Kouzla
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kouzla
Nevím jak se jmenuje to kouzlo, jenž zakouzlí několik těch modrých kuliček. Ale je proti němu nějaká obrana, krom toho být ve větším počtu ?
Jelikož ochrana před elementy nepomáhá a magická odolnost také ne.
Jelikož ochrana před elementy nepomáhá a magická odolnost také ne.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
Re: Kouzla
no nejvhodnejsi by bylo amulet magic resist 18/-, tot oblibena pomucka DM proti memu kouzelnikovi :)))Psanec píše:Nevím jak se jmenuje to kouzlo, jenž zakouzlí několik těch modrých kuliček. Ale je proti němu nějaká obrana, krom toho být ve větším počtu ?
Jelikož ochrana před elementy nepomáhá a magická odolnost také ne.
ale dal pomuze magicka odolnost, plast proti kouzlum, prerusit kouzlo, mit hoooodne zivotů a v neposledni řadě velice podcenovane protikouzleni se kterym se poslední dobou velmi bavím :)
Ale kdyz sam potkas PC/DM ovladanyho maga je taky dobry reseni utikat :))) (vetsinou stejne nepomuze)
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Magická odolnost nepomáhá , jak mi všichni tvrdí .. HP pomůže, ale jen proti jednomu, když však na tebe lětí od dvou mágů. Musel bych mít 260HP, abych to ustál … A to zde nemá nikdo …
Nejhorší je, že předtím ani neutečeš. Prostě to letí i za roh …
Nejhorší je, že předtím ani neutečeš. Prostě to letí i za roh …
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 20. 12. 2005 4.25
- Bydliště: Někde pod Hag Hargol
- Kontaktovat uživatele:
To kouzlo je buď Isacova menší bouře střel, nebo Isacova větší bouře střel (liší se jen počtem vypuštěných střel). Magická odolnost by proti tomu měla pomoci, ale pozor na to jak je veliká. neznám přesně pravidla, ale slouží podobně jako OČ proti magii. Mág se jí snaží přehodit 1K20 + bonusy za některou docvednost či vlastnost + bonusy za úroveň kouzla (opravdu nevím, jak to ve skutečnosti je, ale takhle by to nějak být mělo) Ona magická odolnost 10-15 je považována za velmi, velmi malou. Až když ji budeš mít tak kolem 20-25 máš určitou šanci, že některé střeli usejvuješ.
Jen tak mimochodem, jako klerik máš kouzlo, kterám si dokážeš magickou odolnost razantně zvíšit. Pak by jsi i s magickými věcmi měl lehce přesáhnout 25 a možná dostat až 30. V takovém stavu by měla jít minimálně polovina střel vedle.
Jen tak mimochodem, jako klerik máš kouzlo, kterám si dokážeš magickou odolnost razantně zvíšit. Pak by jsi i s magickými věcmi měl lehce přesáhnout 25 a možná dostat až 30. V takovém stavu by měla jít minimálně polovina střel vedle.
No hodně HP sem myslel 800 a vejs, a i to je malo
Klerikovi by měla pomoct magická odolnost, ale mezi 10 - 20 je to nic :))
Jakmile se v kouzlení dostane za polovinu, uz mu to neprerusis a hlavne neuteces, koupis to i kdyz ses v jiny lokaci :)))
K ty magicky odolnosti: kouzlo a veci se urcite nescitaji, a co se tyce veci, tak tam by se to taky nemelo scitat a mel by se brat pouze nejvetsi bonus (navic nevim o nejakych silnych SR vecech na equilibrii)
Maigcká odolnost je TO ktery pak mag musi prehodit, a hazi jeho lvl + 1d20 + featy (na urovni kouzla vubec nezalezi), takze kdyz predpokladas ze mag musi bejt minimalne na lvl 11 aby to moh vykouzlit ale spis bude tak 15-18, tak abys byl proti tomu imunni, tak potrebujes SR rekneme mezi 31-38, jestli tomu magovi dali featy tak 40 by bylo lepsi :) Ale uz SR kolem 25 bys mel pocitit, ze nektery kouzla proste neprojdou..
Nic to nemeni na tom, ze IGMS je presilena :) Mela by se nejak oslabit...

Jakmile se v kouzlení dostane za polovinu, uz mu to neprerusis a hlavne neuteces, koupis to i kdyz ses v jiny lokaci :)))
K ty magicky odolnosti: kouzlo a veci se urcite nescitaji, a co se tyce veci, tak tam by se to taky nemelo scitat a mel by se brat pouze nejvetsi bonus (navic nevim o nejakych silnych SR vecech na equilibrii)
Maigcká odolnost je TO ktery pak mag musi prehodit, a hazi jeho lvl + 1d20 + featy (na urovni kouzla vubec nezalezi), takze kdyz predpokladas ze mag musi bejt minimalne na lvl 11 aby to moh vykouzlit ale spis bude tak 15-18, tak abys byl proti tomu imunni, tak potrebujes SR rekneme mezi 31-38, jestli tomu magovi dali featy tak 40 by bylo lepsi :) Ale uz SR kolem 25 bys mel pocitit, ze nektery kouzla proste neprojdou..
Nic to nemeni na tom, ze IGMS je presilena :) Mela by se nejak oslabit...
ehm, takze presne:
jedna se o magical dmg, na coz nejsou imunity typu "fire resist" (v realiich EQ).
zasazena kouzla jsou :
Magic missile - dmg 5 x 1d4+1
Issac's lesser .. - dmg 10x1d6
Issac's greater .. dmg 20x2d6
ILMS a IGMS nelze vybrat cil, coz je kriticka nevyhoda kouzla a rozleti se autoaticky na vsechno kolem. Takze pri dvou cilech .. pocitam na 20 levelu, protoze vsichni samozrejme pocitaji s maximalni dmg, tak to ustoji celkem v pohode.
Magicka odolnost samozrejme funguje. Jestli ti VSICHNI tvrdi, ze to nefunguje, tak o tom NIKDO mnoho nevi. Co vim ja, tak jen jeden clovek neunavne tvrdi, ze proti tomu proste zadna ochrana neni.
Pocita se to tak, ze se vezme caster level + 1d20 + body za featy pruraznosti (vcetne epickeho je to +6) proti SR cile. SR cile z kouzla Magicke odolnosti je presne 12+caster level. Coz ti zajisti to, ze caster co si vezme 1/2 specialnich featu, ma sanci 50% pokud je na stejnym levelu jako ty. Za kazdy level, ktery ma navic ma dalsich 5% ze kouzlo projde.
Specialne u Issac's missile kouzel se to rozpocitava presne tak, ze nejprve se urci pocet cilu, mezi ne se rozpocitaji missile, pak si kazdy z cilu hodi SR, kdo se ubrani nedostane nic samozrejme a na druheho leti uz jen ta jeho polovina. Pokud se cil ubrani vizualne na nej vyleti jen jedna strela (coz je chyba maji letet vsechny), ale neublizi mu. SR je i kdyz je to proti veskere logice ochranou proti NAPROSTE VETSINE kouzel a kouzelnych efektu. A tohle je zrovna jedna z tech veci, ktery by se mely zkouset spis IC. A cerpat obranu proti IGMS na foru a z jinych OOC zdroju … to je otazka svedomi
Dodatkem:
1) Jen pro predstavu normalniho hrace, wizard na 14.lvl da pomoci IGMS dmg 14x2d6=14x7=98 a to PRESNE jedinemu cili. Jakmile jsou v dohledu cile 2 (2 souperi, souper + summon (vcetne krysy), dostanou za 45. Nebudu pocitat zivoty jednotlivych povolani a monster na ekvivalentnim levelu :) )
2) Za roh lita asi jako kazdy plosny kouzlo, vcetne fireballu a prakticky 1/2 kouzel. Cile musi byt videt (coz u ostatnich plsnych neplati). A kdyz to kouzli NPC, tak ty to umi zakouzlit jen primo na hlavu, takze jako jakykoliv jiny kouzlo. At zakouzlis co chces, tak pokud uteces za roh pozde, tak to kouzlo proleti barakem a stejne te trefi vzdycky
3) to ze neni magical resistance je uplne stejny jako ze neni divine resistance. A spousta klerickych kouzel pouziva divine dmg, proti kterymu je asi stejna obrana :) Zadnej stoneskin, zadnej buffer, zadnej item. S tim rozdilem, ze turnovou ne-li hodinovou Kouzelnou odolnost (nebo jak) maji jen klerici a druidi.
jedna se o magical dmg, na coz nejsou imunity typu "fire resist" (v realiich EQ).
zasazena kouzla jsou :
Magic missile - dmg 5 x 1d4+1
Issac's lesser .. - dmg 10x1d6
Issac's greater .. dmg 20x2d6
ILMS a IGMS nelze vybrat cil, coz je kriticka nevyhoda kouzla a rozleti se autoaticky na vsechno kolem. Takze pri dvou cilech .. pocitam na 20 levelu, protoze vsichni samozrejme pocitaji s maximalni dmg, tak to ustoji celkem v pohode.
Magicka odolnost samozrejme funguje. Jestli ti VSICHNI tvrdi, ze to nefunguje, tak o tom NIKDO mnoho nevi. Co vim ja, tak jen jeden clovek neunavne tvrdi, ze proti tomu proste zadna ochrana neni.
Pocita se to tak, ze se vezme caster level + 1d20 + body za featy pruraznosti (vcetne epickeho je to +6) proti SR cile. SR cile z kouzla Magicke odolnosti je presne 12+caster level. Coz ti zajisti to, ze caster co si vezme 1/2 specialnich featu, ma sanci 50% pokud je na stejnym levelu jako ty. Za kazdy level, ktery ma navic ma dalsich 5% ze kouzlo projde.
Specialne u Issac's missile kouzel se to rozpocitava presne tak, ze nejprve se urci pocet cilu, mezi ne se rozpocitaji missile, pak si kazdy z cilu hodi SR, kdo se ubrani nedostane nic samozrejme a na druheho leti uz jen ta jeho polovina. Pokud se cil ubrani vizualne na nej vyleti jen jedna strela (coz je chyba maji letet vsechny), ale neublizi mu. SR je i kdyz je to proti veskere logice ochranou proti NAPROSTE VETSINE kouzel a kouzelnych efektu. A tohle je zrovna jedna z tech veci, ktery by se mely zkouset spis IC. A cerpat obranu proti IGMS na foru a z jinych OOC zdroju … to je otazka svedomi
Dodatkem:
1) Jen pro predstavu normalniho hrace, wizard na 14.lvl da pomoci IGMS dmg 14x2d6=14x7=98 a to PRESNE jedinemu cili. Jakmile jsou v dohledu cile 2 (2 souperi, souper + summon (vcetne krysy), dostanou za 45. Nebudu pocitat zivoty jednotlivych povolani a monster na ekvivalentnim levelu :) )
2) Za roh lita asi jako kazdy plosny kouzlo, vcetne fireballu a prakticky 1/2 kouzel. Cile musi byt videt (coz u ostatnich plsnych neplati). A kdyz to kouzli NPC, tak ty to umi zakouzlit jen primo na hlavu, takze jako jakykoliv jiny kouzlo. At zakouzlis co chces, tak pokud uteces za roh pozde, tak to kouzlo proleti barakem a stejne te trefi vzdycky
3) to ze neni magical resistance je uplne stejny jako ze neni divine resistance. A spousta klerickych kouzel pouziva divine dmg, proti kterymu je asi stejna obrana :) Zadnej stoneskin, zadnej buffer, zadnej item. S tim rozdilem, ze turnovou ne-li hodinovou Kouzelnou odolnost (nebo jak) maji jen klerici a druidi.
Naposledy upravil(a) Alcatraz dne 5. 8. 2006 23.43, celkem upraveno 1 x.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
Ja si myslim ze magic dmg resistance existuje, ale tezko nekde bude :) Mrkni do toolsetu, melo by to tam byt.Alcatraz píše:ehm, takze presne:
jedna se o magical dmg, na coz nejsou imnity typu "fire resist".
A presto co pises je IGMS presileny. Na nizsich lvlech to jeste tak neboli. Takze to neni tak velkym problemem na Eq u mágů. Ale jinak si vem ze maxima lze dosahnout uz na dvacitce a je to skoro jediny dmg kouzlo ktery magove muzou uspesne pouzivat na epicky postavy, a taktika ruka IGMS proste nejde skoro prekonat bez uprav. Takze one to one je mag vitez, pokud nejsou jeste nejake jine znevyhodnujici podminky :) Pokud to ma jenom jeden NPC mag kterej je navic nekde kolem 15tky a tudiz to nesesila maxovany, tak kdyz je parta+summoni tak by to ovsem melo byt v pohode :) Melo byt - teoreticky... ja taky teoreticky minule nemel umřit

edit: taky zkus treba polsat summona dopredu a zalezt za roh :)) nebudou to mit hodnekrat... asi :)) no a na 14tejch je podle me neprijemnejsi ruka nez naky IGMS
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Thx to all za vyhadření :))
V podstatě obrana je chodit ve více lidech či sumonech .. :))
V podstatě obrana je chodit ve více lidech či sumonech .. :))
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
no ja tak hraju jenom jednu svoji postavu, ale Rastor uz se to taky naucil ze to opravdu potrebuje k preziti a dve mozna tri IGMS nosi skutecne :)photter píše:většina prskavek se hraje jenom kvůli možnosti hrát kombo "pazoura + IGMS + IGMS + IGMS etc..."
ovsem tohle je combo predevsim do PvP a na bosse, jinak moc nepouzitelny (tedy za urcitych podminek ano :)) ), na bossy to je v poho, mag je na boosty pro druziny a zabití bosse (bohuzel v NWN zabije i vsechno ostatni :)) ale to ostatni postavy taky a bosse vetsinou taky ;) )
ovsem v PvP je to opravdu desiva a prilis silna zbran, ale na potvory na Eq se s timhle combem neda skoro pocitat ;)