Pomoc s vytvořením postavy
Moderátor: Dungeon Master
Pomoc s vytvořením postavy
Ahoj všem...
Asi tak před rokem (možná i víc) jsem zkoušel hrát NWN online (Demona, Arkhalie, Alhambrie,…). Teď po dlouhé době (nebyl čas na hraní, teď ho taky není moc, ale přece snad o něco víc :) ) bych to chtěl zkusit znova, tady na Equilibrii.
Vždycky jsem měl problém s tvorbou postavy, abych pravdu řekl, moc se neorientuju ve všech těch různých vlastnostech, odbornostech, různých rozšiřujících povoláních... Takže jsem vždycky zkončil u obyčejného bojovníka :) Za mágy apod. hrát neumím (samý kouzla, nevím co s tím), tak bych rád nemagický povolání.
Mám určitou představu, a sice nějakou kombinaci asi zloděje a lučištníka. Tedy lučištníka schopného se dobře skrývat a procházet nepozorován. Ale nevím, jak a s čím bych měl nakombinovat povolání. Můžete někdo znalejší všech vymožeností NWN poradit? Nepotřebuju polopatistický návod "na 1. lvl si vem tohle a pak tohle a pak tohle...", spíš nějaký nástin s čím začít a kam se ubírat, eventuelně co bych mohl z těch odborností potřebovat...
Jinak předpokládám, že hlavní vlastnost bude obratnost, na dalších asi až tak záležet nebude, ne? Možná síla, abych ten luk vůbec natáhl :) Samozřejmě budu muset alespoň částečně používat i zbraň zblízka, ne vždycky asi půjde použít luk, že jo (nablízko).
Takže díky moc za každou radu.
Petr
Asi tak před rokem (možná i víc) jsem zkoušel hrát NWN online (Demona, Arkhalie, Alhambrie,…). Teď po dlouhé době (nebyl čas na hraní, teď ho taky není moc, ale přece snad o něco víc :) ) bych to chtěl zkusit znova, tady na Equilibrii.
Vždycky jsem měl problém s tvorbou postavy, abych pravdu řekl, moc se neorientuju ve všech těch různých vlastnostech, odbornostech, různých rozšiřujících povoláních... Takže jsem vždycky zkončil u obyčejného bojovníka :) Za mágy apod. hrát neumím (samý kouzla, nevím co s tím), tak bych rád nemagický povolání.
Mám určitou představu, a sice nějakou kombinaci asi zloděje a lučištníka. Tedy lučištníka schopného se dobře skrývat a procházet nepozorován. Ale nevím, jak a s čím bych měl nakombinovat povolání. Můžete někdo znalejší všech vymožeností NWN poradit? Nepotřebuju polopatistický návod "na 1. lvl si vem tohle a pak tohle a pak tohle...", spíš nějaký nástin s čím začít a kam se ubírat, eventuelně co bych mohl z těch odborností potřebovat...
Jinak předpokládám, že hlavní vlastnost bude obratnost, na dalších asi až tak záležet nebude, ne? Možná síla, abych ten luk vůbec natáhl :) Samozřejmě budu muset alespoň částečně používat i zbraň zblízka, ne vždycky asi půjde použít luk, že jo (nablízko).
Takže díky moc za každou radu.
Petr
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
to je na dlouhý povídání, zloděj je nejkrásnější ale bohužel nejtěžší profese, blbě postavenej zloděj je pomalu nehratelnej
pro boj na dálku můžu doporučit mix bojovník zloděj ale moc se na to nespecializuj, zbraně na dálku sou v NWN absurdně znevýhodněný, posloužej ti v začátcích, kdy tě potvory zabíjej na jednu ránu, dál už ne
síla není lučištníkovi nanic, jedině, kdyby sehnal luk s vlastností mighty/silný ale počítám, že v tomhle světě takový nebudou
obratnost je samozřejmně primární vlastnost zloděje, ostatní už záleží hodně na tom, jak to chceš hrát
další možnost je zloděj hraničář, bude daleko lepší ve skrejvání ale zase nebude mít ty bojovníkovo extrafeaty
já osobně preferuju pojetí zloděje všeuměla, kdy obrečim ty bojový vejhody, který dává mix do hraničáře nebo bojovníka a stavim na vysoký inteligenci a velkým počtu skillpointů (při int 16 11sp každej lvl) - začátky sou fakt hnusný ale pokud se dožiješ vyšších lvlů, umí to spoustu bezva věcí a pokud mix, tak do nějaký prestižky, assassin, SD, obojí :)
moc zajímavá postava je zloděj mnich ale taky dost těžká na postavení, hlavně co se tejká balancu abilit
pro boj na dálku můžu doporučit mix bojovník zloděj ale moc se na to nespecializuj, zbraně na dálku sou v NWN absurdně znevýhodněný, posloužej ti v začátcích, kdy tě potvory zabíjej na jednu ránu, dál už ne
síla není lučištníkovi nanic, jedině, kdyby sehnal luk s vlastností mighty/silný ale počítám, že v tomhle světě takový nebudou
obratnost je samozřejmně primární vlastnost zloděje, ostatní už záleží hodně na tom, jak to chceš hrát
další možnost je zloděj hraničář, bude daleko lepší ve skrejvání ale zase nebude mít ty bojovníkovo extrafeaty
já osobně preferuju pojetí zloděje všeuměla, kdy obrečim ty bojový vejhody, který dává mix do hraničáře nebo bojovníka a stavim na vysoký inteligenci a velkým počtu skillpointů (při int 16 11sp každej lvl) - začátky sou fakt hnusný ale pokud se dožiješ vyšších lvlů, umí to spoustu bezva věcí a pokud mix, tak do nějaký prestižky, assassin, SD, obojí :)
moc zajímavá postava je zloděj mnich ale taky dost těžká na postavení, hlavně co se tejká balancu abilit
nejsem PB, ale na prvni pohled me napada klasicky bard/arcane archer. S lukem je bezkonkurence a schovavat se umi vyborne.Arto píše:Já ti můžu jenom říct " Vítej mezi námi". Postavu podle tvých představ neumím takže musíš počkat na vyjádření někoho kdo si dělá podobný kombinace.![]()
PS: Snad se ti tu bude líbit a ten čas si uděláš...
Tady v HC RP světě Equilibrie, nejvíc vytěžíš z toho, když vlastnosti, povolání, dovednosti i odbornosti budeš tvořit tak, aby se do nich co nejvíc promítala tvoje postava z hlediska jejích vlastností a dosavadního života.
Př.: Můj trpaslík při postupu na 3. lvl získal feat "Vylepšená iniciativa". Vůbec jsem nic takového neplánoval, ale jelikož se několikrát ve hře dostal do situace, kdy se s někým skoro porval, bylo logické, že se zrovna tohle naučil.
Př.: Můj trpaslík se v hospodě seznámil s nějakým člověkem, který mu ukázal několik božských kouzel. Nechal si ji nad pivem předvést, mírně se při tom ožral a druhý den (po postupu o úroveň) je uměl taky.
Tím chci říct, že nejdůležitější je snažit se co nejvíc dodržovat to, co si vymyslíš, nebo co se ti stane jako postavě. Mimo to, že je to nakonec obvykle nejzábavnější cesta, je to taky zakořeněno v pravidlech serveru http://www.equilibrie.cz/pravidla.php :
Rasa, povolání a vlastnosti postavy musí vyplývat z jejího charakteru a historie. Povolání mohou být libovolně kombinována tak, aby odrážely dosavadní život postavy. Síla, obratnost, odolnost, inteligence, moudrost a charisma musí odpovídat skutečným kladným i záporným vlastnostem postavy bez ohledu na to, zda je to užitečné ve vztahu k zvolenému povolání.
Vzhled a hlas musí být také odpovídat charakteru a historii postavy. Netradiční kombinace nejsou doporučovány, pokud ovšem nemají reálné opodstatnění vycházející z historie postavy.
Napiš kdyžtak něco víc, jak si svou postavu představuješ, odkud pochází, co už zažila, čeho chce dosáhnout apod. Buď sem, nebo mě na PM.
Dle toho, co jsi zatím napsal, bych to viděl na začátek hraničáře nebo zloděje (podle historie a povahy postavy) s dovednostmi Skrývání a Tichý pohyb a odbornostmi zaměřenými na střelbu (najdeš při výběru).
Př.: Můj trpaslík při postupu na 3. lvl získal feat "Vylepšená iniciativa". Vůbec jsem nic takového neplánoval, ale jelikož se několikrát ve hře dostal do situace, kdy se s někým skoro porval, bylo logické, že se zrovna tohle naučil.
Př.: Můj trpaslík se v hospodě seznámil s nějakým člověkem, který mu ukázal několik božských kouzel. Nechal si ji nad pivem předvést, mírně se při tom ožral a druhý den (po postupu o úroveň) je uměl taky.
Tím chci říct, že nejdůležitější je snažit se co nejvíc dodržovat to, co si vymyslíš, nebo co se ti stane jako postavě. Mimo to, že je to nakonec obvykle nejzábavnější cesta, je to taky zakořeněno v pravidlech serveru http://www.equilibrie.cz/pravidla.php :
Rasa, povolání a vlastnosti postavy musí vyplývat z jejího charakteru a historie. Povolání mohou být libovolně kombinována tak, aby odrážely dosavadní život postavy. Síla, obratnost, odolnost, inteligence, moudrost a charisma musí odpovídat skutečným kladným i záporným vlastnostem postavy bez ohledu na to, zda je to užitečné ve vztahu k zvolenému povolání.
Vzhled a hlas musí být také odpovídat charakteru a historii postavy. Netradiční kombinace nejsou doporučovány, pokud ovšem nemají reálné opodstatnění vycházející z historie postavy.
Napiš kdyžtak něco víc, jak si svou postavu představuješ, odkud pochází, co už zažila, čeho chce dosáhnout apod. Buď sem, nebo mě na PM.
Dle toho, co jsi zatím napsal, bych to viděl na začátek hraničáře nebo zloděje (podle historie a povahy postavy) s dovednostmi Skrývání a Tichý pohyb a odbornostmi zaměřenými na střelbu (najdeš při výběru).
Díky všem za úvodní názory a rady.
Ježura: jasně, tohle je v podstatě taky to, co bych chtěl, jen mám trochu obavy (teď jako hráč, ne jako postava), abych se nedostal do situace, kdy sice budu mít postavu dle RP, jejích zážitků apod., ale jinak úplně k ničemu. Přece jen, je potřeba, aby ta postava taky obstála v boji, bohužel, NWN je prostě stavěný hlavně na boj, co si budeme vykládat. A nerad bych dopadl tak, že mě přemůže kdejaký skřet :) Tím nechci říct, že chci mít nějak nabušenou postavu, taky se mi líbí myšlenka HC RP, ale prostě si myslím, že na tohle NWN není stavěný. V každém případě dám na tebe a zkusím vymyslet nějakou tu "historii postavy", která bude odrážet její vlastnosti (snad se mi to povede aspoň trochu :) ).
Teď k těm povoláním. Jak jsem říkal, moc se ve všech těch rozšířených povoláních nevyznám. V každém případě Arcane Archer pro lučištníka je asi ta správná volba. Zas photter psal, že zbraně na dálku jsou dost znevýhodněný, tak nevím. Ale zas mi nejde o PG jak jsem psal, takže by mi (teda vlastně postavě) nemělo až tak vadit, že ;)
V každém případě přivítám další názory a rady, takže klidně pište dál. Díky.
Ježura: jasně, tohle je v podstatě taky to, co bych chtěl, jen mám trochu obavy (teď jako hráč, ne jako postava), abych se nedostal do situace, kdy sice budu mít postavu dle RP, jejích zážitků apod., ale jinak úplně k ničemu. Přece jen, je potřeba, aby ta postava taky obstála v boji, bohužel, NWN je prostě stavěný hlavně na boj, co si budeme vykládat. A nerad bych dopadl tak, že mě přemůže kdejaký skřet :) Tím nechci říct, že chci mít nějak nabušenou postavu, taky se mi líbí myšlenka HC RP, ale prostě si myslím, že na tohle NWN není stavěný. V každém případě dám na tebe a zkusím vymyslet nějakou tu "historii postavy", která bude odrážet její vlastnosti (snad se mi to povede aspoň trochu :) ).
Teď k těm povoláním. Jak jsem říkal, moc se ve všech těch rozšířených povoláních nevyznám. V každém případě Arcane Archer pro lučištníka je asi ta správná volba. Zas photter psal, že zbraně na dálku jsou dost znevýhodněný, tak nevím. Ale zas mi nejde o PG jak jsem psal, takže by mi (teda vlastně postavě) nemělo až tak vadit, že ;)
V každém případě přivítám další názory a rady, takže klidně pište dál. Díky.
Neviem, ja by som to na tvojom mieste asi zacal tym rangerom cez dex a zameranie na luky, a neskor by som sa podla dotvorenej povahy postavy rozhodol, ci sa bude viac zaujimat o magiu a magicke navadzanie sipov, ci skor zakernu strelbu a viac schovavania v tieni...
Ak sa rozhodne pre magiu, tak potom (skoro) klasicka kombinacia ranger/bard/aa, ono ciste PG hrac by tam dal bojovnika, ale to bol hnus, ked sa zrazu na 8mej urovni nauci schovavat...:)
Ak sa rozhodne pre to plizenie tak ten ranger/rogue/sd, popripade ranger/ass/sd.
Ale to su len rozne moznosti, postavit sa to da samozrejme aj inak, a na tvojom mieste by som si nechal otvorenych viac moznosti...:)
Ak sa rozhodne pre magiu, tak potom (skoro) klasicka kombinacia ranger/bard/aa, ono ciste PG hrac by tam dal bojovnika, ale to bol hnus, ked sa zrazu na 8mej urovni nauci schovavat...:)
Ak sa rozhodne pre to plizenie tak ten ranger/rogue/sd, popripade ranger/ass/sd.
Ale to su len rozne moznosti, postavit sa to da samozrejme aj inak, a na tvojom mieste by som si nechal otvorenych viac moznosti...:)