OT odpad z nápadu pro bojovníky

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

The_Balrog píše: juu, to je pravda, my WM bychom mohli dostat nějaké know-how *-*
ale podle toho na jakou zbran se zamerujes :bleh:
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

cybermisa píše:..parry a concentration.. whirlwind attack?
sice se nepovazuju za anglickyho analfabeta,ale neslo by to psat cesky? :bigwink:
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Alfray píše:
cybermisa píše:..parry a concentration.. whirlwind attack?
sice se nepovazuju za anglickyho analfabeta,ale neslo by to psat cesky? :bigwink:
kryt, koncentrace, vířivý útok *-*
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

no a... whirlwind by se do toho implementovat dobře dal. Ale kryt asi ne (jo, na ten začínám být pomalu expert *-* ), co je concentration, netuším :D … ale je tam expertise, co delá "obranný útoky" … a to je spíš taky "stav postavy - styl boje", jako kryt.

Jinak tu jsou věci jako ten knockdown, odzbrojování, cleave a podobně - jak to je speciální útok, není s tím problém. Ale právě bojové styly jsou potřeba mít nějak "zapnuto" … to se asi nedá dělat kombama.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

na WM si nestezujte, ja zatim co sem slychaval od lidi co to hrali tak si to pochvalovali, ale nikdy sem to nezkousel... ovsem tohle je vec ktera se pro takovy povolani dobre hodila
jinak situace bojovniku na EQ neni ruzova, coz vim dobre od lidi co je hrajou, a s tema lecicima lektvarama to maj fajtri fakt tezky, zvlast takovej barbar, ty boje se pres zivoty nedaj utahnout (NWN je v tomhle blby, ja pamatuju, jak bufovana redukce je na akcnim serveru k nicemu, 1500 zivotu z wardy je pryc nez se stacim nadechnout, a ono to bude stejny vsude, kdyz do vas busi milion skretu).
takze si myslim ze bojovnici tohle budou chvalit , a ja rad uvidim, jak se nad nekym objevi tenhle napis a zmasakruje nepritele (kdyz to nebudu ja :bleh: :biggrin: ).
Muj napad na implementaci je takovej, ze se naklika predem to poradi featu a pak se neco stane za par kol, nebo po sobe jdoucich akci ve fazich kola vlastne ,a nesmi se to prerusit :) cim vic featu tim silnejsi komba... tim se kompenzuje doba kterou to musi provadet, a lagy by nemely moc vliv pak.. ale je celkem jedno jak to bude

A nakonec, jestli to budu pouzivat? No udelejte to na UMD a moc rad :bleh: :megalol: :megalol:
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

kolja píše:na WM si nestezujte, ja zatim co sem slychaval od lidi co to hrali tak si to pochvalovali, ale nikdy sem to nezkousel... ovsem tohle je vec ktera se pro takovy povolani dobre hodila
Možná až budu celkově na 15 levlu, tak to za něco bude stát :D .. ale to je na Eq fakt hodně šílená představa ^_^.. zatím jsem na tom hůř, než kdybych jel bojovníka ^_^

To, co ty navrhuješ.. .že se to bude dít až za pár kol... to je nepříjemný.. to jako budu dvě kola čumět a budou do mne skřeti bušit jako do boxovacího pytle? :D

ne-eee, ještě že to bude opravdu téměř instantní, jak říkal Labir ^_^
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

The_Balrog píše:Možná až budu celkově na 15 levlu, tak to za něco bude stát :D .. ale to je na Eq fakt hodně šílená představa ^_^.. zatím jsem na tom hůř, než kdybych jel bojovníka ^_^

To, co ty navrhuješ.. .že se to bude dít až za pár kol... to je nepříjemný.. to jako budu dvě kola čumět a budou do mne skřeti bušit jako do boxovacího pytle? :D

ne-eee, ještě že to bude opravdu téměř instantní, jak říkal Labir ^_^
ja jenom inspirace dracakem, navic by se mi to snadno implementovalo. Jak to udela Labir nevim :)

JInak pokud se nemylim Alky nenosi zbroj, ale NWN sou NWN a bojovnik bez zbroje je na tom tuze spatne no :( Treba se to nekdy zlepsi :)
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

kolja: Alk nosi zbroj a vypada v ni moc pekne! :bleh:
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Alfray píše:kolja: Alk nosi zbroj a vypada v ni moc pekne! :bleh:
vsak ja uz sem nehral ani nepamatuju ze jo :)
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

OT: WM je při zaměření na určitou zbraň a její kritické zásahy neuvěřitelná mlátička. Je taky celkem ultimátní už tím, co je pro něj potřeba za featy. Na pátém levelu se zvětšuje násobitel kritického zranění na zaměřenou zbraň, na sedmém rozsah. S většinou zbraní s takovým zaměřením není problém dávat kritické zásahy i hodně přes 100HP :)

EDIT: na tento systém jsem teda hrozně zvědavej, jak ho uděláš. Ale fakt šíleně! :wow:
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Pán zbraně není vůbec na Equilibrii chudák. Co já jednoho pozoroval, tak v jednom kole vygeneroval třeba 200+ hp damage. Jsem si pižlal jako DM velkého tunelového hada, dal mu itemy aby toho vydržel trochu víc...pak se plazím temným tunelem v patách nic netušící oběti....výpad, had se jako pružina vymršťuje ze tmy u podlahy, tlamu roztaženou zuby deset coulů dlouhé trčí připravené zakouznout se do....zbroje? Au. Příležitostňák za 160+ Had tuhej. Co dodat? Pán zbraně.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

labir píše:Pán zbraně není vůbec na Equilibrii chudák. Co já jednoho pozoroval, tak v jednom kole vygeneroval třeba 200+ hp damage. Jsem si pižlal jako DM velkého tunelového hada, dal mu itemy aby toho vydržel trochu víc...pak se plazím temným tunelem v patách nic netušící oběti....výpad, had se jako pružina vymršťuje ze tmy u podlahy, tlamu roztaženou zuby deset coulů dlouhé trčí připravené zakouznout se do....zbroje? Au. Příležitostňák za 160+ Had tuhej. Co dodat? Pán zbraně.
Ale zas na druhou stranu ho porazí každé blbé kouzlíčko. Alespoň trochu se nějaké bojové povolání může jakž takž rovnat silou mágovi.

Co se týče whirlwindu, tak mám pocit, že je tam jeden nepříjemnej bioware bug, který nutí po vířivém útoku zandat / vyndat zbraň v ruce...
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Vířivej co já pamatuju byl slusne zbuglej (jinak kdyz fungoval tak + jeden feat a byly to divy s singlu :D). Ale jako u bojovníka nebo WM se nesmí zapomínat, že sice udělaj třeba pěkný dmgs, ale nemůžou vydržet šecko. Já fakt nevim, ale na eq fajtři nedosahujou nějakýho big AC ne? I když, v tomhle se nevyznam, hraju jenom dvě povolání... ale sem tam sem experimentil este s necim jinym :)))
V každym případě, v NWN silena utocna sila na ukor obrany vetsinou konci smrti :) To je imho pro fajtry nejtezsi, nemuzou se lecit, tak proste dou. Ackoliv nektery potvory maj zalostny ABcka :)))
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

kolja píše: Já fakt nevim, ale na eq fajtři nedosahujou nějakýho big AC ne?
to by ses divil,
znám případ, kde se AC šplhá k 35 :smile:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

sem rozhodně pro, jak maj něco dostat neprskavý povolání sem dycky pro :megalol: :megalol:

pár poznámek:
fajtr na tom neni zdaleka nejhůř a WM už vůbec ne, z bojovejch povolání potřebuje IMHO nejvíc přidat hraničář - nemá DMG fajtra, nemá AC mnicha a brnění mu moc neposlouží, já bych to přivázal na počet útoků s tím, že se počítaj obě ruce - čím víc útoků, tím složitější a účinnější kombo lze udělat a hraničář by těžil ze svý obourukosti
pak mě napadá, udělat tam nějakou možnost selhání - pokud to dotyčnej přehání, mohla by mu uletět zbraň nebo by se moh i svalit, rozhodně bych tomu dal provokaci opportunity attacku
trošku mám strach ze spell/sword buildů, kdy mazaně naházená postava bude těžit z magie i těchdle dovedností - takovej fajtr/klerik.…...hmmm

už se těšim, co vymyslíš pro zloděje a lučištníky :evillaugh:….ranged knockdown ? :megalol: :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
chlorofil
Příspěvky: 214
Registrován: 8. 9. 2006 21.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chlorofil »

photter píše:sem rozhodně pro, jak maj něco dostat neprskavý povolání sem dycky pro :megalol: :megalol:

...z bojovejch povolání potřebuje IMHO nejvíc přidat hraničář - nemá DMG fajtra, nemá AC mnicha a brnění mu moc neposlouží, já bych to přivázal na počet útoků s tím, že se počítaj obě ruce - čím víc útoků, tím složitější a účinnější kombo lze udělat a hraničář by těžil ze svý obourukosti
….
:good: :blush2:
coirëa oialë
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

neee, tohle jsem nechtel.… nechtel jsem rozproudit debatu o pouzitelnosti WM … *placa se do cela* .. omlouvam se @.@

Nicméně teda taky musím říct svůj názor, když už se ta lavina spustila >.<

Jako fajn, jako WM na sedmé úrovni budu opravdu dávat každým čtvrtým zásahem citical x 3 .. akorátže:

NA WM jsem se dostal až po osme urovni bojovníka, takže na 7 WM budu na 15 celkove... 15 celkova na Eq … hmm.. no - myslím, že zhruba někdy v září vám řeknu, jak to s tím WM ve skutečnosti je ^____^

Další věcí jsou ty prerequisites.. který mě vlastně akorát zimunizovali proti attack of oportunity .. a dostal jsem whirlwind.. takže jsem šťastný, že jsem se právě dozvěděl, že je zabugovaný o_O;

Prostě a jednoduše.. za tři úrovně WM jsem zatím nic nedostal *-* (kromě toho, že třikrát "denně" dám maximum damage... geniální... bohužel to není kompatibilní s protiútokem, tak mi to je k ničemu) .. skillpointy dostávám taky 2+Int, takže sociální skilly si moc nezlepším... vrr... *-* Kryt taky buguje.… teda ne, že by bugoval, ale protiútoky mi opravdu kradou kryty v kole, takže boj proti 2 a více protivníkům Alky nezvládá -.- .. dokonce ani proti jednomu se stejnými útoky..mě teď napadá ._o

… jelikož teda jedinou zbraní WM jsou criticaly... asi nebudu moc šťastnej u nemrtváků *-* .. který se mi akorát tak vysmějou *-* hihi

No a poslední věc.. fighter dostává feat každou druhou úroveň, WM nic.. o.O

No prostě to vypadá, že jedinej použitelnej válečník fakt musí dávat body do síly, nosit brnění a pít stovky lektvarů... jinej typ válečníka v Nwn nepůjde... to je to, co mne mrzí...
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

photter píše: fajtr na tom neni zdaleka nejhůř a WM už vůbec ne, z bojovejch povolání potřebuje IMHO nejvíc přidat hraničář - nemá DMG fajtra, nemá AC mnicha a brnění mu moc neposlouží, já bych to přivázal na počet útoků s tím, že se počítaj obě ruce - čím víc útoků, tím složitější a účinnější kombo lze udělat a hraničář by těžil ze svý obourukosti
pak mě napadá, udělat tam nějakou možnost selhání - pokud to dotyčnej přehání, mohla by mu uletět zbraň nebo by se moh i svalit, rozhodně bych tomu dal provokaci opportunity attacku
Jako jo, hranicar by si neco takoveho zaslouzil, jako cisty class nic moc … Na druhou stranu vetsina buildu s hranicarem jsou mixnuty se zlodejem, prave na dve lehky zbrane a spousty sneaku.

AD WM: A takovy weaponmaster hrany na kosu … :biggrin: kdyz ma multiplikator kriticaku x5 :biggrin:
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

cybermisa píše:AD WM: A takovy weaponmaster hrany na kosu … :biggrin: kdyz ma multiplikator kriticaku x5 :biggrin:
viděls někdy obourukýho weaponmastra na dvě kukri s devastem ? :evillaugh:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

photter píše:
cybermisa píše:AD WM: A takovy weaponmaster hrany na kosu … :biggrin: kdyz ma multiplikator kriticaku x5 :biggrin:
viděls někdy obourukýho weaponmastra na dvě kukri s devastem ? :evillaugh:
No tak jasne ze kukrimaster je husty power build (jeden z nevic fujfuj) :biggrin: , nastesti na EQ devast je mimo dosah :biggrin:

Na druhou stranu ta kosa … :smile: Navic kosa vypada desne cool :bigwink:
Zamčeno