OPAKOVÁNÍ Pevných questů
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
OPAKOVÁNÍ Pevných questů
Po přečtení Lumpinova příspěvku a reakcí na vykrádání musím:
1. souhlasit s Lumpinem, že je škoda, že u většiny zámků je hláška vyžaduje spec. key. Někdy časem až nebude tolik věcí na práci by se dala nahradit nějak, aby byla barvitější, třeba: Dveře jsou zabarikádované, zamčeno z druhé strany, jsou na mechanismus apod.
2. S labirem, že opakované vykrádání proti UI je prasárna a vede k opakování vykradení truhel, mám za to, že by bylo dobré udělat k postavám počítadlo, kolikrát který pevný quest dělají a zacinkat DM zvonečkem, když se to přehání.
3. Při kradení bez DM ani ránu, ale možná by nám pomohlo, kdyby byla mezi vlastními postavami přednastavená volba hostile, která by nešla změnit bez souhlasu druhé postavy. Přidává to 10 do kapsářství a možná by to vyřešilo většinu problémů. Kdo pak nechce být okradenej zlodějem na vyšší úrovni, ať si investuje do spootu. Protože hrát všecho IC, to aby se DM zbláznil
1. souhlasit s Lumpinem, že je škoda, že u většiny zámků je hláška vyžaduje spec. key. Někdy časem až nebude tolik věcí na práci by se dala nahradit nějak, aby byla barvitější, třeba: Dveře jsou zabarikádované, zamčeno z druhé strany, jsou na mechanismus apod.
2. S labirem, že opakované vykrádání proti UI je prasárna a vede k opakování vykradení truhel, mám za to, že by bylo dobré udělat k postavám počítadlo, kolikrát který pevný quest dělají a zacinkat DM zvonečkem, když se to přehání.
3. Při kradení bez DM ani ránu, ale možná by nám pomohlo, kdyby byla mezi vlastními postavami přednastavená volba hostile, která by nešla změnit bez souhlasu druhé postavy. Přidává to 10 do kapsářství a možná by to vyřešilo většinu problémů. Kdo pak nechce být okradenej zlodějem na vyšší úrovni, ať si investuje do spootu. Protože hrát všecho IC, to aby se DM zbláznil
Dobro zvítězí až nakonec. W
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
1. Technicky nelze, pevná hláška v dialog.tlk
2. Opakovaný pevný quest (okrádání) je rotační i když lze splnit jen jednou pro postavu - napodruhé ta postava třeba vede nějakou jinou co plní ten quest a tak se pro ni opakuje i když ho neplní sama. Za čas tak skoro všechny postavy už například zachránili tu hočičku z hořícího domu (chudák malá asi je její matka pyroman
) nebo skoro všichni zloději vykradli domek č. 666.
3. Hostile volba mezi postavami je smrtící a nepraktická. Summoni a přítelíčci pak automaticky útočí (tj. nutnost stále hlídat i toho skvěle vychovaného dráčka nebo malou bílou kočičku), kouzla se uzemňují do postav, okolojdoucí postavy náhodně dávají příležitostné údery atd... prostě nemyslitelné. Mechanismus nemodifikovatelný - je napevno v kódu NWN.
Poznámka: DM neblázní z toho hrát všechno IC. To je naopak baví. Z čeho blázní je "prasení" některých hráčů nebo neschopnost přijmout důsledky jejich rozhodnutí, či hřešení na to že DM není zrovna ve světě.
2. Opakovaný pevný quest (okrádání) je rotační i když lze splnit jen jednou pro postavu - napodruhé ta postava třeba vede nějakou jinou co plní ten quest a tak se pro ni opakuje i když ho neplní sama. Za čas tak skoro všechny postavy už například zachránili tu hočičku z hořícího domu (chudák malá asi je její matka pyroman

3. Hostile volba mezi postavami je smrtící a nepraktická. Summoni a přítelíčci pak automaticky útočí (tj. nutnost stále hlídat i toho skvěle vychovaného dráčka nebo malou bílou kočičku), kouzla se uzemňují do postav, okolojdoucí postavy náhodně dávají příležitostné údery atd... prostě nemyslitelné. Mechanismus nemodifikovatelný - je napevno v kódu NWN.
Poznámka: DM neblázní z toho hrát všechno IC. To je naopak baví. Z čeho blázní je "prasení" některých hráčů nebo neschopnost přijmout důsledky jejich rozhodnutí, či hřešení na to že DM není zrovna ve světě.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
NO Nevím,
1. Ke dveřím se dá doplnit text v dialogovém okně, ale to jistě WB ví i beze mně, jen se nesnažit mě za každou cenu utřít.
2. Opakující questy jsou i truhly nebo mrtvoly, které se tu i onde povalují, budeme li přísní, bez RP důvodu asi těžko někdo poleze do kanálů, nebo hrobek, nebo třeba medvědího doupěte, přijde mi, že tam (do medvědího brlohu) vleze otrlý hraničář na lovu medvědů, ale od hráčů kvalit, o kterých tu často čtu, bych nečekala, že plížící se hobit zloděj, který ho jde vykrást.
3. škoda, zkusím jak moc na mě bude někdo útočit když budu mít ke všem hostile, myslím že to nebezpečí hrozí u sumonů, na které si nedávají postavy pozor, jinak stačí dát sumonům následovací mód - follow, ale to WB asi taky ví. A ty náhodné útoky jsou jen proti útočníkům a ne proti procházejícím postavám. A proč by se plošná nebo opakovací kouzla neměla uzemňovat do postav? Ostatně v mém návrhu nebyla vyloučena možnost přepnout hostile, ale až po souhlasu obou stran.
pod čarou: tak nevím, jestli už mám zase na stole toho nakopnutýho zloděje, protože ten byl, jak jsme se ve flamu dohodli, RP v pořádku, nebo skoro v pořádku. Nebo jestli se mi vyčítá něco jiného, o čem ještě nevím, nebo jestli je to obecně na všechny. Že holt moje postava není ze všeho vyděšená, s každým nekamárádí a nešišlá, to snad nemusí znamenat, že je špatně RP hraná?
2. Opakující questy jsou i truhly nebo mrtvoly, které se tu i onde povalují, budeme li přísní, bez RP důvodu asi těžko někdo poleze do kanálů, nebo hrobek, nebo třeba medvědího doupěte, přijde mi, že tam (do medvědího brlohu) vleze otrlý hraničář na lovu medvědů, ale od hráčů kvalit, o kterých tu často čtu, bych nečekala, že plížící se hobit zloděj, který ho jde vykrást.
3. škoda, zkusím jak moc na mě bude někdo útočit když budu mít ke všem hostile, myslím že to nebezpečí hrozí u sumonů, na které si nedávají postavy pozor, jinak stačí dát sumonům následovací mód - follow, ale to WB asi taky ví. A ty náhodné útoky jsou jen proti útočníkům a ne proti procházejícím postavám. A proč by se plošná nebo opakovací kouzla neměla uzemňovat do postav? Ostatně v mém návrhu nebyla vyloučena možnost přepnout hostile, ale až po souhlasu obou stran.
pod čarou: tak nevím, jestli už mám zase na stole toho nakopnutýho zloděje, protože ten byl, jak jsme se ve flamu dohodli, RP v pořádku, nebo skoro v pořádku. Nebo jestli se mi vyčítá něco jiného, o čem ještě nevím, nebo jestli je to obecně na všechny. Že holt moje postava není ze všeho vyděšená, s každým nekamárádí a nešišlá, to snad nemusí znamenat, že je špatně RP hraná?
Naposledy upravil(a) Kai Rivienta dne 11. 8. 2006 19.34, celkem upraveno 2 x.
Dobro zvítězí až nakonec. W
bych se přidal do debaty: to s těma zámkama je škoda, ale zas je pravda že bychom my, poctivý zloději zbohatli ještě víc než sme (muhehe)
jediný věci kerý moc moc chci je to nový okrádání a naopak možnost někomu něco podstrčit do invu
jediný věci kerý moc moc chci je to nový okrádání a naopak možnost někomu něco podstrčit do invu
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Dělám všechno proto aby to bylo. Ale asi se mi nepodaří obejít vyhození ze stínu při použití...holt Bioware...Lump píše:…
jediný věci kerý moc moc chci je to nový okrádání a naopak možnost někomu něco podstrčit do invu

Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
Kradení ve stínu:
Krást ve stínu se nemusí, když se vhodně RP textem doplní, třeba že do někoho zloděj strčí, myslím že je to docela v pohodě, stejně pochybuju, že by někdo okrádal přednastavené spawny, ale přizve si k takové činnosti DM, kterému předem vysvětlí co a proč chce krást. Okrádat neutrální, nebo hostile postavy ve městě je holt riziko, ale postavy reagují jen když zloděje odhalí, (hráči se o tom vyhodí hláška: XY attempt stole from you). Jinak si postavy nevšimnou, že od nich zloděj krade (i když v hráčském okénku se vypisují věci, které se pohřešily), osobně si myslím že okrádání postav má smysl spíše v RP jako pokus se seznámit, protože okrádání je vopruz, pokud se děje pravidelně, nebo zkrátka často, takže to, co prochází v našem světě, protože kapsářů na počet obyvatel je daleko méně než v NWN, by a RPG asi brzy začlo hráče otravovat.
Někomu něco podstrčit myslím nejde, ale jde to zařídit po domluvě s DM a protože si myslím, že podstrkovat pravidelně někomu dávidlo jed apod bez dobrého RP důvodu by hru spíše kazilo, než jí prospívalo, myslím, že je to tak dobře.
Někomu něco podstrčit myslím nejde, ale jde to zařídit po domluvě s DM a protože si myslím, že podstrkovat pravidelně někomu dávidlo jed apod bez dobrého RP důvodu by hru spíše kazilo, než jí prospívalo, myslím, že je to tak dobře.
Dobro zvítězí až nakonec. W
2Labir: i to podstrkování věcí vyhazuje z hidu?
2Kai: myslíš, že každej bude dělat jakoby nic, když mu napíšu *nenápadně do něj strčí*, myslim že to by byla hodně riziková činnost
jinak to podstrkávání sem nemyslel jen na otrávený věci, ale třeba vzkazy...atd.
a travič bez IC důvodů bych nebyl, možná mi to někdo neuvěří ale i na pasti, kerý pokládám, mám moc dobrej IC důvod
2Kai: myslíš, že každej bude dělat jakoby nic, když mu napíšu *nenápadně do něj strčí*, myslim že to by byla hodně riziková činnost
jinak to podstrkávání sem nemyslel jen na otrávený věci, ale třeba vzkazy...atd.
a travič bez IC důvodů bych nebyl, možná mi to někdo neuvěří ale i na pasti, kerý pokládám, mám moc dobrej IC důvod
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
No však já to taky nemyslím nijak zle.
Ale i těch vzkazů se nepotřebuje podstrčit tolik, i když je to dobrej nápad, ale daj se třeba nechat i v pokoji apod. (DM pomůže).
Myslím, že to strčení, apod. jde, ale jen jednou za čas, anebo při zvláštních příležitostech, já jsem takhle třeba svému příteli ukradla spacák během hádky, jestli je ospravedlnitelné krást, nebo ne, přičemž Kai hystericky hájila názor, že zloději jsou špatný, hlavně ty, co se nechaj chytit. A když se Kai zeptal, jestli ona krást umí, odstrčila ho a šlohla mu spacák, který pak po něm mohla hodit, když odcházel z jejího pokoje. Myslím, že to byla docela dobrá scéna a že se všichni zúčastnění včetně Dm, který nenápadně přihlížel, jak se pak ukázalo, bavili, ale je to jednou za asi půl roku co tu aktivně hraju. Strčit do okrádaného musíš nápadně, nejlíp tak aby se mu rozsypalo, co nese, ale to určitě jako zloděj víš, jen to nejde dělat třikrát denně, vzhledem k malému počtu okrádatelných person a tak je škoda dělat to bez RP důvodu, jen proto že to zloděj umí.
Myslím, že to strčení, apod. jde, ale jen jednou za čas, anebo při zvláštních příležitostech, já jsem takhle třeba svému příteli ukradla spacák během hádky, jestli je ospravedlnitelné krást, nebo ne, přičemž Kai hystericky hájila názor, že zloději jsou špatný, hlavně ty, co se nechaj chytit. A když se Kai zeptal, jestli ona krást umí, odstrčila ho a šlohla mu spacák, který pak po něm mohla hodit, když odcházel z jejího pokoje. Myslím, že to byla docela dobrá scéna a že se všichni zúčastnění včetně Dm, který nenápadně přihlížel, jak se pak ukázalo, bavili, ale je to jednou za asi půl roku co tu aktivně hraju. Strčit do okrádaného musíš nápadně, nejlíp tak aby se mu rozsypalo, co nese, ale to určitě jako zloděj víš, jen to nejde dělat třikrát denně, vzhledem k malému počtu okrádatelných person a tak je škoda dělat to bez RP důvodu, jen proto že to zloděj umí.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Re: No však já to taky nemyslím nijak zle.
Tyjo, jeste klika, zes mu z kapsy vytahla spacak, predstav si, ze by to byl treba obourucak nebo platovkaKai Rivienta píše: A když se Kai zeptal, jestli ona krást umí, odstrčila ho a šlohla mu spacák, který pak po něm mohla hodit, když odcházel z jejího pokoje.


-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
Jo byla to klika
Jo, byla to klika, ale motor asi neumožňuje hrabat se živým postavám v inventáři a posloužit mohl i jiný předmět.
Třeba bude to nový okrádání fakt dobrý, ale než bude, a co já vím bylo na přetřesu někdy v dubnu, v mým flamu s Krtonožkou, tak musíme vystačit s tím, co je.
Třeba bude to nový okrádání fakt dobrý, ale než bude, a co já vím bylo na přetřesu někdy v dubnu, v mým flamu s Krtonožkou, tak musíme vystačit s tím, co je.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Re: Jo byla to klika
Jenom bych chtel provokativne dodat k tomu podstrkování veci, komentovani okradani, sledovani ci jine cinnosti:
Podstrceni veci do batohu, otraveni jidla na stole bez systemu s pomoci DM a "fantazie" (takovy trend posledni doby na EQ - ikdyz uz od zacatku, ale mozna ne v takovy mire) jiste ze je mozne, preci moznosti nejsou omezene. V praxi to ale samozrejme nefunguje.
Stejne jako ve velkem mnozstvi pripadu, kdyz naznacis neco co by mel hrac ignorovat. Jiste ze byl mel delat jako by nic, kdyz si niceho nevsimne. V praxi to ale opet nefunguje. Ale porad doufam, ze kdyz by se mi podarilo za pomoci DM nekomu otravit piti, a vsechny hody by probehly ze by si toho dotycny nevsiml, ze by to vypil a nenapsal by *omylem strci do piti ktere se vylije* …. Otazka je jestli by to bylo mozne i bez DM, ktery tam hraje myslim rozhodujici faktor. Po predchozich zkusenostem jsem ale absolutne vzdal jakekoliv pokusy o dohodu na nestamdardnim postupu mezi hraci iniciovane z me strany.
Podstrceni veci do batohu, otraveni jidla na stole bez systemu s pomoci DM a "fantazie" (takovy trend posledni doby na EQ - ikdyz uz od zacatku, ale mozna ne v takovy mire) jiste ze je mozne, preci moznosti nejsou omezene. V praxi to ale samozrejme nefunguje.
myslíš, že každej bude dělat jakoby nic, když mu napíšu *nenápadně do něj strčí*, myslim že to by byla hodně riziková činnost
Stejne jako ve velkem mnozstvi pripadu, kdyz naznacis neco co by mel hrac ignorovat. Jiste ze byl mel delat jako by nic, kdyz si niceho nevsimne. V praxi to ale opet nefunguje. Ale porad doufam, ze kdyz by se mi podarilo za pomoci DM nekomu otravit piti, a vsechny hody by probehly ze by si toho dotycny nevsiml, ze by to vypil a nenapsal by *omylem strci do piti ktere se vylije* …. Otazka je jestli by to bylo mozne i bez DM, ktery tam hraje myslim rozhodujici faktor. Po predchozich zkusenostem jsem ale absolutne vzdal jakekoliv pokusy o dohodu na nestamdardnim postupu mezi hraci iniciovane z me strany.
Re: Jo byla to klika
kolja píše: Stejne jako ve velkem mnozstvi pripadu, kdyz naznacis neco co by mel hrac ignorovat.
Promin, ale kdyz do me v realu nekdo neznamy strci/vrazi, tak nejenze si ho poradne zacnu prohlizet, ale temer automaticky si zkontroluju jestli mobil a penezenka jsou tam, kde maji byt …
Jisteze, to co naznacujes, je metagame, protoze hrac vi, ze je to pro postavu skodlive a neudela to - takovou situaci by mel posoudit DM/DS (paklize je to opravdu tak zavazny prohresek),

Re: Jo byla to klika
EDIT ARTO: JJ mas pravdu, sice za tu postavu uz nahraju a asi hrat nebudu, pac sem si oblibil jinou, ale bylo to zbytecny, to je fakt …cybermisa píše:kolja píše: Stejne jako ve velkem mnozstvi pripadu, kdyz naznacis neco co by mel hrac ignorovat.
Promin, ale kdyz do me v realu nekdo neznamy strci/vrazi, tak nejenze si ho poradne zacnu prohlizet, ale temer automaticky si zkontroluju jestli mobil a penezenka jsou tam, kde maji byt …
Jisteze, to co naznacujes, je metagame, protoze hrac vi, ze je to pro postavu skodlive a neudela to - takovou situaci by mel posoudit DM/DS (paklize je to opravdu tak zavazny prohresek), … *** ZEDITOVANO, pac slo IC informace *** Takze, postavy mohou byt podezrivave, mohou mit imunity a ochrany, moznosti je mnoho a vynaset ukvapene zavery nad jednanim jine postavy, pak opravdu vede jen k dohadovani …
jó Kai, jenže ty nejseš hobit
my malí lidičkové máme na "půjčování věcí" trochu jinej názor,
já ho využívám sem tam, ale vždycky ,když čórnu něco cenějšího než křesadlo nebo pár všivejch zlatek, tak to oběti hodim zpátky.
muhehe, Bolgar to může dosvěčit
2cybermisa: hele kde se dá sehnat taková imunita? já bych chtěl imunitu na smrt

my malí lidičkové máme na "půjčování věcí" trochu jinej názor,
já ho využívám sem tam, ale vždycky ,když čórnu něco cenějšího než křesadlo nebo pár všivejch zlatek, tak to oběti hodim zpátky.
muhehe, Bolgar to může dosvěčit

2cybermisa: hele kde se dá sehnat taková imunita? já bych chtěl imunitu na smrt

Naposledy upravil(a) Lump dne 12. 8. 2006 16.45, celkem upraveno 1 x.
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
Jo pravda, nechtel sem vynaset ukvapene zavery o hracich. ja mam uz svoje zavery bohuzel hotovy a tezko si je zmenim, a nejedna se o postavy a hrace, ale spis uz o hru jako takovou, jako by se neco vycerpalo. Kdyz sem sem prisel hrat, mel sem na hrani takovej peknej idealni pohled, tedka se uz divam odevzdane a bez chuti se o neco snazit. Urcite k tomu prispely zkusenosti z hrani, ale ne jenom to, treba spatna postava nebo odchod hrace atd...
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
Já se omlouvám že už sem zase píšu,
Ale to čeho si postava všimne, je definovatelné podle chrakteristik postavy, hodu na vlastnost a výpisu, přitom skutečnost, že tě někdo okrádá se dá snadno i hráčsky přehlédnout, i když ji postava registruje.(to by se dalo ošetřit asi jen nastavením hostile modu před zahájením kradení).
Není se tedy co divit, že se málokomu chce utrpět újmu nebo třeba jen být jako postava za blbce nad rámec nastavených standardů. Co se ovšem týče třeba popisovaného otrávení vína, pak by měli dostat test vnímání všichni, kdo jsou poblíž a mohou reagovat, alespoň určitě vlastní postavy. Kupříkladu náhodné zvržení takového poháru postavou, která si nevšimla a činila by tak na základě hráčského rozhodnutí, bych odměnila jako DM ztrátou třeba dvou úrovní. I když, to by bylo řevu.
Není se tedy co divit, že se málokomu chce utrpět újmu nebo třeba jen být jako postava za blbce nad rámec nastavených standardů. Co se ovšem týče třeba popisovaného otrávení vína, pak by měli dostat test vnímání všichni, kdo jsou poblíž a mohou reagovat, alespoň určitě vlastní postavy. Kupříkladu náhodné zvržení takového poháru postavou, která si nevšimla a činila by tak na základě hráčského rozhodnutí, bych odměnila jako DM ztrátou třeba dvou úrovní. I když, to by bylo řevu.
Naposledy upravil(a) Kai Rivienta dne 12. 8. 2006 14.30, celkem upraveno 2 x.
Dobro zvítězí až nakonec. W