Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Zamčeno
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.147.365

:point: Upraveno několik NPC.
:point: Opravena chyba s bonusy po nasednutí na koně.
:point: Úprava tří lokací (reakce na hráčskou snahu).
:point: Tři nové hráčské knihy.
:point: Opravena chyba ve featech Uzmi předmět a Podstrč předmět.
:point: Opraveny různé drobné chyby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.155.370

:excl2: Pro přítelíčky, vyvolané tvory, společníky a zvířecí společníky zprovozněna sada mluvených příkazů na ovládání jejich chování. Detailní informace naleznete v In-game nápovědě v kapitole "Rozšířené možnosti tvé postavy". Pokud tuhle knihu už máte v inventáři tak ji zničte a nagenerujte si ji znovu.

:excl: Pokusně snížena rychlost vyžíznivění o cca 30%. Uvidíme jestli se nebude lépe hrát.
:excl: Šest nových lokací.
:excl: Zcela změněno a RP posíleno kouzlo Sférální portál.

:point: Opraven popisek atmosféry.
:point: Upravena jedna lokace.
:point: Upraven systém magie - nově mohou být místa kde magii ani modlitby nelze používat.
:point: Několik nových knih.
:point: Jedno nové NPC z mrtvé hráčské postavy (se souhlasem majitele).
:point: Opravena chyba v detekci zabití NPC.
:point: Upraveno kouzlo Zjisti čas.
:point: Opravena kouzla Povolání bludiček a Povolání armády nemrtvých.
:point: Upraven statu některých kouzel vzhledem k prodeji.
:point: Upravena brána na Druhou stranu, aby buguseři nemohli zneužívat chyby enginu NWN k úniku z Druhé strany. Ano i takové věci se stávají...

Asi na delší dobu poslední update...možná vůbec...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.160.375

:excl: Ovládání henchmanů a spol. je rozšířeno o nové příkazy zastavení činnosti, odchodu od postavy, rozčilování se, modlení se a otočení se k nejbližší hráčské postavě. Detailní informace naleznete v herním návodu v části Nové možnosti tvé postavy. Pokud tuto část již máte nagenerovanou tak ji zničte a nagenerujte znovu.

:point: Hláška při zlepšení sběru/dolování posunuta na 10x častější ukazování. POZOR! To že se tahle hláška objeví neznamená, že se vám hned posunou dispozice, znamená to jen že se postava o znatelný kousek zlepšila.

:point: Upraveno několik lokací a opraveno několik lokálních systémů.
:point: Upravena jedna lokace jako reakce na hráčskou snahu.
:point: Opraveno několik rozhovorů.
:point: Vylepšena AI cílení.
:point: Příkaz /h/s/f-reset nově resetuje i prováděnou animaci (spánek, sezení, ležení atd..) a vrací tvora do původního stavu nastavení.
:point: Lehké změny v konfiguraci PLACOSu.
:point: Vytvořený sférální portál lze zavřít pomocí silnějších kouzel rozptylu magie.
:point: Finta vyseknutí zbraně rozšířena i na rapíry.
:point: Doplněn rozdělatelný malířský stojan s plátnem a malířská paleta.
Naposledy upravil(a) labir dne 14. 12. 2008 18.08, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.161.378

:point: Vylepšení ovládání NPC, příkaz goaway zároveň za 10.0 sec resetuje NPC a ostatní příkazy v sobě již obsahují příkaz stop. Ovládání rozšířeno na přebití dalších typů chování.
:point: Nové ovládací příkazy pro henchmany, přítelíčky, summony a další potvory. Nově jsou implementovány příkazy pro zadívání se na postavu, běhající chování, opilecké chování a braní věcí ze země. Detilní info naleznete v herní nápovědě v knize "Nové možnosti tvé postavy". Pokud ji již máte nagenerovanou tak si ji smažte a nagenerujte znovu.
:point: Upraven systém počasí, mělo by méně pršet.
:point: Zvýšena teplota na Druhé straně.
:point: Doplněn výkup surovin a věcí na Druhé straně, zvýšen výskyt umrlčích hub.
:point: Přepracována část oprav věcí i v inventáři. Nyní je méně náročná na výpočet a s rozloženou zátěží v čase takže by už nemělo docházet k výpisům chyb zacyklení u postav s přeplněným inventářem. Chce to ale více trpělivosti, cena za opravu a vlastní oprava se zobrazí/provede cca za 1.0-2.0 sec od odkliknutí větve rozhovoru.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.165.385

:excl2: S relativně malou pravděpodobností se nyní mohou vyskytovat mezi běžnými NPC nepřáteli i někteří silnější jedinci. Jejich síla je vždy balancována tak aby se přiblížili síle svého protivníka i když jsou stále slabší než protivník. Vysokolevelové postavy tak budou mít zajímavější výpravy. Ostatních postav se úprava netýká.
:excl: Mrtvá zvířata jsou nyní jako zdroj surovin detekována pouze pokud má postava v rukou stahovací nůž. Stejně tak jsou zvířata dávající vlnu detekována pouze pokud má postava v ruce nůž na vlnu.
:excl: Nerozpoznané příkazy a kanály, tj. jakýkoliv nevalidní příkaz či mluva začínající znakem / je nově stornován. To znamená že při upsaní příkazu se nad postavou nezobrazí chybně napsaný příkaz.

:point: Doplněny 3 nové hráčské knihy.
:point: Upraveno několik lokací jako reakce na hráčskou činnost.
:point: Rozšířena sada příkazů o příkazy uctívání, úklony, napití se, přečtení papíru a tří vítězných póz. Více v herní nápovědě.
:point: Nový příkaz pro zjištění cíle příkazu. Více v herní nápovědě.
:point: Vylepšeno následování NPC cíle.
:point: Nová RP ovládací věcička na žádost hráče.
:point: Nový nástroj pro DM.
:point: Nový příkazový kanál pro DM.
:point: lehké balancování a ladění koeficientů a algoritmů PLACOSU.
:point: Opravena chyba s dublováním mul.
:point: Opravena chyba s nezhasínajícími ohništi.
:point: Upraveni agresivní piráti aby je PLACOS nebral jako zabití modrého NPC.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.165.388

:point: Při mluvě jsou propuštěny řetězce znaků začínající //.
:point: Opraveny menší chybky.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.165.390

:point: Opravena chyba s nepropouštěním hlášek začínajících //.
:point: Úprava PLACOS systému proti zneužitelnosti (což jsem detekoval, ale teď už to nelze).
:point: Úprava odměňovací dovednosti "Odměna a výuka" proti zneužitelnosti (což jsem detekoval, ale teď už to nelze).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.168.390

:excl2: Nová míčová hra "házená" jenž je jakýmsi mixem mezi volejbalem a basketbalem. Hraje se s míčem na házenou a dvěma brankami na házenou. Fantazii se meze nekladou, hrát se může i bez vlastních branek (např. na vhození míče do nějakého prostoru, nebo si jenom tak pinkat komu to dříve spadne na zem atd...). Hra je bezkontaktní a nenásilná takže ji mohou hrát i dámy. Pro lepší přehlednost během hry je hození míče doplněno o efekt (lepší není).

:point: Doplněn stylový dres na míčovanou.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Beru si teď na pár dnů Equilibrijskou dovolenou. Pak opět budou pokračovat updaty modulu a budu i častěji ve hře se svou postavou.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.170.400

Končím se svou dovolenou a hurá opět do práce. Veškeré žádosti a záležitosti budu vyřizovat postupně tak se nesnažte mě zavalit. Teď jsem získal chuť do dalšího vývoje a hry tak ať mi to dlouho vydrží. :bigwink:

:point: Příkaz ovládání přítelíčků, sspolečníků a henchmanů goaway nyní nerestartuje dotyčného.
:point: Většina příkazů pro přítelíčky nyní funguje i z přítelíčka na pánečka. Stačí použít stejný kanál /f-. Tj. když ovládám převtělený svého přítelíčka tak stejně jako mohu z postavy ovládat přítelíčka nyní mohu ovládat postavu z přítelíčka.
:point: Většinu příkazů lze zadat i své vlastní postavě pomocí kanálu /i-. Veškeré podrobnosti naleznete v in-game helpu.
:point: Upravena hra Házená, nyní by nemělo zlobit chytání míče, nemělo by jít jednoduše obejít efekt zpomalení při držení míče a ze hry jsou vyloučeny nehumanoidní tvorové (hadi už Házenou hrát nemohou).
:point: Branka na Házenou nyní score hlásí stejně jako např. lukostřelecký terč. Podrobnější informace naleznete v jejím popisku.
:point: Upraveno náhodné posilování NPC. Upraven algoitmus výpočtu posílení a opravena chyba s posílením uprostřed boje. Nyní by se mělo posílení projevit maximálně do druhého kola boje.
:point: Kouzla Dvojník a Falešní dvojníci nyní nastavují u dvojníků i popisek, portrét postavy a barvy kůže, vlasů a tetování podle sesilatele.
:point: Opraven špatný nabídkový zdroj u Tirianského pekařství.
:point: Zdokonaleno DM rozhranní ISA systému.
:point: Kalibrace PLACOS PGR kladných koeficientů. Měl by se více projevovat nárůst PGR. Uvidíme za pár dnů jak to funguje.
:point: Opravena řada menších chyb a chybek.

:excl2: Vzhledem k tomu, že v poslední době dramaticky narostl počet hráčů jenž se snaží podvádět a zejména si přendavat předměty mezi postavami (a to i několikrát za sebou když dostanou na postavu BAN), tak jsem implementoval do PLACOSU i možnost udělit dočasný BAN na účet. A to na dobu 7 reálných dnů. Tato možnost se může spustit jen a pouze v případě, že hráč opakovaně podvádí. Zřídkavé případy kdy se například nějaký předmět dostane náhodou přes někoho k další postavě hráče toto nemohou spustit. Ovšem když si někdo začne přendavat vesele výbavu tak narazí. V ostatních případech (creepeři, looteři, harwesteři a spol.) je stále v případě nepoučitelnosti hráče aplikován BAN na postavu na 3 reálné dny tak jako doposud.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Update stránek Equilibrie

:point: Nová sekce Galerie kreseb kam jsem vystavil porůznu sesbírané kresby (asi jsem nenašel všechny) zde z fóra pod jmény jejich autorů. Kdybyste chtěli něco přidat nebo naopak ubrat tak se mi ozvěte.

:point: Galerie ze hry (screenshoty) doplněna o několik screenshotů posbíraných tady na fóru s uvedením autora.

:point: Aktualizována a rozšířena sekce Equilibrie nabízí o nová hesla. Například o nových obchodech, možnostech ovládání, drogách a závislostech, míčových hrách atd...

:point: K dispozici ke stažení je souhrnný instalátor haků Equilibrie 2.1 (tj. s aplikovanou opravou) ve verzi pro Windows Dělal jsem ho před časem pro dva lidi tak jsem ho teď vystavil pro ostatní.

:point: Do pantheonu doplněn doposud utajovaný bůh Bhaal.

:point: Nová sekce s pěknými videii ohledně Equilibrie (díky všem). Kdybyste tam něco chtěli přidat či odebrat tak se mi ozvěte.

:point: Opravy menších chyb.

Zítra se pravděpodobně vrhnu na velký úklid tady na fóru a pokud zbude čas tak na vyřizování různých záležitostí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.180.405

:excl: Jedna nová exteriérová lokace.
:excl: Jedna nová lokace jako reakce snahy postav.

:point: Upraven systém koní - zvýšena robustnost systému při nalogování s koněm.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Sedmnáct nových hráčských knih. Většina z nich je ovšem soukromá.
:point: Lokace Jižní pouště upraveny tak aby byly poušťovatější.
:point: Upraveny popisky předmětů Kniha do ruky, Zápisník a Psací brk.
:point: Rozšířena nabídka podomních obchodníků a Oázy.
:point: Úprava koeficientů PLACOS PGR.
:point: Úprava systému PLACOS PWB, restart systému (to je to co hlídá přírůstek bohatství na postavě a co zatím není plně zapnuté).
:point: Množství malých úprav, oprav a změn.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.180.420

:point: Flákoty masa přepracovány na flákoty uzeného masa s lepším popiskem.
:point: Opraveno několik NPC aby byli imunní vůči plošným útokům svých spolubojovníků.
:point: Pokusně změněny frakce některých NPC na Druhé straně.
:point: Zbrojíři nyní vykupují i lehké a těžké kuše.
:point: Měla by se zlepšit viditelnost gargoyl po jejich procitnutí z kamenné formy.
:point: Upraveno pozicování stolu v hostinci v Drehanu aby už nepřehazovalo přes stěnu.
:point: Opraveno kouzlo Zjisti jed.
:point: Opraveny dva perzistentní trezory v Hag Hargolských bejvácích.
:point: Kouzlo Odstraň ocejchování nyní rozlišuje mezi případy kdy cíl byl/nebyl ocejchován.
:point: Ohniště je nyní možné zapálit i kouzlem Hořící ruce a Ohnivým šlehnutím.
:point: Kouzlo Maso na kámen při úspěšném seslání vyhodí cíl ze skrytí (už žádné skryté sochy). Zároveň změněna účinnost tohoto kouzla - zkamenění hráčské postavy nyní trvá 5 reálných dnů (perzistentně) a poté teprve vyprchá. Kouzlo lze samozřejmě zrušit protikouzlem Kámen na maso.
:point: Lehce upraveny kouzla Blesk a Řetězový blesk - snad zmizí konečně onen zvykový praskající relikt.
:point: Upravena róba hrobníka, již není brána jako zbroj.
:point: U zimního kožichu s kroužkovou košilí změněn základ tak, že nově je počítán jako zbroj.
:point: Pivní korbely jdou opravovat u kováře. Ty stávající si nejprve změňte v bazénku záměny.
:point: Opraveno mnoho drobných chyb a překlepů.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Příliš v poslední době nestíhám a nějak mi dochází energie (chuť naštěstí ne), takže k dalšímu updatu a řešení problémů to chvilku potrvá. Nicméně mohu prozradit, že se chystá zajímavý a středně velký update (ne Gnoris to stále není tam pruďte do Onyxe kdy to bude) a balancování ekonomiky.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.190.430
Takže je tu slíbený větší update. V reálném světě každý kdo může vytváří ekonomické balíčky tak ani Equilibrie nemůže zůstat pozadu a máme tu jeden ekonomický balíček:

:excl: U všech surových drahokamů, mušlí, lastur, ovoce a hub navýšena výkupní cena.
:excl2: Zcela nový systém pokladů! Nový systém je realističtější a odstraňuje mnoho neduhů a nešvarů stávajícího systému. Například velmi výdělečné osamocené kolečnování a naopak prodělečné velké výpravy, stereotyp a jednoduchost s možností namaxování postavy na co nejlepšího "vybírače pokladů". Pokud se ukáže, že vše funguje tak jak má, tak možná bude moci být vypnut i osobní limit na poklady. Systém a jeho nastavení jsme docela dlouho probírali na Rádcovském fóru a myslím, že bude velkým přínosem. Celkem se dá říci, že ztěžuje zisk prostředků jednotlivci, nahrává skupinám tvořeným různě zaměřenými postavami a skupinové hře obecně. A teď co systém umí:
  • Poklady se nyní zapasťovávají a zamykají náhodně. A to s přihlédnutím na svou "sílu" a polohu. Např. menší poklady najdete spíše nezamčené než zamčené a spíše bez pasti než s ní. A když už poklad bude zamčený tak jen jednoduchým zámkem a pokud bude mít past tak jen slabší. Naopak u silných pokladů se dá čekat silné zámky a silné pasti. Ale nikdy dopředu nevíte jaké a jestli ano. Systém je poměrně inteligentní, takže mrtvoly na prošacování se nezamykají a podobně např. knihovny bez dveří nemají zámky (ale mohou mít mezi knihami ošklivou past) atd..
  • Hodnota pokladu je pravděpodobnostně vztažena k množství postav ve výpravě. Samotářští vybírači pokladů jsou penalizováni (mají menší pravděpodobnost bohatších pokladů s více předměty), výpravy do hlubin naopak bonifikovány (častěji najdou více-předmětové poklady takže se jim cesta spíše vyplatí).
  • Při zničení truhlice s pokladem je velká pravděpodobnost, že se mnoho předmětů uvnitř zničí a postava je najde v rozbitém stavu. Některé předměty mohou přežít.
  • Fádní NWN zámky jsou doplněny (ne nahrazeny, stále jsou dominantní) novými zámky jenž vyžadují jiné dovednosti. Například zrezivělým zámkem jenž se musí vypáčit, číselným zámkem u něhož se musí nastavit správná kombinace (ala Fallaut 3 hacking) nebo démončím zámkem který se musí ukecat, zastrašit nebo podvést aby se otevřel.
  • U některých pokladů je možné, že obsahují skytou schránu s dalšími předměty, kterou nemusí každá postava objevit. Schránku lze pochopitelně objevit jen jednou a postavě bude sděleno že se tak stalo (vše je automatické). A pochopitelně každá postava může zkusit hledat jen jednou a dopředu nikdy nevíte jestli vůbec v pokladu nějaká skrytá schránka je.
  • Loot jenž padá ze zabitých potvůrek je přepsán na stejný systém jako se stará o poklady. I zde je osamocený bijec potvor penalizován pravděpodobností vypadnutí lootu.
  • Může se stát že jsem i přes veškeré kontroly opomněl převést nějaký poklad na nový systém. Taková truhla/cokoliv se při otevření sama zahlásí jako chybná. Pak mě kontaktujte s přesnou polohou pokladu abych jej mohl převést.
:excl: Upraveno kouzlo Zaklep - nyní odemyká pouze nejbližší dveře či placeable se skrytým hodem proti DC zámku z odemykání +1/4 čarozpytu bez kritického úspěchu či neúspěchu. Nefunguje na velmi složité a nemechanické zámky (zrezivělé, číselné a démončí).
:point: Upraven malý loot.

:excl: Opravena chyba s mizením waypointů na přechodech. Kdyby se začaly hromadně objevovat "svítící místečka" na místech zabití bestií tak mě hned kontaktujte.

:point: Úprava několika lokací jako reakce na hráčskou činnost.
:point: Opravena chyba s kocovinou přetrvávající smrt postavy.
:point: Bazének záměny nyní zachovává na předmětech jejich název, popisek a skladbu popisku (odstavce).
:point: Na přání hráčů posíleny krávy a skot obecně i s pasáčkem.
:point: Opravena chyba restart-obživování zabitých nákladních zvířat.
:point: Kouzlo Zraň nemrtvé nyní respektuje případné magické imunity.
:point: Opravena chyba u extras run slibu a přísahy chudoby s chybným detekováním počtu mincí.
:point: Opraven hromadný DM výpis PLACOS PWB.
:point: Opravena funkčnost runy permanentní smrti při každém úmrtí.
:point: Lehké balancování koeficientů PLACOS PGR.
:point: Systémově implemetován post staršího hráče.
:point: Na zkoušku uveden nový silný DM nástroj. Pokud se osvědčí bude to obrovský přínos pro všechny hráče.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.191.435

:point: Opravy drobných chyb.
:point: Opravy DM nástrojů.
:point: Úprava jedné lokace.
:point: Do prodeje dány paklíče.
:point: Opraven výkup masa, ryb, ovoce, zeleniny a lesních plodů.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Úklid

Proběhl a ještě probíhá a bude probíhat úklid fóra a doplnění stránek.

:point: Zejména skrytá fóra Rádců a Hostitelů doznala vylepšení a zpřehlednění.
:point: IC fórum jenž bylo duplicitní s informacemi na stránkách Equilibrie bylo promazáno a opatřeno odkazy na zmíněné části stránek (co duplicitní nebylo to bylo na stránkách doplněno).
:point: Byla rozšířena galerie kreseb na stránkách.
:point: Byl rozšířen popisek Equilibrie nabízí o nový systém pokladů a doplněn popisek k subrasám.
:point: Fórum OOC: Důležité informace bylo probráno, informace jenž byly duplicitní s informacemi na stránkách byly odstraněny, informace aktualizovány.
:point: Fórum Flames promazáno.

A ještě se chystá úklid dalších částí fóra.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.193.440

:excl2: PLACOS nyní umí kontrolovat OOC volání o pomoc odnesení či oživení mrtvolky. Je jedno jestli použijete tell nebo mobil. Všechny sporné případy jsou reportovány DM s vypočítanou pravděpodobností zneužití OOC informací. PLACOS sám nezasahuje (žádný zásah do PGR, žádný BAN, nic) pouze dohledá všechna fakta (a prohledává jich skutečně hodně) a vygeneruje obsáhlý report. Takové klasické případy, že v bitvě v družině někdo umře a tak se nese do chrámu PLACOS ani nehlásí.

:excl: Nová lokace pro DM questy.
:excl: Vylepšena AI kouzlících potvor.
:excl: Vzhledem k enormnímu přesílení shifteřích proměn se proměnění měňavci razantně rychleji unavují. U ostatních proměn tento efekt není.

:point: Vylepšena distribuce lektvarů zapomnění.
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Opraveny nahlášené nepřevedené poklady.
:point: Opraveno několik menších chyb.
:point: Úprava několika lokací.
:point: Kalibrace nastavení nového systému pokladů.
:point: Vylepšení automatických DM reportů.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.194.444

:point: Nové možnosti DM nástrojů.
:point: Vylepšeny automatické reporty pro DM.
:point: Opraveny různé drobné chyby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.195.450

:excl2: První verze automatické kontroly odlogovávání při potížích. PLACOS teď hlídá odlogovávání při potížích a v případě podezření píše detailní report DM. PLACOS sám neprovádí žádnou restrikci (žádné PGR dolů, žádný BAN, nic) pouze veškerá data zapíše do reportu pro DM a vypočítá pravděpodobnost OOC odlogu.

:excl2: PLACOS získává též kontrolu nad protláčením se skrz placeably (např. mříže, kameny, ploty) a dveře. Nemusíte se bát, když vás zachytí a vcucnou dveře - to PLACOS pozná a nehlásí. Opět je pouze generován report s pravděpodobností, ale PLACOS sám neprovádí žádnou akci.

:point: Vylepšen dohled nad OOC odnášením/oživováním mrtvol. Nyní s kompletním sledováním až do oživení postavy.

:point: V hospodě v Hobitíně doplněno více hobitích štamgastů.
:point: Vylepšení DM nástrojů a reportačních mechanismů.
:point: Opraveno několik chyb.
:point: Upravena jedna lokace.

Připomínám, že je naprosto zbytečné podvádět, systém stejně takové případy detekuje a nahlásí. No a pak to DM řeší. Za OOC odnos či volání odnosu těla (tj. pokud je oživeno) je paušální trest level dolů. Za opakované odlogovávání při potížích taktéž. Stejně tak i za protláčení (DM vědí i přesné místo vzniku události, takže mohou posoudit správnost reportu). Při opakovaných prohřešcích BAN na čas, u nepoučitelných BAN trvalý. No a teď se snad budu moci soustředit na vylepšení hry místo psaní policejních systémů.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno