Banditi
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Banditi
v šerých skalách, když bandití mág sešle nějaké plošné kouzlo (řetězový blesk, elektrická smyška, ledová bouře atd.) a zraní tím své parťáky, ti se do něj otočí a začnou se mlátit navzájem... (a ten mágus svá kouzla používá proti nim)
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Re: Banditi
to není chyba prostě kriminální živlové a jejich neshodyStreet_cz píše:v šerých skalách, když bandití mág sešle nějaké plošné kouzlo (řetězový blesk, elektrická smyška, ledová bouře atd.) a zraní tím své parťáky, ti se do něj otočí a začnou se mlátit navzájem... (a ten mágus svá kouzla používá proti nim)
16? Tak to je v pohodě
Stejný případ jako u skřetů, když vyvolá mertváky a ty ho seřežou... Nebo se tu vyskytl i takovej stejnej problém u brouků, který si dali taky nakládačku, když na sebe seslali ten jejich mrak či co. Banditi prostě nemají rádi, když na ně někdo sešle blesk.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
U brouků tenhle problém byl ale opravil se, proto to hlásím i u banditů... vypadá to komicky, když do nich někdo rube a najednou ho přestane zajímat nepřítel a začne mydlit svýho mága, kterej ho nakonec pošle k zemi svými kouzli :-D
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
To je pravda nemrtví u skřetů byli špatnej příklad. Pokud jde o brouky tam se to opravovalo z toho důvodu, že by měli být imuní na svůj vlastní jed (či co to tam mají), tudíž by jim neměl způsobovat zranění a proto by na sebe neměli ani útočit. Takhle to teda vidim já.
Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.
Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
hrusi píše:To je pravda nemrtví u skřetů byli špatnej příklad. Pokud jde o brouky tam se to opravovalo z toho důvodu, že by měli být imuní na svůj vlastní jed (či co to tam mají), tudíž by jim neměl způsobovat zranění a proto by na sebe neměli ani útočit. Takhle to teda vidim já.
Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.
ááhh... moje oblíbené elektrické mrazení v zádech * poděkuje svému mágovi a dál seká do obchodníka, kterého přepadl*
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
to je sice pravda, ale může to být dost zneužíváno.. už jen v tom důvodu, že pokud se na toho mága přecijen všichni neotočí, bojovník tím získá dalšího kolo navíc, protože ho chvíli zaměřují.. a věřím, že kdyby bojovník přestal bojovat tak se do sebe pustěj..hrusi píše:To je pravda nemrtví u skřetů byli špatnej příklad. Pokud jde o brouky tam se to opravovalo z toho důvodu, že by měli být imuní na svůj vlastní jed (či co to tam mají), tudíž by jim neměl způsobovat zranění a proto by na sebe neměli ani útočit. Takhle to teda vidim já.
Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ale přijde mi to IC v pořádku.
Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Je to v pořádku jednou za čas, ale určitě ne jako jejich bojová taktika. (nevím, s jakou pravidelností se jim to daří)kokosak píše:Ale přijde mi to IC v pořádku.
Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
vzhledem k tomu, že posloupnost kouzel bývá většinou plošné kouzlo vyvolání plošné, celkem častoSethiel píše:Je to v pořádku jednou za čas, ale určitě ne jako jejich bojová taktika. (nevím, s jakou pravidelností se jim to daří)kokosak píše:Ale přijde mi to IC v pořádku.
Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Když se do toho mága pustí a pořeší ho tim způsobem, že ho zabijou, tak na tom ten bojovník bude jen o to líp, že proti němu už nebude stát krvežíznivá banda s mágem za zády (po kterým jde většina jako po prvním co se týče PC i většiny NPC), ale bude proti němu stát jen banda krvežíznivejch banditů.Street_cz píše:to je sice pravda, ale může to být dost zneužíváno.. už jen v tom důvodu, že pokud se na toho mága přecijen všichni neotočí, bojovník tím získá dalšího kolo navíc, protože ho chvíli zaměřují.. a věřím, že kdyby bojovník přestal bojovat tak se do sebe pustěj..
Nevim, ale moc toho co se tam dá zneužít tam nevidim.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Hezke, ale tohle bude vazne chybkakokosak píše:Ale přijde mi to IC v pořádku.
Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
tak já tu situaci trochu rozvedu:hrusi píše:Když se do toho mága pustí a pořeší ho tim způsobem, že ho zabijou, tak na tom ten bojovník bude jen o to líp, že proti němu už nebude stát krvežíznivá banda s mágem za zády (po kterým jde většina jako po prvním co se týče PC i většiny NPC), ale bude proti němu stát jen banda krvežíznivejch banditů.Street_cz píše:to je sice pravda, ale může to být dost zneužíváno.. už jen v tom důvodu, že pokud se na toho mága přecijen všichni neotočí, bojovník tím získá dalšího kolo navíc, protože ho chvíli zaměřují.. a věřím, že kdyby bojovník přestal bojovat tak se do sebe pustěj..
Nevim, ale moc toho co se tam dá zneužít tam nevidim.
jde tam bojovník, vzadu je 1 mág, ve předu 10 banditů... banditi se řežou s bojovníkem, mág tam sešle elektrickou smyčku - sundá to bandity... ti v tu chvíli zaměří toho mága a mohou nastat situace:
a) bojovník má 1 kolo k dobru
b) banditi se můžou otočit a pak se mydlej navzájem (a pak jen přihlížíš nebo se můžeš aktivně zapojit do boje tím, že je zmydlíš ze zadu ačkoliv si tě nevšímaj)
c) bojovník přestane v tu chvíli bojovat a vzdálí se, v tu chvíli (vyzkoušeno) se do sebe banditi vrhli (takže taková taktika...)
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ahaaa.… Tak já jsem nepostřehnul, že se mezi sebou začnou midlit i navzájem. To je pak opravdu trochu ujetý. Já jsem to pochopil z výše uvedených příspěvků tak, že po blesku sundají magá (což by deseti banditům netrvalo tak dlouho) a pak se spokojeně vrhnout spořádaně na toho chudáka bojovníka. To, že se začnou vraždit je skutečně divný.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Následující pokec o mravencích přesunut do Vylepšení mravenci :)kokosak píše:Je to o frakcích. Banditi začínají všichni ve stejné. Pak mág zaútočí plošným kouzlem a zasáhne některé spolubojovníky. Takže on je má najednou hostile. Oni na něj naběhnou a zaútočí. Jenže všichni OSTATNÍ banditi, které kouzelník nesesmahnul to vezmou jako na útok člena své frakce.. a začnou mydlit ty, co útočí na kouzelníka. PCčko jen stojí, pozoruje a směje se.
Jediné řešení je nedávat nesólujícím NPC kouzelníkům plošná kouzla. U potvor tohle šlo vyřešit imunitou na dmg co dává stejný spawn, ale dávat banditům imunitu na kouzla by mi přišlo poněkud.… hmmm... drsné
(…)
Spamováním fóra s chybami jen přiděláváte WB práci a odalujete jejich opravu.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.