Lektvar kůry

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Jezura píše:Zopakuju názor:
Pro jedoduchost, kde je vidět efekt, je vidět i IC. Kde by vadil, odebrat jej systémově. Z Labirova výčtu mám pocit, že to není problém.
no kuru prave asi poznas z ikonek, a az zmizi tak to poznas. Stone skin z ikonek nepoznas a docela je rozdil, jestli ho jeste mas a jestli uz ne. Popravde mag v boji meni trochu taktiku v zavislosti na tom, jestli ma nebo uz nema na sobe stoneskin.

Na okraj. Wail of Banshee myslim nekrici mag, ale vyvolana Banshee (banshee je banshee, kouzlo se sesila na misto, nevychazi z castera). Ciste pro zajimavost, koho zajima trochu folklor:

http://www.resort.com/~banshee/home/ban … ition.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Banshee

a jednoznacne ponechat efekt. Je to jedno z mala kouzel, ktery maji tak prukazny efekt pri zakouzleni, ze si ho dokaze zapamatovat i hloupy pulork, pokud ho prezije.
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

Alcatraz píše:Na okraj. Wail of Banshee myslim nekrici mag, ale vyvolana Banshee (banshee je banshee, kouzlo se sesila na misto, nevychazi z castera).
Ja mam takovy pocit že podle DnD je to magický výkřik mága, který vidí a slyší jen lidé, které on určí.
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Labir píše:
No, k tomu ignorování efektů, samozřejmě to de, ale nejlepší je pro mě když to prostě nevidim ten efekt :smile: Jinak souhlasim až na:

Phantasamal killer - zrušil bych efekt, i když neni špatnej, bez nějto podle mě bude působivější, podobný prstíku :smile: A když ho mam igonorovat a de zrušit, proč ho nezrušít?

Stoneskiny a premonition - bohužel když neje udělat ta někde zmiňovaná stavová hůlka, tak je asi potřeba je nechat. já osobně jsem se orientoval u tohohle spíš podle výpisu, kde mi to psalo, kolik bodíků eště zbejvá, protože na Alh to občas dělalo dost hrůzy (efekt popřípadě ikonka mizel když kouzlo trvalo nebo hůř, efekt zůstal ale nic mě nechránilo...) Takže se to z výpisu vysledovat dá, kolik vám zbejvá bodů a já osobně bych byl pro zrušení obou efektů s tim že si to musíme hlídat ve výpisu, což je náročnější a někomu to zase nebude vyhovovat... Tak nevim :smile: Sem pro zrušení ale.

Greater sanctuary - tohle kouzlo je fakt strašák. Na Alh sem se na něj těšil, sle když sem zjistil, že si dělá co chce, tak sem byl dost naštvanej. Postava se má stát "nehmotnou a žádná jiná bytost jí nemůže detekovat" (nijak, ani TS). Přitom to takhle fungovalo jen na nepřátelský NPCčka. PC neutrální mě viděli, ale nemohli provést žádnou akci (šlo to s využitím dalšího bugu...), když sem nastavil hostile, tak sem občas zmizel (občas ne) a když si nakouzlili TS tak mě to odhalilo, ale zase nemohli utočit ani kouzlit... Krom toho to fungovalo jen občas, jindy se to tvářilo jako že kouzlo tam je, ale nebylo, jako bych ho neměl... Jestli tohle pude spravit, aby to chodilo jak má, tak supr :smile: (testoval sem to v multíku ve vlastnim modulu při PvP a chodilo podle popisu, tyhle věci to dělalo jen na alh, kdo ví, jak se to chová tady...).

Wail of banshee - zase "efektní", jako zabiják, ale mnohem víc by se mi líbilo kdyby vypadalo takhle: Kvíl lítice - Vydáš strašlivý výkřik, jenž zabije tvory, kteří ho slyší (kromě tebe). Nejdříve jsou ovlivněni tvorové, kteří jsou nejblíže výchozímu bodu kouzla. V NWN je to holt jinak než v DnD. Je to jen jak by se mi to líbilo, nechal bych tam ten zvuk ale, ten je fajn :smile:
A jedna OT poznámka ke kouzlům typu wail, weird, firebrand... proč to musí zabíjet jen nepřátele? Wail slyší všichni, weird zase všichni vidí... nejradši bych kdyby to zmasakrovalo všecko včetně družiny :smile:

A poslední věc - neuvažovali ste o kouzlech typu energy buffer a podobný? Jejich efekty se mi totiž taky nelíbí. no já vim, moje představa je holt nakouzlení který neni vidět :smile:
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Mno, o elementárních štítech jsem uvažoval. Ale ty bych nechal tak jak jsou - chápu ten grafický efekt jako projev působení kouzla na okolní prostor. Spíš si pohrávám s myšlenkou přidat do rozšíření další metakouzla (pokud to půjde) a to fake kouzlo (stejný grafický efekt jako kouzlo skutečné ale efekt žádný, snížený okruh, škola iluze) a skryté kouzlo (efekt stejný ale bez grafického efektu, zvýšený okruh).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Labir píše:Mno, o elementárních štítech jsem uvažoval. Ale ty bych nechal tak jak jsou - chápu ten grafický efekt jako projev působení kouzla na okolní prostor. Spíš si pohrávám s myšlenkou přidat do rozšíření další metakouzla (pokud to půjde) a to fake kouzlo (stejný grafický efekt jako kouzlo skutečné ale efekt žádný, snížený okruh, škola iluze) a skryté kouzlo (efekt stejný ale bez grafického efektu, zvýšený okruh).
zajímavý zajímavý... Proč ne? :smile: Ale aby fake kouzlo mělo efekt, je důležitý zakrejt seznam boostů v examine tabulce. Nejlepší by bylo nechat tam jen popis postavy... Mno, kdyby to šlo, už to tak asi je, co? :smile:
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

noo, na vacsine pg serverov tam ma vela hracov velke mnozstvo znakov (medzie), par ich to ma tak dlhe, ze pri examine vyvolaju o skumajuceho lag a podobne...
Ale to sa asi do rp prostredia nehodi...:)
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

Labir píše:Mno, o elementárních štítech jsem uvažoval. Ale ty bych nechal tak jak jsou - chápu ten grafický efekt jako projev působení kouzla na okolní prostor. Spíš si pohrávám s myšlenkou přidat do rozšíření další metakouzla (pokud to půjde) a to fake kouzlo (stejný grafický efekt jako kouzlo skutečné ale efekt žádný, snížený okruh, škola iluze) a skryté kouzlo (efekt stejný ale bez grafického efektu, zvýšený okruh).
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

Rahwin píše:noo, na vacsine pg serverov tam ma vela hracov velke mnozstvo znakov (medzie), par ich to ma tak dlhe, ze pri examine vyvolaju o skumajuceho lag a podobne...
Ale to sa asi do rp prostredia nehodi...:)
Jo, viděl sem to na vlastnim lagu :megalol:
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
Jezura
Příspěvky: 654
Registrován: 18. 12. 2005 5.30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jezura »

Labir píše: Kamenná kůže a Silnější kamenná kůže
Asi nejspornější kouzlo. Grafický efekt odebrat nelze vzhledem ke kolizím ikon efektů. Jsou dvě řešení. Buď efekt nechat s tím, že není vidět. Nebo jej nechat s tím, že vidět je a kamenná kůže funguje tak, že vytváří pole obepínající těsně postavu (včetně toho co má na sobě), které napodobuje vlastnosti kamene včetně vzhledu. Váhám mezi oběma možnostmi.
Labire, vytahuju zpátky tohle téma, protože jsem se s tím setkal už ve hře. Můžeš ten efekt kammené kůže odebrat nebo to opravdu nejde? Ve hře je to opruz a neumím si představit, že bych to hrál jinak, než na Alhambrii, tj. že to moje postava vidí.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Jezura píše:Labire, vytahuju zpátky tohle téma, protože jsem se s tím setkal už ve hře. Můžeš ten efekt kammené kůže odebrat nebo to opravdu nejde? Ve hře je to opruz a neumím si představit, že bych to hrál jinak, než na Alhambrii, tj. že to moje postava vidí.
Je to vopruz, mně by se spíš líbilo, kdyby to na mym kouzelníkovi nebylo vidět, ale jak bylo řečeno... Když to tam nebude, tak jde obtížně poznat jestli kouzlo ještě trvá, a ono je to pro kouzelníky důležitý, zvlášť třeba pro kouzelníky s málo životama, jaký hraju... Ale klidně bych to neviděl, pro efekt :)
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Odebrat tenhle efekt nejde. Je to něco jako kdyby bojovník nevěděl jestli se mu zbroj na těle už rozpadla rzí nebo jestli na něm stále je.

Ovšem několik možných řešení mě napadlo. Pokud bych našel nějaký jiný trvalý a ne tak křiklavý vizuální nefunkční efekt tak bych ten kamenný efekt nechal vyprchat rychle a nahradil ho tím nekřiklavým a přitom zřetelným. Nebo by šel přidat nějaký nepoužívaný neviditelný funkční efekt ke kamenné kůži - podle jeho ikony by pak šlo poznat jestli ještě trvá nebo už ne. Ovšem najít ten nepoužívaný funkční efekt, který by navíc ještě nezvýšil sílu kouzla...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Lord Xeen
Příspěvky: 231
Registrován: 21. 2. 2006 20.33

Příspěvek od Lord Xeen »

Docela nekriklavy je efekt kouzla protection from alignment.
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Lord Xeen píše:Docela nekriklavy je efekt kouzla protection from alignment.
To nejde použít. Ten efekt musí být jedinečný jinak to postrádá smysl - bude sloužit pouze pro informaci že kouzlo stále trvá. Takže to musí být zcela nový efekt.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Jezura
Příspěvky: 654
Registrován: 18. 12. 2005 5.30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jezura »

A to to kouzelník nevidí ve statistikách? OČ?
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Jezura píše:A to to kouzelník nevidí ve statistikách? OČ?
Ne, jediná možnost je vyčíst to z logu, ale to se musíš nechat praštit :biggrin: Ale v boji je těžký prohlížet log.…
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jezura píše:A to to kouzelník nevidí ve statistikách? OČ?
Skutečně nevidí. Vidí jen ikonu efektu, která je ovšem shodná pro N rozdílných kouzel jenž může mít na sobě zároveň. Když dojde kamenná kůže (sesekáním) tak ikona vesele září dál protože třeba vzhled ducha trvá dál (ten sesekat nejde)...ale rány bestií už nic nekryje (jen -5 ze vzhledu ducha). Docela fatální pro čaroděje s životaschopností 4. :bigwink:

V logu se po ráně bestie objevuje hláška typu: Kamenná kůže zachytila N bodů, M zbývá. A to vše mezi obrovským množstvím bojových hodů. Nejlepší je to v partě když tam vybíhají i ty hody ostatních...pak nemáš moc šancí sledovat rychle se odrolovávající log, bitevní scénu, svého případného summona (dementního jak jinak), spolubojovníky, přemýšlet nad taktikou a jaká kouzla ti ještě zbývají a co použít.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Labir píše:pak nemáš moc šancí sledovat rychle se odrolovávající log, bitevní scénu, svého případného summona (dementního jak jinak), spolubojovníky, přemýšlet nad taktikou a jaká kouzla ti ještě zbývají a co použít.
Tohle mě vždycky nejvíc bavilo za čaroděje... :biggrin: Jo, a pak taky příprava kouzel do uplně jinejch dungů s náhodnym složenim party :megalol:
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Labir píše: V logu se po ráně bestie objevuje hláška typu: Kamenná kůže zachytila N bodů, M zbývá. A to vše mezi obrovským množstvím bojových hodů. Nejlepší je to v partě když tam vybíhají i ty hody ostatních...pak nemáš moc šancí sledovat rychle se odrolovávající log, bitevní scénu, svého případného summona (dementního jak jinak), spolubojovníky, přemýšlet nad taktikou a jaká kouzla ti ještě zbývají a co použít.
Nechci sen nejak chlubit, ale jde to :biggrin: Ja jsem se to velmi pracne naucil a pri trose treninku neni problem castit, sledovat log, zapinat bojove featy (expertiza a parry), ovladat summony a jeste prepinat do familiara a pracovat s pozornosti potvurek … Je to sice tezky sladit, aby chudinka kouzelnik nezustal flatfoted, ale jak rikal Labir, s magem, co ma odolnost 4, to bude asi vorisek :biggrin: (ja osobne mam rad magy s odolnosti aspon 14+ :bigwink: ).

Kazdopadne, na EQ tuto cinnost dost ulehcuje fakt, ze mag v bitvach radsi nevyleze z invisu, kvuli dispellovacim hulkam, takze si klido muze litat s familiarem a cist si log :biggrin: :bigwink:
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Technická - nezminoval jsem odolnost, ale životaschopnost, tj. kolik HP maximálně dostaneš za levelup. Ale jinak dobrý.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno