Časové zkušenosti
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Časové zkušenosti
V anketě
<B>Co vás drží na EQ</B>
se narazilo několikrát na problematiku časových XP. Myslím, že panuje všeobecná shoda v tom, že tento systém je lepší než jiné.
Největší problém shledávám ve faktu, že někteří hráči prostě mají více času než ostatní a mohou prosedět u klávesnice doslova celé dny. Jejich postavy tak expí podstatně rychleji než ostatní a během velmi krátké doby se dostávají na vysoké levely. Myslím, že Nebojsu máme ještě v živé paměti.
Aktivita hráče je samozřejmě důležitá a jistou odměnu zaslouží. Avšak zároveň je jisté, že celodenní sezení nejen že nezplodí dobré RP, ale může vést k následkům pro svět i hráče nepříjemným.
Asi se shodneme v tom, že EQ je velmi odlišný svět svým pojetím od ostatních a porozumění hráče, vznikající po nějaké odehrané době, je pro dobré začlenění do světa důležité. Je také jisté, že většina nových hráčů se s podmínkami nevyrovná ihned, ale potřebují jistý čas. Pokud mají postavu na nižším lvl, obvykle tuto adaptaci zvládnou bez rušivých efektů. Pokud však se jedná o "rychlokvašky", vyhnané na vysoký lvl., škody na okolí mohou býti značné.
Možná by stálo za úvahu systém XP mírně pozměnit v tom smyslu, že za určitý IR úsek by bylo možné získat pouze určitý počet XP a pak by se přísun zastavil. Tím by bylo dosaženo rovnoměrnějšího rozvržení postupu postav po levelech.
Záměrně nenavrhuji konkrétní nastavení systému, ani jeho podobu (jestli na vyšších lvl. delší interval atd.)
Netvrdím, že je něco takového nutné zavádět, ale podle mého názoru by to ohladilo některé hrany, které současné nastavení má.
<B>Co vás drží na EQ</B>
se narazilo několikrát na problematiku časových XP. Myslím, že panuje všeobecná shoda v tom, že tento systém je lepší než jiné.
Největší problém shledávám ve faktu, že někteří hráči prostě mají více času než ostatní a mohou prosedět u klávesnice doslova celé dny. Jejich postavy tak expí podstatně rychleji než ostatní a během velmi krátké doby se dostávají na vysoké levely. Myslím, že Nebojsu máme ještě v živé paměti.
Aktivita hráče je samozřejmě důležitá a jistou odměnu zaslouží. Avšak zároveň je jisté, že celodenní sezení nejen že nezplodí dobré RP, ale může vést k následkům pro svět i hráče nepříjemným.
Asi se shodneme v tom, že EQ je velmi odlišný svět svým pojetím od ostatních a porozumění hráče, vznikající po nějaké odehrané době, je pro dobré začlenění do světa důležité. Je také jisté, že většina nových hráčů se s podmínkami nevyrovná ihned, ale potřebují jistý čas. Pokud mají postavu na nižším lvl, obvykle tuto adaptaci zvládnou bez rušivých efektů. Pokud však se jedná o "rychlokvašky", vyhnané na vysoký lvl., škody na okolí mohou býti značné.
Možná by stálo za úvahu systém XP mírně pozměnit v tom smyslu, že za určitý IR úsek by bylo možné získat pouze určitý počet XP a pak by se přísun zastavil. Tím by bylo dosaženo rovnoměrnějšího rozvržení postupu postav po levelech.
Záměrně nenavrhuji konkrétní nastavení systému, ani jeho podobu (jestli na vyšších lvl. delší interval atd.)
Netvrdím, že je něco takového nutné zavádět, ale podle mého názoru by to ohladilo některé hrany, které současné nastavení má.
malinový harwester a arcilooter
No nevim jestli se tady k tomu má někdo vyjadřovat, nebo jen labir. Ale tohle je absolutně zbytečné omezení. Jediné čeho by se tím dosáhlo je to, že hráče těch "rychlo kvašek" by to nebavio a hráli by více postav a že bych si musel na prázdniny zajistit nějakou jinou zábavu.
Grombald Sveřepý: Jeden hrozně sekernaty,věčně nasraný trpaslík, kterého se sám někdy bojím.
Rumbard Tarkaren:"To je tak, když dosi sére Grombálda"
Corvien:Jedna kouzelná kouzelnice.
Rumbard Tarkaren:"To je tak, když dosi sére Grombálda"
Corvien:Jedna kouzelná kouzelnice.
Jojo, tohle se rozebíralo často. Tak si někdo vyžene rychle level. No a? Tak má vyšší level než ostatní. *pokrčí rameny*. Rozebírat jestli to je "fér" vůči ostatním hráčům by mělo smysl pouze v případě, že by se tu jednalo o nějakou soutěž v expení, popřípadě pokud by EQ byla PvP server. Dobrý hráč si bude užívat a začleňovat se do světa, bavit sebe i ostatní nezávisle na levelu. A člověk kterému jde o loot/level/aby byl největší drsoň se bude stejnak chovat i dál, nezávisle na omezeních.
IMHO na nižších levelech je větší zábava, výzva na každém kroku.…
IMHO na nižších levelech je větší zábava, výzva na každém kroku.…
Naposledy upravil(a) kokosak dne 24. 4. 2008 9.08, celkem upraveno 1 x.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Já i když vytáhnu postavu, která je díky mému hracímu omezení pořád na 1-3 lvl, nemám žádný problém, protože díky dobře zahranému RP (oproti rychlokvaškám) mnohem lépe zapadne do světa a i pro starší hráče je přínosem. To že neumí jako čaroděj nic nebo jako bojovník nezabije ani mouchu, protože by zabila ona jí/jeho .. a komu to vadí? Ať si rcyhlokvašky rejžujou a mají v bance "povolené množství" zlatých, stejně je ve většině případů svět díky tomuto jejich jednání víc nezná než zná a je jim tedy nějaký lvl na nic.
Proto si myslím, že sahat na XP jak jsou teď je zbytečné.
Proto si myslím, že sahat na XP jak jsou teď je zbytečné.
Reklama: Piti - práce všeho druhu, vysoká kvalita, nízká cena - spokojenost zaručena!
Já za sebe musím říct, že nad tím už jsem nějakou dobu přemýšlel, jenže jakej systém by byl dobrej aby to bavilo všechny?Je tu několik postav který se za třetinovej čas naexpily ještě na vyšší lvl než moje nejvyšší postava....třeba si pamatuju když já sem byl na šestým,Ez byl taky na šestým
to bylo těsně po tom co sem se rozvohl místo měňavce dát hraničáře
…
Ale prostě jsou postavy který dělaj velkej problém.… uvedu příklad postavu Victor Gall...(prosím nekamenovat)
Ale ten se prostě hrozně rychle naexpil a i přesto že se ho chce někdo zbavit, tak to nedokáže protože dokáže zabít krokodýla :) (Nemyslete si že vynáším IC informace, vše co tu je sem si vymyslel a podléhá autorským zákonům
)
Zkrátka by to chtělo nějak omezit, ale tak aby to bavilo pořát. Podle mě


Ale prostě jsou postavy který dělaj velkej problém.… uvedu příklad postavu Victor Gall...(prosím nekamenovat)
Ale ten se prostě hrozně rychle naexpil a i přesto že se ho chce někdo zbavit, tak to nedokáže protože dokáže zabít krokodýla :) (Nemyslete si že vynáším IC informace, vše co tu je sem si vymyslel a podléhá autorským zákonům

Zkrátka by to chtělo nějak omezit, ale tak aby to bavilo pořát. Podle mě
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Viktor Gall IMO není zrovna dobrý příklad. Nemyslím si, že by se rychle naexpil - naexpil se "normálně". A že ho nikdo nezabije? No a? Mám s ním odehráno spoustu úžasných RP sezení (ve smyslu session).
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Re: Časové zkušenosti
Vida, k tomu jsem se zapomněl vyjádřit. Celodenní sezení je naopak velmi přínosné, člověk má čas pořádně něco rozvinout. Jistě, dobré RP to samo o sobě nezplodí... ale to stejnak zplodí jen dobrý hráč.DenGrasse píše:...Avšak zároveň je jisté, že celodenní sezení nejen že nezplodí dobré RP, ale může vést k následkům pro svět i hráče nepříjemným.…
BTW jsem trochu alergický na vymýšlení toho, aby měli "všichni všechno stejně". "Dobrotivý bože, umřela mi koza. Dej, ať mému sousedu umře taky".
Edit po George: *mumlá si pro sebe* neřikej komunisti, neřikej komunisti, neřikej komunisti
Naposledy upravil(a) kokosak dne 24. 4. 2008 9.29, celkem upraveno 2 x.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Nejde tak uplně o to aby měli někteří omezení (myslím všobecně když se dlouho expí) ale spíš o to aby se dalo expit i jinak, nějak aktivně... to hned může bavit, ale zároveň už se to nebude dát dělat celej den, vzhledem k tomu že hráč může bejt jen málo aktivní celej den.
//tyjo mluvim nějak divně "bejt"
//tyjo mluvim nějak divně "bejt"

Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Re: Časové zkušenosti
mám zkušenosti, že dlouhodobé vysedávání unaví i sebelepšího hráče, takže začne mít sklon sklouzával k paušalizování a schématům. A u špatného hráče je mnohdy jediným důvodem pro to vysedávání právě nabírání XP (potažmo nějaký harvest). Sem ten návrh směřoval.kokosak píše: Vida, k tomu jsem se zapomněl vyjádřit. Celodenní sezení je naopak velmi přínosné, člověk má čas pořádně něco rozvinout. Jistě, dobré RP to samo o sobě nezplodí... ale to stejnak zplodí jen dobrý hráč.
nic ve zlém, ale je tvůj problém, na co jsi alergický. Já jsem zase alergický na to, když se mi někdo pokouší podstrčit myšlenky, které nemám.kokosak píše:BTW jsem trochu alergický na vymýšlení toho, aby měli "všichni všechno stejně". "Dobrotivý bože, umřela mi koza. Dej, ať mému sousedu umře taky".
malinový harwester a arcilooter
Jojo, správně. Měli bysme byt šeci na stejnym levlu. Proč má on vyšší než já? To není fér, že tomu věnuje víc času! Já chci to SAMÝ!George píše:Nejde tak uplně o to aby měli někteří omezení (myslím všobecně když se dlouho expí) ale spíš o to aby se dalo expit i jinak, nějak aktivně... to hned může bavit, ale zároveň už se to nebude dát dělat celej den, vzhledem k tomu že hráč může bejt jen málo aktivní celej den.
//tyjo mluvim nějak divně "bejt"
*V alternativní realitě, případně na jiném NWN serveru*
Jojo, správně. Měli bysme byt šeci na stejnym levlu. Proč má on vyšší než já? To není fér, že chodí zabíjet furt ty potvory a já mám nebojovou postavu! Já chci to SAMÝ!
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Kdo říká, že je nutné hned dávat všem to samé? Není nutné hned zničit rozdíly, ale třeba je jen zmenšit.
Ale co já sem vůbec přispívám... já mám takové myšlenky, že mám v plánu škudlit tak dlouho, dokud tomu Labirovi ten plnej úvazek fakt nebudu moct zaplatit =P ;)
Ale co já sem vůbec přispívám... já mám takové myšlenky, že mám v plánu škudlit tak dlouho, dokud tomu Labirovi ten plnej úvazek fakt nebudu moct zaplatit =P ;)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
RE:Ale prostě jsou postavy který dělaj velkej problém.… uvedu příklad postavu Victor Gall...(prosím nekamenovat)
Ale ten se prostě hrozně rychle naexpil a i přesto že se ho chce někdo zbavit, tak to nedokáže protože dokáže zabít krokodýla :)
no lol to ses docela trefil
postava Viktor Gall byla zalozena v Říjnu 2007
P.S:krokodyla nezabiju
Ale ten se prostě hrozně rychle naexpil a i přesto že se ho chce někdo zbavit, tak to nedokáže protože dokáže zabít krokodýla :)
no lol to ses docela trefil


P.S:krokodyla nezabiju

George: co příspěvek to perla...a co perla to sviním
už to tu bylo psáno dřív a jen to připomenu: Jak je to tlačítko odeslat, tak ho zmáčkni až potom, kdy si opravdu dobře přečteš co píšeš! A když si budeš jistý, že je to opravdu co chceš napsat, dej to tlačítko vedle: Náhled a přečti si to znovu a pak až si budeš opravdu jistý, že to chceš odeslat....no tak to pošli.
omlouvám se, že jsem oot
už to tu bylo psáno dřív a jen to připomenu: Jak je to tlačítko odeslat, tak ho zmáčkni až potom, kdy si opravdu dobře přečteš co píšeš! A když si budeš jistý, že je to opravdu co chceš napsat, dej to tlačítko vedle: Náhled a přečti si to znovu a pak až si budeš opravdu jistý, že to chceš odeslat....no tak to pošli.
omlouvám se, že jsem oot
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Hmm tak to si mě setřelPAO_CZ píše:RE:Ale prostě jsou postavy který dělaj velkej problém.… uvedu příklad postavu Victor Gall...(prosím nekamenovat)
Ale ten se prostě hrozně rychle naexpil a i přesto že se ho chce někdo zbavit, tak to nedokáže protože dokáže zabít krokodýla :)
no lol to ses docela trefilpostava Viktor Gall byla zalozena v Říjnu 2007
![]()
P.S:krokodyla nezabiju


To Akira:Njn musíš umět



Mimochodem:George napsal:
(Nemyslete si že vynáším IC informace, vše co tu je sem si vymyslel a podléhá autorským zákonům

Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
pokud si zde vyjasňujete názory na hru jednotlivých hráčů, čiňte tak prosím po PM, stejně jako případně se přihlašující na výzvu allekoo. Tento topic má sloužit jako debata k výše zmíněnému návrhu. Pokud k němu nikdo nemá co říci, nechť sem nepíše. pokud ano, nechť (jak s oblibou říká Labir) tak učiní krátkou, stručnou a výstižnou formou, nejlépe s logickým zdůvodněním a bez osobních invektiv. Pokud argumenty nemá, leč chce ostatní seznámit se svým názorem, může jen prostě vyjádřit svůj souhlas/nesouhlas. Řešit konkrétní příklady není účelem topicu, dokonce ani těch, které jsem sám jmenoval (záměrně jsem zvolil postavu, která, pokud vím, již na EQ nehraje).
EDIT: Děkuji
EDIT: Děkuji

malinový harwester a arcilooter