
Prestižní povolání
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Prestižní povolání
Zdravim napadlo mě že by šlo udělat více prestižních povolání které nwn nemá.Našel sem na to celkem pohodový editor a mohlo by to rozvinout možnosti rozvíjení postav.Určitě by to bylo zajímavý například povolání co jsou v příručkách povolání pro DD3.edici jako Inkvizitor,Pán Opilců,Popírač Magie,Geomant či další. 

-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Prestižní povolání jsou prakticky na RP serveru zbytečnou věcí. Ona prakticky povolání tak jak jsou teď jsou dost zbytečná a kontraproduktivní a jsou v systému NWN jen jako relikt papírových pravidel. Zhoršovat tento stav přidáním N nových nechci.
Když někdo chce hrát třeba inkvizitora tak ať jej hraje pomocí stávajících povolání, alespoň se uvidí zdali chce to povolání jen pro jeho výhody a speciální možnosti nebo pro hráčský zážitek. No a když vydrží, bude to hrát pěkně takže bude pro server přínosem (i bez těch specialit), tak není problém dodělat mu nějaké ty výhody přímo na míru jako extra subrasu dodatečně za herní zásluhy (za předpokladu možnosti updatovat modul což bude po EQ3). Navíc tak hráčská fantazie není svázána tím co je možné a nemožné (seznam povolání), ale jen možnostmi enginu hry (což je řádově větší množina možností). Takhle na EQ přibyly minimálně 3 nové subrasy a další je v pořadí na EQ3 (dotyčná určitě ví).
Závěr: Extra povolání na Equilibrii nebudou nikdy.
Když někdo chce hrát třeba inkvizitora tak ať jej hraje pomocí stávajících povolání, alespoň se uvidí zdali chce to povolání jen pro jeho výhody a speciální možnosti nebo pro hráčský zážitek. No a když vydrží, bude to hrát pěkně takže bude pro server přínosem (i bez těch specialit), tak není problém dodělat mu nějaké ty výhody přímo na míru jako extra subrasu dodatečně za herní zásluhy (za předpokladu možnosti updatovat modul což bude po EQ3). Navíc tak hráčská fantazie není svázána tím co je možné a nemožné (seznam povolání), ale jen možnostmi enginu hry (což je řádově větší množina možností). Takhle na EQ přibyly minimálně 3 nové subrasy a další je v pořadí na EQ3 (dotyčná určitě ví).
Závěr: Extra povolání na Equilibrii nebudou nikdy.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Inkvizitor? To by mohlo být zajímavé. *píše si něco na seznam dlouhý jak Gatesův čistý příjem zapsaný v binárním kódu*
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Heh, předělat na DnD postavené NWN na skill based systém je opravdu šílená myšlenka :DDenGrasse píše:pokud by se něco líbilo mně, bylo by to naopak zrušení classů - všichni by byli obyvatelé/humanoidi a dostávali by featy a bonusy/postihy podle svého zaměření, potažmo RP... ale to je čirá utopie, takže to nerte jen jako takový výlev
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>
Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
ale krásná.Darmonlor píše:Heh, předělat na DnD postavené NWN na skill based systém je opravdu šílená myšlenka :DDenGrasse píše:pokud by se něco líbilo mně, bylo by to naopak zrušení classů - všichni by byli obyvatelé/humanoidi a dostávali by featy a bonusy/postihy podle svého zaměření, potažmo RP... ale to je čirá utopie, takže to nerte jen jako takový výlev

PODPIS
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Vězte že jsem nad tím uvažoval a že by to až na různé drobnosti i šlo. Každá postava by měla 1. level "obyvatel" a tím by to haslo. XP by nebyly a místo toho by byly dynamické skill pointy (něco co zatím nebylo nikde v žádné hře co vím použito). Jenže vyšlo mi z toho že na plný úvazek by předělání NWN do tohoto systému trvalo 1/2-1 rok aby to slušně fungovalo.… Takže nic.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Možné, ale neskutečně pracné, přesně :D Já počítal tak půl roku na trochu jiné zjednodušení - zavedení jen 3 classů. Ale pracnost mě odradila :Dlabir píše:Vězte že jsem nad tím uvažoval a že by to až na různé drobnosti i šlo. Každá postava by měla 1. level "obyvatel" a tím by to haslo. XP by nebyly a místo toho by byly dynamické skill pointy (něco co zatím nebylo nikde v žádné hře co vím použito). Jenže vyšlo mi z toho že na plný úvazek by předělání NWN do tohoto systému trvalo 1/2-1 rok aby to slušně fungovalo.… Takže nic.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Tak to nefunguje. Musíš vědět co máš dělat abys tohle mohl dělat. To není mechanická "automatická" práce co je jen strašně pracná, je to vysoce kreativní činnost kdy teprve hledáš "jak udělat aby to fungovalo".DenGrasse píše:Když mi někdo řekne co mám dělat, budu to klidně dělat. třeba rok (pochopitelně ne na plný úvazek.)
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir píše:Tak to nefunguje. Musíš vědět co máš dělat abys tohle mohl dělat. To není mechanická "automatická" práce co je jen strašně pracná, je to vysoce kreativní činnost kdy teprve hledáš "jak udělat aby to fungovalo".DenGrasse píše:Když mi někdo řekne co mám dělat, budu to klidně dělat. třeba rok (pochopitelně ne na plný úvazek.)

malinový harwester a arcilooter
No já bych k tomu (3 povolání - modifikace generic classes) spíš potřeboval člověka, co se vyzná v DnD a rád píše tabulky :D No a taky co má trochu povědomí o tom, kolik je jakejch v NWN featů a jak spolu souvisí... Když bych měl sadu hotovejch tabulek těch povolání akceptovatelnou konkrétně v NWN, tak je to jen otázka převedení do 2DA a o to ostatní už se NWN postará... až na systém kouzel, to by byla trochu pakárna :D Ale nevim, teď chodim do práce a ve volnym čase pracuju na CMS a foru... :(
Mimoto by to nebylo použitelný na EQ, protože by to bylo nekompatibilní s:
- eq systémama
- současnejma postavama
- všema současnejma NPC
- itemama
:D
Mimoto by to nebylo použitelný na EQ, protože by to bylo nekompatibilní s:
- eq systémama
- současnejma postavama
- všema současnejma NPC
- itemama
:D
Kolja mal zrejme na mysli toto :DenGrasse píše:ty 3 povolání myslíš jako základní dělení mág/zloděj/bojovník nebo nějak jinak?
http://www.d20.cz/preklady/srd/volpravi … ic-classes
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Jo, přesně to :) Neboli prostě rozdělení na základní role v družině, další zaměření určí skilly a featy.
S kompatibilitou je to těžký - takhle zásadní změny nejsou "jen tak" přidatelný do prakticky ničeho, co už existuje - dycky by to znamenalo nějaký úpravy toho, co už existuje, a v případě EQ komplexních systémů dost rozsáhlý úpravy. Ale tak to máš se všim :)
S kompatibilitou je to těžký - takhle zásadní změny nejsou "jen tak" přidatelný do prakticky ničeho, co už existuje - dycky by to znamenalo nějaký úpravy toho, co už existuje, a v případě EQ komplexních systémů dost rozsáhlý úpravy. Ale tak to máš se všim :)
Jj, to vypadá dobře. No pokud by se ti (vám) do toho chtělo, i výhledově, možná že v budoucnu budeme s některými lidmi realizovat vlastní (docela maličký) server, takže by to mohlo sloužit jako platforma pro výzkum tohoto systému.. kdyby se ti do toho v nějakém horizonzu chtělo, napiš(te) mi PM.
malinový harwester a arcilooter