Jizda na koni

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Sedlo ve stájích uschovat půjde, bude tam na něj perzistentní truha s tím že ji otevře jen ten kdo bude mít koně (ať už ho získal jakkoliv) a s tím že pojme jen sedla. Samozřejmě veřejný typ, tj. každý koňák otevře ale vidí jen svoje sedlo.

Zabít jezdce a koně ukrást jde, ale nesmí jet na koni, koník musí klusat vedle něj.

Ten popis kobylek z UO je hezkej. :smile: Ale takhle to na EQ nebude, koně ve volné přírodě neuvidíte. Jinak druidí/hraničářské zmámení samozřejmě na kone nefunguje a ukrást koně není nic lehkého, nejlíp to jde když někde sám stojí a čeká. Ale to už je pak blbost majitele že ho nenechal někým hlídat.

A ad perzistntní truhly - jsou od začátku běžně v bankách k dispozici za pronájem.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Alcatraz píše: Druidi (psano s velkym D) by na konich moc byt nemeli …
Nesouhlasim … Teda tak napul. Druidi by rozhodne nemeli mit kone jako koupeneho otroka, kdyz by druid mel kone, tak jedine jako sveho pritele a kun by s nim byl ze sve vlastni vule. Krasne by bylo dat druidum kone jako animal companiona, nebo jeste lepe, dat jim jednorozce, na kterem by jezdili samozrejme bez sedla.

AD Kradeni: Na kradeni kone by mel mit vliv rozhodne skill animal empathy, jenze ten maji jen dva classy, takze ze systemoveho hlediska souhlasim s navrhovanym zpusobem kradeni.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Labir píše:Jinak druidí/hraničářské zmámení samozřejmě na kone nefunguje a ukrást koně není nic lehkého, nejlíp to jde když někde sám stojí a čeká.
Hmm takze druid dokaze silou vule uklidnit rozzureneho liteho medveda, celou vlci smecku nebo dokonce i obriho chladnokrevneho hada, ale odlakat neciho kone (kun narozdil od summona neni se svym panem spjat pres silu vule sesilatele, je to normalni zvire) to by nemel zvladat? proc? :biggrin:
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

cybermisa píše:Krasne by bylo dat druidum kone jako animal companiona, nebo jeste lepe, dat jim jednorozce, na kterem by jezdili samozrejme bez sedla.
Leda Arcidruidovi. Ale jednorožec je tak vzácný a "posvátný" že by si na něj ani arcidruid nesed.
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jednorožce sháním a v Rozšíření určitě bude když ho nějakého pěkného seženu. Ale jedit se na něm dát nepůjde. Kůň jako zvířecí společník nebude, ale chci udělat jiné pěkné zvířecí společníky a přítelíčky. :bigwink:

Pro cybermisu: Druid to nezvládá to protože by to pro něj byla neskutečná výhoda a i kdyby ho ovládl tak by kůň nebyl jeho (třeba by na něj nenasedl). A IC: Kůň je dosti inteligentní tvor, který ví komu patří a komu ne a nenechá se jen tak oblbnout.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Ixtremist píše: Leda Arcidruidovi. Ale jednorožec je tak vzácný a "posvátný" že by si na něj ani arcidruid nesed.
No jak moc jsou jednorozci vzacni, to zalezi na realiiich sveta, na EQ pokud vim zadni nejsou :biggrin: (zduraznuji pokud vim) a nebo jsou hodne vzacni. Kazdoapdne nevidim duvod, proc by si druid nemohl sednout na jednorozce, kdyz by jednorozec byl jeho pritel a byla by to jeho vule (jednorozcova). Naopak, ci pritomnost a pratelstvi by mel jednorozec mezi lidmi/elfy vyhledavat, nez druidy :biggrin: A ktery jednorozec, kdyz uz jsme u toho, by nechal sveho pritele pobihat vedle sebe, kdyz by ho mohl vzit na zada a ani by to necitil :bigwink:
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Labir píše: Pro cybermisu: Druid to nezvládá to protože by to pro něj byla neskutečná výhoda a i kdyby ho ovládl tak by kůň nebyl jeho (třeba by na něj nenasedl). A IC: Kůň je dosti inteligentní tvor, který ví komu patří a komu ne a nenechá se jen tak oblbnout.
Jako souhlasim, ze by to byla pro druida nesmirna vyhoda, ale dokazu si predstavit situaci, kdyz rytir na koni na druida utoci a on pozvedne ruku a kun rytire shodi na zem.

A co se tyce animal empathy :biggrin: ja bych tomu "jen tak nejake oblbovani" nerikal. Ja to chapu jako velmi mocnou schopnost, kterou hned tak nekdo nema :biggrin: (uprimne, kolik PC a NPC na EQ ma AE 20+? :biggrin: ) Jen tak oblbovat zvirata nejakyma hokuspokusama si muzou treba kouzelnicci nebo zaklinaci (hold monster, charm atd …) :bigwink:
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

photter píše:jo a kůň by měl jít ukrást každej, bez vyjímek, protože chybí ta nejprostší možnost - zabít jezdce a koně si odvést :evillaugh:
Tak tak. Psancovi už ta boholibost leze na mozek i ooc :megalol:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

snowman píše:
Tak tak. Psancovi už ta boholibost leze na mozek i ooc :megalol:
Ty trposi jeden natvrdlej :bleh:
Ja mam Klerika, nejsem paladin, takze by mi to bylo uplne knicemu :no:

Jen jsem zde poukazal na moznost, ktera zde je a vyskytuje se ve Fantasy u paladinu, kterym kone seslisaji sami bohove …
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

Bůh nejsou stáje, neser !!!
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Labir píše:A ad perzistntní truhly - jsou od začátku běžně v bankách k dispozici za pronájem.
Ee, tohle už sme rozebírali s klíčema.
Muselo by to vypadat tak, že moje postava pronajme pokoj, uloží si tam věci, a pak následuje OOC cesta do banky do trezoru, ale věci si nechá v pokoji. A eště OOC 15 tisíc nebo kolik to stojí. Ne, ty věci co si chci odložit by moje postava do banky nedala, a nebudu je tam dávat s tim, že jsou jakoby v pokoji. Já si počkám na ty domečky, času dost, o to víc se na ně budu těšit :smile: Krom toho, sedlo mě bude trápit až v rozšíření, a to domečky budou minimálně současně nebo dřív :smile: Jak sem psal, to už to problém nebude. Jinak kdybych si měl teďka vybrat, co zahodit kvuli 5 lbs, tak radši bojový věci než RP věci, ale to stejně nebudu mít moc z čeho vybírat... Kruci, já mam plnej inv blbin, který ale chci mít.. To je možná negativní důsledek takovýho množství věcí. Postava by asi neměla tendence mít všecko, ale já jako hráč rozhodně :biggrin:
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Dobrá, takže poodhalíme roušku tajemství nad plánováním perzistencí:

Perzistentních truhel budou celkem tři druhy:

1. Absolutní perzistance privátní. Přístup k truhle má každý, ale po otevření vidí jen své věci. Pojme všechny hlavní věci s výjimkami věcí co se sdružují a několika dalšími výjimkami. Naproti tomu uchová i předměty nevyskytující s v paletě - tj. např. obarvené či pozměněné šaty, unikátní předmět od DM atd.. Bude vždy relativně drahá a s omezením na menší množství předmětů (max 10). To je dáno lagovací náročností. Již k dispozici na bankách.

2. Absolutní perzistence veřejná. Stejný typ jako 1, jen k truhle kdokoliv přijde tak vidí její kompletní obsah. Je nutno tak truhlu umístit na chráněném místě. Menší generování lagů je vyváženo vyšším limitem na počet věcí (max 30). Již k dispozici na bankách, později v soukromých hráčských prostorách ať již v pronájmu či ve vlastnictví.

3. Perizistence paletová privátní. Opět každý může přijít a po otevření vidí jen své věci. Dokáže uchovat jen věci, které se vyskytují v paletě modulu, tj. věci jenž lze nalézt/koupit a to bez jakýchkoliv úprav. Velmi rychlá a spolehlivá perzistence. Ovšem vzhledem k nemožnosti detekovat ze skriptu názvy proměnných na předmětech bude omezena pouze na speciální případy - uchovávání surovin a polotovarů craftu a uchovávání sedel ve stájích. Pokud vyjdou testy tak craftová verze by měla mít omezení 300 typů itemů na osobotruhlu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

:thumbsup: :thumbsup:
Zamčeno