A máš formít zip nebo rar?xondik píše:Tak bych měl další otázku … Jak vložit portrét postavy na stránky EQ nějak mi to nefachá.
otázky a odpovědi
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Jo jo, je to v RARuAefar píše:A máš formít zip nebo rar?xondik píše:Tak bych měl další otázku … Jak vložit portrét postavy na stránky EQ nějak mi to nefachá.

Edit: Je to těch pět portétu H,L,M,S,T zabalenejch v jednom RARovym adresáři , nejsou v podsložce ,takže by měly makat... *pokrčí rameny*
barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Aha by bylo fajne to tam napsatPipi_CZ píše:Myslím že RAR uploadovat na stránky nejde.
A pak taky záleží na tom jak odkaz pojmenuješ. Stránky nesnesou apostrofy, možná i háčky.

Díky za radu

barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Hmm je to sice dýl od doby, co jsem dával na tsránky nějaký portrét, ale používám winrar (a standartně vše balím do raru) a fungovalo mi to bez problému. I když co si vzpomínám, tak Olík používá vesměs stejné programy v PC a jemu to občas záhadně nešlo.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Ne, problém je v českých znacích.
Pojmenuj ten soubor standardními písmenky a půjde to bez problémů.
(Já vím, že v době, kdy windows umožňují pojmenovat soubory:
Vyhláška č. 252_2010 Sb., kterou se mění vyhláška č. 322_2005 Sb., o dalším studiu.doc
to už lidem tak nepřijde, ale je lepší nepoužívat diakritiku (a v omezené míře i mezery, ale to už bývá většinou OK) pro soubory na webu. Koneckonců ani na počítači, ale tam se to v běžném provozu tolik neodrazí.)
Pojmenuj ten soubor standardními písmenky a půjde to bez problémů.
(Já vím, že v době, kdy windows umožňují pojmenovat soubory:
Vyhláška č. 252_2010 Sb., kterou se mění vyhláška č. 322_2005 Sb., o dalším studiu.doc
to už lidem tak nepřijde, ale je lepší nepoužívat diakritiku (a v omezené míře i mezery, ale to už bývá většinou OK) pro soubory na webu. Koneckonců ani na počítači, ale tam se to v běžném provozu tolik neodrazí.)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
viewtopic.php?p=97571#97571
čau, proč je to takhle nastaveno? V čem by byl problém, kdyby se jednalo o opravdové proměny? Kdyby byly některé přesílené nebylo by jednodušší je odstranit, ale nechat kouzlo jako opravdovou proměnu?
Nebo je strach, že by se hráči dožadovali např. létání u létajících podob? To mohou i kouzla 4. kruhu.
Nechápu důvod.
Samozřejmě vítám rozšíření iluzí o něco podobného, to je skvělé (zvlášť když 70% iluzí jsou jen všelijaký světýlka a cingrlátka, prakticky nepoužitelné...)!
Nicméně omezit úplné proměny jen na ty "bitevní" formy, je hrrozně omezující a imo proti duchu Eq a RP možností.
Klidně vyměnim dementního golema za obyčejného, opravdového netopýra.
Případně bych navrhoval rozšířit paletu proměn u PS a PO.
dík za vysvětlení!
čau, proč je to takhle nastaveno? V čem by byl problém, kdyby se jednalo o opravdové proměny? Kdyby byly některé přesílené nebylo by jednodušší je odstranit, ale nechat kouzlo jako opravdovou proměnu?
Nebo je strach, že by se hráči dožadovali např. létání u létajících podob? To mohou i kouzla 4. kruhu.
Nechápu důvod.
Samozřejmě vítám rozšíření iluzí o něco podobného, to je skvělé (zvlášť když 70% iluzí jsou jen všelijaký světýlka a cingrlátka, prakticky nepoužitelné...)!
Nicméně omezit úplné proměny jen na ty "bitevní" formy, je hrrozně omezující a imo proti duchu Eq a RP možností.
Klidně vyměnim dementního golema za obyčejného, opravdového netopýra.
Případně bych navrhoval rozšířit paletu proměn u PS a PO.
dík za vysvětlení!
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
Hlavni duvod a problem daneho kouzla byl v tom, ze systemove slo vazne jen o promenu/iluzi vzhledu. Ja bych samozrejme take uvital, kdyby existovalo nejake kouzlo, co by fungovalo jako polymorf self temer do cehokoli. Jenze, kdyz se vylozene promenis do netopyra, tak nemuzes pak kouzlit, nemuzes pouzivat predmety, ani mluvit (nemas k tomu fyzicke dispozice), prestoze systemove to vsechno muzes. Proto jsme se rozhodli dat prednost systemu (systemove reseni kouzla menit nelze) a kdyz veci muzes systemove delat, tak pak nejde o skutecnou a kompletni promenu. Kouzlo se tim vyrazne oslabilo, to je pravda, ale predtim bylo prakticky nedetekovatelne. Ted je mozna az moc riskantni na pouzivani, ale je to uveritelnejsi a konzistentnejsi se systemy a realiemi (skola iluzi).OneHeart píše:viewtopic.php?p=97571#97571
čau, proč je to takhle nastaveno? V čem by byl problém, kdyby se jednalo o opravdové proměny? Kdyby byly některé přesílené nebylo by jednodušší je odstranit, ale nechat kouzlo jako opravdovou proměnu?
Nebo je strach, že by se hráči dožadovali např. létání u létajících podob? To mohou i kouzla 4. kruhu.
Nechápu důvod.
Samozřejmě vítám rozšíření iluzí o něco podobného, to je skvělé (zvlášť když 70% iluzí jsou jen všelijaký světýlka a cingrlátka, prakticky nepoužitelné...)!
Nicméně omezit úplné proměny jen na ty "bitevní" formy, je hrrozně omezující a imo proti duchu Eq a RP možností.
Klidně vyměnim dementního golema za obyčejného, opravdového netopýra.
Případně bych navrhoval rozšířit paletu proměn u PS a PO.
dík za vysvětlení!
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Mně osobně se toto řešení také moc nezdá (instinktivně). Očekával bych, že je věcí hráčské vyspělosti, že v ropuše nebudou kouzlit, sekat lidi artefaktovým mečem a tak podobně, než aby se to řešilo tím, že člověk je neviditelný a místo něj poskakuje jen iluze ropuchy. :(
Dokonce to tím kazí i tak oblíbená prokletí (přeměna do ropuchy, či dědka), pokud se nepletu. A navíc tu je ta poznámka od Drakea, že se i tak systémově "něco" měnit bude, a hrozí nekonzistence.
Doufal jsem, že se takováto řešení (s ohledem na vyjmenované důvody a příčiny) na EQ nikdy nebudou muset objevovat.
Dokonce to tím kazí i tak oblíbená prokletí (přeměna do ropuchy, či dědka), pokud se nepletu. A navíc tu je ta poznámka od Drakea, že se i tak systémově "něco" měnit bude, a hrozí nekonzistence.
Doufal jsem, že se takováto řešení (s ohledem na vyjmenované důvody a příčiny) na EQ nikdy nebudou muset objevovat.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Ne.Ghost píše:A prohlédne tu proměnu teď TS?
Jinak my jsme hlavně chtěli konečně vyjasnit, jak to s tímhle kouzlem je, a tohle nám přišlo jako nejlepší cesta, protože je to pokud možno co nejvíc v souladu s tím, jak to momentálně systémově funguje. Drake má pravdu s tou rychlostí, ale to se vyskytuje jen u některých modelů a je to menší zlo. Jinak to kouzlo stále docela dobře použitélené je, ale chce to u toho trochu přemýšlet a nebrat to jako neprůstřelnou jistotu...
EDIT po Balrogovi: Podívej, kdyby se to nechalo na hráčské vyspělosti jak píšeš, tak yb ta systémová nekonzistence byla mnohem větší, než když jen teď u pár modelů nebudou sedět rychlosti pohybu. Rychlost pohybu není nic moc nebezpečného. Na druhou stranu možnost kouzlit, bojovat svými běžnými zbraněmi a mluvit je dost nebezpečná věc. Další argument pro anše řešení je, že to tak ve většině případů bylo dosud hráno.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Neverim, ze jsi tak naivni a po tech letech muzes vubec pomyslet na to, ze by se neco nechalo na hracske vyspelostiThe_Balrog píše:Mně osobně se toto řešení také moc nezdá (instinktivně). Očekával bych, že je věcí hráčské vyspělosti, že v ropuše nebudou kouzlit, sekat lidi artefaktovým mečem a tak podobně, než aby se to řešilo tím, že člověk je neviditelný a místo něj poskakuje jen iluze ropuchy. :(

To kazi. Obecne to kouzlo dost oslabi.The_Balrog píše: Dokonce to tím kazí i tak oblíbená prokletí (přeměna do ropuchy, či dědka), pokud se nepletu.
To bude hrozit vzdy, pokud se to komplet nepredela na nejkay polymorf self. Ted ovsem hrozi mensi nekonzistence nez pred tim, a to o rad minimalne.The_Balrog píše: A navíc tu je ta poznámka od Drakea, že se i tak systémově "něco" měnit bude, a hrozí nekonzistence.
The_Balrog píše: Doufal jsem, že se takováto řešení (s ohledem na vyjmenované důvody a příčiny) na EQ nikdy nebudou muset objevovat.
To same se da rict i o PLACOSu

No, vzhledem k tomu že to nikde nebylo řečeno, tak si těžko můžete stěžovat že se něco nedodržuje, obzvláště vzhledem k popisu kouzla, že? A na druhou stranu, pokud by v ropuše nešlo kouzlit, pak by to kouzlo nebyl mág sám na sobě schopen zrušit, tedy by byl žábou do konce života (pokud by ho neproměnil jiný mág.)cybermisa píše:Neverim, ze jsi tak naivni a po tech letech muzes vubec pomyslet na to, ze by se neco nechalo na hracske vyspelostiThe_Balrog píše:Mně osobně se toto řešení také moc nezdá (instinktivně). Očekával bych, že je věcí hráčské vyspělosti, že v ropuše nebudou kouzlit, sekat lidi artefaktovým mečem a tak podobně, než aby se to řešilo tím, že člověk je neviditelný a místo něj poskakuje jen iluze ropuchy. :(![]()
Ono by možná vážně stačilo napsat "Nepoužívejte jiná kouzla než proměnu zpět" a "nepoužívejt žádnou zbraň". Atd.
Edit: Mluvím samozřejmě o nehumanoidních proměnách. A listů proměn není tolik, aby to nešlo uhlídat.
Naposledy upravil(a) Braenn dne 1. 11. 2010 16.30, celkem upraveno 4 x.
Jenom dodám, že nejde ani tak o zvěř, jako o podoby elfí, lidské atd.
Vzato totiž do extrému, máme hobita v proměně do člověka.
Hobit vezme do ruky hůl - vezme ji do ruky proměna, nebo něco neviditelného na úrovni hobitovy ruky?
Hobit někomu podá ruku - ale hmatem je to ruka hobita, takže mi projde ruka skrz iluzi člověka, který ji má větší, a stisnu ruku uvnitř ruky, tu pravou?
Stejná situace když beru do ruky mince - bere je ta ruka pod tou iluzí?
Protože když jdu lesem jako prase (ehm), tak se nade mnou odhrnují větve tam, kde je neviditelný mág, a když jdu trávou jako had, tak se tráva zničeho nic rozhrnuje ve výšce kolen mága?
Když letím jako netopýr nebo jestřáb, tak letím rovně v rychlosti, s jakou jde mág, v jednotné výšce, takže místo nenápadnosti to pozornost spíše upoutává, tak?
Když to skloubím s pravidly o zneužívání nepřítomnosti DM, tak jakýkoli pohyb v jakékoli podobě zvířecí po venku v přítomnosti NPC by mohl být trestný, protože by si toho dost nápadného nesourodého reagování okolí mohli s jistou pravděpodobností (která by sice nic nemusela změnit, ale!) všimnout.
Také by mohlo být tresté v proměně do člověka přijímat jakékoli peníze či věci nebo s nimi před NPC manipulovat, a taky chodit davem, neboť toho, že vám ruka projde něčím tělem o pár centimetrů dovnitř, není věc, která by nebyla nenápadná, a že mám peníze na ruce POD mou skutečnou rukou...
A to pozor! Nemluvím o tom, že prší, a iluze je buď suchá (prší na mága pod ní), a nebo naopak, kdesi nad iluzí se voda odráží a stéká po obrysu mága, který je NAD ní.
A když jsme u stop, které zanechává mág jdoucí jako podoba hada, tak není trochu nápadné, že se pod tělem hada na cestě v blátě propadá hlína do tvaru lidských otisků?
A v poušti, když třeba fouká vítr a písek pěkně vane pouští, jak už to tak bývá, tak se odráží kolem od neviditelného těla mága nad proměnou? Jako v té pohádce, když po neviditelném házeli mouku?
A co třeba při seslání plošných kouzel, jako je ohnivá koule, to se oheň rozpleskne kdesi na výšce těla a odhalí tak mágův obrys na chvíli všem okolo?
Jsem z toho maličko zmatená
Vzato totiž do extrému, máme hobita v proměně do člověka.
Hobit vezme do ruky hůl - vezme ji do ruky proměna, nebo něco neviditelného na úrovni hobitovy ruky?
Hobit někomu podá ruku - ale hmatem je to ruka hobita, takže mi projde ruka skrz iluzi člověka, který ji má větší, a stisnu ruku uvnitř ruky, tu pravou?
Stejná situace když beru do ruky mince - bere je ta ruka pod tou iluzí?
Protože když jdu lesem jako prase (ehm), tak se nade mnou odhrnují větve tam, kde je neviditelný mág, a když jdu trávou jako had, tak se tráva zničeho nic rozhrnuje ve výšce kolen mága?
Když letím jako netopýr nebo jestřáb, tak letím rovně v rychlosti, s jakou jde mág, v jednotné výšce, takže místo nenápadnosti to pozornost spíše upoutává, tak?
Když to skloubím s pravidly o zneužívání nepřítomnosti DM, tak jakýkoli pohyb v jakékoli podobě zvířecí po venku v přítomnosti NPC by mohl být trestný, protože by si toho dost nápadného nesourodého reagování okolí mohli s jistou pravděpodobností (která by sice nic nemusela změnit, ale!) všimnout.
Také by mohlo být tresté v proměně do člověka přijímat jakékoli peníze či věci nebo s nimi před NPC manipulovat, a taky chodit davem, neboť toho, že vám ruka projde něčím tělem o pár centimetrů dovnitř, není věc, která by nebyla nenápadná, a že mám peníze na ruce POD mou skutečnou rukou...
A to pozor! Nemluvím o tom, že prší, a iluze je buď suchá (prší na mága pod ní), a nebo naopak, kdesi nad iluzí se voda odráží a stéká po obrysu mága, který je NAD ní.
A když jsme u stop, které zanechává mág jdoucí jako podoba hada, tak není trochu nápadné, že se pod tělem hada na cestě v blátě propadá hlína do tvaru lidských otisků?
A v poušti, když třeba fouká vítr a písek pěkně vane pouští, jak už to tak bývá, tak se odráží kolem od neviditelného těla mága nad proměnou? Jako v té pohádce, když po neviditelném házeli mouku?
A co třeba při seslání plošných kouzel, jako je ohnivá koule, to se oheň rozpleskne kdesi na výšce těla a odhalí tak mágův obrys na chvíli všem okolo?
Jsem z toho maličko zmatená

Já ten popis vidím celkem jasně... vzhled se proměňuje, kapacita mozku elfa se přelije do kapacity mozku žáby (asi je ten mozek líp udělaný). Schopnosti zůstávají. Hlas se nemění, žába kváká hlasem elfa, ale kváká, pač neumí mluvit. Ale umí zakvákat zvukovou složku kouzla. Zbraně bych používat zakázal...Labir píše:Toto kouzlo lze použít pouze s knihou proměn. Pomocí ní sesilatel určí do jakého tvora se chce cílovou bytost proměnit a poté sesláním tohoto kouzla proměnu uskuteční. Druhým sesláním tohoto kouzla proměnu opět zruší. Mění se pouze vzhled cílové bytosti, nezískává žádné schopnosti navíc, ani o žádné nepřichází. Taktéž se nemění hlas cílové osoby ovšem při proměně do tvora se zcela jiným hlasovým orgánem jsou vyjadřovací schopnosti bytosti limitovány podobou - například žába nedokáže mluvit.
On je to prostě hybrid. Lepší by byla kouzla dvě... ostře proměnné - i se změnami statů a nemožností kouzlit (pouze zrušit proměnu) a ostře iluzivní (a ještě s will save na rozpoznání, když ho někdo uvidí), přičemž iluzivní bych si představoval i časově mnohem omezenější.
Chápu, že když je to hybrid, je třeba si vybrat, kam ho zařadit. Mě osobně se zdá taky rozumější ta proměna se zákazy zbraní... případně kouzel - a to pouze u nehumanoidních proměn.
Naposledy upravil(a) Aefar dne 1. 11. 2010 16.23, celkem upraveno 2 x.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Právě že nekváká, mluví. Pod tou žábou jsi to pořád ty. Tvůj hlas. Jsi .. proměnou venkovně smrsklý do žáby, uvtniř žáby jsi to ty a protože můžeš mít prsteny, pláště atd, můžeš mít i dýku, meče.. které dokonce u některých proměn (humanoidních) můžeš držet viditelně. A humanoidní nemyslím jen.. lidské rasy a jejich příbuzné. A zvuková složka kouzla není to hlavní, navíc by pak prerekvizitou takového seslání muselo být například tiché kouzlo, klidné kouzlo... Hrálo se to různě.. mág od mága, žába od žáby. Je dobré to ujednotit, o tom žádná. Ale s citem.Aefar píše:Já ten popis vidím celkem jasně... vzhled se proměňuje, kapacita mozku elfa se přelije do kapacity mozku žáby (asi je ten mozek líp udělaný). Schopnosti zůstávají. Hlas se nemění, žába kváká hlasem elfa, ale kváká, pač neumí mluvit. Ale umí zakvákat zvukovou složku kouzla. Zbraně bych používat zakázal...
Naposledy upravil(a) Braenn dne 1. 11. 2010 16.24, celkem upraveno 2 x.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, a proto si myslím, ež ačkoliv se možná novou úpravou vysvětlilo systémové omezení nwn enginu, ve skutečnosti to zadělává jen potíže, sporné situace a nové otázky, tedy přesně to, co mělo toto řešení anulovat.
Ideální řešení z méhopohledu b opravdu byl spíš návod, co v proměně postavy dělat nesmí, jak to popisuje ob tři příspěvky nademnou Braenn. Aby to i ti, co nad tím nepřemýšlí, měli někde černé na bílém. :)
Ideální řešení z méhopohledu b opravdu byl spíš návod, co v proměně postavy dělat nesmí, jak to popisuje ob tři příspěvky nademnou Braenn. Aby to i ti, co nad tím nepřemýšlí, měli někde černé na bílém. :)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Tohle je docela manipulativní formulace, protože: 1) Systémové omezení nwn se nevysvětlilo MOŽNÁ, ale vysvětlilo se (až na ta minoritní). 2) SKUTEČNOSTÍ je nejen druhá část věty (která reprezentuje tebou prosazovaný názor), ale i ta první - tedy že se vysvětlilo omezení nwn. 3) Potíže atd. to sice zadělává, ale ne JEN potíže. Má to i přínosy.The_Balrog píše:Tak tak, a proto si myslím, že ačkoliv se možná novou úpravou vysvětlilo systémové omezení nwn enginu, ve skutečnosti to zadělává jen potíže, sporné situace a nové otázky, tedy přesně to, co mělo toto řešení anulovat.
Každopádně argumenty proti současnému řešení, co tu teď padly, jsou taky docela silné a na sraze týmu jsme asi na všechny nepomysleli, probíralo se to dost rychle a po potvrzení labirem se o tom už asi ani nepřemýšlelo. Asi bychom to ještě mohli nějak změnit, ale to by se znovu musel shodnout tým, tak to nechávám otevřené, ať se vyjádří, já budu ještě přemýšlet...
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
A to je prave ten problem - napsat muzeme cokoli, ale kdyz to neni podporene systemem, budou problemy …Braenn píše:No, vzhledem k tomu že to nikde nebylo řečeno, tak si těžko můžete stěžovat že se něco nedodržuje, obzvláště vzhledem k popisu kouzla, že? A na druhou stranu, pokud by v ropuše nešlo kouzlit, pak by to kouzlo nebyl mág sám na sobě schopen zrušit, tedy by byl žábou do konce života (pokud by ho neproměnil jiný mág.)cybermisa píše:Neverim, ze jsi tak naivni a po tech letech muzes vubec pomyslet na to, ze by se neco nechalo na hracske vyspelostiThe_Balrog píše:Mně osobně se toto řešení také moc nezdá (instinktivně). Očekával bych, že je věcí hráčské vyspělosti, že v ropuše nebudou kouzlit, sekat lidi artefaktovým mečem a tak podobně, než aby se to řešilo tím, že člověk je neviditelný a místo něj poskakuje jen iluze ropuchy. :(![]()
Ono by možná vážně stačilo napsat "Nepoužívejte jiná kouzla než proměnu zpět" a "nepoužívejt žádnou zbraň". Atd.
Edit: Mluvím samozřejmě o nehumanoidních proměnách. A listů proměn není tolik, aby to nešlo uhlídat.