Neseslatelné svitky
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Neseslatelné svitky
Chtěl bych se zeptat , zdali by nešly upravit neseslatelné svitky tak, aby je mág dostatečné úrovně byl schopen seslat.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Re: Neseslatelné svitky
Já jsem se donmíval, že to byl sekundární důvod pro to, aby byly neseslatelné... Sakra nenabil sem si pracku, dispel, no co 10 svitků to jistí... Sakra došly IGMS, eště že mam 20 svitků... Bylo by to fajn, kdy by šlo třeba o míň používaný kouzlo, který si většinou nenabiješ a najednou ho nutně potřebuješ např. v questu... ale takový kouzla vlastně nejsou neseslatelný ze svitků :)drake127 píše:Chtěl bych se zeptat , zdali by nešly upravit neseslatelné svitky tak, aby je mág dostatečné úrovně byl schopen seslat.
Mno jo, je to možný, ale je to zároveň divný, aby mág dokázal seslat kouzlo z hlavy a ne za pomoci svitku.
Bavíme-li se o CvC, potom mágovi ve 95 % případů stačí seslatelné dostupné svitky (Magic Missile, Invisibility, Haste, Firebrand, True Seeing, Shadow Shield, Premonition, Greater Sanctuary, Sunburst, Vytvoř iluzi VIII). Samozřejmě, kdyby měl k dispozici pracky a IGMS, byl by na tom o něco líp, ale stále platí, že pokud ho překvapíš, nemá šanci, pokud ho nepřekvapíš, nemáš šanci zase ty (bavíme se o mágovi na 11+ úrovni).
Používat tyto svitky na běžný spawn je vzhledem k cenám svitků nesmysl (20 pracek je většina mého majeku, který syslím přes rok IR.), leda tak jako poslední záchranu (používám tak GS).
Jak jsem se k tomu návrhu ale dobral - Bert nedávno rozprodal svůj železný majetek (meče, luky, šípy), takže jsem si s přebytkem zlatých řekl, že z něj udělám mága, co bude přímo připravený i na nestandardní situace (když není možnost restu) - nakoupil jsem mu tedy svitky s kouzly, které se běžně nemá smysl učit nebo můžou snadno dojít (Zjisti jed, Zruš trvalý plamen, Odstraň kletbu, Kámen na maso, Znič prokleté předměty atd.), ale narazil jsem u Vysaj magii a cejchovacích kouzel obecně. Ta devítková jsem zatím příliš nestudoval, jestli by se mi nějaké hodilo do kabelky.
Bavíme-li se o CvC, potom mágovi ve 95 % případů stačí seslatelné dostupné svitky (Magic Missile, Invisibility, Haste, Firebrand, True Seeing, Shadow Shield, Premonition, Greater Sanctuary, Sunburst, Vytvoř iluzi VIII). Samozřejmě, kdyby měl k dispozici pracky a IGMS, byl by na tom o něco líp, ale stále platí, že pokud ho překvapíš, nemá šanci, pokud ho nepřekvapíš, nemáš šanci zase ty (bavíme se o mágovi na 11+ úrovni).
Používat tyto svitky na běžný spawn je vzhledem k cenám svitků nesmysl (20 pracek je většina mého majeku, který syslím přes rok IR.), leda tak jako poslední záchranu (používám tak GS).
Jak jsem se k tomu návrhu ale dobral - Bert nedávno rozprodal svůj železný majetek (meče, luky, šípy), takže jsem si s přebytkem zlatých řekl, že z něj udělám mága, co bude přímo připravený i na nestandardní situace (když není možnost restu) - nakoupil jsem mu tedy svitky s kouzly, které se běžně nemá smysl učit nebo můžou snadno dojít (Zjisti jed, Zruš trvalý plamen, Odstraň kletbu, Kámen na maso, Znič prokleté předměty atd.), ale narazil jsem u Vysaj magii a cejchovacích kouzel obecně. Ta devítková jsem zatím příliš nestudoval, jestli by se mi nějaké hodilo do kabelky.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Myslím že by to určitě šlo. Ale nemyslím, že by zrovna kouzelnici potřebovali takové posílení. Obzvlášť co se týče těch opačných šklo. To by téměř úplně smazalo tuto nevýhodu za získání více slotu. Holt něco za něco. A tak by to mělo platit ve všem
Grombald Sveřepý: Jeden hrozně sekernaty,věčně nasraný trpaslík, kterého se sám někdy bojím.
Rumbard Tarkaren:"To je tak, když dosi sére Grombálda"
Corvien:Jedna kouzelná kouzelnice.
Rumbard Tarkaren:"To je tak, když dosi sére Grombálda"
Corvien:Jedna kouzelná kouzelnice.