Ale zase, v tomto lepší než u sousedů na Thalii, kde mají lektvary snad na většinu kouzel včetně Lepšího útočiště a TS

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
nabufovat se až po dekl, pak si možná troufnu projít jezevčinami. Ale půlky budu mít stažený stejně, hrozba dispel hůlky , kterou v drápcích třímá starý jezevec mne stálě zneklidňuje. Ne svojí absurdností, ale reálnou hrozbou.Aefar píše:Aha... to jsem nevěděl... Přesto je třeba najít způsob, jak se bránit, nebo najmout ty plechovkyallekoo píše:mno... nejde o nastavenie sveta, ale o to že normoš Dispel ani Dispel hulka z obchodu nedokaže to čo Dispellhulka od NPC, a nevraviac o tom že to nieje ani nejaky feat či item, ale odhadujem automaticky script ktory sa spusti ked prijde na blizko nejake to svietiace PC a husti to do teba pokial všetko nepadne :-D
Dispelu od PC i kuzla od npc sa ubraniš hulke ne.
Plechovkam by tiež nevonalo keby malo každe desiate Npc niečo čo ich prikova k zemi bez možnosti reagovat či sa tomu branit.
Jinak my plechovky používáme volnost pohybu a různé psychické ochrany, v případě nutnosti i pro kamarádyAle to jsme zpátky u debaty o kněžích...
Chápu, že dispell hůlka je nepříjemná. Pro mě je nepříjemná taky... ale počítám s ní, že se může vyskytnout.
Pak si všímám ještě jednoho neduhu ve hře. Spousta postav má tendenci využívat maximum buffů, které systém dovolí, i na ty nejbanálnější výpravy. Mnohdy je přitom užitečnější neplýtvat a využívat pouze tolik síly, kolik je potřeba. Kolikrát si pamatuji, jak mi někteří nabuildovaní válečníci ve hře i OOC spílali, že je nebuffuju... a když na to přišlo, zmizel jim strach, dostali volnost pohybu, byl dostatek healů a poté, co na ně někdo hodil dispel hůlku, sebral jim tím efekty lektvarů, dostali magic resistance a milý mág si pak proti našemu válečníkovi ani neškrtl. A tak nakonec ten nabuildovaný válečník zjistí, že nepotřebuje být ještě silnější než nejsilnější z nejsilnějších a udělat DMG za 150, ale že mu stačí dmg za 50 a při tom přežije i takové špeky, jako dispell hůlky, paralyzační kouzla, elektrošoky atd...
Naylun by mohl vyprávět:)) Aneb jsou situace, kdy mágové velmi rychle přebíhají Avatary, protože ooc představa že najdou jejich epickou mrtvolu právě v těchto místech se.. velmi těžko zkousává.OneHeart píše: ...nabufovat se až po dekl, pak si možná troufnu projít jezevčinami.
jeden nikdy neví, když i prašivej čokl může nosit prstýnky a rukavičky, co by pak mohli nosit nechvalně známí džezevcicybermisa píše:Tak jako to jo, souhlas, ale takove absurdity, ze jezevci maji na eq dispel hulky, to teda ne-eOneHeart píše: trošku přehnané, ale přesně osvětlující IC pohnutky proč. Lepší přebuffovaný než mrtvý.
Jako ty si z nich utahujes, ale eq jezevci si te najdou, i kdyz jsi offline …OneHeart píše:jeden nikdy neví, když i prašivej čokl může nosit prstýnky a rukavičky, co by pak mohli nosit nechvalně známí džezevcicybermisa píše:Tak jako to jo, souhlas, ale takove absurdity, ze jezevci maji na eq dispel hulky, to teda ne-eOneHeart píše: trošku přehnané, ale přesně osvětlující IC pohnutky proč. Lepší přebuffovaný než mrtvý.![]()
rozhodně pravda!Aefar píše: Nicméně já se taky každý den nenatírám repelentem, nemažu na sebe opalovací krém a nedělám jiné podobné "buffy". Stačí je použít, když je potřebuju.
Tak nějak jsem to myslel.
Presne tak! Oni to jsou potvory a umeji si dobre spocitat, ze kdyz je nekdo boostnuty jenom malo, tak se nevyplati tu dispel hulku pouzivatOneIceOne píše:Choďte jen s jedním či dvěma boosty, kouzla šetřete a používejte jen tam, kde jsou skutečně potřeba. Viděl jsem, že pak kleslo použití hůlek systémem o cca 50%.
No, tohle už je čistě osobní názor, ale mě nejvíce baví chodit po desce absolutně bez buffů, bez lektvarů, s HP pod 200 a s AC 20allekoo píše:mno.. proti dispelhulke je jedina obrana nemat kuzla. To že sa plechovka ma ako branit proti držaniam, strachu je ina... keby malo každe to spomenute 10 npc kriplaštrajk neviem akoby si sa mu branil*mrk*mrk*mrk*
mno... a nie každy tu beha z 200hp+, nie každy ma bez kuziel AC 30+, nie každy chlemta lektvary ako na bežiacom pase, nie každy ma bambilion heal kuziel ked je treba.… a ono ta prskavka bez buffov padne ako steblo travy pod kosou. kže tak
Ber tak ze to neni hulka ale proste oni to umi, ale systemove je to poreseny holt tou hulkou, a ze mozek jim sice taky vyskrabnes, nekteri jedinci si na tom i pochutnaji, ale tezko z nej neco pouzijou pro kouzleni :Dkokosak píše:IC logika supersilné univerzální dispell hůlky jen pro NPC (pro jistotu nesebratelné, nedropovatelné) mi ovšem poněkud uniká.