
Muj spolubojovnik umrel tak nestastne, ze byl primo pod vertikalnim prechodem mezi lokacemi a jeho telo neslo zvednout, protoze kurzor mysi mel podobu takovych tech dveri, jak uz to tak u prechodu byva.

Zkousel jsem prijit k telu z obou stran, ruzne natacet kameru, ale nedarilo se.
Nakonec jsem s velkym stestim prisel na zpusob, jak telo zvednout. Kdyz postava prechazi skrz ten modry obdelnik (klikne se za nej, aby nedoslo k prechodu do dalsi lokace), tak kdyz je prave pobliz tela, tak se ten kurzor na malou chvilku zmeni a telo jde vzit. Je dobre jit takto okolo pomalu, potom je vic casu.
Velice hezky trik, o kterem jsem se dozvedel az na tomhle foru od Labira, je kdyz chcete vykonavat nejakou animaci po delsi dobu, tak pohnete necim v inventari a animace neskonci (jde tak napriklad upadnout a zustat lezet bez pouziti hulky emoci).
Pokud vite o podobnych tricich a chcete se o ne podelit, tak nevahejte a piste...
