Nové iluze

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Tholdrin
Příspěvky: 56
Registrován: 13. 6. 2006 10.39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz

Příspěvek od Tholdrin »

Labir píše:
Tholdrin píše:
Bohužel systémově nelze.
Nevím proč, ale nějak jsem si to myslel. Nicméně nevadí... napadla mě ještě iluze vyvolání portálu )Kouzelník se jenom zneviditelní ale vypadá to jako by fakt někam zdrhnul (Z bg2) a pak brána do pekel (Něco jako ohnivý portál... a případně dokonce ohnivá (Nebo jakákoliv jiná) zeď.

Nicméně to jsou jen návrhy takhle psané ve volné chvíli v práci takže nic převratného to asi nebude.
<b>"K tomu, kdo si hlídá záda, přijde smrt zepředu."</b>
<i>Drowí přísloví</i>

Apocalypse, Anděl zkázy - dokud jsi to měl, byla to pro tebe samozřejmost. Nyní, když jsi to ztratil, trpíš a toužíš po tom, co zpět nemůžeš získat. Nebo snad ano?
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz

Příspěvek od Alcatraz »

Tholdrin píše: napadla mě ještě iluze vyvolání portálu )Kouzelník se jenom zneviditelní ale vypadá to jako by fakt někam zdrhnul (Z bg2) a pak brána do pekel (Něco jako ohnivý portál... a případně dokonce ohnivá (Nebo jakákoliv jiná) zeď.

Nicméně to jsou jen návrhy takhle psané ve volné chvíli v práci takže nic převratného to asi nebude.
technicky tohle vsechno mame. Neviditelnost mas, portaly mas, (i tu zed, i kdyz nevim na co), ohne mas (a velkou spoustu ohnu). Takze zrovna iluze portalu se dela dobre, chce to tak 4 kouzla, ale jde to dobre. Se zmizenim mas problem, protoze nejak zmizet musis. (Zneuzivani bugu v tomhle pripade prijimam s mensi zurivosti :bang: ) ale na objevovani nebo vyvolanani to jde pouzit dobre :)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Tholdrin
Příspěvky: 56
Registrován: 13. 6. 2006 10.39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz

Příspěvek od Tholdrin »

[quote="Alcatraz"]
Technicka stranka: zneviditelnit zbran muze byt vetsi problem nez celeho cloveka. Vytvari se pole neviditelnosti, ktere ma velky a temer neurcity tvar. Muzes zneviditelnit mec na zemi vytvorenim maleho pole, ale predmety se lip ukryvaji shiftutim do jine sfery. Zneviditelnit vyhradne predmet, ktery drzis v ruce muze byt problem a viditelnost zvlastne na prechodu bude velmi nepresna a neostra (od zapesti po loket budes mit ruku polopruhlednou. Takze by to slo pouze na velkou vzdalenost. Napriklad jit ke generalovi na poli pred armadou s bilou vlajkou a neviditelnym lukem. Nez mu dojde do vidi, tak mozna budes mit sanci, ale nevim. ( ono je taky jednoddusi udelat stit na tank nez na jedineho cloveka )

Co tohoto se týče... já osobně si myslím, že v tomto případě je mnohem jednodušší než vytvářet nějaká abstraktní "Pole neviditelnosti" jednodušší vytvořit čistě světelný klam (Zakřivení světla, vytvoření iluze průhlednosti) - a už od obvyklého principu iluzionistické magie je čím větší počet očarovaných lidí či dokonce vytvoření všeobecné iluze tím dražší a náročnější čím více musí oklamat subjektů. A proto, se také iluzionisté většinou nenamáhají s očarováváním sebe sama... už proto, že je to mnohem náročnější - protože jsou zkušení a dokážou je sndno odhalit.

Alespoň logicky to tak je a ve valné části rpg systémů to tak je. Nicméně vzhledem k technické neproveditelnosti problému je tato debata více než méně OT a tak tedy bych ji ukončil. :)
<b>"K tomu, kdo si hlídá záda, přijde smrt zepředu."</b>
<i>Drowí přísloví</i>

Apocalypse, Anděl zkázy - dokud jsi to měl, byla to pro tebe samozřejmost. Nyní, když jsi to ztratil, trpíš a toužíš po tom, co zpět nemůžeš získat. Nebo snad ano?
Zamčeno