Okradani

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Lumpin
Příspěvky: 19
Registrován: 28. 4. 2006 7.07
Kontaktovat uživatele:

Okradani

Příspěvek od Lumpin »

mam takovej blbej dotaz, jak se daj okradat hraci (kdyz sem zlodej)? normalne kdyz na hrace kliknu, tak tam nemam moznost okradani, jako u NPC
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

musíš si dát kradení do quickslotu... doporučuju, abys hodně přemejšlel, než s něčím takovým začneš :bigwink:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Saiko
Příspěvky: 125
Registrován: 15. 3. 2006 12.37

Příspěvek od Saiko »

obecně se okrádání hráčů nevyplatí, spíše okrádat NPC - příšerky - ale otázka je, zda tu něco získáš.
Moc hráčů tu zatím není a tak nebude koho okrádat. Takže zatím na to nemysli a dále potřebuješ dost bodů v okrádání, aby se ti to povedlo a taktéž vysoké ukrývání - nejlepší je HIPS, ale na ten moc nemysli. To by jsi musel být tak lvl 12 či 13 - vhodnou kombinací povolání.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Saiko píše:obecně se okrádání hráčů nevyplatí, spíše okrádat NPC - příšerky - ale otázka je, zda tu něco získáš.
Moc hráčů tu zatím není a tak nebude koho okrádat. Takže zatím na to nemysli a dále potřebuješ dost bodů v okrádání, aby se ti to povedlo a taktéž vysoké ukrývání - nejlepší je HIPS, ale na ten moc nemysli. To by jsi musel být tak lvl 12 či 13 - vhodnou kombinací povolání.
hehe, no... hráčů je dost, a hide taky ani tak moc nepotřebuješ a vůbec, dá se vokrádat i když máš málo v pickpocket... jenom asi nedopadneš dobře :biggrin:
na alh sme si užili dost srandy, ale zloděj stejně většinou skončí špatně
bohužel je okrádání v NWN dělaný hoodně špatně a tak se mu radši vyhybam... doufam že se polepší v NWN2 (a rovnou si odpovim - vo co že to bude stejně dementní?)
o tom, jak je to vážně blbě udělaný může poreferovat photter, ten je na to jejich pojetí taky alergickej, že jo? :biggrin:
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Mnooo... možná to půjde přepsat na nějakou lepší verzi. Nevím nezkoumal jsem to, ale pokud ano, jak byste si představovali "optimální" okrádání? Mě napadlo tak rychle několik bodů:

* Zloděj by měl alespoň rámcovou možnost výběru co chce krást (zlato, velké věci, střední atd..) a podle toho by se vypočetl modifikátor na hod (velké věci lze hůř ukrást, zlato jednodušeji atd..)

* Kdokoliv by mohl použít okrádání bez nutnosti mít nějaké body ve skillu, ale prioritně by takhle "ukradl" zpět věc, která mu patří. Na přivlastnění věci cizí by se toto nevztahovalo. Příklad: zloděj ukradne postavě nějakou věc (krade cizí věc, takže se háže normálně), postava to zpozoruje a zloděje srazí na zem. Následně použije okrádání na zloděje a bez hodu získá zpět svou ukradnutou věc - pakliže by použila okrádání znovu tak za předpokladu že zloděj už nemá nic co postavě patří se opět háže jako klasické okrádání.

* Odhalený pokus o kradení by neprodukoval automaticky protiútok

* Zloději by se v případě nezdařené krádeže posunula aura do mínusu, v případě krádeže povedené dobře by se aura posunula do mínusu jen málo. Asi tak 40 krádeží z počátečního stavu do aury "se sklonem ke zlu".

* Šlo by koupit předmět typu "past na zloděje". Kdyby byl takový předmět v inventáři, tak s určitou pravděpodobností by na něj mohl zloděj padnout. To by se mohlo odstupňovat cenou. Pak by zloděj provedl hod na Reflexy a pokud by zloděj neuspěl tak by dostal přes ručičky (nějaký nechutný efekt nebo zranění).

Nemůžu slíbit že to takhle půjde implementovat, ale byl bych rád kdyby šlo. Napadá vás protřelé zloděje *kouká na phottra* ještě něco?
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Danseur
Příspěvky: 115
Registrován: 18. 2. 2006 21.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danseur »

Labir píše:Mnooo... možná to půjde přepsat na nějakou lepší verzi...
To se mi moc líbí. Asi by se to ale provádělo nějakým speciálním předmětem ne ?

Všechny zmíněný body supr a logický, jen mi tam trošku nesedí to snižovaní už tak jistě malé aury u takových postav, je to možná trošku na úkor hratelnosti, ale to je muj názor.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Předmětem by se to neprovádělo, to by pak vyhodilo z hidu a upozornilo animací oběť. Dělalo by se to místo standardního okrádání. Snad to půjde.

Ad aura - auru by to snižovalo z jednoho důvodu - aby zloděj byl nějak vždy postižen a byl zajištěn odliv peněz od něho které defacto "snadno" získá. Mělo by to být asi tak, že něco ukradne a v průměru 50% toho co nakrade bude muset dát chrámu aby se mu aura nesnižovala.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Danseur
Příspěvky: 115
Registrován: 18. 2. 2006 21.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danseur »

Labir píše:50% toho co nakrade bude muset dát chrámu aby se mu aura nesnižovala.
No kdybych tu hrál za zloděje já, tak s mojim štěstím buď: a) mně dotyčný odhalí při kradení např. masa, nebo jiné blbosti a lehnu na zem po dvou ranách :smile:

nebo b) jsem úspěšný zloděj, ukradl jsem už spoustu šípů, hadrů a několik zlatých. Nikdo mně nenačapal, ale z toho asi auru nezaplatím.

Nějak si totiž nedokážu představit bohatého zloděje co krade samé drahé věci a dává půlku lupu na charitu (Teda na auru :)

Ale je zase fakt, že když se snižuje v ATS obchodech, měla by i takhle.
No kdyby se to povedlo, bude to supr. Už se těšim až mi nějakej půlčík zkusí šáhnout do kapsy :biggrin:
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Labir píše:* Zloděj by měl alespoň rámcovou možnost výběru co chce krást (zlato, velké věci, střední atd..) a podle toho by se vypočetl modifikátor na hod (velké věci lze hůř ukrást, zlato jednodušeji atd..)
To rozhodně. Problém je v iterpretaci inventáře. Když nebude dobře vyřešenej, co kde je a co postava může vůbec nést z hlediska objemu a tak, a to vyřešený nikdy nebude, tak je možnost volby malá/střední/velké věci dobrá a víc bych to nekonkretizoval. Ale pořád je to random. V Morrowindu tuším se zobrazil inventář a mohli ste si vybrat. Ale zloděj mi těžko uvidí do tašky. Takže bych to nechal na malejch/velkejch/středních věceh. Dál některý věci prostě nejde ukradnout. SLyšel sem, že někomu zmizel štít z ruky. Sice tomu nevěřim, ale jestli taková hovadina de, tak to už je vážně moc... (no, znam někoho, komu ukradli hodinky z ruky :biggrin: ) Dál by nemělo bejt možný ukradnou třeba zbroj z báglu, sekeru ze zad atp, aniž by si toho postava všimla. Hmm, ona zbroj v báglu nemá co dělat - ale s tim nic neuděláme, ani já to takhle nebudu hrát. Zase ale kdo si dává pozor na inv, tak na úbytek váhy přijde rychle a třeba v mym pořádku je otázkou vteřiny zjistit co chybí. Rozhodně ale nějakej výběr, s tim souhlasim.
* Kdokoliv by mohl použít okrádání bez nutnosti mít nějaké body ve skillu, ale prioritně by takhle "ukradl" zpět věc, která mu patří. Na přivlastnění věci cizí by se toto nevztahovalo. Příklad: zloděj ukradne postavě nějakou věc (krade cizí věc, takže se háže normálně), postava to zpozoruje a zloděje srazí na zem. Následně použije okrádání na zloděje a bez hodu získá zpět svou ukradnutou věc - pakliže by použila okrádání znovu tak za předpokladu že zloděj už nemá nic co postavě patří se opět háže jako klasické okrádání.
To se mi nelíbí. Co když ho chci vokrást, ale má něco mýho (šíp), jenže já chci něco jinýho (měšec)? Vyřeší to lootovatelný mrtvoly a postavy co se nemůžou bránit. ALe to bych nedělal, to ne :biggrin: Tahle se podle mě dá řešit hrou. Prostě když zloděje čapnu, jak se mi hrabe v kapse, tak ho praštim po palici, a jak se bude válet na zemi, tak *bere si zpět ukradené zlato*….
* Odhalený pokus o kradení by neprodukoval automaticky protiútok
To dělá jo? :biggrin: To mohlo zloděje stát krk, aniž by to okrádanej chtěl, pryč s tim :smile:
* Zloději by se v případě nezdařené krádeže posunula aura do mínusu, v případě krádeže povedené dobře by se aura posunula do mínusu jen málo. Asi tak 40 krádeží z počátečního stavu do aury "se sklonem ke zlu".
Aura je na tobě.…
* Šlo by koupit předmět typu "past na zloděje". Kdyby byl takový předmět v inventáři, tak s určitou pravděpodobností by na něj mohl zloděj padnout. To by se mohlo odstupňovat cenou. Pak by zloděj provedl hod na Reflexy a pokud by zloděj neuspěl tak by dostal přes ručičky (nějaký nechutný efekt nebo zranění).
No nevim nevim. Mohla by to bejt sice sranda, ale jinak se mi to nezdá. Když to uděláš, uvidíme efekt :smile:

Prostě největší problémy okrádání sou podle mě, že neovlivnim, co ukradnu, a okradenej to systémově nemůže získat zpět, a to ani když mě odhalí. A dál, že de krást téměř cokoliv. Co se týče hodů, tak do toho moc nevidim.
kashe
Příspěvky: 80
Registrován: 26. 2. 2006 11.24

Příspěvek od kashe »

Me to neda se nezeptat čim vyvažite postižení zlodeje za používaní sve vlastnosti u naopak dobrých charakteru ? ti by si take měli nejak svím dobrým chovanim zlepšovat auru do extremu nebo ne ?

neni to tak dlouho co sem slyšel od Labira že postih do aury u okradani ATS je jen jako postih za obcházeni systemu.…

příde mi že zlo už samo osobe je takhle znevyhodneno dost. nevim jak bych musel hrat abych byl schopen uplatit auru....pravda že sem moc necreepoval prachy takže sem nikdy na zlepšovani aury přez kneze neměl což vlastne vedlo k tomu že sem mel auru v extremu..a kradeni by me už asi nevytrhlo :)

zase mam pocit že Labir se snaží chytře podchytit extrem "okradaci maniak" kterymu je to ve finale stejne fuk jakou ma auru, na ukor vyvaženosti sveta EQ tak jak se svet prezentoval.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Mno. Aura odráží činy postav ve hře - bylo by nelogické, kdyby okrádání na ni nepůsobilo. Ano je to vlastnost zloděje že umí krást, stejně tak jako je vlastnost vraha (nemyslím povolání) že umí vraždit. Obojí je negativní činnost a bude postižena i když kradení samozřejmě mnohem menší měrou.

Ano u ATS systému je při kradení postih na auru za snahu obejít systém (a nevěřili byste že to zkusí snad každý nový hráč :smile:). V případě plánovaného okrádání PC/NPC postav se částečně jedná o postižení "okrádacích maniaků" stejně tak jako daň za nereagující NPC pokud není poblíž DM.

Klasika - zloděj něco ukradne slabší postavě a je u toho odhalen, nikde nikdo až na NPC stráž za rohem jenže ta jen přiblble kouká. Zloděj si tak vesele uteče. Jak by asi reagovalo to NPC kdyby mělo inteligenci je jasné. Bylo by bezva kdyby se tenhle jev "zneužívání tuposti NPC" neobjevoval, ale zatím jsem jej viděl v různé míře použít u většiny "zlých" postav.

Právě tohle je obrovské plus pro zlé postavy, které vyplývá z nedokonalosti enginu hry. Takže je tu aura jejíž jedním (ale ne jediným) cílem je tuhle "výhodu" trochu vyvážit. U současného kradení jak jej implementovalo Bioware změna aury není a nebude, protože je ve hře nepříliš dobře použitelné.

Jinak jsem se na to díval a našel řešení jak to implementovat i když použití bude trochu krkolomné a možné až v Rozšíření neboť si vyžádá zásah do haků. Přibude nový feat na okrádání, který dostane každé povolání při tvorbě postavy (postavy stávající jej obdrží postupně také). Tento feat bude provázaný se skillem Okrádání a to kvůli bodům v něm. Funkčně skill upravit nejde (nebo jsem nepřišel na to jak) i když jde vytvořit nový nefunkční (jen pro čtení hodnoty bodů). Bude tak fungovat jak Bioware okrádání tak i EQ okrádání najednou. Bioware zapnete použitím skillu a EQ použitím featu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Safra. Teď mě něco došlo. Ta neexistující funkce kvůli které nejde udělat třeba zakopávání věcí přímo z inventáře... ta na detekci neodložitelnosti (je jen pro NPC, na PC nefunguje :no: ) - bude třeba i zde. Jinak by zloděj klidně mohl čmajznout i memorizátor, hůlku emocí atd... Ech. Pokusím se to nějak vyřešit, ale zavedení nového okrádání je tím dost ohroženo.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

vcelku souhlas, trochu se mi nelíbí ta věc, že by moh krást každej, i když nemá žádný body ve skillu - ty v nejhorším případě dva bodíky nikoho nezabijou a mně se nelíbí, když postavy dostávaj nějakou dovednost "zadara" ( jako se mi nelíbí omračování na A2 - jak k tomu přijde mnich, kterej to má jako cennou dovednost a najdnou to umí každej )
pak je tu ta věc s kradením peněz - original bioware kradeni bere 1-50 gp - hehe, uz vidim chmatáka, jak uřízne měšec s deseti tisicema, vodpočítá si 37 zlatejch a zbytek přiváže zpátky, lol
skoro bych udělal měšec jako prioritní terč zloděje a to tak, že ho ukradne celej naráz - jednak povzbudíme bankovní sektor a jednak přinutíme hráče, dávat svejm postavám i body do nebojovejch dovedností
a třetí a asi největší průser je ten stabilní (a směšnej) DC check - teď nevim přesně ale mám dojem, že se přehazuje deset, u hostile 20 - v podstatě to znamená vždy úspěch, jo někdy s odhalením ale věc je ukradená takjaktak

věci, co sou oblečený a v ruce ukrást nejdou, to je v pořádku, mám dojem, že nejdou ukrást ani kontejnery ale když je inventář prázdnej až na kontejnery, začnou se krást věci z kontejnerů

kapitola sama pro sebe je pak ten nešťastnej "stolen" flag, kterej dělá kradení naprosto neefektivní a neekonomický

předpokládám, že odstřel zloděje se považuje za sebeobranu :evillaugh:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

photter píše:
DC jsou 20 neutral a 30 hostile... Ta 30tka je slušná, 20 tku sem měl s Tominem při maxovanym pickpocket a vysoký dex od 11ctý úrovně automatickou, protože tam neni žádnej fatal... Mělo by to bejt rozumně proměnlivý...

Ten měšec je fajn nápad, s tim souhlasim... ty části měšce co se teď kradou sou směšný.

A vidíš teď si mi připomněl jednu věc co se týče okrádání - stolen flag... To je neskutečná hovadina... Najdu kapuci (kradenou a zahozenou, ale i třeba šíp atp...) přídu k obchodníkovi a ten "Nekoupím kradené zboží..." To je takovej nesmysl. Nejde to zrušit uplně? Navíc cokoliv zloděj ukradne se takhle navždy označí, tak kromě destrukce cennejch věcí třeba ani neprodá nakradený šperky atp, takže prd vydělá stejně a auru nezaplatí. Mělo by to smysl třeba u unikátních věcí - Královi se ztratila koruna (z hlavy :megalol: ) nebo jiný unikátní šperk, tak to každej klenotník bude vědět, že s takovym horkym zbožim nemůže obchodovat... Ale bejt to takhle u všeho, to je hrozný...
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Hmm. Kradené zboží...pokud přijdu na to jak obejít tu neexistující funkci (zatím mám dva způsoby a ani jeden se mi oc nelíbí) tak by samosebou označení věcí jako kradených bylo odděláno s tím, že u skutečně unikátních věcí by šlo nastavit, aby se vlajka "ukradeno" zapla.

DC...no fixní DC je skutečně dost nevhodné, lepší by bylo to asi udělat v nějaké míře dynamické vzhledem k všímavosti/naslouchání oběti a třebas i něčemu jinému.

Kradení zlata - já zloděje nikdy nehrál a asi ani nebudu, takže kradení 1-50 zl je pro mě docela novinka. Jo to je blbost, klidně ukrást celý měšec.

A taky mě napadlo - jakmile se z inventáře stratí věc, tak engine vypisuje hlášku. Té se nedá zabránit a tak je to OOC upozornění na krádež (jistě dobrý hráč tohle nereflektuje, ale vždy se nejde někdo kdo to neunese). Ale co kdyby tam byla náhodná prodleva? Přijde zloděj, něco čórne, vypíše se mu že se mu to povedlo a získal tu a tu věc/zlato. Zloděj se zmísí do davu a zdrhne a za třeba 30 sec zmizí věc z inventáře oběti a obdrží ji zloděj. Pak to jde brát tak že si okradený všimnul, že mu něco chybí. Jistě je tu problém s odlogy apod, ale asi by stálo za úvahu jestli by přínos nebyl větší než občasné problémy s tím spojené.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Myslim, ze okradani by rozhodne stalo za to nejak vymyslet a upravit. Co se me treba nezda, jak zlodej muze nekomu ukrast napr. platovou zbroj, tower shiled nebo luk poveseny na rameni, aniz by si toho dotycny vsimnul …

Vetsina lucistniku nosi luk na zadech a bedlive si jej hlidaji, pripraveni ho kdykoli sundat a zacit strilet … Podle me, by zlodej mohl ukrast jen a pouze to, co muze i nenapadne odnest (tim nenapadne nemyslim, ze v prave poledne pujdu po meste v hidu pekne uprostred namesti jen diky tomu, ze to engine umoznuje). Samozrejme, spici postave muze ukrast uz kde co (pokud ovsem vedle treba postava nema hlidaciho pejska/kocku/draka atd) :biggrin:
kashe
Příspěvky: 80
Registrován: 26. 2. 2006 11.24

Příspěvek od kashe »

cybermisa píše:Myslim, ze okradani by rozhodne stalo za to nejak vymyslet a upravit. Co se me treba nezda, jak zlodej muze nekomu ukrast napr. platovou zbroj, tower shiled nebo luk poveseny na rameni, aniz by si toho dotycny vsimnul …

Vetsina lucistniku nosi luk na zadech a bedlive si jej hlidaji, pripraveni ho kdykoli sundat a zacit strilet … Podle me, by zlodej mohl ukrast jen a pouze to, co muze i nenapadne odnest (tim nenapadne nemyslim, ze v prave poledne pujdu po meste v hidu pekne uprostred namesti jen diky tomu, ze to engine umoznuje). Samozrejme, spici postave muze ukrast uz kde co (pokud ovsem vedle treba postava nema hlidaciho pejska/kocku/draka atd) :biggrin:

mno..ukrast de všecko....spiš to vyřešit večí obtížností u večích přednetu, než tim že luk nejde ukrast...trochu fantasie...zlodej neni jen kapsář :bigwink:
Platovku ...hmmm....a tu nosi postava kde ? teda myslim tu druhou...nebo třeti co ma v "batužku" ...to bych neřešil.

Labirovi : když aura odraží jednani postavy..tak by se zlodejivi mela aura zhorššit pouze při odhalení.

stale se nidko nevyjadřil k tomu, jak je to s extremem dobré aury a spusobech jak toho dosahnout. Paladin by to mel mit za odvraceni nemrtvejch ...klaryk za vylečení druhe osoby.…?? ?? ??

BUDU trochu OT: ale už ste uvažovali nad tim Znemožnit zlodejovi v Hidu otevřít truhlu ?? nebo ne znemožnit ..spiš v momente otevření hodit -20 do skryvani ( nebo +20 všem v okruhu do spotu) ? přide mi to logičtejší omezeni zlodejova creepu..na truhlach dam dve kolečka na jeskynich a mam 6- 10 k.….to kradenim nikdy nedate :shades:
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Kashemu: nápad s tím zlodějem a vyhozením z hidu (momentálním snížením skillu) je rozhodně zajímavý, podívám se na to jestli to jde nějak pěkně implementovat (zásahy do používání skillů jsou dost problematické). Dík za nápad.

Aura odráží jednání postavy a je jedno jestli je někdo poblíž nebo ne. Odráží to jednání postavy vzhledem k "univerzální etice" světa. Ta je tedy nastavená víc ve prospěch dobra to je fakt - proč - protože obecně zlé postavy když mají zázemí tak daleko více těží z nedokonalosti enginu (třeba nevědomky) a taky nám to tak s Onyxem víc vyhovuje :bigwink:

Zvýšení aury používáním schopností postavy není a nebude implementováno. Obecně u aury platí, že spadnout dolů je jednoduché, dostat se zpět na neutrál těžší a dostat se nahoru ještě víc a od jisté hranice to jde jen s DM. Podobně jako v reálu sklouznout po šikmé ploše jde lehce, ale z loupežného vraha se světec stane jen velmi vzácně. Implementací růstu aury při používání některých schopností některých povolání by tyto povolání nesmírně zvýhodnilo.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Ohledne aury.
Urcite souhlasim s labirem. Jako asi momentalne jediny klerik na serveru co umi zvedat, bych si zachvilku dal maximum.

Je dobre, ze je to takto omezeno a prijde mi to i prakticke. Postava je znama , ze pomaha lidem a to ji zveda povest . Myslim ze to je dostatecna motivace.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
kashe
Příspěvky: 80
Registrován: 26. 2. 2006 11.24

Příspěvek od kashe »

hmm...a ja sem zlodej vrah ..kerej ma taky maximum v zaporne auře.,..prč bys ty nemel mit ?

to bude asi ta vyvaženost :blink:

tohle mi proste bytostne vadi nemužu si pomoct

btw : to že by sis dal maximum ...to ma vyhodu jakou ? žadnou...akorat při smrti bys mel dostat veči penclli na XP ..asi jako maxlej zloun ne ? to by snad melo by t v pořádku jestli to chapu dobře
Naposledy upravil(a) kashe dne 29. 4. 2006 12.54, celkem upraveno 1 x.
Zamčeno