Trochu zlodějskýho lobbingu :)
Moderátor: Dungeon Master
-20 se mi taky zdá hodně...
Hide specialisty na vyššim lvl to sice moc pálit nebude, když jim eště dalších 20 bodíků zbyde.
Ale když má někdo hide do 20 (a 20 je už hooodně), tak to znamená automatický objevení pro všechny kolem :( A jelikož do tý 20 resp 30 je většina postav, tak je to jako vykopnutí z hidu pro většinu postav :(
Hide specialisty na vyššim lvl to sice moc pálit nebude, když jim eště dalších 20 bodíků zbyde.
Ale když má někdo hide do 20 (a 20 je už hooodně), tak to znamená automatický objevení pro všechny kolem :( A jelikož do tý 20 resp 30 je většina postav, tak je to jako vykopnutí z hidu pro většinu postav :(
No, nevim, muj druid na 9 levelu ma HIDE docela dost pres 20 a to jsem do toho nedal ani jeden skillpointkolja píše:-20 se mi taky zdá hodně...
Hide specialisty na vyššim lvl to sice moc pálit nebude, když jim eště dalších 20 bodíků zbyde.
Ale když má někdo hide do 20 (a 20 je už hooodně), tak to znamená automatický objevení pro všechny kolem :( A jelikož do tý 20 resp 30 je většina postav, tak je to jako vykopnutí z hidu pro většinu postav :(

-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
-20 je dost, bylo to nastavené s tím, že pro postavy na nižších a středních levelech je to téměř prakticky objevení. Protože jinak by se to minulo účinkem. Takhle to nutí hledat hráče stínových vybíračů jiná řešení. A že existují.
Nastavení i koresponduje s tím že to NPC hlídače pokladu by vážně muselo být buď úplně slepé/hluché nebo blbé, aby veškerou svou pozornost neupřelo na skřípavě se otevírající bednu vedle něj. Jakou asi má zloděj (cokoliv v hidu) co stojí před tou bednou pak šanci, že nebude objeven? Velmi malou pokud není opravdu hodně velký profík.
Nastavit pozornost u bestie na konkrétní oblast dost dobře nejde, takže je to dělané snížením skrývání u původce. Tedy to snížení -20 má vlastně dvě části, cca -7 za otevření a tím způsobené projevy a cca -13 OOC postih za upřenou pozornost okolostojících NPC. Zvýšení všímavosti/naslouchání NPC tohle řešit nejde - pak by měli šanci spotnout i někoho úplně jiného než kdo otevírá truhlu.
Měnit se to nebude.

Nastavení i koresponduje s tím že to NPC hlídače pokladu by vážně muselo být buď úplně slepé/hluché nebo blbé, aby veškerou svou pozornost neupřelo na skřípavě se otevírající bednu vedle něj. Jakou asi má zloděj (cokoliv v hidu) co stojí před tou bednou pak šanci, že nebude objeven? Velmi malou pokud není opravdu hodně velký profík.
Nastavit pozornost u bestie na konkrétní oblast dost dobře nejde, takže je to dělané snížením skrývání u původce. Tedy to snížení -20 má vlastně dvě části, cca -7 za otevření a tím způsobené projevy a cca -13 OOC postih za upřenou pozornost okolostojících NPC. Zvýšení všímavosti/naslouchání NPC tohle řešit nejde - pak by měli šanci spotnout i někoho úplně jiného než kdo otevírá truhlu.
Měnit se to nebude.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Já myslel, že každý kolo házej jen ušouni. Takhle tě spotnou hned po votevření a jak seš spotlej, tak je putna, jak dlouho to trvá (a když tě nespotnou, tak je to taky jedno, jestli neházej každý kolo, ne?). Leda bys byl teda SD. Hmm a nebo se snažil skrejt útěkem a jedině přechodem do lokace. Nebo kuli PC?Labir píše:20 sec je akorát, to je sotva na 3 hody, s lagama na 2
No, ideální by bylo, kdyby to trvalo po dobu otevření bedny a hrabání se v ní, ale to evidentně nejde provést (jinak si myslim, že bys to tak udělal Labire ne?).
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Jde to tak udělat technicky, ale se dvěma ale:kolja píše:…
No, ideální by bylo, kdyby to trvalo po dobu otevření bedny a hrabání se v ní, ale to evidentně nejde provést (jinak si myslim, že bys to tak udělal Labire ne?).
1. V případě lagu při zavření truhly se ten negativní efekt nemusí sundat
2. Musel bych dohledat VŠECHNY poklady ve VŠECH dungeonech a nastavit je ručně
Zůstane to tak jak to je.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Noo...když má TS dráček, tak ho má v podstatě i postava - dráček začiřiká, najde koho potřebuje, kousne do prázdna, zasyčí atd... V noci jsem nad tím přemýšlel a naprosté TS na dráčkovi je svým způsobem disbalancující - dává TS i 1 úrovňové postavě. Mám pár nápadů jak tohle řešit.cybermisa píše:Ja bych jen chtel poznamenat, ze dracek sice TS ma, ale postava nevidi nic a nemuze drackova TS vyuzivat k nicemu jinemu, nez ze o bytosti v hidu/invisu vi ….
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zrušit dráčka... pixinu.. panterovi vzík sneak... Doufam že už léčení krmenim uprostřed boje a ani vůbec nejde..Labir píše:Noo...když má TS dráček, tak ho má v podstatě i postava - dráček začiřiká, najde koho potřebuje, kousne do prázdna, zasyčí atd... V noci jsem nad tím přemýšlel a naprosté TS na dráčkovi je svým způsobem disbalancující - dává TS i 1 úrovňové postavě. Mám pár nápadů jak tohle řešit.

Disbalancujici? Proc? Proc rouci, mravenci a krabi vidi postavu v invisu a v hidu a draci by nemeli? Ano, mas pravdu, postavu odhalis, ale jakmile prepnes zpet do postavy, tak ti dotycny zase zmizi a nemuzes udelat nic, nemuzes zautocit, nemuzes na nej seslat kouzlo proste nic, vidi ho jen a jen ten dracek … Jedine co muzes, je ho s drackem kousnout a to neni nejlepsi zpusob, jak ho zviditelnit. Krom toho dodavam, ze dracek ma daleko mensi dohled nez postavy a neni mozne do nej stale prepinat a rozhlizet se a v CvC uz vubec neni mozne - nechat postavu bez kontroly a prohlizet si okoli coby dracek je celkem risk. Zkuste si to a uvidite.Labir píše:Noo...když má TS dráček, tak ho má v podstatě i postava - dráček začiřiká, najde koho potřebuje, kousne do prázdna, zasyčí atd... V noci jsem nad tím přemýšlel a naprosté TS na dráčkovi je svým způsobem disbalancující - dává TS i 1 úrovňové postavě. Mám pár nápadů jak tohle řešit.cybermisa píše:Ja bych jen chtel poznamenat, ze dracek sice TS ma, ale postava nevidi nic a nemuze drackova TS vyuzivat k nicemu jinemu, nez ze o bytosti v hidu/invisu vi ….
BTW co jineho ten dracek vlastne umi krome toho TS? Davat tlamickou za 1-4 zraneni a jednou denne si fouknout smesne slaboucky dech, kteremu se vysmivaji i zombici a to maji houby reflexy.
Omezovat familiary? Proc?
Je dobre si uvedomit, co dela class classem. predevsim to jsou skilly, kouzla a featy. Ano featy a skilly. Kolik ma wizard class skillu? Jake ma wizard featy?
Popravde, wizard dostane do zacatku featy dva a to psani svitku (ktere je na EQ znemozneno, takze feat na nic) a familiar. Doporucuji kouknout se na to, jake a kolik featu ma treba mnich, ranger atd … nechci si nejak stezovat, ze by byli kouzelnici slabi, ale proc jim brat to malo co maji?
Zakazovat dracka, pixie a pantera? Omezovat je? Proc? Budiz, je smutny videt, jak ma kazdy druhy wizard pantera, ale co, mne se panter jako zvire taky libi a je mi ze vsech zvirat, co jsou k dispozici, nejsympatictejsi. Tohle zakazovani a omezovani fakt neni reseni. Zakazete jedno a pak zjistite, ze takovy IMP ma treba: imunitu na mind kouzla/efekty, imunitu na jed, damage redukci, poison damage on hit, regeneraci +2, AC vyssi nez treba panter, ze umi neviditelnost a vubec taky by se mel zakazat, coz?
Je dobre si uvedomit, co dela class classem. predevsim to jsou skilly, kouzla a featy. Ano featy a skilly. Kolik ma wizard class skillu? Jake ma wizard featy?
Popravde, wizard dostane do zacatku featy dva a to psani svitku (ktere je na EQ znemozneno, takze feat na nic) a familiar. Doporucuji kouknout se na to, jake a kolik featu ma treba mnich, ranger atd … nechci si nejak stezovat, ze by byli kouzelnici slabi, ale proc jim brat to malo co maji?
Zakazovat dracka, pixie a pantera? Omezovat je? Proc? Budiz, je smutny videt, jak ma kazdy druhy wizard pantera, ale co, mne se panter jako zvire taky libi a je mi ze vsech zvirat, co jsou k dispozici, nejsympatictejsi. Tohle zakazovani a omezovani fakt neni reseni. Zakazete jedno a pak zjistite, ze takovy IMP ma treba: imunitu na mind kouzla/efekty, imunitu na jed, damage redukci, poison damage on hit, regeneraci +2, AC vyssi nez treba panter, ze umi neviditelnost a vubec taky by se mel zakazat, coz?
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Není řečeno že se přítelíčci nějak omezí. Možná ano možná ne, ještě jsem se nerozhodl nad konečnou podobou (rozhodně ale přibudou další). Problém je v tom, že pixina supluje kapesního zloděje (a je lepší než on), panter supluje summona, atd... Takže čaroděj s pixií nepotřebuje zloděje, nepotřebuje ani bojovníka, nepotřebuje prakticky nic a stačí si pěkně sám. A to nechci - a tak nějak směřuji k tomu že třeba pixina by měla umět otevírat zámky a dávat pryč pasti atd, ale ne tak dobře, dráček by měl mít TS, ale ne tak dobré, panter by měl mít sneak ale ne tak dobrý, atd...
Mág nemá featy z toho důvodu že má kouzla. Ty jsou jeho stežejním bodem ne featy. Ostatní kouzlící povolání kromě mága/zaklínače nemají zdaleka tolik kouzel a tak mají místo toho nějaké featy navíc. Výjimkou jsou druidi, ale ty zase mají různé restrikce vzhledem k přírodě, nenošení kovových věcí atd.. Nekouzlící povolání mají místo kouzel featy.
Mág nemá featy z toho důvodu že má kouzla. Ty jsou jeho stežejním bodem ne featy. Ostatní kouzlící povolání kromě mága/zaklínače nemají zdaleka tolik kouzel a tak mají místo toho nějaké featy navíc. Výjimkou jsou druidi, ale ty zase mají různé restrikce vzhledem k přírodě, nenošení kovových věcí atd.. Nekouzlící povolání mají místo kouzel featy.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.