jakýmsi buildem s OOC levely druida. Takže ne, podporovat to nebudu.
No, dalo by se spekulovat jestli prokaceni suchych stromu prekazejicich ostatnim v rustu a likvidace polomu nejsou pro les prospesne, ale na to by si asi druid pozval odbornika.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Darmonlor píše:
labir píše: Podle mě druid, byť sebehorší jakmile kácí stromy tak už prostě není druid ale stává se jakýmsi buildem s OOC levely druida. Takže ne, podporovat to nebudu.
No, dalo by se spekulovat jestli prokaceni suchych stromu prekazejicich ostatnim v rustu a likvidace polomu nejsou pro les prospesne, ale na to by si asi druid pozval odbornika.
Jeste ze nejsi druid : )

edit pro vysvetleni, aby mne zase nekdo nenapadal z utocnych prispevku : ) :

odhledneme od toho, ze pokacet suchy strom != bezne kacet stromy, ktere se vetsinou kaci zdrave a ze zlamany a mrtvy strom taky neni to prave "kaceni" a tedy:

Suché a napůl zničené a zetlelé stromy dávají skvělý prostor pro lesní zvířata, aby si v nich stavěly doupata, ať už pod kořeny, v dutinách (ptáci), jsou kvalitní ložiska hmyzu -a tedy jednoho ze základních článků potravního řetězce pro lesní faunu. To, že se na nich daří líp mechu a dalším rostlinám, protože jsou vyživovány mrtvým dřevem, ani nemluvím.

Suchý strom překážející ostatním v růstu? No... tím, že by jim stínil světlo to asi nebude :) Suchý strom už tolik těch listů asi mít nebude. Oproti tomu jeho rozkládající se kořeny a odpadávající zetlelé kusy kmene a větví hnojí půdu v okolí, a pokud se k němu přitočí další stromek, nebude pro něj problém ho obtočit, vyhnout se mu - cokoliv. Nebo ho klidně prorůst.

Nějaká regulace po kalamitě taky není vhodná. Uvedl bych příklad NP Šumava, kde po kůrovcové kalamitě v osmdesátých letech česká strana rozhodla pro kácení a vymýcení oblastí, které byly kůrovcem napadeny (odvezení stromů atp), bavorská to ponechala na přírodě (sice s těžkým srdcem a navíc nebylo jisté, jestli to je správné řešení). Nakonec se ukázalo, že bavorské lesy se po deseti letech vzpamatovaly a teď jsou zase báječně zelené, české utrpěly obrovské škody a česká Šumava na mnoha místech vypadá jako po boji. A to díky téhle snaze regulovat a pomáhat přírodě. ^_^
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

KaTo píše:Čistě laický (nekamenovat, pokud jsem moc mimo) poznatek - např. sběr hub a jahod z Hide nevyhazuje. Sběr skla, mušlí ano. A přitom na oboje je potřeba "jen" prázdné ruce. "Naleziště" skla po "vyčerpání zmizí" stejně jako houba (naleziště na jedno použití). Písek s mušlemi po vyčerpání zůstává, stejně jako jahodí(ostružiní)), ačkoli jedna z dvojic Hide ruší, druhá nikolivěk. Nešlo by hledat pomoc zde? *bezradně krčí rameny*
Použití placeablu a použití featu. Technicky je to úplně něco jiného. Asi jako jablka a hrušky. Rozdíly při použití různých placeablů jsou dané mým nastavením sběru/dolování.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

labir píše:
Sylmael píše:Skusal som to len na vlastnych pridanych.
Pozri vo feat.2da posledny stlpec ReqAction a nastav tam 0.
Mozno bude treba tiez v spells.2da vypnut stlpce kde sa zadavaju animacie kuzlenia.
ReqAction je jasná to se používá běžně, vypnuté mám u některých featů oboje a stejně to vyhazuje z hidu. Ještě si s tím pokusím pohrát.. Ale dík.
Este ma napada, ze by v scripte pre dany feat bol prikaz co sposobuje vyhodenie z hide (ClearAllActions alebo nieco take snad). Alebo skus script featu ktory vyhadzuje z hide zakomentovat cely a potom otestovat ci to stale vyhadzuje.
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Taury píše:Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
Na tom to celé stojí. Na vlastních kouzlech vznikajících/objevovaných in-game za pochodu. Odhadovaná velikost množiny všech možností 10^6. Více až to bude hotové.

Sylmael: Tím to není. Prostě ať nastavím cokoliv a spustím featem přes blank kouzlo skript který obsahuje jen poslání hlášky tomu kdo to spustil tak mě to stejně anuluje všechny mody včetně hide.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

labir píše:
Taury píše:Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
Na tom to celé stojí. Na vlastních kouzlech vznikajících/objevovaných in-game za pochodu. Odhadovaná velikost množiny všech možností 10^6. Více až to bude hotové.
Tohle zní docela zajímavě, můžete mi někdo poslat link, kde je to lépe vysvětlené? Nebo jestli si dá někdo tu starost a popíše mi to sem? Jak a co.. Dík.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

anurin píše:
labir píše:
Taury píše:Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
Na tom to celé stojí. Na vlastních kouzlech vznikajících/objevovaných in-game za pochodu. Odhadovaná velikost množiny všech možností 10^6. Více až to bude hotové.
Tohle zní docela zajímavě, můžete mi někdo poslat link, kde je to lépe vysvětlené? Nebo jestli si dá někdo tu starost a popíše mi to sem? Jak a co.. Dík.
Pokud vim, zadne info ohledne noveho systemu magie zverejneno nebylo.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

vlatní kouzla: :newconfus: :dribble: :worthy: :punk:

featy a hide: Nevím jestli to pomůže, ale emoce úklona na mém quickslotu z hidu nevyhazuje (zapnutí výběru emocí ale tuším ano).
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
kokosak
Příspěvky: 2955
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Pavel Urban píše:featy a hide: Nevím jestli to pomůže, ale emoce úklona na mém quickslotu z hidu nevyhazuje (zapnutí výběru emocí ale tuším ano).
*ukloní se* asi opravdu ne :megalol:

pardon za OT, nemoh sem si vodpustit
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
allekoo
Příspěvky: 671
Registrován: 16. 1. 2007 0.52
Bydliště: SR - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od allekoo »

ale huš huš dráčku, Din sa naozaj uklána.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Pavel Urban píše: featy a hide: Nevím jestli to pomůže, ale emoce úklona na mém quickslotu z hidu nevyhazuje (zapnutí výběru emocí ale tuším ano).
ehm... : )

Emoce uklona na quicksloutu je z kruhoveho menu emoci, cili to je tlacitko, co spousti nejakou animaci.

Vyber emoci je feat. jak tu uz bylo parkrat receno, pouziti featu z hidu vyhazuje. Pouzitim tohoto featu se vyvola dialog, jehoz nejakou volbou spustis animaci.

Non click sber se bude delat pomoci featu.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

2kokosak: To máš jako rozdíl mezi "tě pic" a "nechť bohové střeží všechny vaše dny, vaše veličenstvo." Prostě za pochodu puklrle neuděláš a málokdo si ho zaslouží. :bigwink:

2allekoo: Díky, jsem rád, že aspoň někdo si všiml. :biggrin:

2Balrog: Jo jo, já vím, že je to feat a úklona je mezi nimi. Jen protože je to stále ve stejném kruhovém menu, myslel jsem, že to můžě nějak souviset. Ten sběr přes feat mě právě trápí, proto s nadějí vzhlížím k Sylmaelovi s Labirem a doufám, že něco kolem toho featového vyhazování z Hidu vymyslí.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1653
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Hmm mimochodem by se hodilo kdyby se dalo dát zvířecím společníkům základní pokyny-schovej se,neútoč atd.…
Protože takhle jsou některý zvířata na nic...viz panter? :)
umí se skrývat celkem dobře, má zákeřnej atd. ale je mu to k ničemu když se prostě schovat nechce.
____
A taky by bylo pěkný, kdyby měl druid cosi, co by fungovalo jako silnější tišící, ale trochu "hůř"...prostě pro druida je výhodnější projít se přes medvědy než přes haldu krys.…
Kdyby ta normální tišící aspoň netrvala jedno kolo. nebo tak něco.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
laty
Příspěvky: 89
Registrován: 7. 4. 2007 22.07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od laty »

George píše:
A nešlo by ,když už jsme u toho i nastavit pokročilejší ovládání sumonnů,tj to co je v datadiscích?Narážím na zakázání kouzlení summonům,vzdálenost atd atd.Ti,co mají Archona jistě pochopí... :clover: :bigwink:
Odpovědět