Řešení neRP postav s nebojovými vlastnostmi

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Talmarin
Příspěvky: 80
Registrován: 23. 2. 2006 15.45

Příspěvek od Talmarin »

Arto píše: Tady aby se ork bál něco udělat, protože to někdo pořád rozebírá na foru. :bigwink:
Ja se trochu bojim, abychom se nedostali do stavu velmi omezenych mantinelu pro chovani postavy. Pak nekdo neco rekne … a muze cekat treba: takhle to nemuzes rici …, mas mluvit takto …, chovas se jako bys mel vyssi X … atd. atd.
Chci jen rici, ze vse podleha do znacne miry subjektivnimu vnimani ulohy jednotlivych vlastnosti a kazdy si najde pro to sve jiste nejake vysvetleni. :bigwink:
Podle mne jde hlavne o omezeni uplnych uletu postavy mimo jeji charakterove vlastnosti.
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

Arto píše:Ty děláš s orků pořád chytráky, ale toho mýho tohle vůbec nenapadlo chodit a hledat lepší výkup.. Ani OOC mě to nenapadlo.
Orku! :megalol:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

Talmarin píše:Ja se trochu bojim, abychom se nedostali do stavu velmi omezenych mantinelu pro chovani postavy. Pak nekdo neco rekne … a muze cekat treba: takhle to nemuzes rici …, mas mluvit takto …, chovas se jako bys mel vyssi X … atd. atd.
Ano, přesně tak, pozor na to. aby to nedopadlo jako na jednom nejmenovaném serveru... :bleh:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

snowman píše:Ano, přesně tak, pozor na to. aby to nedopadlo jako na jednom nejmenovaném serveru... :bleh:
Huh? Ale no tak.…. Ne, pls nereaguj, začlo by se to najdednou OT střílet poznámky o ňákym serveru což nechci a nepatří to sem... A stejně tohle tema skončí brzo asi někde v ohni... Ráb bych sice vyřešil ten rozpor, ale teď nemam čas takže pokud to nebude locknutý možná večer...
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

kolja píše:
snowman píše:Ano, přesně tak, pozor na to. aby to nedopadlo jako na jednom nejmenovaném serveru... :bleh:
Huh? Ale no tak.…. Ne, pls nereaguj, začlo by se to najdednou OT střílet poznámky o ňákym serveru což nechci a nepatří to sem... A stejně tohle tema skončí brzo asi někde v ohni... Ráb bych sice vyřešil ten rozpor, ale teď nemam čas takže pokud to nebude locknutý možná večer...
Nehledej nikde rozpor, páč žádnej neni. Todle byla reakce na varování na správnym místě. Tečka :shades:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
kashe
Příspěvky: 80
Registrován: 26. 2. 2006 11.24

Příspěvek od kashe »

hmm tak ...a ...at nejsem jedinej kdo to nevi....jakej server ?????
kashe
Příspěvky: 80
Registrován: 26. 2. 2006 11.24

Příspěvek od kashe »

snowman napsal :

Ano, přesně tak, pozor na to. aby to nedopadlo jako na jednom nejmenovaném serveru... :bleh:[/quote]

Nehledej nikde rozpor, páč žádnej neni. Todle byla reakce na varování na správnym místě. Tečka shades


ks edit :

hmmm a nebo to byl subjektivni pocit jedince majiciho nutkavou potřebu vyřknout zde varovani, rozmaznutý v snužce rádoby kritickych argumentu, smeřované nikomu, s patřičnou duležitostí okatě kalkulujici s obranyschopnosti NEBEZPEčNEHO SERVERU,a s informační hodnotou vety "tady je ale horko "pronesene v poledne na plaži plne slunicich se lidi. tečka :shades:
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

snowman píše:Nehledej nikde rozpor, páč žádnej neni. Todle byla reakce na varování na správnym místě. Tečka :shades:
Hehe, ten rozpor... sem nad tim přemejšlel a teď se směju. Vono jako když já začnu nad něčim přemejšlet, tak vymejšlim neskutečný kraviny, víš? A pak mam z toho v hlavě bordel a musim si to srovnat, protože nemam rád v hlavě bordel :biggrin: Ale to je nejlepší když si ty kvanta hloupejch myšlenek pročistim a srovnam sám v soukromí :smile: Ne na foru, začal sem řešit takový kraviny jako charisma orka, a charisma a strach vůbec, nejen u orka... Stačila čtvrthoďka na čerstvym vzduchu a zdá se mi to teď dost jasný :smile: Udělal sem si na to svuj názor, třeba se v něčem neshodoje např. s cybermisou, ale to je uplně jedno, ptze to ovlivní jenom mojí postavu a navíc stejně respektuje všechny pravidla a zažitý postupy, tak pro mě je to vyřešený. Sorry za rozebírání takovejch ptákovin, to bysme se mohli dostat zase třeba k periodám elfky jako tehdy na jednom foru :megalol: Příště mi písněte někdo že píšu nesmylsy :bigwink: Jinak co se to tady vlastně původně řešilo? Hraní který se moooc odlišuje od zvolenejch vlastností? A tam sme se dostali k tomuhle myslim:
-item na OOC zjištění přibližný hodnoty vlastnosti - zamítnuto
-doporučení přibližně se vyjádřit k vlastnostem v popisu postavy, naznačit velký plusy a mínusy hlavně
-občasná kontrola DM s případnym doporučenim, že "taková hra se k těmhle vlastnostem nehodí" - nebo možná i tvrdší přístup, ale to zase nevim, já nechci abyste mi strhli level :biggrin:
-Rozšířit uvítací rozhovor na prvotním kameni o kontrolu těchto vlastností, takže každá nová postava bude systémově upozorněna, jak se musí při nízkých vlastnostech int, wis nebo cha chovat.
-zvýšení množství rozhovorů, kde NPC reagujou hlavne na int

Tyhle nápady mi přijdou docela rozumný a já bych to tady pomalu ukončil.… Sice je hezký, že je co číst, ale už sme tady nějak nepřišli na moc novýho.…
Danseur
Příspěvky: 115
Registrován: 18. 2. 2006 21.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danseur »

kolja píše:….
Nezlob se na mne, ale uz to nevydrzim.Proc se porad tak barvite rozepisujes o nicem ? Stacilo napsat tech par poslednich bodu a hotovo.

Btw. Co s tema mouchama ? Je to podle mne lepsi nez nejakej ooc predmet. Samosebou, ze by nemusely litat furt. Jen obcas :smile:
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

jaký mouchy ? ste se všichni zbláznili, ne ? když už některý pochopili, že charisma není jizva přes tlamu, tak budem znova vysvětlovat, že charisma není smrad a špína ? prostě hrajte, co ste si naházeli a dost
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Danseur
Příspěvky: 115
Registrován: 18. 2. 2006 21.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danseur »

photter píše:jaký mouchy ? ste se všichni zbláznili, ne ? když už některý pochopili, že charisma není jizva přes tlamu, tak budem znova vysvětlovat, že charisma není smrad a špína ? prostě hrajte, co ste si naházeli a dost
Asi by jsi se porad musel placat co ?
No nevadi, vim, ze charisma neznamena smrad a spinu, ale ze to nesouvisi, to mi nevymluvis.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

photter píše:jaký mouchy ? ste se všichni zbláznili, ne ? když už některý pochopili, že charisma není jizva přes tlamu, tak budem znova vysvětlovat, že charisma není smrad a špína ? prostě hrajte, co ste si naházeli a dost
Tyjo, takovych stranek se tu popsalo a uplne na nic. :biggrin: Totalne na nic … Photter ma naprostou pravdu …

Pokusim se neco z poslednich sil vysvetlit: Necht "=>" je implikace …

PLATI: postava smrdi, litaji okolo ni mouchy => snizeni CHARISMY (tj. snizeni skillu, ktere na CHAR zavisi) a patricny dopad na postavu (okoli se k dane postave bude chovat jako k postave s nizkou CHAR)

NEPLATI: nizka CHARISMA (okoli se k dane postave chova jako k postave s nizkou CHAR) => postava smrdi, litaji okolo ni mouchy
Danseur
Příspěvky: 115
Registrován: 18. 2. 2006 21.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danseur »

cybermisa píše:
Jenze tady neslo o ten smrad. Chtel jsem jen prijit s necim co by ostatnim hracum napovedelo jak se maji k dane postave chovat. A graficky to jde nejlip, nez pres cisilka, chapes ?
Talmarin
Příspěvky: 80
Registrován: 23. 2. 2006 15.45

Příspěvek od Talmarin »

photter píše:jaký mouchy ? ste se všichni zbláznili, ne ? když už některý pochopili, že charisma není jizva přes tlamu, tak budem znova vysvětlovat, že charisma není smrad a špína ? prostě hrajte, co ste si naházeli a dost
Klidek :biggrin: , ja to beru taky jako for … jedine, ze by se dala nafasovat placacka na mouchy a rano bys je vzdycky vybil, nez bys vyrazil mezi lidi :bleh:
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

jaký mouchy ? ste se všichni zbláznili, ne ? když už některý pochopili, že charisma není jizva přes tlamu, tak budem znova vysvětlovat, že charisma není smrad a špína ? prostě hrajte, co ste si naházeli a dost
Souhlas s tim, hrat to. Kdyz bude nejake vylepseni ze strany Mocnosti na popud hracu, taky dobre. Jinak chci dodat, ze kdyz se zpetne zamyslim, co se tu kolikrat rozebira a jak se i ja do toho obcas s dobrym umyslem vlozim, tak se divim i sam sobe, ze sem vubec lezu a rozebiram tady nejaka cisla. Jak se rika: mluviti stribro, mlciti zlato. Mel bych spis cist a psat jen opravdu, kdyz to bude o necem. Tim ovsem nezpochybnuji nektere me prispevky, ktere bohuzel byly pouze neprimou obranou a reakci na rypnuti druhych...oni moc dobre vedi, o koho se jedna a proc... :bigwink:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

Upravit rozhovory s NPC se mi líbí. Jako první bych zohlednil charisma PC. Tzn. např. *stráž se zamračí a rezervovaně povidá* Co chcete? / *strážce se usměje a ochotně:* Co pro vás můžeme udělat?. Teprv po prvním projevu PC je NPC schopno posoudit inteligenci PC, např.
*ork přijde do obchodu se zbraněmi*
obchodník: *trochu civí* Eh..., dobrý den, přejete si?
ork: Ja chtit velekej sekerá *rozpřáhne ruce v náznaku velikosti*
obchodník: *potlačí úsměv* Eh..., velekej sekerá být tam v truhla. *ukazuje*
ork: Ja vyzkoušet *poprská obchodníka*
obchodník: *oči v sloup a utírá se* Hlavně ty nezničit prosimtě.

Do upravy NPC dialogu by se dala zahrnout i moudrost. Ale to je už dost složitější.
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

muj nazor AD strach:
Charisma bych bral v úvahu, když se PC snaží cíleně vzbudit strach u někoho. Tzn. skill zastrašování. Velkej ork s vysokým charisma bude vědět, že když vycení zuby (navíc je třeba bude mít upilované do kuželů, jako kanibalové...), zaujme určitý postoj, udělá určitý výraz tváře, strach vyvolaný u PC bude vyšší. Ork s nízkým charisma neumí cíleně vzbudit strach, spíše bude vypadat směšně a možná svým zjevem vyvolá zvracení …
Když se bude řítit na PC jako Labirův kámen, kouknu se do examine na hodnocení obtížnosti. Když tam bude nemožné, tak beru, že moje postava toho orka odhadla na zkušenýho nebezpečnýho bojovníka, kterej si je jistej tim co dělá, takže uteču, protože mám strach o svůj život - ne z jeho charismy z toho, jak je ten ork ošklivej hnusák, ale z toho, že je podle všeho silnej a zkušenej. Nemám proti němu v boji šanci. Když bude v examine snadné, tak se otočim a pudu dál, protože si nemyslim, že by pro mě představoval nějaké větší nebezpečí, necítím se v ohrožení života.

Dost sporný ale je, nakolik se dá odhadnout jen pozorovánim síla, zkušenost, schopnosti bojovníka. Zvlášť když třeba jen stojí a nic nedělá.

Když je drak, tak má auru strachu. Lze to brát 1/ jako magické působení na bytosti v blízkosti draka, 2/jako systémové vyřešení toho, že každej normální človíček by před drakem zdrhnul, protože je mnohem větší, silnější, chytřejší atd...
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4174
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

A jak to budeš dělat až ta tabulka bude zakrytá, jak se plánuje? :bleh:
Wanting something does not give you the right to have it.
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

Arto píše:A jak to budeš dělat až ta tabulka bude zakrytá, jak se plánuje? :bleh:
Počitam s tim, že nebude zakrýtý portrét (protože pokud postava nema kapi či helmu tak mu do obličeje vidim), hodnocení obtížnosti (protože engine NWN neumožňuje poznání tak jako realita, proto je tam hodnocení obtížnosti, abys sice s velkou rezervou, ale přece jen věděl, jak tvoje postava odhaduje silu protivnika.), popis postavy (to je snad jasny). Sem pro to, aby se zakryly pouze vlastnosti a mag efekty. Protože ty se zneužívaj.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

ethernity píše:Počitam s tim, že nebude zakrýtý portrét (protože pokud postava nema kapi či helmu tak mu do obličeje vidim), hodnocení obtížnosti (protože engine NWN neumožňuje poznání tak jako realita, proto je tam hodnocení obtížnosti, abys sice s velkou rezervou, ale přece jen věděl, jak tvoje postava odhaduje silu protivnika.), popis postavy (to je snad jasny). Sem pro to, aby se zakryly pouze vlastnosti a mag efekty. Protože ty se zneužívaj.
Potret a popis zustanou. Challenge rating je vyhradne o levelu postavy. Na magovy tezko poznas, jestli se ho mas bat nebo ne.

Challenge R. a magicky efekty pujdou od 1.67 skryt. Obrazek, popis a to ostatni zustane nedotceno.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Zamčeno