Dobře, omlouvám se, špatný výraz :)cybermisa píše:Jde o to, ze napadeny by se treba taky schoval, nakouzlil, zacal kryt atd .. v 90% to diky implementaci nwn dopadne tak, ze potvora se necha tupe vylakat a jeste se pri tom vylakavani zasekne o prekazku. Labir nastesti tento neduh kompenzuje ruznyma vychytavkama. Proto si prosim vsimni, ze jsem nikde nenapsal, ze to JE bugusing, nybrz, ze se to blizi (hranici) klasickemu "vylakam po jednom diky tuposti AI a omezenemu pathfindingu".Darmonlor píše:Tak teď jsem tě nepochopil. Zloděj, který má dostatek času zmizet a jeho oběť ho většinu času nevidí musí mít Hide In Plain Sight aby to nebyl bugusing?
Ovšem šípem napadení skřeti by se taky nevrhli za roh kde čekají připravení válečníci a taktika je to běžná… Hrát takového zloděje, budu se chovat podobně. Navíc, když přihlédnu k autofollow bugu, novému „útoku při nárazu“, faktu že skrýt se takhle není systémově vůbec snadné…
Jasně, pokud se hit&run(hide) taktika spojí se zasekáváním bestií a podobně, dobře to není a při zjevném úmyslném opakování je to i o strhání expů, souhlasím.