pár itemů

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Saiko
Příspěvky: 125
Registrován: 15. 3. 2006 12.37

pár itemů

Příspěvek od Saiko »

1. Co kdyby se prodávala hůlka, která nepříteli zruší přeměnu na jakoukoliv bytost a zabránila mu na 4 kola další přeměnu. Hodil by se vysoký hod na vůli.
2. Šel by udělat repelent na hmyz či jinou verbež? Až se půjde do lesa na jahůdky, tak aby se pavouci drželi stranou. :bleh:
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

:biggrin:

1. Tohle by šlo, ale ne u nativních proměn skillem (strašně špatně se ovlivňují skriptem). A když tak už plnohodnotné kouzlo (to jde dát na hůlku)

2. Jasně že šel. Ale nemyslím že je to žádoucí, byla by to taková super ochrana i třeba v pavoučích tunelech. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Re: pár itemů

Příspěvek od Alcatraz »

Saiko píše:1. Co kdyby se prodávala hůlka, která nepříteli zruší přeměnu na jakoukoliv bytost a zabránila mu na 4 kola další přeměnu. Hodil by se vysoký hod na vůli.
Pro tohle jsem nenasel prakticke vyuziti :) Ale proti kouzelnym promenam mas dispell. Jestli ho dat na hulku je otazka :)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

ale prd, hodíš to jenom na potvoru, nad kterou "lítá" jméno, nebo to budeš poctivě zkoušet na každýho medvěda, jetli to náhodou neni proměněnej druid, he ?
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pár itemů

Příspěvek od kolja »

Alcatraz píše:Ale proti kouzelnym promenam mas dispell.
Podle zkušenosti z Alhambrie a i jiných serverů se nám nepodařilo (to neznamená že to nejde) dispelovat kouzla Shapechange ani Polymorph self. Zkušenosti ze singlu hovoří opačně.
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: pár itemů

Příspěvek od Ikkie »

kolja píše:
Alcatraz píše:Ale proti kouzelnym promenam mas dispell.
Podle zkušenosti z Alhambrie a i jiných serverů se nám nepodařilo (to neznamená že to nejde) dispelovat kouzla Shapechange ani Polymorph self. Zkušenosti ze singlu hovoří opačně.
na ark2 se to povedlo celkem běžně pomocí paladinského HA, ovšem tento dispell je jaksi mimo ostatní, že ano..
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

No ja myslim, ze dispellovat jdou vsechna kouzla, co dispellovat nejde, je druidova shiftovaci abilita, kterou ma jako feat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

cybermisa píše:No ja myslim, ze dispellovat jdou vsechna kouzla, co dispellovat nejde, je druidova shiftovaci abilita, kterou ma jako feat.
Proměna dispellnout nejde. Ani ty silnější Equilibrijské.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Já sem taky myslel že shifty pomocí kouzel dispelnout dou, taky se mi to v singlu povedlo (myslim). Ale Farix mě přesvědčil o opaku na Alhambrii.
Co je "paladinské HA" netušim, ale asi to tu neni co? :biggrin:

Edit: to by pak kouzlo Zruš proměnu mohlo bejt zajímavý...
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

HA = holy avenger
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

A jo svatej mstitel, to sem měl jednou takovou zbraň, a dokonce to dispelovalo, ale nějak bídně... To ste mi měli říct že to je pro paladiny :biggrin: No, podle toho co o tom píšou to asi funguje no... :smile:
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

-pak jeste upozornuju, ze ackoli to v NWN implementovany taky neni kouzelny promeny jsou prohlidnutelny pomoci TS (ne druidi)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

já myslim, že TS by mělo dávat eště taky nesmrtelnost a +50 k AB a DMG :-/
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Alcatraz píše:-pak jeste upozornuju, ze ackoli to v NWN implementovany taky neni kouzelny promeny jsou prohlidnutelny pomoci TS (ne druidi)
To nejde technicky. Efekt/proměna je buďto viditelná pro všechny nebo pro nikoho (včetně majitele). Nejde to selektovat.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Labir píše:To nejde technicky. Efekt/proměna je buďto viditelná pro všechny nebo pro nikoho (včetně majitele). Nejde to selektovat.
A zahrát? :smile:
Ale to by se to muselo dát do pravidel. Další posílení TS... Ale spíš by se mi líbilo, kdyby TS odhalilo všechny iluze a takový pakárny místo skrytejch postav :)
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

kolja píše:
Labir píše:To nejde technicky. Efekt/proměna je buďto viditelná pro všechny nebo pro nikoho (včetně majitele). Nejde to selektovat.
A zahrát? :smile:
Ale to by se to muselo dát do pravidel. Další posílení TS... Ale spíš by se mi líbilo, kdyby TS odhalilo všechny iluze a takový pakárny místo skrytejch postav :)
No zahrát by to šlo, ale byl by v tom strašný chaos, ne každý by to věděl a hrál podle toho...myslím, že by to spíš bylo víc ke vzteku než užitku. :smile:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

Šel by udělat lovecký nebo válečný roh? s tím, že když by na něj někdo zatroubil, zvuk by se roznesl celou lokací (něco jako při použití hudebních nástrojů). Myslím, že by to bylo fajn zpestření, třeba volání o pomoc při obklíčení nepřítelem.
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ikkie píše:Šel by udělat lovecký nebo válečný roh? s tím, že když by na něj někdo zatroubil, zvuk by se roznesl celou lokací (něco jako při použití hudebních nástrojů). Myslím, že by to bylo fajn zpestření, třeba volání o pomoc při obklíčení nepřítelem.
Zajímavý nápad, přidám to na ToDo list. Dík. :smile:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

A bylo by možné nastavit, aby se zvuk rozlehl i do těsně přilehlých lokací? Přece jenom takovej roh, když se do něj pořádně zatroubí, tak bych řekl, že dělá docela bengál
Bratrstvo zabanovaných!
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ghost píše:A bylo by možné nastavit, aby se zvuk rozlehl i do těsně přilehlých lokací? Přece jenom takovej roh, když se do něj pořádně zatroubí, tak bych řekl, že dělá docela bengál
Tak to už je trochu moc, technicky by to šlo velmi obtížně a u přechodů typ dveře skoro nemožné.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno