Druidi, druidska tisici moc, zviratka a vubec ….
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, zajímavé, ale podobnou funkci druid už má - "zlanaření" divokého zviřátka coby svého ochránce. Díky za nápad, ale tohle chce hodně promyslet...minimálně co je to vysoký level? A třeba když druid přijde do lesa kde nikdy nebyl, jak to ta zvířata poznají když ho nikdy neviděla a ten druid není na tenhle les zvyklý? Jistě vycítí že jim asi nechce ublížit, ale že by se rovnou přidala na jeho stranu...to jsem ochoten akceptovat v případě "domácího" lesa kde je druid denodenně a zvěř ho zná.Yandy píše:A co kdyby se nechalo tišení zvěře, a přidalo se ještě to, co jsem psal? Mohlo by se to udělat, že druida na vysokém levelu by mohla zvířata třeba sama od sebe chránit... (jen návrh)
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ja s pravidly prichazim do styku spis vyjimecne, ale druid uz neni clovek (elf/…). I kdyz ma lidskou postavu, tak je uz napul spjat s prirodou. Zvirata to asi poznat muzou. Spis si neumim predstavit ten zmatek, kdyby to fungovalo v nejakem okruhu kolem druida :) a druid se pohyboval a zvirata by prechazela pres okraj a nevedela, jestli maji utocit na ty co druidovi pomahaji, nebo na nejaky uplne jiny, skoro stejny, jako kdyz vbehnu do vody a sleduju co delaji zvirata co se ji "boji", to je taky sranda.Labir píše:A třeba když druid přijde do lesa kde nikdy nebyl, jak to ta zvířata poznají když ho nikdy neviděla a ten druid není na tenhle les zvyklý? Jistě vycítí že jim asi nechce ublížit, ale že by se rovnou přidala na jeho stranu...to jsem ochoten akceptovat v případě "domácího" lesa kde je druid denodenně a zvěř ho zná.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
Druidovu tisici moc bych rozhodne nechal tak jak funguje - funguje pekne. jedine, kdy nastava problem je v pripade, kdyz je v lese vice postav(summonu/familiaru) a vice zvirat. Obcas se do toho pripletou attack of opportunity a nastane tak sileny zmatek ve fakcich, ze pak polovina zvirat je modrych, druha cervenych, cervena utoci na modra, modra utoci na kamarady v parte atd …
Takze
reseni, ktere by se mi libilo asi ze vseho nejvice:
Pri vstupu druida do lokace by si vsechna zviratka pekne nahazela na AE proti DC dane "obtiznosti" zvirete. Pri neuspechu by zvire zustalo cervene a utocilo by na druida, pri uspechu by bylo cervene a neutocilo by na druida a ani nikoho kdo se zdrzuje v jeho blizkosti, pri absolutnim uspechu (prehozeni DC o danou konstantu) by zviratko zmodralo. Toto reseni by zahrnovalo i fakt, ze s rostoucim levelem druida by vice zviratek "modralo". Pojem "partaci jsou blizko u druida" by mozna sel resit nejakou aurou (ktera by mela vypnuty graficky efekt), pri jejimz opusteni by se normalne pro danou postavu opet nastavila fakce hostile.
Do skriptovani v NWN vubec nevidim, takze pochybuji, ze by to vubec slo nejak udelat, ale proste jen pisu svuj navrh
Takze

Pri vstupu druida do lokace by si vsechna zviratka pekne nahazela na AE proti DC dane "obtiznosti" zvirete. Pri neuspechu by zvire zustalo cervene a utocilo by na druida, pri uspechu by bylo cervene a neutocilo by na druida a ani nikoho kdo se zdrzuje v jeho blizkosti, pri absolutnim uspechu (prehozeni DC o danou konstantu) by zviratko zmodralo. Toto reseni by zahrnovalo i fakt, ze s rostoucim levelem druida by vice zviratek "modralo". Pojem "partaci jsou blizko u druida" by mozna sel resit nejakou aurou (ktera by mela vypnuty graficky efekt), pri jejimz opusteni by se normalne pro danou postavu opet nastavila fakce hostile.
Do skriptovani v NWN vubec nevidim, takze pochybuji, ze by to vubec slo nejak udelat, ale proste jen pisu svuj navrh
