Rada ohledně skriptů
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Rada ohledně skriptů
Zdravím.
Hraju s bráchou a kámošem NwN 1 (oba datadisky) na společnym serveru. Procházíme celej SP. Ale nelíbí se nám nehorázně pomalý postup o úrovně. Jestli mám správny info, XP se mezi hráče navíc dělí. Už pár dní se marně snažím najít nějakej skript, mód či příkaz do konzoly (whatever), co by mírně zvýšilo počet získávaných XP, nebo aspň zrušilo dělení XP mezi hráče... Neví někdo o něčem, či někom kdo se vyzná ve skriptech?
Omlouvám se, jestli jsem post zařadil do špatné sekce. Ale doufám, že mi někdo z opravdových fanoušků NwN poradí jak na to... Díky
Btw, jaká je tolerance pro nováčky na vašem serveru? Pročítám stránky s pravidly a pomalu se bojím zaregistrovat
Hraju s bráchou a kámošem NwN 1 (oba datadisky) na společnym serveru. Procházíme celej SP. Ale nelíbí se nám nehorázně pomalý postup o úrovně. Jestli mám správny info, XP se mezi hráče navíc dělí. Už pár dní se marně snažím najít nějakej skript, mód či příkaz do konzoly (whatever), co by mírně zvýšilo počet získávaných XP, nebo aspň zrušilo dělení XP mezi hráče... Neví někdo o něčem, či někom kdo se vyzná ve skriptech?
Omlouvám se, jestli jsem post zařadil do špatné sekce. Ale doufám, že mi někdo z opravdových fanoušků NwN poradí jak na to... Díky
Btw, jaká je tolerance pro nováčky na vašem serveru? Pročítám stránky s pravidly a pomalu se bojím zaregistrovat
Naposledy upravil(a) Nachjuamifiči dne 16. 7. 2009 22.25, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Re: Rada ohledně skriptů
Tolerance pro nováčky je velká, pokud mají oni snahu. Tady je HCRP server, což znamená hrát postavu a ne honit se za expy. A pokud ti připadá v singlu nehorázně pomalý postpup na úrovně, tak o EQ radši ani neuvažuj. Tady ti potrvá postup o jeden level klidně i takovou dobu jako desetkrát dohrát celý NWN (nekecam, přestup 24-25 trvá 400 herních hodin). Pak si jeden těch levlů zas víc váží ;)Nachjuamifiči píše:Btw, jaká je tolerance pro nováčky na vašem serveru? Pročítám stránky s pravidly a pomalu se bojím zaregistrovat
Pro rychlé expení a nízké požadavky na RP doporučuji Demonu nebo Kandelábrii.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Re: Rada ohledně skriptů
no já bych to řekl i tak že déle pokud máš trpasličí exp jako můj Brumla na další 17 level 666hodin :) utrpeníkokosak píše:Tolerance pro nováčky je velká, pokud mají oni snahu. Tady je HCRP server, což znamená hrát postavu a ne honit se za expy. A pokud ti připadá v singlu nehorázně pomalý postpup na úrovně, tak o EQ radši ani neuvažuj. Tady ti potrvá postup o jeden level klidně i takovou dobu jako desetkrát dohrát celý NWN (nekecam, přestup 24-25 trvá 400 herních hodin). Pak si jeden těch levlů zas víc váží ;)Nachjuamifiči píše:Btw, jaká je tolerance pro nováčky na vašem serveru? Pročítám stránky s pravidly a pomalu se bojím zaregistrovat
Pro rychlé expení a nízké požadavky na RP doporučuji Demonu nebo Kandelábrii.
a věz že opravdu na expech zas tolik nezáleží, hlavně záleží aby jsi odešel po odlognutí ze hry plný dojmů a dobré pocitu že jsi se bavil a i ostatní s tebou
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Mrmly mrmly... Kdyby mi o to honění XP šlo, tak skočím na nějaky Diablo-like MMO Chci vyhovět jim a mě samotnymu částečně taky, protože po třetí se mi to ve stejnym kabátě hrát nechce... A radši tak, než aby za pár hodin řekli, že je to nebaví.
Kromě toho, kdyby mi nešlo a hraní vybájené fantasy postavy a sdílení pár mimorealitních okamžiků s ostatníma, nechodil bych sem
Btw, poradíte mi, prosím, někoho na ty skripty?
A ještě dotaz... Musím se regnout na stránkách (nemůžu najít kde, pokud ano), nebo stačí jen přes NwN?
Kromě toho, kdyby mi nešlo a hraní vybájené fantasy postavy a sdílení pár mimorealitních okamžiků s ostatníma, nechodil bych sem
Btw, poradíte mi, prosím, někoho na ty skripty?
A ještě dotaz... Musím se regnout na stránkách (nemůžu najít kde, pokud ano), nebo stačí jen přes NwN?
:) Dávám ti tak 30 minut, možná míň. Reg nemusíš, vidím,m že už jsi nějakým servrem prošel, takže to snižuju na 15 minut. Jinak co je potřeba ke hraní se dozvíš tady https://www.equilibrie.cz/ke_stazeni.phpNachjuamifiči píše:Mrmly mrmly... Kdyby mi o to honění XP šlo, tak skočím na nějaky Diablo-like MMO :bigwink: Chci vyhovět jim a mě samotnymu částečně taky, protože po třetí se mi to ve stejnym kabátě hrát nechce... A radši tak, než aby za pár hodin řekli, že je to nebaví.
Kromě toho, kdyby mi nešlo a hraní vybájené fantasy postavy a sdílení pár mimorealitních okamžiků s ostatníma, nechodil bych sem :smile:
A ještě dotaz... Musím se regnout na stránkách (nemůžu najít kde, pokud ano), nebo stačí jen přes NwN?
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Zrovna se mi to instaluje a sem téměř u konce... Jo a... Můžu se nějak stát nemrtvým? I když, to bych asi vědět neměl, že?Roma píše::) Dávám ti tak 30 minut, možná míň. Reg nemusíš, vidím,m že už jsi nějakým servrem prošel, takže to snižuju na 15 minut. Jinak co je potřeba ke hraní se dozvíš tady https://www.equilibrie.cz/ke_stazeni.phpNachjuamifiči píše:Mrmly mrmly... Kdyby mi o to honění XP šlo, tak skočím na nějaky Diablo-like MMO Chci vyhovět jim a mě samotnymu částečně taky, protože po třetí se mi to ve stejnym kabátě hrát nechce... A radši tak, než aby za pár hodin řekli, že je to nebaví.
Kromě toho, kdyby mi nešlo a hraní vybájené fantasy postavy a sdílení pár mimorealitních okamžiků s ostatníma, nechodil bych sem
A ještě dotaz... Musím se regnout na stránkách (nemůžu najít kde, pokud ano), nebo stačí jen přes NwN?
K těm XP...
Otevři si v toolsetu modul, který s kamarády hrajete a do heartbeatu vytvoř tenhle skript ( v případě, že tam nějaký skript už bude, tak tohle dodej na jeho konec, ale bez void main(), první závorky a poslední závorky ):
Pak si v paletě vytvoř předmět a hned při tvoření ho pojmenuj "xpgiver". Až bude vytvořený, radši si zkontroluj, jestli je stejně i tag, ale měl by být. Pak potřebné množství těchto předmětů rozmísti ( pravděpodobně na startovní místo ) a každý ať si vezme jeden.
Mělo by vám to dávat 100 XP každých zhruba 7 vteřin ( + - pár ). Jestli chceš víc XP, tak to tady změň :
GiveXPToCreature(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),100);
V případě, že budeš chtít větší časový rozsah mezi udílenými XP, zvyš tady číslo tak, jak budeš potřebovat:
if(nCounterXP==1)
Nezkoušel sem to, ale myslím, že by to fungovat mohlo. I když mám takový neblahý pocit, že to udělí jenom prvnímu... kouknu se na to.
Otevři si v toolsetu modul, který s kamarády hrajete a do heartbeatu vytvoř tenhle skript ( v případě, že tam nějaký skript už bude, tak tohle dodej na jeho konec, ale bez void main(), první závorky a poslední závorky ):
Kód: Vybrat vše
void main()
{
int nCounterXP=GetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),"counter_XP")+1;
if(nCounterXP==1)
{
GiveXPToCreature(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),100);
nCounterXP=0;
}
SetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")), "counter_XP", nCounterXP);
}
Mělo by vám to dávat 100 XP každých zhruba 7 vteřin ( + - pár ). Jestli chceš víc XP, tak to tady změň :
GiveXPToCreature(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),100);
V případě, že budeš chtít větší časový rozsah mezi udílenými XP, zvyš tady číslo tak, jak budeš potřebovat:
if(nCounterXP==1)
Nezkoušel sem to, ale myslím, že by to fungovat mohlo. I když mám takový neblahý pocit, že to udělí jenom prvnímu... kouknu se na to.
Naposledy upravil(a) darmian dne 17. 7. 2009 13.21, celkem upraveno 3 x.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Jestli hrajete na spolecnym serveru, tak se jeden muze lognout jako DM a pres konzoli rozdat cokoli si zamanete, treba milion expu. Otazka je, jestli to ma smyslNachjuamifiči píše:Díky, díky díky. Vyzkouším hned jak budu moct.darmian píše:K těm XP...
…
Roma: Serverem jsem zatím neprošel žádnym. Premiéra.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Jenže mě nejde o hození XP a zdar. To bych sem snad zmákli i přes konzoli. Měl sem na mysli prostě víc XP za zabití příšer, nebo se zvýšením obtížnosti, víc XP.… Nebo darmianovu alternativu.cybermisa píše:Jestli hrajete na spolecnym serveru, tak se jeden muze lognout jako DM a pres konzoli rozdat cokoli si zamanete, treba milion expu. Otazka je, jestli to ma smyslNachjuamifiči píše:Díky, díky díky. Vyzkouším hned jak budu moct.darmian píše:K těm XP...
…
Roma: Serverem jsem zatím neprošel žádnym. Premiéra.
Vysledek je ale stejnej ne? Budete overpowered oproti planovanemu nastaveni hry a po chvili to bude nuda Jo takhle snizeni expu za potvory, aby to byla vetsi vyzva, muselo se kombinovat a taktizovat, to je neco jinehoNachjuamifiči píše:Jenže mě nejde o hození XP a zdar. To bych sem snad zmákli i přes konzoli. Měl sem na mysli prostě víc XP za zabití příšer, nebo se zvýšením obtížnosti, víc XP.… Nebo darmianovu alternativu.cybermisa píše:Jestli hrajete na spolecnym serveru, tak se jeden muze lognout jako DM a pres konzoli rozdat cokoli si zamanete, treba milion expu. Otazka je, jestli to ma smyslNachjuamifiči píše: Díky, díky díky. Vyzkouším hned jak budu moct.
Roma: Serverem jsem zatím neprošel žádnym. Premiéra.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Tak nic. Předmět tam je ale bez účinku. Udělal sem vše jaks napsal.…darmian píše:K těm XP...
Otevři si v toolsetu modul, který s kamarády hrajete a do heartbeatu vytvoř tenhle skript ( v případě, že tam nějaký skript už bude, tak tohle dodej na jeho konec, ale bez void main(), první závorky a poslední závorky ):
void main()
{
int nCounterXP=GetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),"counter_XP")+1;
if(nCounterXP==1)
{
GiveXPToCreature(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),100);
nCounterXP=0;
}
SetLocalInt(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")), "counter_XP", nCounterXP);
}
Pak si v paletě vytvoř předmět a hned při tvoření ho pojmenuj "xpgiver". Až bude vytvořený, radši si zkontroluj, jestli je stejně i tag, ale měl by být. Pak potřebné množství těchto předmětů rozmísti ( pravděpodobně na startovní místo ) a každý ať si vezme jeden.
Mělo by vám to dávat 100 XP každých zhruba 7 vteřin ( + - pár ). Jestli chceš víc XP, tak to tady změň :
GiveXPToCreature(GetItemPossessor(GetObjectByTag("xpgiver")),100);
V případě, že budeš chtít větší časový rozsah mezi udílenými XP, zvyš tady číslo tak, jak budeš potřebovat:
if(nCounterXP==1)
Nezkoušel sem to, ale myslím, že by to fungovat mohlo. I když mám takový neblahý pocit, že to udělí jenom prvnímu... kouknu se na to.
-Předmět má být v inventáři, nebo se tim musím vybavit?
-A má přidělovat permanentně XP, i když třeba prodávám?
-Když sem vyvtořil nový xpgiver (prsten např.) nepřidělím mu ve vlastnostech žádny odkazy na tento skript nebo nějaky zvláštní nastavení?
Jako třeba v ID 2 na Srdce Běsu s dvěma postavama?cybermisa píše:Vysledek je ale stejnej ne? Budete overpowered oproti planovanemu nastaveni hry a po chvili to bude nuda Jo takhle snizeni expu za potvory, aby to byla vetsi vyzva, muselo se kombinovat a taktizovat, to je neco jineho
My zkoušeli dát i nejtěžší obtížnost, ale to se sotva udržel leda řezník mnich. A někdy je to o hubu i na sřední obtížnost Takže buď sme lamy (ale v RPG se vyznáme imho obstojně), nebo máme pošahanou partu a nezvládáme MP a nebo nám unikají vedlejší questy na potřebny XP. A nebo si hru prostě upravíme tak, aby sem se bavili
Naposledy upravil(a) Nachjuamifiči dne 17. 7. 2009 11.10, celkem upraveno 1 x.
Jistě, že se nemrtvým můžeš stát. Dokonce máš na forech i uvedené kouzlo, které tě přemění v liche. Obecně všechno jde, když se chce. Jenže, než si začneš vymýšlet věci jako hra za nemrtvého, drowa, syna boha, půldraka a podobné, zkus chvíli hrát s normální postavou a ošahat si reálie. Abys nedopadl tak, jak většina podobných nováčkovských postav - drow vyjde z chrámu ve městě, objedná si koláček u krámku.… a dostane od přítomných PC odpor a 10 sekund náskoku... a to je velmi JEMNÝ přístup (o tom že pouhou svou přítomností ve městě porušuje pravidlo o zneužití nepřítomnosti DM nemluvě).Nachjuamifiči píše: Jo a... Můžu se nějak stát nemrtvým? I když, to bych asi vědět neměl, že?
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Já mám jenom pro nemrtváky a zejména lichy a dracolichy trošku úchylkukokosak píše:Jistě, že se nemrtvým můžeš stát. Dokonce máš na forech i uvedené kouzlo, které tě přemění v liche. Obecně všechno jde, když se chce. Jenže, než si začneš vymýšlet věci jako hra za nemrtvého, drowa, syna boha, půldraka a podobné, zkus chvíli hrát s normální postavou a ošahat si reálie. Abys nedopadl tak, jak většina podobných nováčkovských postav - drow vyjde z chrámu ve městě, objedná si koláček u krámku.… a dostane od přítomných PC odpor a 10 sekund náskoku... a to je velmi JEMNÝ přístup (o tom že pouhou svou přítomností ve městě porušuje pravidlo o zneužití nepřítomnosti DM nemluvě).Nachjuamifiči píše: Jo a... Můžu se nějak stát nemrtvým? I když, to bych asi vědět neměl, že?
Musíš si uvědomit, že tohle je HCRP svět kloněný k dobru. Nejspíš chceš tady hrát kvůli ostatním hráčům - hrát s nimi, interagovat, tvořit vztahy. Jako nemrtvý budeš sám a vyhnanec, nikdo s tebou nepůjde nikam (až na velké výjimky), naopak, většina ti navzdory jakémukoli přemlouvání a argumentům vrazí meč kam jen to půjde.Nachjuamifiči píše:Já mám jenom pro nemrtváky a zejména lichy a dracolichy trošku úchylkukokosak píše:Jistě, že se nemrtvým můžeš stát. Dokonce máš na forech i uvedené kouzlo, které tě přemění v liche. Obecně všechno jde, když se chce. Jenže, než si začneš vymýšlet věci jako hra za nemrtvého, drowa, syna boha, půldraka a podobné, zkus chvíli hrát s normální postavou a ošahat si reálie. Abys nedopadl tak, jak většina podobných nováčkovských postav - drow vyjde z chrámu ve městě, objedná si koláček u krámku.… a dostane od přítomných PC odpor a 10 sekund náskoku... a to je velmi JEMNÝ přístup (o tom že pouhou svou přítomností ve městě porušuje pravidlo o zneužití nepřítomnosti DM nemluvě).Nachjuamifiči píše: Jo a... Můžu se nějak stát nemrtvým? I když, to bych asi vědět neměl, že?
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Třeba budu postiženej a nepovedenej experiment nějakyho nekromanta. Přicestuju z daleka až k vám ve snaze najít nějaký lék či způsob, jak ze sebe ,,něco" udělat... A s idividuální prací nemám problém To bych neřešil, rozkoukám se a uvidím Ale kdo ví... Mám ještě 3 velice oblibeny typy povolání ve světě fantasy.Sethiel píše:Musíš si uvědomit, že tohle je HCRP svět kloněný k dobru. Nejspíš chceš tady hrát kvůli ostatním hráčům - hrát s nimi, interagovat, tvořit vztahy. Jako nemrtvý budeš sám a vyhnanec, nikdo s tebou nepůjde nikam (až na velké výjimky), naopak, většina ti navzdory jakémukoli přemlouvání a argumentům vrazí meč kam jen to půjde.Nachjuamifiči píše:Já mám jenom pro nemrtváky a zejména lichy a dracolichy trošku úchylkukokosak píše: Jistě, že se nemrtvým můžeš stát. Dokonce máš na forech i uvedené kouzlo, které tě přemění v liche. Obecně všechno jde, když se chce. Jenže, než si začneš vymýšlet věci jako hra za nemrtvého, drowa, syna boha, půldraka a podobné, zkus chvíli hrát s normální postavou a ošahat si reálie. Abys nedopadl tak, jak většina podobných nováčkovských postav - drow vyjde z chrámu ve městě, objedná si koláček u krámku.… a dostane od přítomných PC odpor a 10 sekund náskoku... a to je velmi JEMNÝ přístup (o tom že pouhou svou přítomností ve městě porušuje pravidlo o zneužití nepřítomnosti DM nemluvě).
Btw, se skripty si pořád hraju a nic
Hra za specialni subrasy (vlkodlak, upir, drow, duch, lich, celestial atd...) je jen a pouze po dohode s DM. tato subrasa se udili az po nejakem odehranem case a jako odeman za peknou hru Chceme mit jistotu, ze dotycny takovouto postavu uhraje a opravdu ji bude chtit hrat.
Samozrejme, pokud nejaky novacek zacne *hrat* takovouto subrasu bez predchozi konzultace s DM, je mu doporuceno se ridit tim, co jsem psal vyse.
Samozrejme, pokud nejaky novacek zacne *hrat* takovouto subrasu bez predchozi konzultace s DM, je mu doporuceno se ridit tim, co jsem psal vyse.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16. 7. 2009 22.04
Beru na vědomí Sám bych si ze začátku na něco extra netroufl...cybermisa píše:Hra za specialni subrasy (vlkodlak, upir, drow, duch, lich, celestial atd...) je jen a pouze po dohode s DM. tato subrasa se udili az po nejakem odehranem case a jako odeman za peknou hru Chceme mit jistotu, ze dotycny takovouto postavu uhraje a opravdu ji bude chtit hrat.
Samozrejme, pokud nejaky novacek zacne *hrat* takovouto subrasu bez predchozi konzultace s DM, je mu doporuceno se ridit tim, co jsem psal vyse.