Hlad a žízeň.

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
hrusi
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Hlad a žízeň.

Příspěvek od hrusi »

Mám takový dotaz ohledně hladu a žízně. Zdá se mi totiž, že moje postava (elf) je až příliš hladová a hlad dostává častěji než žízeň. Přitom jsem si nazačátku tvoření do extras vzal "+žízeň +20%". Pal jsem zkoušel co přijde rychleji, tak po zasycení obou "vlastností" přišel první hlad a žízeň ho doprovázela až za hodně dlouho.

(Dlouho mi to vrtalo hlavou, ale až teď jsem se odhodlal to zveřejnit. :blush: )

Díky za odpovědi. :clover:
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
allekoo
Příspěvky: 671
Registrován: 16. 1. 2007 0.52
Bydliště: SR - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od allekoo »

Verze 3.155.370

- Pokusně snížena rychlost vyžíznivění o cca 30%. Uvidíme jestli se nebude lépe hrát.
Because I'm Batman !!!
hrusi
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

allekoo píše:Verze 3.155.370

- Pokusně snížena rychlost vyžíznivění o cca 30%. Uvidíme jestli se nebude lépe hrát.
Aha :smile: . Díky to jsem nějak zapoměl nebo málo důkladně četl forko. :blush:
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Také se započítává chlad a teplo. Když je teplo, více žízeň, když je chlad, více hlad.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
hrusi
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Jája CZE píše:
To jsem nevěděl díky! :clover:
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Odpovědět