Nevím proč, ale nějak jsem si to myslel. Nicméně nevadí... napadla mě ještě iluze vyvolání portálu )Kouzelník se jenom zneviditelní ale vypadá to jako by fakt někam zdrhnul (Z bg2) a pak brána do pekel (Něco jako ohnivý portál... a případně dokonce ohnivá (Nebo jakákoliv jiná) zeď.
Nicméně to jsou jen návrhy takhle psané ve volné chvíli v práci takže nic převratného to asi nebude.
<b>"K tomu, kdo si hlídá záda, přijde smrt zepředu."</b>
<i>Drowí přísloví</i>
Apocalypse, Anděl zkázy - dokud jsi to měl, byla to pro tebe samozřejmost. Nyní, když jsi to ztratil, trpíš a toužíš po tom, co zpět nemůžeš získat. Nebo snad ano?
Tholdrin píše:
napadla mě ještě iluze vyvolání portálu )Kouzelník se jenom zneviditelní ale vypadá to jako by fakt někam zdrhnul (Z bg2) a pak brána do pekel (Něco jako ohnivý portál... a případně dokonce ohnivá (Nebo jakákoliv jiná) zeď.
Nicméně to jsou jen návrhy takhle psané ve volné chvíli v práci takže nic převratného to asi nebude.
technicky tohle vsechno mame. Neviditelnost mas, portaly mas, (i tu zed, i kdyz nevim na co), ohne mas (a velkou spoustu ohnu). Takze zrovna iluze portalu se dela dobre, chce to tak 4 kouzla, ale jde to dobre. Se zmizenim mas problem, protoze nejak zmizet musis. (Zneuzivani bugu v tomhle pripade prijimam s mensi zurivosti ) ale na objevovani nebo vyvolanani to jde pouzit dobre :)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
[quote="Alcatraz"]
Technicka stranka: zneviditelnit zbran muze byt vetsi problem nez celeho cloveka. Vytvari se pole neviditelnosti, ktere ma velky a temer neurcity tvar. Muzes zneviditelnit mec na zemi vytvorenim maleho pole, ale predmety se lip ukryvaji shiftutim do jine sfery. Zneviditelnit vyhradne predmet, ktery drzis v ruce muze byt problem a viditelnost zvlastne na prechodu bude velmi nepresna a neostra (od zapesti po loket budes mit ruku polopruhlednou. Takze by to slo pouze na velkou vzdalenost. Napriklad jit ke generalovi na poli pred armadou s bilou vlajkou a neviditelnym lukem. Nez mu dojde do vidi, tak mozna budes mit sanci, ale nevim. ( ono je taky jednoddusi udelat stit na tank nez na jedineho cloveka )
Co tohoto se týče... já osobně si myslím, že v tomto případě je mnohem jednodušší než vytvářet nějaká abstraktní "Pole neviditelnosti" jednodušší vytvořit čistě světelný klam (Zakřivení světla, vytvoření iluze průhlednosti) - a už od obvyklého principu iluzionistické magie je čím větší počet očarovaných lidí či dokonce vytvoření všeobecné iluze tím dražší a náročnější čím více musí oklamat subjektů. A proto, se také iluzionisté většinou nenamáhají s očarováváním sebe sama... už proto, že je to mnohem náročnější - protože jsou zkušení a dokážou je sndno odhalit.
Alespoň logicky to tak je a ve valné části rpg systémů to tak je. Nicméně vzhledem k technické neproveditelnosti problému je tato debata více než méně OT a tak tedy bych ji ukončil. :)
<b>"K tomu, kdo si hlídá záda, přijde smrt zepředu."</b>
<i>Drowí přísloví</i>
Apocalypse, Anděl zkázy - dokud jsi to měl, byla to pro tebe samozřejmost. Nyní, když jsi to ztratil, trpíš a toužíš po tom, co zpět nemůžeš získat. Nebo snad ano?