Trochu jsem poslední dobou přemýšlel nad systémy jídla a pití a napadly mne dvě věci, které bych sem nyní rád nadhodil.
1) Různá jídla, různě zdravá. Nedá se jíst pořád to samé.
Dokonce jsem při pátrání objevil topic, kde něco takového již bylo navrženo (
viewtopic.php?t=509&highlight=jidlo) V podstatě jde o to, že by postava měla střídat jídelníček, jak to známe i my, jinak by ji hrozily různé zdravotní problémy. Labirova odpověď tehdy zněla, že je to zajímavý nápad, jehož efekt mu ovšem nepřijde ekvivalentní vložené námaze. Vzhledem k tomu, že je to dva a půl roku zpět, dávám to sem znovu k diskusi, resp. k vyjádření WB, zdali by ta změna i nyní byla problematická a nepřinesla toliko účinek, co námahu.
2) Trvanlivost potravin.
Ohledně tohoto tématu jsem nic jiného nenašel, pokud se mýlím, opravte mě prosím. Napadlo mne prostě, že by se potraviny měly kazit. Tak, jako se vybavení rozpadá, jídlo by podle mě mělo podléhat rovnaké zkáze

Do pozadí chodu hry nevidím, tedy nedovedu říct, nakolik by toto bylo složité vytvořit. Samozřejmě by to asi také muselo být trochu podsazeno vzhledem k realitě (obdobně jako například spánek), abychom dosáhli jisté přijatelné úrovně hratelnosti. Nicméně troufám si tvrdit, že by to bylo poměrně přínosné vylepšení, které by mohlo přispět ke zdokonalení systému stravy, učinit jej realističtějším a zajímavějším a v neposlední řadě přinést řadu vtipných situací

Samozřejmě by paralelně také měl fungovat systém rozpoznání stavu trvanlivosti, u kterého by mi přišlo dobré, kdyby jej všechny postavy neměly shodný (jak nyní funguje napřiklad zjištění stavu, pokud se nepletu), ale kdyby se tato schopnost odvíjela například od moudrosti a byla by opět o něco blíže skutečnosti.
No, budu rád za veškeré reakce
