Viditelnost obtížnosti
Moderátor: Dungeon Master
Viditelnost obtížnosti
Kromě obtížnosti, zmizí i všechny boosty, které postava má jako zvýšení síly, imunita na mysl ovlivňující kouzla apod...?
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Viditelnost obtížnosti
Podle Bioware by mělo. Ale ještě jsem to nemohl otestovat se svou testovací postavou.snowman píše:Kromě obtížnosti, zmizí i všechny boosty, které postava má jako zvýšení síly, imunita na mysl ovlivňující kouzla apod...?
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Re: Viditelnost obtížnosti
Kéž byLabir píše:Podle Bioware by mělo. Ale ještě jsem to nemohl otestovat se svou testovací postavou.snowman píše:Kromě obtížnosti, zmizí i všechny boosty, které postava má jako zvýšení síly, imunita na mysl ovlivňující kouzla apod...?

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat