Trvali taming
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
a co jezevci? ti by se dali určitě použít...v podstatě jsou si strašně podobnílabir píše:Modely trpasličích dětí nejsou k dispozici.

Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
HELE ESLI TI POTKAM TAK SE TI NĚČO STANE PÁČ SA MI TED NARODIL SYNEKAkira píše:a co jezevci? ti by se dali určitě použít...v podstatě jsou si strašně podobnílabir píše:Modely trpasličích dětí nejsou k dispozici.
// JE TO UŽ TROCHU OT ale přijde mi trochu hloupý běhat jako trpaslík s panenkou v ruce když bych chtěl tak to zahraju v** ale ten model by se šiknul a kdyby šlo že by třeba běhal za mnou no jéjé to by byla paráda ale nevim jestli by šlo ho třeba zavřít v pronajatym domě aby se mi po loadscreenu zase nešoupnul ke mě jako je to u summonu
PODPIS
myslím, že si ještě počkáš, než za tebou bude běhat....aspon pár let..teda pokud nedospívá stejně rychle jako výše zmiňovaní savci 

Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Ehm...mám takovej nápad...docela se mi líbí a myslím že by se mohl líbit i někomu jinýmu.
Jde o to, že by místo standartního vybírání přítelíčků/společníků by se tamovali.….
Podle mě by to vypadalo líp a bylo by to i zábavnější.
Lepší než to jak je to teď...já jakožto zkušenej druid (
) sem nikdy neviděl na desce draka/plívníka/či co já vím co... ale spousta postav (třeba i na prvním lvlu) ho má.
Podle mě by bylo lepší kdyby kouzelníci/zaklínači začínali s (obyčejnou) kočkou/myší/žábou/netopýrem atd.
A druidi/hraničáři s psem/kočkou/atd.…
A s přibývajícíma zkušenostma by měli šanci na "lepší" společníky...
Jestli to jde vůbec udělat systémem.
Jde o to, že by místo standartního vybírání přítelíčků/společníků by se tamovali.….
Podle mě by to vypadalo líp a bylo by to i zábavnější.
Lepší než to jak je to teď...já jakožto zkušenej druid (

Podle mě by bylo lepší kdyby kouzelníci/zaklínači začínali s (obyčejnou) kočkou/myší/žábou/netopýrem atd.
A druidi/hraničáři s psem/kočkou/atd.…
A s přibývajícíma zkušenostma by měli šanci na "lepší" společníky...
Jestli to jde vůbec udělat systémem.

Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
-
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10. 12. 2006 17.16
- Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
- Kontaktovat uživatele:
Vše se dá nějak odůvodnit. Většina postav není z desky. Můžou mít přítelíčka ze své sféry. Nebo ho získali nějak jinak. Ale je to dobrý nápad. Akorát nevím jak by se to omezilo. Při přestupu by to asi musel hlídat nějaký skript.George píše:Ehm...mám takovej nápad...docela se mi líbí a myslím že by se mohl líbit i někomu jinýmu.
Jde o to, že by místo standartního vybírání přítelíčků/společníků by se tamovali.….
Podle mě by to vypadalo líp a bylo by to i zábavnější.
Lepší než to jak je to teď...já jakožto zkušenej druid () sem nikdy neviděl na desce draka/plívníka/či co já vím co... ale spousta postav (třeba i na prvním lvlu) ho má.
Podle mě by bylo lepší kdyby kouzelníci/zaklínači začínali s (obyčejnou) kočkou/myší/žábou/netopýrem atd.
A druidi/hraničáři s psem/kočkou/atd.…
A s přibývajícíma zkušenostma by měli šanci na "lepší" společníky...
Jestli to jde vůbec udělat systémem.
Pěkný systém zvířecích společníků mají na ALFA, klasický NWN systém tam je vyřazený, místo toho hraničáři a druidi dostanou item - píšťalku, která po použití přivolá podle tabulky pravděpodobnosti výskytu v oblasti zvíře (ledního medvěda na poušti nenajdeš, zato v podzemí si můžeš ochočit podzemní ještěrku...), které pak má charakter za společníka. Zvíře může přes item dočasně nebo trvale (aby si mohl najít jiné) propustit. Myslím, že tam byla i určitá pravděpodobnost, že společník nebude char následovat do lokace, kde se přirozeně nevyskytuje. Nemám absolutně tušení, jak obtížný je něco takovýho naskriptovat, tak mě kdyžtak ignorujte
Bratrstvo zabanovaných!
Na ALFA?co je alfa?Ghost píše:Pěkný systém zvířecích společníků mají na ALFA, klasický NWN systém tam je vyřazený, místo toho hraničáři a druidi dostanou item - píšťalku, která po použití přivolá podle tabulky pravděpodobnosti výskytu v oblasti zvíře (ledního medvěda na poušti nenajdeš, zato v podzemí si můžeš ochočit podzemní ještěrku...), které pak má charakter za společníka. Zvíře může přes item dočasně nebo trvale (aby si mohl najít jiné) propustit. Myslím, že tam byla i určitá pravděpodobnost, že společník nebude char následovat do lokace, kde se přirozeně nevyskytuje. Nemám absolutně tušení, jak obtížný je něco takovýho naskriptovat, tak mě kdyžtak ignorujte
Ale aspoň víme, že by ten systém asi šel vytvořit.

Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
A co by dostali trpaslici jako je Govan a jemu podobni při svým.…"vzrůstu do šířky"
tříprsťáka nebo co? 


Govan syn Thora ("Oh fun and games!")
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Jak nemaj, co si to dovolujes, samozrejme ze maj! Trpaslice bez vousu je ostudou rasy.anurin píše:Trpasličí děti jsou v lokaci kam nikdo nesmí, páč takové obludy nikdo nikdy neviděl a pro dobro postavy a dobré spaní hráče ani neuvidí. Docela se divím že trpasličí ,,Dámy´´ plnovous nemají též
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar


Jen ještě vymyslet jak by to bylo u zaklínačů a čarodějů?Ti nemaj něco jako porozumění zvířatům.Znalosti? asi ne :) nevím.Poraďte někdo kdo třeba hraje za čaroděje bo zaklínače.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
No podle me je to kravina protoze vetsina charu si pritelicka privedla z domovsky sfery takze by to bylo jen pro ty co sou z desky a GM by s tim meli tunu prace nejdriv to udelat a pak davat kazdymu druhymu vyjimku.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Domnivam se, ze velmi pravdepodobne se toto menit nebude. Uz ted je na vyber nadstandardne vetsi mnozstvi familiaru/animal companionu. Vyvoj s levelem je pokud vim implementovan automaticko ve vyvoji pritelicka, ktereho lze navic pri level upu menit. Jako navrh mi to prijde zbytecne vzhledem k pomeru usili/prinos …
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím …..cybermisa píše:Domnivam se, ze velmi pravdepodobne se toto menit nebude. Uz ted je na vyber nadstandardne vetsi mnozstvi familiaru/animal companionu. Vyvoj s levelem je pokud vim implementovan automaticko ve vyvoji pritelicka, ktereho lze navic pri level upu menit. Jako navrh mi to prijde zbytecne vzhledem k pomeru usili/prinos …
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
Psanec píše:Souhlasím …..cybermisa píše:Domnivam se, ze velmi pravdepodobne se toto menit nebude. Uz ted je na vyber nadstandardne vetsi mnozstvi familiaru/animal companionu. Vyvoj s levelem je pokud vim implementovan automaticko ve vyvoji pritelicka, ktereho lze navic pri level upu menit. Jako navrh mi to prijde zbytecne vzhledem k pomeru usili/prinos …

Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Dracek neni drak, je to jen takova chytrejsi jesterka a popravde mnohem proflaknutejsi u magu co klasicky hrat neumi je tzv. "panter typ" protoze vypada mnohem vic "drsne" ale znam i maga co ma pantera hraje dobre, znam jednoho co ma dracka a hraje otresne, jde o to ze inteligentni familiary jako jsou pixie a dracci si berou ti kteri za ne chteji chrat primo zatimco kocky, pavouky, mysi a tak dale si berou ty kterym staci ze s pritelickem jednou za den neco zahvezdickuji jak zviratko zere nebo se necha drbat na brise. To je kazdeho vec tak at si kazdy vezme co chce, jak k tomu dotycnemu pritelickovi prisel ma kazdy lepsi hrac vymyslene a dovede to vysvetlit a nerekne vam "no to sem tamhle nasel draka"…
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar