Přemýšlel jsem, jak by šlo využít skillů, které nemají ve hře praktického využití a investuje se do nich v podstatě jen z hlediska RP:
Zastrašování
Přesvědčování
Podvádění
Zastrašování - Co takhle přidat feat "Zastrašení" nebo něco podobného, který by se používal na nepřátele v určitém radiusu kolem postavy. Hráč by si hodil kostkou + bonus na zastrašení a potvory kolem by si musely hodit ověření výcviku. Pokud by neuspěly, tak by to vzdaly a začaly prchat.. v podstatě jako efekt kouzla Strach. Pokud by ale hráč na vystrašenou potvoru (potvory) zaútočil, strach by zmizel a potvory by se vrhly normálně do boje... Tento feat by měl několik sekund cooldown (časový interval mezi použitím) a mohl by být doprovázen ohvěždičkovanou hláškou jako *mohutně zařve* nebo *zadupe*
Nepřátelé, kteří mají příslušné imunity (nemrtví...) by nebyli ovlivněni...
Přesvědčování - No.. abych pravdu řek, tak o praktickém využití tohodle nemám zatím představu.. O využití skillu přesvědčování na Equilibrii vím jen v jediném případě a to v Mithalliru.
Pokud máte návrhy, tak pište..
Podvádění - Ehm … návrhy?
Využití "mrtvých skillů"
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
Využití "mrtvých skillů"
Game ID: Reverend_Malthas
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Zastrašování - zajímavý nápad, ale mělo by to skutečně velký dopad na systém. Zastrašování je míněno jak brutální silou a vzhledem - to by fungovalo, tak i umění zastrašit druhého jen vhodnou kombinací slov a nátlakem - a tady by to navrhované použití proti NPC potvorám narazilo. Znám minimálně jednu postavu která má tohle dost vysoké a přitom když vidí potvoru tak uteče protože nic nezmůže a to ani fyzicky, ani psychicky. Neumí to "zastrašení vzhledem" ale "zastrašení řečí".
Přesvědčování - to je používané celkem v Mihtalliru, plánuje se další použití.
Podvádění - použití ve spojitosti s novými featy "Uzmi předmět" a "Podstrč předmět". Viz příslučný topic.
Přesvědčování - to je používané celkem v Mihtalliru, plánuje se další použití.
Podvádění - použití ve spojitosti s novými featy "Uzmi předmět" a "Podstrč předmět". Viz příslučný topic.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
Přesvědčování & Podvádění Tak to jsem nevěděl, že se využití tohodle plánuje... fajn
Zastrašování - Hmm... Pravda. Možná by to vyřešilo přidáním skillu "Zastrašování silou" a původní přejmenovat na "Zastrašování - slovní" nebo naopak... ale to už je asi zbytečné komplikování
Mě jde o to, že čím víc budou mít hráči možností, do kterých investovat bodíky, tím víc by bylo využití skillů vyváženější..
Potom je asi další věc, že těžko si představit třeba půlčíka jak řve kolem sebe a dupe, čímž zažene na útěk bandu dvoumetrových půlorků... I když .. dovednost Výsměch lze taky použít kýmkoli na kohokoliv, protože je řízená systémem hry.
Zastrašování - Hmm... Pravda. Možná by to vyřešilo přidáním skillu "Zastrašování silou" a původní přejmenovat na "Zastrašování - slovní" nebo naopak... ale to už je asi zbytečné komplikování
Mě jde o to, že čím víc budou mít hráči možností, do kterých investovat bodíky, tím víc by bylo využití skillů vyváženější..
Potom je asi další věc, že těžko si představit třeba půlčíka jak řve kolem sebe a dupe, čímž zažene na útěk bandu dvoumetrových půlorků... I když .. dovednost Výsměch lze taky použít kýmkoli na kohokoliv, protože je řízená systémem hry.
Game ID: Reverend_Malthas