Spánek - jednou cca za 20 minut - Tady je to podobné - fajn, omezuje to Hit'n' run taktiku
Léčení - odpočinek na venkově = uzdraví se 1 HP/ level postavy
- odpočinek v hostinci = uzdraví se 2 HP/ level postavy
Tady se léčí několik desítek HP za spánek? Hrdina který je málem zabit se zdřímne a druhý den je jako rybička? A nač jsou tedy klerici, druidi?
Smrt - neni penalizace za smrt, postava je při statutu -10 HP přesunuta na Fugue Plane, kde musí čekat na oživení klerika, nebo do té doby než jí to bude bavit. A i když jí nějaký klerik osvobodí, tratí mnoho XP, někdy i level.
Spoustu dalších věcí...
Že je to moc drsný? Jo je to drsný, ale to je důvod proč na takových serverech hraju, protože se člověk bojí sám vystrčit nos v noci z města, dává to lidi dohromady (víc lidí - větší možnost na přežití) a powergaming je za těchto okolností takřka nemožný.
To je moje idální představa HCRP světa. Neberu vám vaší
