Noo...já měl jiné info. Že si zloděj udělá pěkně v hidu kolečko a vybere poklady za 6-10.000 zl prakticky bez rizika. Proto to otevírání truhly. Ono je to i logické - najednou se otevře truhla a nepřítelské NPC, které ji hlídá jen dál čučí do blba... Takhle jakoby "zpozorní" a má šanci zloděje odhalit.photter píše:to sem tak nějak tušil, v manuálu se píše, že jo ale tam je těch nesmyslů vícLabir píše:*koukne do skriptu* Není.
a nedělejte to zlodějům eště těžší, než už to maj, nebudete tu mít žádný, už sem to zažil jinde
zloděj JE nejtěžší povolání (ať si troubové, co tomu nerozumí píšou co chtěj) a jestli vám to tady zloději zabalej tak ten svět bude vo ničem, nikdo se nedostane k těm skrytejm věcem … *censored*
ono ne všecko, co je logicky správný, je taky ve prospěch hry a jestli teď otvírání bedny může vykopnout z hidu a navrch eště todle tak je to docela slušnej disbalanc hry v neprospěch zloděje
Kouzla nulté úrovně
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
jak sem napsal, logiku to má a mně to určitě neodradí :)
ten komentář byl určenej spíš ostatním, než tobě, věřim, že to máš pod kontrolou a postupuješ po malejch krůčkách, teď došlo na chmatáky, příště dojde na jiný
mně spíš dostává, jak takovej Saiko (nic proti tobě) kliďánko napíše +25/25 a snad to i myslí vážně ! u cantripu !!!
kdes, člověče, hrál ? na neversummeru ? viš co to je +25 u skilu ? to je, že se tý postavě dovednost zvýší tak, jako by měla o 25 lvlů víc !!! ale vono se to tejká těch podivnejch tuláků, tak proč ne, žejo, hlavněže mi nešáhli na klerický/wizzardský kouzla :-/
ten komentář byl určenej spíš ostatním, než tobě, věřim, že to máš pod kontrolou a postupuješ po malejch krůčkách, teď došlo na chmatáky, příště dojde na jiný
mně spíš dostává, jak takovej Saiko (nic proti tobě) kliďánko napíše +25/25 a snad to i myslí vážně ! u cantripu !!!
kdes, člověče, hrál ? na neversummeru ? viš co to je +25 u skilu ? to je, že se tý postavě dovednost zvýší tak, jako by měla o 25 lvlů víc !!! ale vono se to tejká těch podivnejch tuláků, tak proč ne, žejo, hlavněže mi nešáhli na klerický/wizzardský kouzla :-/
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
a poslední otázka je: má ten zloděj tuhle možnost mít nebo o ní má přijít ?
je to JEHO ZPŮSOB
bojovník si vymlátí potvory a bednu rozbije
prskavka tam pošle svýho obrněnýho mentála, ten to s podporou kouzel vymlátí a bednu rozstřelí bleskam nebo FBčkem (nevim, jestli eště funguje knock a pixie)
a zloděj ? - ten ať si škubne
a přitom tohle by měla bejt jedna ze zlodějovejch vejhod
je to JEHO ZPŮSOB
bojovník si vymlátí potvory a bednu rozbije
prskavka tam pošle svýho obrněnýho mentála, ten to s podporou kouzel vymlátí a bednu rozstřelí bleskam nebo FBčkem (nevim, jestli eště funguje knock a pixie)
a zloděj ? - ten ať si škubne
a přitom tohle by měla bejt jedna ze zlodějovejch vejhod
a z rozbité bedny nic nepadnephotter píše:a poslední otázka je: má ten zloděj tuhle možnost mít nebo o ní má přijít ?
je to JEHO ZPŮSOB
bojovník si vymlátí potvory a bednu rozbije
a z rozbité bedny nic nepadnephotter píše: prskavka tam pošle svýho obrněnýho mentála, ten to s podporou kouzel vymlátí a bednu rozstřelí bleskam nebo FBčkem (nevim, jestli eště funguje knock a pixie)
myslíš?photter píše: a zloděj ? - ten ať si škubne
a přitom tohle by měla bejt jedna ze zlodějovejch vejhod
+25 či -25?photter píše:jak sem napsal, logiku to má a mně to určitě neodradí :)
ten komentář byl určenej spíš ostatním, než tobě, věřim, že to máš pod kontrolou a postupuješ po malejch krůčkách, teď došlo na chmatáky, příště dojde na jiný
mně spíš dostává, jak takovej Saiko (nic proti tobě) kliďánko napíše +25/25 a snad to i myslí vážně ! u cantripu !!!
kdes, člověče, hrál ? na neversummeru ? viš co to je +25 u skilu ? to je, že se tý postavě dovednost zvýší tak, jako by měla o 25 lvlů víc !!! ale vono se to tejká těch podivnejch tuláků, tak proč ne, žejo, hlavněže mi nešáhli na klerický/wizzardský kouzla :-/

Takže vám se líbí, když kolem vás běhá krásný kruh světla a nikde nikdo? Postava v neviditelnosti je při přiblížení vidět, ale zloděj v HIDE? Ten už ne. Pokud postava nemá vysoký SPOT.
btw, na NS světlo nesnižuje skilly - ale uvažují o tom. Tedy co tam psali.
Nešáhli na klerická - wizardská kouzla? Ano? Můj návrh byl, aby TS bylo omezeno. Ne jak je teď, že je vidět vše - postava v GS, HIPSu, invisu, ale aby se to kouzlo upravilo. Dále IGMS - dát tam záchranný hod - což bude. Upravit by se mohla, zdůrazňuji mohla, i jiná kouzla.
Ale raději tu tlacháte a kdybyste navrhli nějakou úpravu, to nevidím.
Osobně jsem proti vyhození z hidu při otevření bedny.…
Hm, hm...
A co takhle se přestat hádat kdo může sám to a to, a nechat jít vepředu zloděje odstraňujícího pasti ve skrytu a kouzly obrněnýho bojovníka?S podporou mágových kouzel a zákeřných šípů do zad nepřátel ze zlodějského luku? A klerikem léčícím zraněné?
Hm, hm...
A co takhle se přestat hádat kdo může sám to a to, a nechat jít vepředu zloděje odstraňujícího pasti ve skrytu a kouzly obrněnýho bojovníka?S podporou mágových kouzel a zákeřných šípů do zad nepřátel ze zlodějského luku? A klerikem léčícím zraněné?

Naposledy upravil(a) Ixtremist dne 1. 5. 2006 12.37, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
JUNGLE MASSIVE!
hele já nevim, ale světlo snad postihy k hide dává ne? když vemu v hidu do ruky něco svítícího, tak je to jasný. Když se nakouzlim světlem, tak by to mělo bejt snad to samý ne? A dál to má ovlivňovat osvětlení oblasti, tzn že když někdo svítí a já přídu blízko do toho světla, tak dostanu postih... Nebo to tak snad neni?? Já vždycky myslel že je...
JJ, je to tak. Alespoň na Alhambrii to tak bylo. Danseur měl nádhernej prsten +2 universal savings, ale protože zároveň svítil, nešlo to nosit.kolja píše:hele já nevim, ale světlo snad postihy k hide dává ne? když vemu v hidu do ruky něco svítícího, tak je to jasný. Když se nakouzlim světlem, tak by to mělo bejt snad to samý ne? A dál to má ovlivňovat osvětlení oblasti, tzn že když někdo svítí a já přídu blízko do toho světla, tak dostanu postih... Nebo to tak snad neni?? Já vždycky myslel že je...
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
S tím světlem - obávám se že to dělají věci, které svítí permanentně, nebo že se to projevuje až při výpočtu v enginu (pod skripty tam kam už není vidět). Pak to možné je.
Snížení hidu při otevření pokladu (jen a pouze pokladu a navíc nikoliv při odpastění/odemčení) se děje všem postavám a bude se tak dít. Vybírání pokladů zloději prakticky bez rizika není možné z hlediska herní rovnováhy nechat jen tak. A zvýšení spotu bestiím je ta horší varianta - na tu by zloděj doplatil podstatně víc. Takže zloděj krásně jako doposud projde dungem neviděn okolo bestií, odpastí, odemkne, ale pokud zkusí kouknout bo bedny/truhly tak se vystavuje riziku že si ho někdo všimne. Myslím, že tohle jsem měl udělat už dřív
Ad bedny a rozbíjení. Ano po rozbití pokladové truhly z ní něco vypadne. Ale jste si jistí že se nic nerozbilo a že v případě odemčení by tam nebyly mnohem lepší věci?
Snížení hidu při otevření pokladu (jen a pouze pokladu a navíc nikoliv při odpastění/odemčení) se děje všem postavám a bude se tak dít. Vybírání pokladů zloději prakticky bez rizika není možné z hlediska herní rovnováhy nechat jen tak. A zvýšení spotu bestiím je ta horší varianta - na tu by zloděj doplatil podstatně víc. Takže zloděj krásně jako doposud projde dungem neviděn okolo bestií, odpastí, odemkne, ale pokud zkusí kouknout bo bedny/truhly tak se vystavuje riziku že si ho někdo všimne. Myslím, že tohle jsem měl udělat už dřív

Ad bedny a rozbíjení. Ano po rozbití pokladové truhly z ní něco vypadne. Ale jste si jistí že se nic nerozbilo a že v případě odemčení by tam nebyly mnohem lepší věci?

Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Bojovník není terminátor, aby vymlátil vše sám. Je dobrý v boji tělo na tělo, s lučištníky má už větší problém a proti magii je nula. Stejně jako pro ostatní povolání včetně zloděje, je NUTNOST chodit v DRUŽINÁCH - nebo aspoň o to jde - v tom je taky vyváženost. To znamená, že ani bojovník, a o to méně nebojové povolání, by neměl SÁM vymlacovat dungeony a vybírat poklady... Takže ve své podstatě, zloději by nemělo vadit, když ho při otevírání truhly vyhodí z hidu, protože není třeba se skrývat, když okolo sebe má druhy. Okolo by již mělo být čisto a pakliže je něco dostatečně daleko, tak vyhození z HIDE opět nevadí... A POKUD bojovník skutečně vymlátí dangeon sám, tak pak už mu v otevření bedny nic nebrání - pokud na ní není past. A jsme u vyváženosti. Když past je, a je často, bojovník si může trhnout nohou. A zloděj zase, kdyby chtěl vykrást zamčenou, zapasťovanou truhlu před nosem x npcček... To mi nepřijde v pohodě.. Zloděj je svojí rolí v družině téměř nepostradatelný, možná víc, než bojovník. Ale ne bez ní... Pokud bojovník (nebo někdo jiný) sám vymlátí dungeon, tak buď je to dungeon na jeho lvl už hodně snadný nebo je tam něco špatně..photter píše:a poslední otázka je: má ten zloděj tuhle možnost mít nebo o ní má přijít ?
je to JEHO ZPŮSOB
bojovník si vymlátí potvory a bednu rozbije
prskavka tam pošle svýho obrněnýho mentála, ten to s podporou kouzel vymlátí a bednu rozstřelí bleskam nebo FBčkem (nevim, jestli eště funguje knock a pixie)
a zloděj ? - ten ať si škubne
a přitom tohle by měla bejt jedna ze zlodějovejch vejhod
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
No na to jak jsem ze zacatku EQ musel s photterem ponekud polemizovat, v tomhle ma naprostou pravdu. Rogue je krasne povolani, silne, ale tezke na hrani a podobne upravy jej ciny dosti spatne hratelnym … Ono schovat se je vzdycky o dost tezsi nez nekoho videt/slyset a zajimavejsi itemy s + hide a +MS budou nejspis az v craftu. Ne vsechno, co zni logicky a je pekne RP ucini hru zabavnejsi a hratelnejsi …photter píše: ono ne všecko, co je logicky správný, je taky ve prospěch hry a jestli teď otvírání bedny může vykopnout z hidu a navrch eště todle tak je to docela slušnej disbalanc hry v neprospěch zloděje
Nechci, aby to vypadalo, že jsem pro znevýhodnění zloděje. Ale. Co se změní tím, že zloděje to vyhodí z HIDE při otevření truhly? Podle mě jen to, že neotevře VŠECHNY truhly bez rozdílu. Jen ty, kde okolo nikdo není. Což v družině (nejen!!) může nastat semtam nebo i často. A i kdyby chodil ten zloděj teda sám - páč ooc argument je "nejsou lidi na serveru", tak maximálně nebude tak "nechutně bohatej", jak jsem si někde všimnulcybermisa píše:No na to jak jsem ze zacatku EQ musel s photterem ponekud polemizovat, v tomhle ma naprostou pravdu. Rogue je krasne povolani, silne, ale tezke na hrani a podobne upravy jej ciny dosti spatne hratelnym … Ono schovat se je vzdycky o dost tezsi nez nekoho videt/slyset a zajimavejsi itemy s + hide a +MS budou nejspis az v craftu. Ne vsechno, co zni logicky a je pekne RP ucini hru zabavnejsi a hratelnejsi …photter píše: ono ne všecko, co je logicky správný, je taky ve prospěch hry a jestli teď otvírání bedny může vykopnout z hidu a navrch eště todle tak je to docela slušnej disbalanc hry v neprospěch zloděje

edit: ale nebudu se dál montovat - věřím, že hrát zloděje je těžké...

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
2Saiko: cantripy pouzivam vesele dal a zrejme je tu budu pouzivat i na 30.lvl. Stejna jako kouzla 1.kruhu maji sve vyuziti az do konce hry. Nebudu radsi rikat, co a jak pouzivam, ale wizardi cantripy obsahuji i Zrus nakouzleni a Summon 0, coz bohate staci. Svetla nepouzivam, protoze mam permanentni :)
Btw. Ani Light ani Continual Flame NEOVLIVNUJI HIDE, coz by asi mel. Na druhou stranu by to byla sranda, kdyz se nekdo v hidu priblizi k takovymu svetlu na tech 20feetu (coz je tak zhruba podobny radius jako je pres listen slyset invis), aby dostal svych -10 postih k HIDU. Beztak kdyz pujde zezadu, tak neni videt a na sledovani to myslim bohate staci. Neda se sledovat ze 2 metru.
Btw. Ani Light ani Continual Flame NEOVLIVNUJI HIDE, coz by asi mel. Na druhou stranu by to byla sranda, kdyz se nekdo v hidu priblizi k takovymu svetlu na tech 20feetu (coz je tak zhruba podobny radius jako je pres listen slyset invis), aby dostal svych -10 postih k HIDU. Beztak kdyz pujde zezadu, tak neni videt a na sledovani to myslim bohate staci. Neda se sledovat ze 2 metru.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
priplacnu to sem, jestli o tom jeste nikdo nepremyslel. Ale zrejme technicky neresitelne. Omezit poklady na osobu. Aby nebylo mozny po kazdym restartu obehnout trasu a nasbirat si pres 20k coz ted docela dobre jde.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Technicky to jde, ale dělat se to nebude - spousta práce navíc a jednoduchá možnost obejití. Tohle je o hráčské kultuře ne o systémech.Alcatraz píše:priplacnu to sem, jestli o tom jeste nikdo nepremyslel. Ale zrejme technicky neresitelne. Omezit poklady na osobu. Aby nebylo mozny po kazdym restartu obehnout trasu a nasbirat si pres 20k coz ted docela dobre jde.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Kde selze kultura a domluva tam nastupuji systemy a zakony a pravidla :/Labir píše:Technicky to jde, ale dělat se to nebude - spousta práce navíc a jednoduchá možnost obejití. Tohle je o hráčské kultuře ne o systémech.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
chceš říct že když na sebe navlíknu item s continual flame, že nedostanu postih? Já vždycky myslel že jo, aspoň s lucernou snad určitě. A nebos to myslel jako že když někomu do toho světla vlezu? Tam asi postih neni, ale nevim jak je dělanej bonus a postih ve světle/tmě, kterej je. Když někdo vleze do osvětlení, měl by dostat takovej postih, jako má za dne mimo stín (stíny asi hra nerozlišuje co?Alcatraz píše:Btw. Ani Light ani Continual Flame NEOVLIVNUJI HIDE
