Zkusil jsem si založit postavu na ostrově vyvrhelů, hned poté co jsem se tam objevil, jsem se chytnul s místním knězem, poté mne zakuklené postava obrala o všechny peníze. Pak mne ještě někdo párkrát zmlátil do bezvědomí.
Bylo to super, teď jsem na druhé úrovni (bez smrti) a moc si to užívám. Zvlášť ten začátek, kdy jsem se bez jakéhokoli vybavení pokoušel přežít a nechcípnout na hlad, na žízeň, musel jsem vydělat na křesadlo, párkrát mne do bezvědomí poslali i NPC - naštěstí vše jsem přežil.
Celé to bylo tak fajn v podstatě proto, že jsem neměl peníze a fakt musel makat, abych přežil. To, že mne DM hned na začátku obral o všechny prachy mi to udělalo mnohem zábavnější. Imho když už to má být na ostrově tak tvrdé, tak bych to dotáhl až dokonce aby to byla opravdová výzva. Buď by ten klíčník neměl šílencům co jdou na ostrov dávat tolik peněz (je to plýtvání, beztak ho někdo okrade a on jen sponzoruje sebevrahy a zprostředkovaně piráty) nebo (případně zároveň) a to je imho zábavnější i pro návštěvníky, by tam měla být npc, která budou nějak připravovat o peníze. Prostě stejně jako mohou stráže zabít, tak by (s vyšší pravděpodobností) tam chodil třeba ten zakuklenec a obíral o prachy (případně by se to dělo automaticky při příjezdu na ostrov, klidně i nějaké věci by se mohly ztratit.. :o)) ).
Návštěva ostrova by tak konečně dostala ten správný šmrnc pro každého, kdo není uznaný pirát. A ten kdo by tam přijel, by si tam musel na odjezd vydělat a nebo by tam prostě už zůstal a ryl hubou v bahně.
