plošný útok

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
WooDoo
Příspěvky: 140
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

plošný útok

Příspěvek od WooDoo »

Jen tak mě napadlo, když jsem zabíjel zlobra, že když se on napřáhne a máchne do mě, že by měl teoreticky ještě sejmout kromě mě vše v mém okolí.

A tak mě napadlo, že by se mohl udělat u některých creep plošný útok=když je víc postav vedle sebe tak je to zraní všechny (třeba ale už jen za 1/2 zranění).
Myslím si totiž, že by to při boji s takovýhlema bestiema potřebovalo alespoň trochu více taktyky, než jen na ni ze skupinou hráčů naběhnout a zabít ji.

Jo a možná by se to dalo udělat u některých zbraní (velké kladivo, obouruční meč...)
Marvin Dall
Drog
Příspěvky: 346
Registrován: 10. 3. 2006 20.50
Bydliště: Valašské Království:D /Hag Hargol

Příspěvek od Drog »

To zní dobře, leč nemyslím že je to proveditelné... :no:
Neberte život příliš vážně. Beztak z něho nevyváznete živí.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Drog píše:To zní dobře, leč nemyslím že je to proveditelné... :no:
Whirlwind attack
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Alcatraz píše: Whirlwind attack
:yes: má to všecky příznaky *-* chi chi
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Alcatraz píše:Whirlwind attack
Tohla by ale nebylo ono. Whirlwind attack zrani vsechny nepratele stojici okolo postavy.
Tady byla myslena ucinos spise jen v nejakem omezenem prostoru.
Napr.: Kruhova vysec 60° (Nebo jak se tomu nadava)
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Taury píše:Tohla by ale nebylo ono. Whirlwind attack zrani vsechny nepratele stojici okolo postavy.
Tady byla myslena ucinos spise jen v nejakem omezenem prostoru.
Napr.: Kruhova vysec 60° (Nebo jak se tomu nadava)
jo, ja vim, ale bud tak nebo tak. Delat vysec je neumerne slozite (ne-li nemozne), takze to asi ne.

To uz bychom taky mohly chtit to cemu se v modernejsich hrach rika baraz(??) Tzn. ze kdyz tezky utok (bludgeoning) obrance vykryje, tak je jista sance, ze "zklouzne" a trefi nekoho vedle.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Alcatraz píše:jo, ja vim, ale bud tak nebo tak. Delat vysec je neumerne slozite (ne-li nemozne), takze to asi ne.

To uz bychom taky mohly chtit to cemu se v modernejsich hrach rika baraz(??) Tzn. ze kdyz tezky utok (bludgeoning) obrance vykryje, tak je jista sance, ze "zklouzne" a trefi nekoho vedle.
Pardon. Asi jsem nebyl pochopen. Ta moje reakce mela jen naznacit, ze vyrivý utok by nebyl adekvatni tomu pozadavku. Ma to byt vlastne normalni utok s tim, ze vzhledem k velikosti, pouzite zbrani, sile a setrvacnosti neni utocnik schopen ji obratne pouzivat. Diky tomu smete vse co je pred nim. NWN mechanice nerozumim, takze nevim jestli je to mozne udelat, a pokud ano, tak jak slozite by to bylo.

Ten baraz, by bylo mozne snad udelat velmi snadno. Pri drtivem utoku a vykryti by si musel utocnik (nebo obrance) hodit na past. Pouzita vlastnost by byla asi obratnost. Silu pasti by bylo tezsi urcit, asi by zavisela na urovni valecnika(ale spise na vycviku obou zucastnenych). No a vysledek je jasny. :bigwink:
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

jo, ja to chapu dobre. Ale NWN k tomuhle podle me donutit - aby to fungovalo dobre - nejde. Bud tak jak to je ted, nebo ten virivy utok (a ani ten nefuni jak ma). Neco jako "utok zezadu" vs "utok zepredu" - to NWN vubec nezna a neakceptuje.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

leda tomu utoku dat, ze po zasahu to hodi bludg.dmg v radiu 5ft. Nejak tak jsou delany ty balvany co obri hazi. to by snad eventuelne bacilo cil i ty kolem a tak nejak by to mozna pripominalo vysec, ale uz netusim, jestli a jak to jde udelat. Vzhledem k tomu, ze nefunguje ani aura kolem sneznych vlku tak to asi stejne nejde. A aby si vsechny cile hazely na AB/AC to uz vubec ne. Takze jeden (hlavni cil) by to mozna vykryl, ale ostatni kolem by dostaly zasah automaticky .. no nevim. Podle me to nejde.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

Alcatraz píše:Neco jako "utok zezadu" vs "utok zepredu" - to NWN vubec nezna a neakceptuje.
flanked ? zná ( teda mělo by )
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Alcatraz píše:leda tomu utoku dat, ze po zasahu to hodi bludg.dmg v radiu 5ft. Nejak tak jsou delany ty balvany co obri hazi. to by snad eventuelne bacilo cil i ty kolem a tak nejak by to mozna pripominalo vysec, ale uz netusim, jestli a jak to jde udelat. Vzhledem k tomu, ze nefunguje ani aura kolem sneznych vlku tak to asi stejne nejde. A aby si vsechny cile hazely na AB/AC to uz vubec ne. Takze jeden (hlavni cil) by to mozna vykryl, ale ostatni kolem by dostaly zasah automaticky .. no nevim. Podle me to nejde.
Udelat to pres radius neni moc dobry. Smetlo by to i ty mimo dosah zbrane.
Mozna stylem pasti pres vycvik. Vzhledem k brutalite utoku a tomu co ho provazi by melo byt okoli pripravenejsi nez ten na koho je utok cilene smerovan.
Lord Xeen
Příspěvky: 231
Registrován: 21. 2. 2006 20.33

Příspěvek od Lord Xeen »

Aura sneznych vlku nefunguje? Ja bych rekl, ze ano...

Neni u tech balvanu, co hazi obri, hod na reflex?
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Lord Xeen píše:Aura sneznych vlku nefunguje?
ja nevim jak ma fungovat, ale at vlezu/vylezu/jsem v tom kruhu, tak sance ze chytnu nejaky dmg je tak 5-10%? Prakticky v nem beham, jako by tam nebyl a velmi obcas teda vidim 2dmg, ale to velmi vyjimecne. Oproti fear kruhu, ktery se obcas podari chytnout i kdyz se toho kruhu nedotknu vubec, to je podle me nefunckcni.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Lord Xeen
Příspěvky: 231
Registrován: 21. 2. 2006 20.33

Příspěvek od Lord Xeen »

Alcatraz píše: ja nevim jak ma fungovat, ale at vlezu/vylezu/jsem v tom kruhu, tak sance ze chytnu nejaky dmg je tak 5-10%? Prakticky v nem beham, jako by tam nebyl a velmi obcas teda vidim 2dmg, ale to velmi vyjimecne. Oproti fear kruhu, ktery se obcas podari chytnout i kdyz se toho kruhu nedotknu vubec, to je podle me nefunckcni.
Ono to chvili trva, nez si te ta aura vsimne. Je fakt ze u fear aury si hazis hned, u techhle zranovacich az za nejakou dobu (1 round?). Nicmene kdyz budes trpelivy a vytrvas, tak se zraneni dockas... :biggrin:
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Lord Xeen píše:Ono to chvili trva, nez si te ta aura vsimne. Je fakt ze u fear aury si hazis hned, u techhle zranovacich az za nejakou dobu (1 round?). Nicmene kdyz budes trpelivy a vytrvas, tak se zraneni dockas... :biggrin:
nefunguje :) fear funguje dobre. Tam si hazis kazdej round. A dobre funguji i snezny zony (ale myslim, ze to na EQ neni vubec). Takovy to co je v singlu v Canii. Hrozna zima, kazdych 30s 2 cold dmg. A kdyz si clovek stoupl blizko ohne, tak to na na 5minut prestalo. To bylo taky spolehlivy. Ale kolem tech vlku si to dela uplne co chce.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
WooDoo
Příspěvky: 140
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

Příspěvek od WooDoo »

Tak jak na to koukám, tak to asi nepude :no: Škoda, ale třeba v nové verzi s tím něco půjde udělat. :smile:
Marvin Dall
Zamčeno