Trochu bardské lobby (ale oficiální! :)

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Trochu bardské lobby (ale oficiální! :)

Příspěvek od steel_martin »

Chtěl jsem se zeptat jestli by nešlo implementovat do Rozšíření to, že by bardi neměli pravděpodobnost selhání mystického kouzla, pokud nosí lehké brnění. (V nové verzi pravidel D&D to tak je) Nejde mi o to mít nějaké výhody, jen mi přijde blbý vždycky psát
*odepne páskem koženou zbroj*
*soustředí se a sešle kouzlo*
*připne si páskem koženou zbroj*

… a tak dokola. Teď mě ale napadá, že to bude asi technicky náročné ne-li nemožné. :sad:

Další věc - nešlo by přidat možnost dát summonovi příkaz stealth modu nebo modu hledání jako tomu jde u přítelíčka? Protože když jde v modu chůze tak to vypadá mnohem přirozeněji než když pořád popobíhá za majitelem (tzv. kulhací syndrom) Pokud se to plánuje do rozšíření nebo to už někde po fóru je, taxe omlouvám za spam :D
Game ID: Reverend_Malthas
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Trochu bardské lobby (ale oficiální! :)

Příspěvek od kolja »

Pokud by se to Labirovi podařilo s tou zbrojí (za předpokladu že by to uznal), tak to mě celkem zajímá, protože se obávám, že spell failure sou hardcoded. Pokud nejsou dělaný přes spell scripty... teď nevim, sakra, sem se v tom eště nehrabal :biggrin:
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jsou hardcoded. S tím se nedá nic dělat.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

labir píše:Jsou hardcoded. S tím se nedá nic dělat.
v NWN existuji brneni pro AA, ktery nuluji arcane postih. Takze resit pres tohle (individualne, to jsem chtel rict).

Jinak ten postih tam je, ma dobry duvod a lze se mu vyhnout mnoha zpusoby. Pro barda docela prijatelnymi.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od steel_martin »

Já vím.. mě to napadlo jen protože sem na to v NWN2 narazil.. Pro mě to představuje čistě kosmetický problém. Takže žádná tragédie :bigwink:
Game ID: Reverend_Malthas
Zamčeno