Labir píše:Talmarin píše:Pro mne jako hrace jsou ty informace jiste prinosne

, ale na HCRP server si myslim nepatri.
Co ma kdo vedet, co si cim zvysuji ci co mam nakouzlene nebo jaky mam postih? Jak zjistuji informace o potvorach, ze jsou imunni na kriticke udery ci maji zvysenou magickou imunitu?
Ta klasifikace (obtizny, nemozny …) alespon u potvor by se zkousnout dala … udava treba hruzu co na mne ta potvora od pohledu udelala.
Je v plánu do rozšíření.
Super!
Ty popisky jsou na nic. I tu obtížnost postavy bych dal pryč - to je přece blbost, aby postava poznala, jak těžké by to měla někoho zabít, když ji potká poprvé v životě a nezná ji.. to je čistě ooc informace a bylo by to mnohem více HC RP a zajímavější bez toho. Donutilo by to hráče hrát realističtěji tj. nejprve vše dost zvážit, než něco řekne nebo udělá a snažit se odhadovat druhou postavu dle jejího popisu vzezření a chování - pak by podle stylu hry druhé postavy bylo možno docílit i toho, že by nějaká postava mohla blafovat, dělat ramena apod... a přitom by to byl chcípáček.. Dobří RP hráči toto dokáží i při stávajícím stavu a mnohokrát jsem toho byl svědkem. Ale hráč s výrazně silnější pstavou, pokud není úplně fér, toho může zneužít nebo minimálně hraje postavu jinak (jakoby v klídku, páč ví, že je čelem slabší postavě neohrožený - a to si přiznejme, že už i to působí na každého, byť tu postavu hraje 100% RP a tak, jak by se chovala - ten klid neodbouráš resp. ten neklid a napětí chybět bude)), než jak by ji hrál, kdyby NEVĚDĚL a musel by hrou POZNÁVAT, ODHADOVAT, POKOUŠET, RISKOVAT atd.. a prožil by mnohem víc napjatých situací.…
Těším se na rozšíření - i když už teď je to ráj
