Nová emoce posazení... šlo by?
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Nová emoce posazení... šlo by?
Tak mě napadlo, jestli by se dala přidělat nová emoce. Počet emocí je daný počtem animací, že ano?
Nešlo by pod Pokročilé ovládání postavy přidat animaci sezení na něčem - Klasická animace sezení na židli, jen by nebyla židle potřeba.
Dalo by se to využít k tomu, že si více posatviček sedne na pohovky, kde není tolik míst k sezení systémově. K sezení na klíně, na kládách u ohně, na bedně...
Nešlo by pod Pokročilé ovládání postavy přidat animaci sezení na něčem - Klasická animace sezení na židli, jen by nebyla židle potřeba.
Dalo by se to využít k tomu, že si více posatviček sedne na pohovky, kde není tolik míst k sezení systémově. K sezení na klíně, na kládách u ohně, na bedně...
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová emoce posazení... šlo by?
Technicky nemožné.Roma píše:Tak mě napadlo, jestli by se dala přidělat nová emoce. Počet emocí je daný počtem animací, že ano?
Nešlo by pod Pokročilé ovládání postavy přidat animaci sezení na něčem - Klasická animace sezení na židli, jen by nebyla židle potřeba.
Dalo by se to využít k tomu, že si více posatviček sedne na pohovky, kde není tolik míst k sezení systémově. K sezení na klíně, na kládách u ohně, na bedně...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 18. 9. 2006 17.17
- Bydliště: Miltharský koš za smíšeným zbožím
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová emoce posazení... šlo by?
Mělo by stačit místo příkazu ActionSit() použít emoci (sednutí na neviditelnou židli (nevím pod jakým číslem je na eq)) -> myslím, že ji eq v hacích dokonce i má, ale bylo by to těžké udělat tak, aby to nebylo zneužitelné (sedání na vzduch atp.).Roma píše:Tak mě napadlo, jestli by se dala přidělat nová emoce. Počet emocí je daný počtem animací, že ano?
Nešlo by pod Pokročilé ovládání postavy přidat animaci sezení na něčem - Klasická animace sezení na židli, jen by nebyla židle potřeba.
Dalo by se to využít k tomu, že si více posatviček sedne na pohovky, kde není tolik míst k sezení systémově. K sezení na klíně, na kládách u ohně, na bedně...
Perzistentní fantasy online svět - sferie.wz.cz
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová emoce posazení... šlo by?
Ta animace neexistuje, respektive je napevno svázaná s akcí sednutí na objekt, jako animace boje jsou svázané na boj a nejdou vyvolat mimo něj. Když píšu, že je to technicky nemožné, tak to skutečně je technicky nemožné.Croden píše:Mělo by stačit místo příkazu ActionSit() použít emoci (sednutí na neviditelnou židli (nevím pod jakým číslem je na eq)) -> myslím, že ji eq v hacích dokonce i má, ale bylo by to těžké udělat tak, aby to nebylo zneužitelné (sedání na vzduch atp.).Roma píše:Tak mě napadlo, jestli by se dala přidělat nová emoce. Počet emocí je daný počtem animací, že ano?
Nešlo by pod Pokročilé ovládání postavy přidat animaci sezení na něčem - Klasická animace sezení na židli, jen by nebyla židle potřeba.
Dalo by se to využít k tomu, že si více posatviček sedne na pohovky, kde není tolik míst k sezení systémově. K sezení na klíně, na kládách u ohně, na bedně...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Sedání na vzduch za zneužitelné až tak nepovažuji... V Turecku je to velmi oblíbený způsob *** a noční můra turistů. A když to někdo bude dělat na náměstí, jiste to stráže patřičně ocení /.-)
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Bylo by mozne alespon vratit animace zmizele pri 1.69?
Zalozeni rukou byla permanentni animace me postavy vetsinu casu, docela mi schazi.
Zalozeni rukou byla permanentni animace me postavy vetsinu casu, docela mi schazi.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Pokud ja vim tak zmizela protoze v 1.69 byla na jeji slot dosazena jina emoce ale i tak s pouzitim zakladnich a CEP emotu by mely byt ctyri volne sloty ktere pokud vim EQ na nic specialniho nevyuziva tudiz by se tam dala ta animace znovu priradit.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 18. 9. 2006 17.17
- Bydliště: Miltharský koš za smíšeným zbožím
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová emoce posazení... šlo by?
Jelikož je to technicky nemožné, tak tady to je: (vytvořeno v modulu eq_baze_v30 s aktuálníma eq hakama)labir píše:Ta animace neexistuje, respektive je napevno svázaná s akcí sednutí na objekt, jako animace boje jsou svázané na boj a nejdou vyvolat mimo něj. Když píšu, že je to technicky nemožné, tak to skutečně je technicky nemožné.Croden píše:Mělo by stačit místo příkazu ActionSit() použít emoci (sednutí na neviditelnou židli (nevím pod jakým číslem je na eq)) -> myslím, že ji eq v hacích dokonce i má, ale bylo by to těžké udělat tak, aby to nebylo zneužitelné (sedání na vzduch atp.).Roma píše:Tak mě napadlo, jestli by se dala přidělat nová emoce. Počet emocí je daný počtem animací, že ano?
Nešlo by pod Pokročilé ovládání postavy přidat animaci sezení na něčem - Klasická animace sezení na židli, jen by nebyla židle potřeba.
Dalo by se to využít k tomu, že si více posatviček sedne na pohovky, kde není tolik míst k sezení systémově. K sezení na klíně, na kládách u ohně, na bedně...
Kód: Vybrat vše
AssignCommand(oPC, ActionPlayAnimation(ANIMATION_LOOPING_SIT_CHAIR, 1.0,50.0));
Perzistentní fantasy online svět - sferie.wz.cz