Otázky a odpovědi..

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Mia.Dasia
Příspěvky: 103
Registrován: 29. 4. 2006 22.47
Bydliště: Blatná,Praha, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mia.Dasia »

add Alfray a koupaní v horké vodě. vcelku učiná antikoncepce leč poněkud trvalejšího rázu. velká teplota pusobící na varlata( jakožto zásobárnu spermií) má neblahé učinky... omezuje totiž počet spermié( v podstatě je zabíjí) a zpusobuje ne li neplodnost tak velmi snižuje šanci na otěhotnění.

OT: tudíž pánové i vy by jste si měli dávat pozor na práci s notebookem.. protože kdyý je položený na koolenou zahřívá nohy a tím se zahřívají i varlata.. neříkám že je to jednorázové nicméně opatrně... ;)
Lidská hloupost je bezedná( asi jako ta slánka v tý pohádce: celý kopec hloupousti celé hory.. dokonce pohoří z hlouposti)
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Akira píše:možná budu trochu namyšlený, ale nebýt Tenshara, tak se tohle téma ani nerozběhlo...což mě těší a připisuji si jeden kladný bod.
anurin: sry za ot
Ne-e, čekal jsem, že se ozveš, ale díky tobě to naštěstí není. Zase tolik si nevěř : )


Takže:


myslím, že jsem se tu v té debatě dobrali následujících věcí:

(vztaženo k bodům v tom původním příspěvku v "radách")

1/ Je opravdu možné, že DM mají o vás někde něco tajně poznamenaného. I v téhle debatě se názory hráčů na to, zda má hráč vědět o postavě vše, nebo by něco mělo být tajemství, liší a lidi se přiklání zhruba půl na půl k oběma variantám. Dá se podle toho usuzovat, že se k tomu podobně budou stavět i GM. někdo řekne, jiný ne a nechá to na GM fóru. Proto je rozumné tyto důležité věci řešit s nimi. Je jasné, že pokud se jedná o postavu, která žádný DM quest nezažila, popřípadě v něm (a nebo v jiných AQ o kterých je všeobecně vědět) nic nezažila, že je dost pravděpodobné, že o ní žádný takovýhle záznam nebude a bodem 1 se nemusí vůbec zabývat.
Ale jak jsem tu snad už poznamenal, je možné, že se DM v jistých případech rozhodnou (jako jistá síla a běh světa), že to bude jinak. Třeba u ženy, co už pětkrát potratila jí řeknou, že už to nejde. Nevim, příklad střílím od boku; podobně jako s tím lupičem a kopnutím mezi nohy.

Takže závěr je takový, že je opravdu dobré o tom dát vědět - že "byste rádi měli" a jestli proti tomu není nic namítáno.

ad 3/ tady se shodli snad všichni, takže proto jsem sem přeskočil před dvojkou; tady není nic co řešit.

2/
Pokud byste chtěli mít o dítěti rozhodnuto "regulérně", …
Je zajímavé, jak z formulace "pokud byste chtěli..." si spousta hráčů vyvodila nařízení. Jako sorry, nevěděl jsem už, jak lépe to napsat, aby to vypadalo jako doporučení. To mě mrzí, že to nebylo pochopeno, ale psal jsem to takhle s čistým svědomím a vírou, že se to tu zase nezvrhne.

A co se týká toho slovíčka "regulérně" - použiju teď takový příklad, který by se na to snad taky mohl vztáhnout.
Hráči se taky rozchází v tom, zda by se měl hráč ženy rozhodnout, jestli bude mít dítě a nebo jestli by si měl "hodit", ať už on sám, nebo někdo za něj. Mě osobně způsob "rozhodne se sám" přijde trochu zvláštní (opakuji, že "mně osobně", nemůžu tím říct, že to tak je špatně), ale vztáhnul bych to na následující příklad:

Jeden chlapík mé postavě nechá na dveřích přišpendlený vzkaz.
Já přijdu k bytu, dole leží svitek, kde je napsáno, že tohle je vzkaz přišpendlený na dveřích (a pak obsah toho vzkazu).
zamyslím se a řeknu si, že je možný, že kolem mohl někdo jít, zafoukat vítr, nebo co já vím.. a že ten vzkaz jsem vlastně najít nemusel.
A rozhodnu se, že se to opravdu stalo a že ten vzkaz opravdu moje postavba nedostala a budu se dál chovat podle toho.

IMHO je princip stejný, hráč "dotčené" postavy se sám rozhodl o něčem, co závisí na náhodě a v závislosti pouze na své úvaze. (A třeba mu je fuk, že mithalir je tou dobou prázdný a že tu vůbec nefouká vítr.)
A proto se mi přístup "je to na hráči ženy" docela nezdá.
A znovu opakuju, že to je můj osobní názor, který může mít každý jiný. Každý hráč a každé DM.

Ovšem Eq team v náhledu na tuhle otázku zaujímá stanovisko, které jsem napsal v onom tipu. Pokud se jím budete řídit nebo ne, to vám nikdo nenařizuje a nařizovat nebude. Ale je určitě dobré to vědět. Až se rozhodnete "jinak" a pak z toho budou (kvůli něčemu) problémy, budete aspoň vědět, proč : )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

1. Pokud postavy chtějí otěhotnět, DM jim v tom bránit nebudou.
2. Je slušností DM napsat, že postava otěhotněla s tím a tím a proč se tak stalo.
3. Pokud postava z nějakého důvodu děti mít nemůže, DM jí to řekne v tu chvíli, kdy se to stane.

Nikdo Vám zde neříká, jak to máte hrát. Hráči, stejně jako DM jsou lidé zapomětlivý a tak se stává, že někdy se zapomene, že se stalo tohle a proto třeba ty děti mít nemůže.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

Psanec píše:1. Pokud postavy chtějí otěhotnět, DM jim v tom bránit nebudou.
2. Je slušností DM napsat, že postava otěhotněla s tím a tím a proč se tak stalo.
3. Pokud postava z nějakého důvodu děti mít nemůže, DM jí to řekne v tu chvíli, kdy se to stane.

Nikdo Vám zde neříká, jak to máte hrát. Hráči, stejně jako DM jsou lidé zapomětlivý a tak se stává, že někdy se zapomene, že se stalo tohle a proto třeba ty děti mít nemůže.
hezky řečeno
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Psanec píše:1. Pokud postavy chtějí otěhotnět, DM jim v tom bránit nebudou.
2. Je slušností DM napsat, že postava otěhotněla s tím a tím a proč se tak stalo.
3. Pokud postava z nějakého důvodu děti mít nemůže, DM jí to řekne v tu chvíli, kdy se to stane.

Nikdo Vám zde neříká, jak to máte hrát. Hráči, stejně jako DM jsou lidé zapomětlivý a tak se stává, že někdy se zapomene, že se stalo tohle a proto třeba ty děti mít nemůže.
Skvěle! Jak tak koukám, převažují podobné názory. Psát DM aby si házelo za postavu je nesmysl. Napsat DM že hod byl úspěšný a informovat je v pořádku. Tak by se to dělat mělo. Celá debata měla být hlavně o tom, že mě zarazilo to, že bych měl psát DM at hody provádí.

To Balrog: Tak jak si to napsal do rad a řešení vyznělo pro mě jako člověka divně. Bral jsem to jako příkaz a nebyl jsem sám, jak sis mohl všimnout. Já osobně bych ten tvůj příspěvek upravil do jiné čitelné formy a částečně bych ho pozměnil. Určitě bych nepsal že si za mě má házet DM ale formuloval bych to tak, že si hod může udělat sám hráč s tím že kontaktuje DM v případě úspěšnosti hodu. Tak jak se to doted myslím dělá a dělalo.

To je myslím vše a dík že se tato debata nestrhla do horoucích pekel... :devil_2:
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

The_Balrog píše: A znovu opakuju, že to je můj osobní názor, který může mít každý jiný. Každý hráč a každé DM.
Mno, dovolím si ještě vsuvku. Balrogu jak sám píšeš je to na náhodě. Každá postava má kostky a každý hráč by si na těhotenství měl hodit a určit si rozumný hod. Tudíž nevidím problém proč by si hráč ženské postavy nemohl hodit.…. :shades:
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Re: Těhotenství...

Příspěvek od Taury »

KaTo píše: ….např. malá plodnost u elfů obecně - proto jsou dlouhověcí, že se nemnoží jako krysy v kanálu, apod...
Tady k tomu podotknu že záleží na tom jak se to hraje. Dle mého názoru jsou elfové uvědomělejší než lidé. A dítě je pro ně výrazem nehynoucí lásky. Ale záleží na osobním přístupu a jak to kdo hraje.
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

anurin píše:
To Balrog: Tak jak si to napsal do rad a řešení vyznělo pro mě jako člověka divně. Bral jsem to jako příkaz a nebyl jsem sám, jak sis mohl všimnout. Já osobně bych ten tvůj příspěvek upravil do jiné čitelné formy a částečně bych ho pozměnil. Určitě bych nepsal že si za mě má házet DM ale formuloval bych to tak, že si hod může udělat sám hráč s tím že kontaktuje DM v případě úspěšnosti hodu. Tak jak se to doted myslím dělá a dělalo.

To je myslím vše a dík že se tato debata nestrhla do horoucích pekel... :devil_2:
Tak, však také ano : ) Proto jsem před chvílí psal, že se to moje klidně může upravit.

takže to řeknu pořádně oficiálně:

Samozřejmě se nebráním tomu, aby kdokoliv, kdo přijde s lepší formulací ten "můj" tip upravil a přepsal. Editační práva mají DMka a rádci, to je dost lidí na to,a by se o to někdo postaral . )

Máte moje plné svolení příspěvek přepsat jak je libo ;)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

The_Balrog píše:
anurin píše:
..

Tak to napíšu jinak já aby to bylo srozumitelnější. Prosím někoho kdo má PRÁVA aby přepsal onen neštastný článek a převedl jej do čitelnější podoby. Pokusím se ten článek sepsat a pokud se vám bude líbit a budete s tím souhlasit určitě jej můžete vložit na místo toho starého. Samozřejmě to můžete i z Editovat.


Těhotenství



Jak si počínat když by hráč a postava chtěli míti dítě.


1) V prvé řadě je důležité si uvědomit zda já jako hráč o dítě stojím a chci jej. Zda jsem schopný to uhrát, protože tato událost je dosti z odpovědná věc. ( dítě není možné uložit do trezoru, není to předmět, který se dá odložit bokem, pokud chce jít hráč na výpravu, měl by to sehrát podle svého vědomí a svědomí)

2) Je dúležité zda postava dítě chce a sama o něj stojí, neměl by to být rozmar hráče.

3) Ve hře by se postava o dítě měla pokoušet a mělo by to zůstat na rozumném hodu kostky. Kdy si hráč určí hod podle toho jak postavu zná. Jak je zde uvedeno, měl by to být rozumný hod, který bude adekvátní postavy a jejímu fyzyckému stavu.

4) V případě kdy je hod úspěšný, hráč by měl kontaktovat DM z mnoha důvodů. ( kvůli adekvátní podpoře pro těhotné ,,maminky´´)
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Jen dodatek: radši bych tam zmínil tu část, že hod by se měl spíš užívat při náhodných situacích, než při dlouhodobém snažení o dítě.. aby se zas nevyprovokovala debata
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Muf
Příspěvky: 45
Registrován: 21. 4. 2008 23.43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Muf »

Nechci vyvolávat flame, zkouším se na to dívat i z druhé strany, proto nadhodím úplně opačný dotaz, po reakci Nalka. Proč se pořád řeší, že by postava měla otěhotnět jen, když se o to pokouší? Protože když se mooc snažíte, tak to zrovna nejde a naopak. Není snad dost případů IR, kdy to tam padne klidně i napoprvé, zejména když to oba ani náhodou nechtěli? 3 krásné příklady ze života pro představu:
1. Podezření na problémy s otěhotněním, jednou jedinkrát nepoužitý kondom i při negativním ovulačním testu a už jsou v sedmým, rozhodně to nebyl úmysl :no:
2. Dvě už poměrně odrostlé děti doma, pravidelná p.o. antikoncepce bez problémů, žádný výskyt zvracení, průjmů, ATB (které snižují účinnost antikoncepce), a přesto došlo k dost nečekanému otěhotnění a už jsou v devátým :dntknw:
3. A konečně, znám dokonce "horší" případ, kdy 17-letá slečna přišla s podezřením na graviditu a u ženského lékaře ani nevěřili, když zjistili, že dotyčná gravidní je jaksi ještě panna :newconfus: Nebudem rozebírat, jak k tomu teda došlo :shades: Už je šťastně rozvedená


Takže i do života...doporučuju si fakt dávat pozor :blush:


Můj názor: pokud postavy absolvují (jak hezké slovo) nechráněný sex (zejména náhodný), tak by si podle mě dokonce měli hráči házet, jestli náhodou neotěhotní. Ale kolik procent, to fakt nevím, asi by záleželo na mnoha faktorech uvedených v příspěvcích výše, s desíti procenty se dá souhlasit. Druhá věc, jestli by to při pozitivním hodu skousl hráč a uhrál to, protože to opravdu není nic lehkýho. A třetí, zda by při oznámení DM (s oznamováním tím určo souhlasím) nebyly nějaké překážky bránící otěhotnění. I když si myslím, že v případě, že postava těhotnět nemůže, tak by to měl hráč vědět.


Protože upřímně, kdo z vás a vašich postav myslí při těchto hrátkách na účinnou ochranu a nehřeší na to, že postava otěhotní jen, když si to bude přát hráč, příp. DM? A přerušovanou soulož neberu jako antikoncepci (min. ne jako účinnou), přestože IR tuto metodu používá neuvěřitelně mnoho párů, to by jeden nevěřil :crazy: Stejně tak jako kojení není antikoncepcí (!). Na druhou stranu by ovšem musel každý hráč zakládající ženskou postavu naplánovat určitý menstruační kalendář a hrát to se vším všudy. Ale kdo z mužských hráčů by to byl ochoten hrát a ještě k tomu věrohodně..."Ne miláčku...dnes nemůžu. A navíc se asi pokazila i přepínací buňka, protože mě bolí i hlava." :bleh: A ženské hráčky do toho taky nepůjdou, protože mají toho dost IR. No, i když ...zahrát si protivnou ženskou, která se celej den cpe jen čokoládou... :dribble:


Jinak děkuji KaTovi za krásný příspěvek k těhotenství...jen si myslím, že ty procenta nejdou aplikovat do hry.
Souhlasím o pořádném rozmýšlení nad graviditou (rozhodnutí přenechat na hráči ženské postavy s přihlédnutím na hráče otce, příp. DM), souhlasím s hlášením této skutečnosti DM (stejně jako vražda, potrat) i s nízkým procentem možnosti gravidity...o tom žádná, ale náhoda je svině :swoon:
Holt je těhotenství teď na EQ nějaký trend...je to prostě strašně nakažlivý...stejně jako IR :huh1:
Jednoduše dokonalé, dokonale jednoduché.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Neměl jsem sílu přečíst to tu celé, ale všiml jsem si anurinovi žádosti o názory ostatních. Přihodím tedy i ten svůj ;)

IMHO by mělo být těhotenství plně v režii hráče. Stejně jako si hráč určí historii postavy před tím, než ta se dostane na Desku, stejně jako si určí, zda bude slepá, hloupá, chromá, ale třeba i pozitivně výjimečná, stejně jako si určí její charakterové vlastnosti a stejně jako může toto dle své libovůle měnit během hry (dokud se vejde do hvězdiček. Někdo možná řekne, že aby postava byla chvíli slepá a chvíli ne a pak zas jo a ne, že to je hloupé... ale NO A CO?, dá se na to drze odvětit - je čistě na hráči, co se svou postavou bude v rámci těchto věcí vyvádět... a pokud jeho to baví a považuje to za dobré RP, tak v čem je problém? ("RP jednoho končí tam, kde začíná RP druhého.")), měl by mít možnost se rozhodnout, jestli jeho postava otěhotní nebo ne.
Samozřejmě, domluva je fajn. Měli by se asi shodnout oba hráči - nebo by se aspoň hráč dámy měl zeptat hráče pána, jestli ten nemá problémy s neplodností nebo prostě něco, co si předem definoval a co by bránilo možnému otěhotnění. Ono totiž, sice to je také přidrzlé, ale pokud by byl hráč pána proti tomu, aby dáma otěhotněla, nemá svým způsobem žádnou _pravomoc_ to zakázat - to ale technicky, jistě, že je lepší se domluvit.

A teď, co se týče DM - Až na výjimečné případy by DM neměli bránit takovému rozhodnutí. Rozhodně by ale o tom měli vědět - tedy pokud by někdo chtěl mít dítě, měl by o tom informovat DM.

Tedy nechť se dohodnou hráči, nechť se rozhodnou sami - a nechť pak jdou sem na fóra a pošlou krátký příspěvek v libovolném stylu (od faktografie k erotické povídce =P ;)) přes PM nějakému z DM. =)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Cenzanni
Příspěvky: 138
Registrován: 6. 11. 2006 19.41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cenzanni »

Report je myslím jasný, takže přeskakuji :smile:

Jinak si myslím, že je nasnadě malé přirovnání ke Dračímů doupěti. Hned někde na začátku přiručky pro hráče se píše, že se na hru dá nahlížet v podstatě ze dvou úhlů pohledu - a sice podle toho, jestli se hráči (+PJ) soustředí více na stránku matematickou nebo divadelní. Což jsou podle mého dvě základní složky každého RPG - čísla a jejich náhodnost, příběh a jeho poetičnost. Řekl bych, že s tímto je úzce spojeno také to, kde je uloženo jakési těžiště postavy. Matematikové si více hážou zatímco herci si spíš vymýšlejí (i když to nemusí být úplně pravidlem). Situací podobných graviditě je, prakticky vzato, spousta - z hlediska hry a jejích mechanismů. Okamžiků, kdy se rozhoduje o budoucnosti postavy - ať již blízké, či vzdálené; s účinkem dočasným nebo trvalým (rozdíl bych viděl ve dvou písmenech - HC: dítě je přeci jen závazek, ke kterému se těžko hledá podobný). Tohle ale každý řeší jinak. Třeba já osobně jsem na EQ ještě nikdy nevyužil hod kostkou. Všechno jsem si vymyslel. Ano, občas může být pro herce těžké poslat svou postavu do nejistoty, co hůř, do negativní jistoty! Co si budeme povídat, kousek koláče by to byl asi pro málokoho. Proto by se mohlo zdát, že je to racionálně výhodnější být právě matematikem. Sem ovšem patří právě cit pro hru. Tady to má korigovat právě hráčova uvědomělost. Má tedy matematik jednodušší život? Neřekl bych. Ve chvíli, kdy mu ta nepříjemná budoucnost padne, se jeho svědomí může dostat do pořádně zapeklitého sporu, a vsadím se, že je spousta lidí, která by si v ten moment raději hodila znovu, případně ještě jednou, jen aby to padlo jinak. Nesdílím tedy názor, že by jeden z těchto směrů byl lepší nebo lehčí. Podle mne je absolutně na hráči, kterou cestou se vydá.

Příspěvek je možná nicneřešící, nicméně ukazuje můj liberální názor a osobní inklinaci k divadlu :bigwink:
Morgan Te'len

Kovan syn Helburův
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Jelikož se tu už pořád dokola opakuje to samé a poslední Granův příspěvek jen napsal, to co jiné před tím 10x, zamknu toto forum.

Doufám, že toto je ujasněno.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Tak jsem se k tomu konečně dostal a původní příspěvek přepsal do vhodnějšího tvaru.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
kohen
Příspěvky: 460
Registrován: 21. 2. 2006 16.57
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kohen »

Rád bych věděl, koho mohu kontaktovat (otravovat) z řad DM třeba i cestou OOC kanálu(PM,ICQ), pro řešení situací, problémů a požadavků týkající se Tiriánské stráže a služby s ní související?
Děkuji za odpvěď.
Seržant Tiriánské Stráže Tonny Signerr

Zákon a Pořádek -Pomáhat a Chránit

Sláva Tirianu
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kohen píše:Rád bych věděl, koho mohu kontaktovat (otravovat) z řad DM třeba i cestou OOC kanálu(PM,ICQ), pro řešení situací, problémů a požadavků týkající se Tiriánské stráže a služby s ní související?
Děkuji za odpvěď.
Pokud jde o zalezitosti, kdy je treba zakroku strazi, tak mysilm ze informovat muzes kohokoli. :clover:
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Spíš myslím, že právě jde o ty složitější věci : )
...problémů a požadavků týkající se Tiriánské stráže a služby s ní související?
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
kohen
Příspěvky: 460
Registrován: 21. 2. 2006 16.57
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kohen »

Ano , jde právě o ty složitější věci, které bohužel nezvládnu vyřešit sám, či nevím nějaké informace, které jsou po mě sem tam vyžadovány…

Teoreticky by stačila i nějaká občasná komunikace IC s někým z nadřízených, ale pokaždé(co jsem se snažil), když k němu přijdu a testuji, zda odpoví…mlčí…
Případně nějaká schránka, kam bych mohl psát co jak kde a kde bych si vyzvedával odpovědi, či rozkazy…Pokud by to mělo být čistě IC…(mimo to já ani žádnou schránku v kasárnách nemám, není tam ani kam odložit nějaké věci pro permanentní uložení,, což je trošku omezující a divné)

Nejde o nic velkého, nějaké žádosti(které mi dávají k vyřízení jiné postavy – spíše možnosti náboru, či stížnosti sem tam na někoho, udávání atd.…), případně jiné věci k výkonu služby,které bych uvítal..(dejme tomu helmu co mají strážní, pouze pro vzhled..).

Taky řadový strážný asi nemůže rozhodovat o všech věcech… takže bych sem tam uvítal poradu a i by se mi to lépe hrálo, kdyby nebylo vše jen až tak fiktivní ,ale pokud by se o to někdo zajímal.
Nebo dejme tomu, kdybych dostal nějakou tu duvěru a mohl sem tam o něčem tedy rozhodnout, je stejně třeba to nějak systémově ošéfovat (dejme tomu nábor nováčků,, či výslech-který by měl potom se posunout třeba před soud..) samotné zatknutí, pokud osoba spolupracuje, není až zas tak velký problém.
Asi by bylo dobré, aby se v tom zas tak DM nestřídali, ať má kapitán přehled.
Tak jsem myslel, že to obstarává někdo konkrétní.
Seržant Tiriánské Stráže Tonny Signerr

Zákon a Pořádek -Pomáhat a Chránit

Sláva Tirianu
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

kohen píše:(dejme tomu helmu co mají strážní, pouze pro vzhled..)…
To bys sis musel nechat změnit hlavu :) Ta helma je součást určitýho modelu hlavy, jestli se nemýlím.
Kraki Skengdrang
Odpovědět