Vyhrožování

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Schneck
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 6. 2008 13.58
Kontaktovat uživatele:

Vyhrožování

Příspěvek od Schneck »

Chtěl bych se zeptat, jak vlastně funguje vyhrožování.
Na fórku jsem se snažil něco najít, ale bohužel bezvýsledně takže snad je otázka namístě.
V popisku je myslím napsáno, že se použije výběrem. Zatím jsem si ale nikde ve hře nevšiml,
kde by se dalo vyhrožování použít a proto se ptám.
Jak funguje tady na EQ vyhrožování?? :clover:
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyhrožování

Příspěvek od Braenn »

Nemáš na mysli Výsměch?
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Jinak, pokud ti jde o vyhrožování jako Intimidate, to se používá automaticky při dialozích s NPC. Na EQ se ti jen nezobrazí, že když zvolíš volbu "koukej vodevřít tu bránu, hovado, neš ti dam přes dršku", tak používáš vyhrožování.

Jinak s největším úspěchem toto lze použít na PC.

A: *vytáhne meč a přiloží mu ho ke krku*
B: *zkoprní*
A: Máme dvě řešení našeho problému. Jedno jednoduché a druhé ještě snažší. Které si vybereš?

… i když bohůmžel známá je i reakce:

B: Podivejte, na todle nemám čas. Si mě zabte esli cete. Kdyš vás to baví.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

kokosak píše:Podivejte, na todle nemám čas. Si mě zabte esli cete. Kdyš vás to baví.
Heh :megalol: jednoho znám, co to takhle musel vyřešit, a to proto že přišli jeho rodiče :bigwink:
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Schneck
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 6. 2008 13.58
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyhrožování

Příspěvek od Schneck »

Braenn píše:Nemáš na mysli Výsměch?
Nene, výsměch normálně používám.

Já si myslel, že to je při rozhovoru. Tak to potom jo :smile:
K tomu co si psal kokosaku, to je pak jasný, jenže ne vždy to vyjde i kdybych měl bigézní hodnotu vyhrožování tak se někdo prostě nechytne a dopadne to jak si psal.
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

Na hráčské postavy se používá, jak už napsal Kokosák, tak že vyhrožování opravdu hraješ, stejně jako přesvědčování apod.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Schneck
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 6. 2008 13.58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schneck »

Ano, ano, já to chápu. Jenže já přemýšlím tak, že když mám několik bodíků v dovednosti vyhrožování/přesvědčování/podvádění tak to moje postava umí. A právě se občas muže stát že se druhý PC nechytne a jen mně odbyde.
Ale, tohle neřešim, chtěl jsem se zeptat jak to vlastně funguje, a už to vim! :clover: :bigwink:
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Schneck píše:Ano, ano, já to chápu. Jenže já přemýšlím tak, že když mám několik bodíků v dovednosti vyhrožování/přesvědčování/podvádění tak to moje postava umí. A právě se občas muže stát že se druhý PC nechytne a jen mně odbyde.
To se samozřejmě stát může - pokud tyto sociální skilly zahraješ špatně, neuspěješ. Stejně tak, pokud postava s kterou jednáš má averzi vůči tobě (z jakéhooliv důvodu), tak máš samozřejmě "postihy". Řešit to má smysl jen v případě, že by šlo o opravdový extrém a nebo se lze také domluvit na hodu, ovšem jestli ho bude druh strana nějak reflektovat už záleží na ní.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Schneck píše:Ano, ano, já to chápu. Jenže já přemýšlím tak, že když mám několik bodíků v dovednosti vyhrožování/přesvědčování/podvádění tak to moje postava umí. A právě se občas muže stát že se druhý PC nechytne a jen mně odbyde.
Ale, tohle neřešim, chtěl jsem se zeptat jak to vlastně funguje, a už to vim! :clover: :bigwink:
jestli se do toho chces trochu poustet do hloubky, prostuduj si tohle :

viewtopic.php?t=2717&postdays=0&postorder=asc&start=0

: )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

Schneck píše:Ano, ano, já to chápu. Jenže já přemýšlím tak, že když mám několik bodíků v dovednosti vyhrožování/přesvědčování/podvádění tak to moje postava umí. A právě se občas muže stát že se druhý PC nechytne a jen mně odbyde.
Ale, tohle neřešim, chtěl jsem se zeptat jak to vlastně funguje, a už to vim! :clover: :bigwink:
To je přesně ta chvíle, kdy se kříží statistiky postavy a hráče. Je důležité brát si jen to co dokážeš uhrát jako hráč. Například MUNI je občas celkem záběr na představivost a přestože není potřeba mít diplom z matfyzu jak tu někdo žertoval, uhrát to není sranda. V tu chvíli je ti int 18 +4 k ničemu když jí neuhraješ.

U mých postav bys například s hodem uspěl, ale jen pokud bys ho předtím doprovodil vhodným jednáním. A jeho výsledek bych počítal spíš jako bonus / postih k tvé verbální snaze, schopný zvrátit nerozhodný stav mezi "nechává chladným" / "Zastrašování má efekt"
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Schneck
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 6. 2008 13.58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schneck »

Jasný, přečteno a snad pochopeno. Něco takového jsem si chtěl přečíst, dík :yes:
Odpovědět