Jak jsou vymyšleny ceny, která IC dávají DM za různé úpravy věcí nebo za přidávání věcí nových?
Doufám, že je to plánováno tak, že není rozdíl mezi předmětem přímo ve hře a předmětem speciálním. Jinak řečeno, že cena je určována čistě IC, bez ohledu na to, že je to pro DM práce navíc. Např. chce-li postava nějaké hráčem vytvořené obyčejné oblečení, bude cena podobná, jako je za jakékoli jiné v modulu už hotové obyčejné oblečení.
Ceny hráčských předmětů
Moderátor: Dungeon Master
Re: Ceny hráčských předmětů
Ono oblek na míru taky ale stojí dvakrát i víc, než normoš..Jezura píše:Jak jsou vymyšleny ceny, která IC dávají DM za různé úpravy věcí nebo za přidávání věcí nových?
Doufám, že je to plánováno tak, že není rozdíl mezi předmětem přímo ve hře a předmětem speciálním. Jinak řečeno, že cena je určována čistě IC, bez ohledu na to, že je to pro DM práce navíc. Např. chce-li postava nějaké hráčem vytvořené obyčejné oblečení, bude cena podobná, jako je za jakékoli jiné v modulu už hotové obyčejné oblečení.

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ceny hráčských předmětů
Ano bude podobná, ale bude vyšší, protože i ten řemeslník nebo obchodník s tím má víc práce než obvykle. Je to stejné jako když si necháte kupované auto nabarvit na jinou barvu než je v základní nabídce...ačkoliv je to barva stejně drahá jako ty základní tak bude cena vyšší. Často také záleží na tom kdo si to objednává a u koho (myšleno postava a obchodník)...prostě IC záležitosti. A také na to má vliv kdo jako hráč si to objednává - pokud se jedná o dobrého RP hráče tak může počítat s trochu nižší cenou - individuální přístup.Jezura píše:Jak jsou vymyšleny ceny, která IC dávají DM za různé úpravy věcí nebo za přidávání věcí nových?
Doufám, že je to plánováno tak, že není rozdíl mezi předmětem přímo ve hře a předmětem speciálním. Jinak řečeno, že cena je určována čistě IC, bez ohledu na to, že je to pro DM práce navíc. Např. chce-li postava nějaké hráčem vytvořené obyčejné oblečení, bude cena podobná, jako je za jakékoli jiné v modulu už hotové obyčejné oblečení.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Re: Ceny hráčských předmětů
Oblek ano. Ale u běžných věcí je to něco jiného. Přece jen na Equlibrii neexistuje žádná sériová výroba (i když možná v gnómském městě kdovísnowman píše:Ono oblek na míru taky ale stojí dvakrát i víc, než normoš..

Re: Ceny hráčských předmětů
Dobrá. Předesílám, že na nic konkrétního nepoukazuji. Zeptám se takto: jaký je cenový rozdíl mezi:
1) udělání věci na zakázku (vzhled; popř vlastnosti: zbraň, zbroj, šaty, RP předmět...)
versus
2) úprava již hotové věci (vzhled; popř. vlastnosti: zbroj, zbraň, šaty, RP předmět...)
a versus
3) cena té nové věci ???
Nechci sumy ani čísla, ta jsou čistě IC, ale zda je v tomto rozdíl, protože podle mě by být měl.
V tom prvním případě bych klidně čekal, že to bude o něco dražší, než cena nové věci, která se vyrábí "sériově" - i když Ježura oponuje - prtotože přece jen je něco základního, co má na krámě každý řemeslník defaultně i IC (něco, co se nosí nebo užívá nejvíc; spíše ty obyčejnější věci, pár lepších, co se prodají jen občas a něco lepšího se už musí domluvit).
Kdežto v tom druhém případě zákazník už zaplatil cenu nové věci, protože si ji předtím již koupil a už by měl platit jen za tu úpravu/práci s úpravou (minimální množství materiálu či žádný a mnohem méně práce než s výrobou celé věci - samosebou je to individuální pro každý typ výrobku) tedy rozdíl, o který by byla ta věc dražší, kdyby si ji objednal kompletně bez předchozího zakoupení... Je to tak?
Díky
1) udělání věci na zakázku (vzhled; popř vlastnosti: zbraň, zbroj, šaty, RP předmět...)
versus
2) úprava již hotové věci (vzhled; popř. vlastnosti: zbroj, zbraň, šaty, RP předmět...)
a versus
3) cena té nové věci ???
Nechci sumy ani čísla, ta jsou čistě IC, ale zda je v tomto rozdíl, protože podle mě by být měl.
V tom prvním případě bych klidně čekal, že to bude o něco dražší, než cena nové věci, která se vyrábí "sériově" - i když Ježura oponuje - prtotože přece jen je něco základního, co má na krámě každý řemeslník defaultně i IC (něco, co se nosí nebo užívá nejvíc; spíše ty obyčejnější věci, pár lepších, co se prodají jen občas a něco lepšího se už musí domluvit).
Kdežto v tom druhém případě zákazník už zaplatil cenu nové věci, protože si ji předtím již koupil a už by měl platit jen za tu úpravu/práci s úpravou (minimální množství materiálu či žádný a mnohem méně práce než s výrobou celé věci - samosebou je to individuální pro každý typ výrobku) tedy rozdíl, o který by byla ta věc dražší, kdyby si ji objednal kompletně bez předchozího zakoupení... Je to tak?
Díky

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Na oceňování předmětů a exaktní výpočet základní ceny úpravy věci a její nové tvorby mají DM (nebo brzo mít budou), speciální DM nástroj (kapesní DM item kalkulátor). Ten vypočte orientační cenu, kterou DM trochu upraví podle IC/OOC situace.
IC hledisko - celkem známý trpaslík nakupuje u trpasličího kováře versus cizák elf nakupuje u trpasličího kováře. OOC hledisko - RP postava kupuje něco přes DM versus postava "prasícího" hráče kupuje něco přes DM.
IC hledisko - celkem známý trpaslík nakupuje u trpasličího kováře versus cizák elf nakupuje u trpasličího kováře. OOC hledisko - RP postava kupuje něco přes DM versus postava "prasícího" hráče kupuje něco přes DM.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Labir píše:Na oceňování předmětů a exaktní výpočet základní ceny úpravy věci a její nové tvorby mají DM (nebo brzo mít budou), speciální DM nástroj (kapesní DM item kalkulátor). Ten vypočte orientační cenu, kterou DM trochu upraví podle IC/OOC situace.
IC hledisko - celkem známý trpaslík nakupuje u trpasličího kováře versus cizák elf nakupuje u trpasličího kováře. OOC hledisko - RP postava kupuje něco přes DM versus postava "prasícího" hráče kupuje něco přes DM.

Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
JUNGLE MASSIVE!