Nwn 2 beta

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Lasek
Příspěvky: 43
Registrován: 19. 2. 2006 14.40
Bydliště: Ostrov vyvrhelu
Kontaktovat uživatele:

Nwn 2 beta

Příspěvek od Lasek »

brouzdam po netu a nasel jsem velmi zajimavej clanek


http://www.gamepark.cz/Clanek.asp?idC=1789
dislike all
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Zajímavé. Dík.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

beta

Příspěvek od steel_martin »

jj, já už se zaregistroval před týdnem, ale ještě žádná odpověď nepřišla...

Kdo by chtěl vidět obrázky z beta testu tak jsou k dispozici zde:

http://www.nwn2news.net/modules/xcgal/t … hp?album=4
Game ID: Reverend_Malthas
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

ty vobrázky vypadaj dobře :yes:

jinak si nemalujte, že ten batatest něco přinese, 3,5 edice je nechutnej paskvil a jestli mluví o vyrovnanosti povolání, bude to vyrovnanost, jak ji známe teď - tzn prskavky budou vyrovnaný ostatním povoláním s věcma +10 a haldou imunit, takže nic, co by se dalo ve slušným světě použít
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

hmm, toolset vypadá docela nadějně :yes:
zato herní interface je, mírně řečeno znechucující :no: snad to bude nějak nastavitelný
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jojo, toolset vypadá dost "customisable", snad bude taky přehledný a volby snadno dostupné. Mám rád jednoduché ale přitom možnostmi nabité interface, ty screeny toolsetu na mě působí spíš hmm...nepříliš přehledným dojmem. Ale to je jen dojem, uvidíme u finálního produktu. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od steel_martin »

photter píše:hmm, toolset vypadá docela nadějně :yes:
zato herní interface je, mírně řečeno znechucující :no: snad to bude nějak nastavitelný
Nezapomeň že je to teprve beta-test... Interface a jeho grafika bude dodělána až ve finální verzi
Game ID: Reverend_Malthas
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

to doufám, ty interfejsový vokýnka zakrejvaj dobře 30% obrazu, kdo je na to zvědavej
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Drog
Příspěvky: 346
Registrován: 10. 3. 2006 20.50
Bydliště: Valašské Království:D /Hag Hargol

Příspěvek od Drog »

Chtělo by to nákej screen s dwarfem,jestli se jim vyvedl nebo né... At vím jestli kvůli nwn 2 kupovat novou grafárnu:) chmm jestli tomu chmíří říkaj vousy http://www.nwn2news.net/modules/xcgal/d … m=4&pos=71 Potom jedině doufam že budou na výběr delší kousky :angry:
Neberte život příliš vážně. Beztak z něho nevyváznete živí.
Lasek
Příspěvky: 43
Registrován: 19. 2. 2006 14.40
Bydliště: Ostrov vyvrhelu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lasek »

Drog píše:Chtělo by to nákej screen s dwarfem,jestli se jim vyvedl nebo né... At vím jestli kvůli nwn 2 kupovat novou grafárnu:) chmm jestli tomu chmíří říkaj vousy http://www.nwn2news.net/modules/xcgal/d … m=4&pos=71 Potom jedině doufam že budou na výběr delší kousky :angry:
me spis zarazi ty jeho ruky absolutne mu k trpaslicimu telu nesedi ….pripomina mi to starsiho muze ne moc vysokeho vzrustu :angry: :angry: trpaslika si teda predstavuju jinak ..ale snad tam bude fura moznosti jak ci zpatlat charakter ktery bude kazdemu vyhovovat
dislike all
Drog
Příspěvky: 346
Registrován: 10. 3. 2006 20.50
Bydliště: Valašské Království:D /Hag Hargol

Příspěvek od Drog »

Jo to máš pravdu,trpaslík by mněl být malý ale zato robustní,šlachovitý a hlavně širší v ramenech s medvědíma mozolnatýma tlapama:))Přece jenom todle působi jako zmenšenina člověka a kdyby nemněl vousy mohl by to být i dost možná hobit nebo gnom :angry: … No ale nechme se překvapit. Jen doufam že autoři nejdou cestou komerce a hra nakonec nedopadne jak akční zjednodušena mlátička typu World of Warcraftu a jiných MNORPG her kde jen creepujete a v podstatě se staráte jen o svoji postavičku a o to jak je voblíklá :angry: no fuj hlavně at todle nepojebou :angry:
Neberte život příliš vážně. Beztak z něho nevyváznete živí.
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od steel_martin »

To snad ne... :no: Jen doufam, že to všechno stačí napravit do toho října, kdy to má vyjít.. omg sem rád, že to nevydají v září..

btw: Jinak Atari je prý ve finanční krizi, takže si myslím, že si to odfláknout nedovolí :bigwink:
Game ID: Reverend_Malthas
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

rád bych se zapojil do diskuze, ale s mou HW konfigurací můžu říct dvojce jen sbohem :dry:
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od steel_martin »

Ikkie píše:rád bych se zapojil do diskuze, ale s mou HW konfigurací můžu říct dvojce jen sbohem :dry:
Njn... já to budu mused hrát taky nejspíš na hodně snížených detailech :unsure: .. i když dvoujádrové procesory teď zlevnili na polivinu.. :laugh:
..ale to bych musel rozbít prasátko a to se mi nechce..

btw: Nový NWN 2 trailer (32 MB)
Game ID: Reverend_Malthas
Or-Horo
Příspěvky: 5
Registrován: 25. 8. 2006 22.25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Or-Horo »

Juchůůůů a já jsem byl vybrán do beta-testu NWN2-Toolsetu! Teď už jen čekám, kdy mě dají odkaz na stažení nebo mi pošlou DVD. Akorát netuším, bude li tam i multiplayer, nebo to bude nějak ořezaný.
Alhambrie 2 - Pokračování Alhambrie, postaveno na engine Neverwinter Nights 2, http://www.neverwinter2.org
Or-Horo
Příspěvky: 5
Registrován: 25. 8. 2006 22.25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Or-Horo »

Některé desky pro Intel i AMD podporují dvoujádrové procesory, takže není nutné příliš investovat.

Já jsem teďko koupil AMD K8 Athlon 64x2 4200+, kterej má dvě jádra. Každé z nich by mělo být teoreticky o 45% výkonnější než můj starý Athlon 64 3000+. Zkoušel jsem kompresi stejného filmu, ale zaznamenal jsem nárůst snad jen o 20%. Těžko říct. Asi záleží, jak v čem. Ve hrách se to skoro neprojeví, tam rozhoduje nejspíš hlavně grafická karta. Teda, projeví se to jen na věcech, které bezprostředně nesouvisí s grafikou. Např. umělá inteligence, která např. u NWN2 bude brutálně náročná, hlavně u velkých PW (takže servřík potřebuje pořádný našláplý procík).

Ten procesor, co jsem koupil byl za necelých 5500,-. Ale to byl jeden z těch trochu dražších, dají se koupit i levnější. Nevím, jestli je i něco slabšího než 3800+ (ale ten vychází někde až o 800 levněji). Příští rok přijdou quad core procíky, takže dual core půjdou ještě hodně dolů s cenou.

Každopádně, na to, abyste si zahráli by měl stačit i jakýkoliv Athlon XP 2000+ a vejš, paměť 512 MB a grafika 128 MB co je kompatibilní alespon s Direct X 9.1. Sice asi pojedete v nějakém low res režimu s vypnutým antialiasingem, vypnuté všechny stíny, low textury, vypnuté efekty vody, snížená viditelnost (větší mlha), ale věřím, že to půjde. Doufám, že mlhu si bude moci hráč sám nastavit a že to nebude jako v NWN1 nastaveno na tvrdo v modulu.
Alhambrie 2 - Pokračování Alhambrie, postaveno na engine Neverwinter Nights 2, http://www.neverwinter2.org
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

abys zaznamenal podstatný zrychlení, musí ten program podporovat vícevláknový zpracování, jinak ti jede stejně jenom na jednom jádře
NWN2, když vyjde, počítám tuhle podporu mít nebude (spěchaj na vydání), možná po některým patchi
v každým případě by mělo jít nastavit, že jedno jádro ti maká na NWN a druhý na všem ostatním, což určitě taky pomůže

na vyzkoušení by mohlo fungovat porovnání starýho 3.51 a novýho 3.6 RARu - 3.6 má podporu více jader, zkus zapakovat pořádnej balík dat starým a novým, rozdíl by měl bejt cejtit
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Taky si myslim ze NWN2 na zacatku sotva bude mit podporu dvou jader. Kazdopadne tusim ze na nektery hry dneska existujou dualcore patche a pak je to s dvoujadrovym procesorem hodně znát v testech :) Ale dneska se na hernich pocitach investuje asi nejvic do karty, s tim bych souhlasil :)
Zamčeno