Doufám, že nikoho neurazí ta anketa.

Moderátor: Dungeon Master
ty plantazniku, jsi rychlejsi, ted to zarizuju ve "flames" ; )LDamian píše:Založil jsem tento topic, aby se sem mohla přesunout diskuze z topicu, ve kterém Labir a Psanec oznamují přeřušení svého působení na Equilibrii a kam podle mne nepatří. Diskutovat tedy můžete klidně zde a bylo by pěkné si posty v onom topicu zeditovat nebo rovnou smazat a přesunout sem.
Doufám, že nikoho neurazí ta anketa.
Jak vidíš, jsem optimista a navíc beru to tak, že lidé, kteří skutečně chtějí něco řešit by do flames nemuseli chtít psát. Koneckonců vždy je jen na lidech, jakým způsobem budou diskutovat a zda z toho flame udělají.The_Balrog píše:ty plantazniku, jsi rychlejsi, ted to zarizuju ve "flames" ; )LDamian píše:Založil jsem tento topic, aby se sem mohla přesunout diskuze z topicu, ve kterém Labir a Psanec oznamují přeřušení svého působení na Equilibrii a kam podle mne nepatří. Diskutovat tedy můžete klidně zde a bylo by pěkné si posty v onom topicu zeditovat nebo rovnou smazat a přesunout sem.
Doufám, že nikoho neurazí ta anketa.
***** Debata z "odstoupeni", XPC, level capy, fízlovský svět, koniny.… *****Rysan píše:Pokud se mé informace nezakládají na pravdě, tak mě prosím opravte:The_Balrog píše:btw. neexistuje neco, co se da nazyvat "level cap pro rasy"….
Máš pravdu, 30 level je maximum pro všechny. Abych byl terminologicky přesný, mluvím o "reálně" dosažitelném levelu pro různé rasy (pokud pominu časovou náročnost) a o jejich velké rozdílnosti - např. elf je schopen dosáhnout téměř dvojnásobku levelů oproti trpaslíkovi, i kdyby se jednalo o elfa bojovníka s obouruční sekerou. Klidně to tak může být nastaveno, ale musí to být jasně a viditelně dáno na vědomí hráčům, než se pro EQ rozhodnou. O to mi jde. Nejsem si jist, ale obávám se, že s levelem klesají i příjmy XP z potvor.
"Pro Ty, kteri nepochopili a stale melou kraviny: "
Jen se tu v klidu snažíme objasnit a pokudmožno vyřešit příčiny těch největších sporů, narozdíl od některých.
Tady je ale anketa o více (obecně všech) nedostatcích ne jen o exp systému, i když ten je zvýrazňován...drake127 píše:Huh? viewtopic.php?t=1372 To hlasování nějak dopadlo.
Porozumět významu obsahu tohoto Labirova výplodu není těžké, postačí IQ zhruba 100+. O vysvětlení obsahu vět ale neběží. Jde o to, že tvrzení v druhém odstavci resp. definice pravidla mechanismu je založené na logickém klamu a nemá ani špetku opodstatněného základu. Formulace "svoje rasové omezení" je zcela irelevantní, stejně jako "víc se prostě nenaučí" (a to pominu podmínku "sám", protože pak by stačilo, aby bytost - v tomto případě trpaslík - nebyla sama, že). Poslední věta o elfí rase, která je, čistě mimochodem, jen o maličký stupínek těsně nad trpasličí, co se dlouhověkosti týče, jen podtrhuje celkovou absurditu tohoto "výkladu".The_Balrog píše:cemu nerozumite na:
Každá postava získává jednou za minutu určitou částku zkušeností. Tato částa je závislá na rase a vyspělosti postavy. Starší postavy (na vyšších levelech) získávají méně až posléze vůbec nic.
Zatímco tedy např. trpaslík relativně rychle nabere zkušenosti, tak za nějakou dobu narazí na svoje rasové omezení - víc se prostě sám nenaučí. Naproti tomu elf se učí mnohem pomaleji, ale celý svůj život.
Říkají Ti něco pojmy: řízení jakosti, týmová práce, kontrola, revize, proces zlepšování? Neber to ode mě špatně. Ale kdyby jsi to věděl, a že na těchto a dalších podobných věcech stojí vše v lidské společnosti, co správně funguje a vyvíjí se, nikdy by jsi nenapsal ten příspěvek.Drog píše:….
Ano chápu to... Jenže Labír je člověk co má vizi svou, a jen tak si ji nenechá vymluvit.Labíra nezměníš, ostatně jako skoro žádného jiného člověka, a protože tu hraješ od počátku startu serveru tak bys už mohl jeho charaktér trošku znát a smířit se s tím že hlavní tvůrce equilibrie je vlk samotář, pokud se jedná o jeho servr.A vidíš jak to dopadlo ?? Jen kvuliva tomu, že někteří jedinci nedokázali pochopit nebo se smířit s tím že ten člověk, který nás tu zadarmo a za svuj vynaložený čas nechává hrát, je neustupný a nenechá si do toho od ostatních mluvit, když to není v souladu s tím co by chtěl... Píšeš, že je Equilibrie skvělá, ale že ji chceš udělat lepší... Já říkam, lepší když je skvělá a ještě dlouh skvělou zůstane, než když tu vůbec nebude a to jen proto, že tu budou věčně někteří nechápající a nespokojení hráči otravovat Labíra, s tím jak by to mohli vylepšít, nechápaje tak, že on se nezmění a od svého neustoupí.… PS:Tu reakci na ten Ježuruv přízpěvek, jsem napsal z naštvanosti, za což se omlouvám.Nic jsem tim rozdmýchavat nechtěl, a proto jsem ho při následujícím přihlášení smazal.Říkají Ti něco pojmy: řízení jakosti, týmová práce, kontrola, revize, proces zlepšování? Neber to ode mě špatně. Ale kdyby jsi to věděl, a že na těchto a dalších podobných věcech stojí vše v lidské společnosti, co správně funguje a vyvíjí se, nikdy by jsi nenapsal ten příspěvek.
Nějak sem nechtěl zasahovat do téhle diskuze, jelikož trpaslíka nehraju a tudíž nemám takový problémy jako vy...ale mám otázku...co bys řekl na kompromis:snowman píše:… ŽÍT = ZÍSKÁVAT ZKUŠENOSTI !...problém, který zde celou dobu rozebíráme, není ve výši rozdílu, nýbrž v EXISTENCI a ABSURDITĚ rozdílu...
Ta anketa se netýká pouze expování - prostě nedostatků obecně, ať už je kdo chce vidí v čem chce. Prostě mne to zajímalo, jak to tu lidi vlastně vidí.drake127 píše:Huh? viewtopic.php?t=1372 To hlasování nějak dopadlo.
Oni se tu baví o tom, že tvůj elf si od této doby poroste spokojeně do vyšších levelů, kdežto trpaslík končí. Kapišto?Jája CZE píše:….
Vis, kdyz si prectes puvodni vlakno o tom expeni, zjistis, ze tenkrat se mi to taky nezdalo jako problem. Problem je ovsem v pocitu hrace, kterymu se postava na zacatku strasne rychle vysvihne nahoru, a pak se zprudka zlepsovat prestane.Jája CZE píše:…
Me uz to nebavi porad dokola opakovat.Pavel Urban píše: 2) Nikdo se nemůže zavděčit všem a pokud se někomu něco příčí natolik, že se přes to nedokáže přenést, nemusí EQ hrát.
A podle toho taky vypada skladba hracskejch postav. Kolik tu zbylo dlouho hrajicich trpasliku a orku?Pavel Urban píše: 3) Pokud se někomu nelíbí rasa nebo povolání (či cokoliv jiného), nemusí ho hrát.
Pridelovani xp se skutecne zastavi. Tezko tomu verit, ale j to tak. A ver nebo ne, prispevky od DM jsou z valne vetsiny negativni (aspon pro me).Pavel Urban píše: Konkrétně k tomuto threadu...
4) Zastavení se na levelu s jakoukoliv postavou/rasou je nesmysl. Její postup se zpomalí, to je vše. Ve zmiňovaném srovnání trpaslíka s elfem se rychlost postupu obrátí, nic víc.