Banditi

Moderátoři: Dungeon Master, World Builder

Odpovědět
Street_cz
Příspěvky: 1210
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Banditi

Příspěvek od Street_cz »

v šerých skalách, když bandití mág sešle nějaké plošné kouzlo (řetězový blesk, elektrická smyška, ledová bouře atd.) a zraní tím své parťáky, ti se do něj otočí a začnou se mlátit navzájem... (a ten mágus svá kouzla používá proti nim)
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Uživatelský avatar
Luelle
Příspěvky: 876
Registrován: 26. 8. 2007 12.24
Bydliště: Dějiště bitvy národů

Re: Banditi

Příspěvek od Luelle »

Street_cz píše:v šerých skalách, když bandití mág sešle nějaké plošné kouzlo (řetězový blesk, elektrická smyška, ledová bouře atd.) a zraní tím své parťáky, ti se do něj otočí a začnou se mlátit navzájem... (a ten mágus svá kouzla používá proti nim)
to není chyba :biggrin: prostě kriminální živlové a jejich neshody :megalol:
16? Tak to je v pohodě
hrusi
Příspěvky: 405
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Stejný případ jako u skřetů, když vyvolá mertváky a ty ho seřežou... Nebo se tu vyskytl i takovej stejnej problém u brouků, který si dali taky nakládačku, když na sebe seslali ten jejich mrak či co. Banditi prostě nemají rádi, když na ně někdo sešle blesk. :bigwink:
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Street_cz
Příspěvky: 1210
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

U brouků tenhle problém byl ale opravil se, proto to hlásím i u banditů... vypadá to komicky, když do nich někdo rube a najednou ho přestane zajímat nepřítel a začne mydlit svýho mága, kterej ho nakonec pošle k zemi svými kouzli :-D
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2581
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

U těch vyvolaných nemrtvých je to podle mě v pořádku, holt se šamanovi summon utrhl.
Kraki Skengdrang
hrusi
Příspěvky: 405
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

To je pravda nemrtví u skřetů byli špatnej příklad. Pokud jde o brouky tam se to opravovalo z toho důvodu, že by měli být imuní na svůj vlastní jed (či co to tam mají), tudíž by jim neměl způsobovat zranění a proto by na sebe neměli ani útočit. Takhle to teda vidim já.

Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1141
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

hrusi píše:To je pravda nemrtví u skřetů byli špatnej příklad. Pokud jde o brouky tam se to opravovalo z toho důvodu, že by měli být imuní na svůj vlastní jed (či co to tam mají), tudíž by jim neměl způsobovat zranění a proto by na sebe neměli ani útočit. Takhle to teda vidim já.

Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.

ááhh... moje oblíbené elektrické mrazení v zádech * poděkuje svému mágovi a dál seká do obchodníka, kterého přepadl* :biggrin:
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Street_cz
Příspěvky: 1210
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

hrusi píše:To je pravda nemrtví u skřetů byli špatnej příklad. Pokud jde o brouky tam se to opravovalo z toho důvodu, že by měli být imuní na svůj vlastní jed (či co to tam mají), tudíž by jim neměl způsobovat zranění a proto by na sebe neměli ani útočit. Takhle to teda vidim já.

Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.
to je sice pravda, ale může to být dost zneužíváno.. už jen v tom důvodu, že pokud se na toho mága přecijen všichni neotočí, bojovník tím získá dalšího kolo navíc, protože ho chvíli zaměřují.. a věřím, že kdyby bojovník přestal bojovat tak se do sebe pustěj..
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
kokosak
Příspěvky: 3129
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Ale přijde mi to IC v pořádku.

Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Sethiel
Příspěvky: 304
Registrován: 14. 4. 2008 19.23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sethiel »

kokosak píše:Ale přijde mi to IC v pořádku.

Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Je to v pořádku jednou za čas, ale určitě ne jako jejich bojová taktika. :bigwink: (nevím, s jakou pravidelností se jim to daří)
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Street_cz
Příspěvky: 1210
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

Sethiel píše:
kokosak píše:Ale přijde mi to IC v pořádku.

Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Je to v pořádku jednou za čas, ale určitě ne jako jejich bojová taktika. :bigwink: (nevím, s jakou pravidelností se jim to daří)
vzhledem k tomu, že posloupnost kouzel bývá většinou plošné kouzlo vyvolání plošné, celkem často
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
hrusi
Příspěvky: 405
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Street_cz píše:to je sice pravda, ale může to být dost zneužíváno.. už jen v tom důvodu, že pokud se na toho mága přecijen všichni neotočí, bojovník tím získá dalšího kolo navíc, protože ho chvíli zaměřují.. a věřím, že kdyby bojovník přestal bojovat tak se do sebe pustěj..
Když se do toho mága pustí a pořeší ho tim způsobem, že ho zabijou, tak na tom ten bojovník bude jen o to líp, že proti němu už nebude stát krvežíznivá banda s mágem za zády (po kterým jde většina jako po prvním co se týče PC i většiny NPC), ale bude proti němu stát jen banda krvežíznivejch banditů.

Nevim, ale moc toho co se tam dá zneužít tam nevidim.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
cybermisa
Příspěvky: 6329
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kokosak píše:Ale přijde mi to IC v pořádku.

Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Hezke, ale tohle bude vazne chybka :biggrin: :clover:
Street_cz
Příspěvky: 1210
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

hrusi píše:
Street_cz píše:to je sice pravda, ale může to být dost zneužíváno.. už jen v tom důvodu, že pokud se na toho mága přecijen všichni neotočí, bojovník tím získá dalšího kolo navíc, protože ho chvíli zaměřují.. a věřím, že kdyby bojovník přestal bojovat tak se do sebe pustěj..
Když se do toho mága pustí a pořeší ho tim způsobem, že ho zabijou, tak na tom ten bojovník bude jen o to líp, že proti němu už nebude stát krvežíznivá banda s mágem za zády (po kterým jde většina jako po prvním co se týče PC i většiny NPC), ale bude proti němu stát jen banda krvežíznivejch banditů.

Nevim, ale moc toho co se tam dá zneužít tam nevidim.
tak já tu situaci trochu rozvedu:
jde tam bojovník, vzadu je 1 mág, ve předu 10 banditů... banditi se řežou s bojovníkem, mág tam sešle elektrickou smyčku - sundá to bandity... ti v tu chvíli zaměří toho mága a mohou nastat situace:
a) bojovník má 1 kolo k dobru
b) banditi se můžou otočit a pak se mydlej navzájem (a pak jen přihlížíš nebo se můžeš aktivně zapojit do boje tím, že je zmydlíš ze zadu ačkoliv si tě nevšímaj)
c) bojovník přestane v tu chvíli bojovat a vzdálí se, v tu chvíli (vyzkoušeno) se do sebe banditi vrhli (takže taková taktika...)
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
hrusi
Příspěvky: 405
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Ahaaa.… Tak já jsem nepostřehnul, že se mezi sebou začnou midlit i navzájem. To je pak opravdu trochu ujetý. Já jsem to pochopil z výše uvedených příspěvků tak, že po blesku sundají magá (což by deseti banditům netrvalo tak dlouho) a pak se spokojeně vrhnout spořádaně na toho chudáka bojovníka. To, že se začnou vraždit je skutečně divný.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Naylun
Příspěvky: 3304
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

kokosak píše:Je to o frakcích. Banditi začínají všichni ve stejné. Pak mág zaútočí plošným kouzlem a zasáhne některé spolubojovníky. Takže on je má najednou hostile. Oni na něj naběhnou a zaútočí. Jenže všichni OSTATNÍ banditi, které kouzelník nesesmahnul to vezmou jako na útok člena své frakce.. a začnou mydlit ty, co útočí na kouzelníka. PCčko jen stojí, pozoruje a směje se.

Jediné řešení je nedávat nesólujícím NPC kouzelníkům plošná kouzla. U potvor tohle šlo vyřešit imunitou na dmg co dává stejný spawn, ale dávat banditům imunitu na kouzla by mi přišlo poněkud.… hmmm... drsné
(…)
Následující pokec o mravencích přesunut do Vylepšení mravenci :)
Spamováním fóra s chybami jen přiděláváte WB práci a odalujete jejich opravu.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Odpovědět