btw. Nebojsa je pořád aktuální..včera jsem s ním mluvil
Časové zkušenosti
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
Psanec
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Upřímně trochu nechápu smysl tohoto topicu.
Vzhledem k tomu, že v EQ3 je již implementováno, že budete moci upravit změnu přídělu XP.
Ano bude to něco za něco, ale ta možnost zde je.
Vzhledem k tomu, že v EQ3 je již implementováno, že budete moci upravit změnu přídělu XP.
Ano bude to něco za něco, ale ta možnost zde je.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-
KaTo
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Kokosáku, kokosáku, prosímtě, tvoje argumentace mi tu připomíná jistou "společenskou vrstvu", která káže vodu a pije víno. Trochu tolerance. Potvory sem moc netahej, tolik expu z nich zase není, oproti tomu, že někdo má NWN spuštěné od rána dovečera. Jistě pokud k tomu někdo od rána do večera kolečkuje skřety, tak tu PROPAST od hráčů co hrají pár hodin denně jen rozevře víc. (tolik k potencionálůnímu PvP) a teď zpátky k tématu:kokosak píše:Nechápu nutnost "zmenšit rozdíly". Respektive chápu a je mi z toho smutno.
Jediný důvod toho rozevření nůžek je, že je "někdo" je připojený co to dá. Každý nemá tu možnost. Moc mi nepřijde logické že stejně staré (IC) postavy se najednou "tak" liší? Ačkoli v IC realitě začínali kdysi na stejném levelu (uvědomuji si ted rozdíly mezi rasami, ale...obecně to tolik neznamená) a po roce hraní má jedna ztěží 10 a druhá 16? Takových "úrovňově" ulítlých postav je víc. Ale neberte si to, vy jenž získáte pocit, že se vás to týká, prosím osobně. *mrkne*
Uvedu jiný případ druidy (ty tak nějak "vidím" jako jedny ze stálic) - jak dlouho tu OOC druidi hrají? Rok, dva, víc? Na jaké jsou úrovni a podívej se na jejich "IC" potencionální nepřátele - ti se na stejnou úroveň vyexpili za pár měsíců.
Můžete úrovní (vysokým/nízkým) levelem pohrdat jak chcete, ale v okamžiku, kdy na kohokoli nastartuje v CvC bijec (at už PC evilák či PC fanatik či PC blbec, nebo NPC (at už systémové nebo DM/DS) je lvl to jediné co "rozhoduje" o přežití. A vzhledem k "cenám" za smrt se rozvírání nůžek jen a jen prohlubuje. Kdo u EQ sedí pořád, má lvl hned zpátky, kdo ne, pro toho je od určitého levelu smrt v podstatě lvl cup. Řekněme, že dvě postavy (čistě jako příklad) umřou v průměru jednou za IC rok. Přesto jedna to za chvíli dožene a "předežene", zatímco druhá se na úroveň před první smrtí ani nedostane a už přijde jeho poločas úmrtí a je zase "na nule".
Závěr: Nelíbí se mi nevyváženost (daná "neperzistencí" zkušeností), kdy sorta určitých hráčů může nahnat zkušenou postavu a jiná sorta hráčů ne. Ale to je můj obecný problém - hledání "equilibrie (vyváženosti)" obecně ve všem.
Nápad jak by se to "mohlo" řešit jsem v jiném topicu uvedl, to zda to je či není do světa zaveditelné, už nechám na zvážení povolanějších co do "systému" vidí a mají s tím zkušenosti (rádci, WB, …?). Howg

No jo! co udělat že po odpojení bude postava ještě určitej čas získávat, ikdyž minimální, ale přece expy a aby nebylo takový jako že si založím postavu a za půl roku nehrání bych měl nějakej lvl, tak by se ty xp spomalovali pořát, uvedu příklad.… hraju 5 hodin, dostanu za ně 4500xp, odpojím se (offline 10 hodin), dostanu za tu dobu 1000xp, s tím že první hodinu dostanu 20% těch celkových 1000xp.…
Snad je to dost srozumitelný :D
Edit: jj moc pěkně vyjádřeno
Snad je to dost srozumitelný :D
Edit: jj moc pěkně vyjádřeno
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
tohle je ultra perla!George píše:No jo! co udělat že po odpojení bude postava ještě určitej čas získávat, ikdyž minimální, ale přece expy a aby nebylo takový jako že si založím postavu a za půl roku nehrání bych měl nějakej lvl, tak by se ty xp spomalovali pořát, uvedu příklad.… hraju 5 hodin, dostanu za ně 4500xp, odpojím se (offline 10 hodin), dostanu za tu dobu 1000xp, s tím že první hodinu dostanu 20% těch celkových 1000xp.…
Snad je to dost srozumitelný :D
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
- Nalk
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Amen..KaTo píše:…
hlavně onen problém druidů, který jsi zmínil se dotýká mě a řekl bych, že byl i důvodem proč sem George psal... už jsem se o tom s ním bavil několikrát... s dalšími jsem o tom mluvil i na tom menším VIP srazu v Praze..
Mě osobně se spíš nezdá, ta rychlost kvůli výslednému IC efektu, kdy někdo s velkým množstvím času, kdyby chtěl tak za měsíc je lepší než nejlepší bijci i z řad NPC myšleno osobnosti jako: arcimág, arcidruid, jistý hraničář kterého přezdívám hlavou hraničářů atd. atd.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
KaTo: tvé vyjádření ke mně naprosto nechápu. Prosím do PM.
Jinak je to přesně to, co jsem předpokládal - někdo má postavu, za kterou nehraje. Nebo nehraje tak často jak by chtěl, ať už z jakýchkoli důvodů. Někdo jiný má čas/vůli se postavě věnovat. Proč by sakra měla být za jinou činnost stejná "odměna"? Protože ty postavy jsou tu delší dobu? Proboha, když za ni nehrajete a někdo jiný se za tu dobu vycvičí tak, že vás převyšuje... ano, IC je to divné. Ale mají mít "nehrající" postavy nějakou výhodu, jen proto, že jsou starší? Zastavovat ostatní tak, aby se nemohli těm starším dorovnat?
Stejné je to v reálu. Někdo se snaží, riskuje, investuje do vzdělání... a pak přijde někdo a řekne: hele, jak to, že má tolik a tolik měsíčně, když já mám jen tolik? Jakto, že má takovej majetek? To neni fer, pote mu znárodnit.
Argumentace o kvalitě hry mi přijde zcela zcestná. Dobrý hráč hraje dobře celou dobu, špatný hráč špatně. Navrhovaný systém prostě a jednoduše poškozuje dobře hrající hráče, kteří mají čas a chuť.
K případu s drujdy se nebudu vyjadřovat, to byste si hoši pěkně naběhli.
Jinak je to přesně to, co jsem předpokládal - někdo má postavu, za kterou nehraje. Nebo nehraje tak často jak by chtěl, ať už z jakýchkoli důvodů. Někdo jiný má čas/vůli se postavě věnovat. Proč by sakra měla být za jinou činnost stejná "odměna"? Protože ty postavy jsou tu delší dobu? Proboha, když za ni nehrajete a někdo jiný se za tu dobu vycvičí tak, že vás převyšuje... ano, IC je to divné. Ale mají mít "nehrající" postavy nějakou výhodu, jen proto, že jsou starší? Zastavovat ostatní tak, aby se nemohli těm starším dorovnat?
Stejné je to v reálu. Někdo se snaží, riskuje, investuje do vzdělání... a pak přijde někdo a řekne: hele, jak to, že má tolik a tolik měsíčně, když já mám jen tolik? Jakto, že má takovej majetek? To neni fer, pote mu znárodnit.
Argumentace o kvalitě hry mi přijde zcela zcestná. Dobrý hráč hraje dobře celou dobu, špatný hráč špatně. Navrhovaný systém prostě a jednoduše poškozuje dobře hrající hráče, kteří mají čas a chuť.
K případu s drujdy se nebudu vyjadřovat, to byste si hoši pěkně naběhli.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
-
Gran
- Příspěvky: 907
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
KaTo: Yeah, souhlas.
kokosak: Peníze (majetek) a zkušenosti jsou něco úplně jiného - nemůžeš to srovnávat. Vždyť i právě proto vznikly zkušenosti takové, jaké máme teď - to, co se tu řeší, je, jestli se má v téhle myšlence jít dál.
kokosak: Peníze (majetek) a zkušenosti jsou něco úplně jiného - nemůžeš to srovnávat. Vždyť i právě proto vznikly zkušenosti takové, jaké máme teď - to, co se tu řeší, je, jestli se má v téhle myšlence jít dál.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
No, takový systém prakticky funguje (nebo spíš fungoval) na Alhambrii 2.
Počet hodin, odehraných (v blízkém časovém sledu) ve hře se odrážel na xp, dostaných za čas nepřítomnosti. Po určité době se zastavoval, při dlouhé nepřítomnosti neběžel. (Víc k tomu asi řekne Kolja nebo někdo zainteresovanější)
Je to fajn, ten pocit že se připojíte a budou tam xp navíc. Nicméně.. když u toho někdo bude sedět pořád, ten přírůstek bude mít pořád větší, stejně bude mít větší level a ještě ke všemu mu poběží déle xp za nepřítomnost. Kato má pravdu v tom, že lvl je při jakémkoli přímem střetu stežejní, ale žádné zrovnoprávnění těch, co nemají čas hrát to nevyřeší. To by pak muselo nastoupit i zrovnoprávnování nemagických a magických, nebojových a bojových atd atd...(Mimochodem by mě zajímalo, Kato, co myslíš tím "určitá sorta"
U druidů potenciální nepřítelé - tzn všichni co loví? Vzhledem ke xp za potvory ten problém bude asi jinde.. )
Neberte to ve zlém, ale když si tak matně vybavím postavy těch, co tu volají po změně, jako nejjistější cestu k získání vysokého levelu doporučuji místo vymýšlení alternativ nezakládat co čtvrt roku novou.
edit:
Počet hodin, odehraných (v blízkém časovém sledu) ve hře se odrážel na xp, dostaných za čas nepřítomnosti. Po určité době se zastavoval, při dlouhé nepřítomnosti neběžel. (Víc k tomu asi řekne Kolja nebo někdo zainteresovanější)
Je to fajn, ten pocit že se připojíte a budou tam xp navíc. Nicméně.. když u toho někdo bude sedět pořád, ten přírůstek bude mít pořád větší, stejně bude mít větší level a ještě ke všemu mu poběží déle xp za nepřítomnost. Kato má pravdu v tom, že lvl je při jakémkoli přímem střetu stežejní, ale žádné zrovnoprávnění těch, co nemají čas hrát to nevyřeší. To by pak muselo nastoupit i zrovnoprávnování nemagických a magických, nebojových a bojových atd atd...(Mimochodem by mě zajímalo, Kato, co myslíš tím "určitá sorta"
Neberte to ve zlém, ale když si tak matně vybavím postavy těch, co tu volají po změně, jako nejjistější cestu k získání vysokého levelu doporučuji místo vymýšlení alternativ nezakládat co čtvrt roku novou.
edit:
Tohle jsem asi špatně pochopila, jinak nějak nevidím kde bereš pro tohle tvrzení podkladyNalk píše:...Mě osobně se spíš nezdá, ta rychlost kvůli výslednému IC efektu, kdy někdo s velkým množstvím času, kdyby chtěl tak za měsíc je lepší než nejlepší bijci i z řad NPC myšleno osobnosti jako: arcimág, arcidruid, jistý hraničář kterého přezdívám hlavou hraničářů atd. atd.
Naposledy upravil(a) Braenn dne 24. 4. 2008 11.46, celkem upraveno 3 x.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
-
Gran
- Příspěvky: 907
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Copak já můžu za to, že mi je furt někdo zabíjí! =P
(sice nevolám po změně, protože mě lvl nezajímá (2* =P), ale nemohl jsem nechat bez komentáře ;))
(sice nevolám po změně, protože mě lvl nezajímá (2* =P), ale nemohl jsem nechat bez komentáře ;))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
- Nalk
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
jak Gran řekl.. peníze a zkušenost postavy jsou rozdílné věci.. ty nejsi schopen se objektivně vnést do diskuze, protože sis neustálým hraním (mnohdy pochybným hraním - někde tu byl topic o tom jaký jsi nebo byl creeper) získal vysoký level a příjde ti, že ti ho ostatní teď chtějí vzít..kokosak píše:…
jinak k druidům .. jen povídej rád si to poslechnu, od člověka který zná akorát systémové podmínky druidství a ne RP podmínky.. pokud myslíš že je to něco světoborného tak jen piš do PM.. rád si popovídám
BTW: neoháněj se komunisty... nejsem si sice jsit, ale vsadil bych se, že komunisté při nástupu se oháněli fašisti atd. atd.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
srovnáváš hrušky a … ehm, zelí?kokosak píše:Stejné je to v reálu. Někdo se snaží, riskuje, investuje do vzdělání... a pak přijde někdo a řekne: hele, jak to, že má tolik a tolik měsíčně, když já mám jen tolik? Jakto, že má takovej majetek? To neni fer, pote mu znárodnit.
v reálu mají všichni stejné podmínky, tj. jsou v něm přítomni pořád. není žádné "v reálu" a "mimo reál".
malinový harwester a arcilooter
samozřejmě existují i tací, ale jinak je to spíše o přístupu. někdo se smíří s opakovanými úmrtími postavy ve hře, jiný ne. tento argument bych nepovažoval za zcela relevantní.Braenn píše:Neberte to ve zlém, ale když si tak matně vybavím postavy těch, co tu volají po změně, jako nejjistější cestu k získání vysokého levelu doporučuji místo vymýšlení alternativ nezakládat co čtvrt roku novou.
malinový harwester a arcilooter
-
Psanec
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Poprosím, aby jste se drželi daného tématu a neodbočovali.
Pokud máte připomínky k jinému tématu, či oboru, tak bud do PM a nebo založte jiné vlákno.
Díky
Pokud máte připomínky k jinému tématu, či oboru, tak bud do PM a nebo založte jiné vlákno.
Díky
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
prohlašuji, že návrh podaný v počátku topicu nemá za účel komukoli cokoli vzít, dokonce ani kokosákovi 
Edit Psanec : první varování za pokus rozject flames
EDIT DenGrasse: oprava po Psancovi:
Tento návrh nemá za účel poškodit žádného hráče nebo postavu hrající na EQ.
Edit Psanec : první varování za pokus rozject flames
EDIT DenGrasse: oprava po Psancovi:
Tento návrh nemá za účel poškodit žádného hráče nebo postavu hrající na EQ.
Naposledy upravil(a) DenGrasse dne 24. 4. 2008 11.59, celkem upraveno 1 x.
malinový harwester a arcilooter
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Podle mne by měla postava kromě zkušeností také dostávat za svou nepřítomnost průměrnou výplatu ve velikosti jejího průměrného přijmu za poslední IC měsíc, k tomu by se jí měly odečítat zlaťáky za jídlo (pokud žádné nemá, samozřejmě by strádala a umírala hlady) a samozřejmě i za opravy šatů, vybavení a zbraní.
Pak by se nám tu všem žilo úplně nádherně a byli bychom úžasně spokojení.
No ne?
Pak by se nám tu všem žilo úplně nádherně a byli bychom úžasně spokojení.
No ne?
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“