Už několikrát jsem se přemýšlel nad tím, jak hrát IC mrzačící útoky. Snižují sílu na více než dva IC dny, což znamená rozsáhlou slabost postavy. Jakýkoli útok na sval a podobně má maximálně několikahodinové následky, pak se to rozhýbe. Spíše dokonce následky na několik desítek minut.
Já si útoky způsobující slabost na dva dny představuju jako:
1) útok na rozkrok, kde pak pánové několik dní pociťují silné bolení a způsobuje to celkovou dlouhodobou slabost
2) útok na solar (žaludek) - kde způsobí vnitřní krvácení do žaludku a pak dvoudenní slabost a nevolnost
3) Útok na hlavu, kde způsobí slabý otřes mozku a následnou slabost.
Prostě skutečně ZÁKEŘNÉ a MRZAČÍCÍ útoky a jako takové je hraju - tedy pro mou čestnou postavu jako útoky nepřípustné v jakémkoli jiném případě než při boji na život a na smrt - a to ještě ne v případě duelu. Rozhodně mé postavě nepřijdou přípustné nepříkald v míčované.
Zajímají mě ostatní názory, abychom si ujasnili, jak takovéto útoky brát a hrát, protože žádný jiný útok nemá tak závažné, dlouhodobé a IC viditelné následky.
Mrzačící útoky
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Mrzačící útoky
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
No nevím, jen krátce:
Pořádej koňar teda neni několikahodinová záležitost - naraženej nedej bože natrženej sval, fuj, otázka několika dní.
Pak zapomínáš na veškerý svalový a kloubní spoje. Když tě někdo veme přes zápěstí a pochroumá ho tak několik dní nic těžkého nezvedneš, to samý lokty, kolena, kotníky, atd.
Pořádej koňar teda neni několikahodinová záležitost - naraženej nedej bože natrženej sval, fuj, otázka několika dní.
Pak zapomínáš na veškerý svalový a kloubní spoje. Když tě někdo veme přes zápěstí a pochroumá ho tak několik dní nic těžkého nezvedneš, to samý lokty, kolena, kotníky, atd.
Chápu, problémem je, že Crippling Strike je automatický a nelze jeho chování změnit skriptem, má tak smysl hledat IC vysvětlení u boje na život a na smrt, ale jen málo u míčované, pokud nepřijmeme premisu, že je to zákrok na červenou kartu. Takže spíš najít nějaký kompromis se samotnými zloději. No je to oříšek.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
V podstatě přesně o to jdedrake127 píše:Chápu, problémem je, že Crippling Strike je automatický a nelze jeho chování změnit skriptem, má tak smysl hledat IC vysvětlení u boje na život a na smrt, ale jen málo u míčované, pokud nepřijmeme premisu, že je to zákrok na červenou kartu. Takže spíš najít nějaký kompromis se samotnými zloději. No je to oříšek.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův