Pro mě lore supluje (je to celý trochu nešťasntně, ale co) všech těch 8 nebo kolik podkategorií knowledge. Systémově je ti asi jenom vážně na "poznávání těch modrejch věciček abys je moh použít nebo prodat". Proto mi každej řikal, jak sem hloupej a jak sem si Tomina zmrvil, že sem mu dával do lore, že stačí vypít lektvar a identifikuješ všechno nebo zajdeš za prskafkou přinejhoršim. ALe já to tak neberu, a navíc DM mi při Q házel docela často na lore. Jestli by tu bylo poznávání kamenů, tak přes lore, logičtějc mě to teď nenapadá.cybermisa píše: …
Jinak zvýšení skillu a zlepšení v příslušné činnosti je ekvivalentní, když seš zlepšil, tak se zvýší skill a když se zvýší skill, tak ses zlepšil. Zvýšit skill (boosty to tady trošičku bouraj, ale nenaušej tě stejně trained skilly) můžeš při lvlupu. Viz s tou hrou na housle. Učíš se -> dostáváš xp -> děláš to dostatečně dlou -> lvl -> přidáš si skill jako znamení toho, že seš zlepšil. Když si tam nepřidáš, tak ses prostě nezlepšil a je to pořád stejná katastrofa a je jedno jak dlouho se budeš učit. Stejně když hráč usoudí, že se v něčem zlepšuje, tak by si měl přidat při lvlupu body do příslušnýho skillu, jinak se nezlepšuje, všechno hned zapomene atp... Ale tohle je více či méně (spíš více
