Taková otázka k zamyšlení
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Taková otázka k zamyšlení
Áhoj, po dlouhé době se zdám býti opět aktivním hráčem. Budou tomu 3 roky, co jsem poprvé Equilibrii spustil. Začínal jsem na EQ 2, která byla prakticky dokonalá. V té době ještě nebyl PLACOS. První postavou byl Paladin, kterému pomáhala Alkaran v té době 12. level, ale utrpěl poranění v PvP a tak jsem založil novou postavu. Trpaslíka Govana syna Thora, který mne provázel celé dva roky do onoho 12. levelu, kterým jsem teď.
Nástup EQ3, to byla revoluce, spousta nových systémů, lokací, úprav, předmětů.….a hlavně PLACOS.
A nyní ta otázka: Není PLACOS tím důvodem, proč jde většina lidí na Thalii, proč na Equilibrii nepřibývají hráči a zůstávají tu jen ti starší na epických levelech?
PLACOS je geniální systém, smekám a nemůžu uvěřit, že by se něco takovýho dalo vytvořiz....bez ironie. Možná mě teď spousta lidí sejme, ale....třeba takové začínající postavy to vůbec nemají lehké. Já zakládal trpaslíka jako lovce skřetů, ale teď....musím jít v družině minimálně o třech lidech aby se mi nesnižovalo PGR a co když je postava samotář a nechce ohrožovat ostatní, co když ho tak CHCI hrát? V loadingu na lokace je věta ať nevnucujeme svou představu hry ostatním....ale to myslím Placos dělá. je to perfektní systém ochrany, ale omezuje svobodu postav. Vždyť co se stane, když postava kácí více dřeva? Tak je dřevorubec...hráčův problém, nezahraje si, ale kácí dřevo, to on z té hry nic mít nebude.….nedá místo svojí fantazii. Když někdo loví skřety...noa? Ať je loví, tak bude zkušenější v boji. PLACOS klidně nechat....ale hodnocení postavy pomocí PGR je sprominutím zbytečnost.
Začínající postava si musí nějak vydělat aby vůbec přežila....může kutat rudu..bezva. Nakutá deset kousků, ale už má regeneraci od 7 do 2 hodin. A ta tam straší. Tak jde do hospody a komentuje vše, co dělá. Třeba otevření dveří, ale ty dveře přece otevře postava a každý to vidí, nemusí to psát do hvězdiček. Když v kutání pokračuje dál aby se uživila, hned je za špatného hráče. A myslíte, že to potěší? Každého nového hráče to omrzí. Nevidí smysl v tom, aby s postavou nejdříve naexpil 15. level a pak si teprve kupoval zbroj, když to stojí tolik času. Ano starší postavy už to mají poměrně jednoduché.….všechno mají, pak si jenzajdou na epickou výpravu, přijdou s artefakty a hurá, jdeme ke Sváčovi spravovat PGR.
Systém PLACOSU je zajímavý....ale troufám si tvrdit, že stará Equilibrie, tedy Equilibrie 2 byla legendární. Trpasličí výpravy nebraly konce. Teď se dolobrana bojí jít zastrašit skřety aby neměla nízké PGR a příště jí aspoň něco padlo z truhly.
Děkuji za pozornost Jan Havlík.
Nástup EQ3, to byla revoluce, spousta nových systémů, lokací, úprav, předmětů.….a hlavně PLACOS.
A nyní ta otázka: Není PLACOS tím důvodem, proč jde většina lidí na Thalii, proč na Equilibrii nepřibývají hráči a zůstávají tu jen ti starší na epických levelech?
PLACOS je geniální systém, smekám a nemůžu uvěřit, že by se něco takovýho dalo vytvořiz....bez ironie. Možná mě teď spousta lidí sejme, ale....třeba takové začínající postavy to vůbec nemají lehké. Já zakládal trpaslíka jako lovce skřetů, ale teď....musím jít v družině minimálně o třech lidech aby se mi nesnižovalo PGR a co když je postava samotář a nechce ohrožovat ostatní, co když ho tak CHCI hrát? V loadingu na lokace je věta ať nevnucujeme svou představu hry ostatním....ale to myslím Placos dělá. je to perfektní systém ochrany, ale omezuje svobodu postav. Vždyť co se stane, když postava kácí více dřeva? Tak je dřevorubec...hráčův problém, nezahraje si, ale kácí dřevo, to on z té hry nic mít nebude.….nedá místo svojí fantazii. Když někdo loví skřety...noa? Ať je loví, tak bude zkušenější v boji. PLACOS klidně nechat....ale hodnocení postavy pomocí PGR je sprominutím zbytečnost.
Začínající postava si musí nějak vydělat aby vůbec přežila....může kutat rudu..bezva. Nakutá deset kousků, ale už má regeneraci od 7 do 2 hodin. A ta tam straší. Tak jde do hospody a komentuje vše, co dělá. Třeba otevření dveří, ale ty dveře přece otevře postava a každý to vidí, nemusí to psát do hvězdiček. Když v kutání pokračuje dál aby se uživila, hned je za špatného hráče. A myslíte, že to potěší? Každého nového hráče to omrzí. Nevidí smysl v tom, aby s postavou nejdříve naexpil 15. level a pak si teprve kupoval zbroj, když to stojí tolik času. Ano starší postavy už to mají poměrně jednoduché.….všechno mají, pak si jenzajdou na epickou výpravu, přijdou s artefakty a hurá, jdeme ke Sváčovi spravovat PGR.
Systém PLACOSU je zajímavý....ale troufám si tvrdit, že stará Equilibrie, tedy Equilibrie 2 byla legendární. Trpasličí výpravy nebraly konce. Teď se dolobrana bojí jít zastrašit skřety aby neměla nízké PGR a příště jí aspoň něco padlo z truhly.
Děkuji za pozornost Jan Havlík.
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Ty si mi číslo
Ten PLACOS se dá přežít. Máš tam sice třeba regeneraci 7 hodin, ale podle mě ti regenerace 7hodin vydělala akorát, ne?
PLACOS podle mě po tobě nechce, abys stále seděl u Svačinky. Nemysli si, že Epic postavy mají stále placos 4+ (Doufám, že nemají teda). Jen si to musíš trochu "ošahat". Jednou hrát a pak zase hodit placos do 7hodin. Ne pořád kutat ,lootit nebo stále "svačinkařit". Konec konců na Eq přeci nejsi kvuli těmhle lootum, samotným výpravám nebo kutání. Ale jsi tu pro to HCRP. Je pravda, že PLACOS tě do určité míry omezuje.
A to proč více hráčů teď odešlo si myslím není až tolik způsobeno placosem.
Ten PLACOS se dá přežít. Máš tam sice třeba regeneraci 7 hodin, ale podle mě ti regenerace 7hodin vydělala akorát, ne?
PLACOS podle mě po tobě nechce, abys stále seděl u Svačinky. Nemysli si, že Epic postavy mají stále placos 4+ (Doufám, že nemají teda). Jen si to musíš trochu "ošahat". Jednou hrát a pak zase hodit placos do 7hodin. Ne pořád kutat ,lootit nebo stále "svačinkařit". Konec konců na Eq přeci nejsi kvuli těmhle lootum, samotným výpravám nebo kutání. Ale jsi tu pro to HCRP. Je pravda, že PLACOS tě do určité míry omezuje.
A to proč více hráčů teď odešlo si myslím není až tolik způsobeno placosem.
Neutral Good Dungeon Master
Já kutal stříbro a vydělal jsem si 15 stříbrnejch za těch 7 hodin. To není moc pro bojovníka na 5. levelu, kteý potřebuje zbroj atd, neřeknu u mnicha třeba...ten toho zas tolik nepotřebuje.
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
No důvodem mého odchodu bylo neustálé zápasení s hodnocením PGR. Ano aby někoho mohla porazit. Mám tendenci být pořád v něčem lepší a lepší a to mají i moje postavy.
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Nó, já se opravdu přídávám k Basovi. PLACOS omezuje hodně a postavy s ecpikými levely že nemají 4x +? Mají, já sám nemám epický level a moje PGR se pohybuje kolem 580+-. Nemusím dělat skoro žádné výdělečné činnosti. Vše už mám z dob, kdy Aris začínala a jen si hraju. Nemám s tím problém, ale takový bojovník, který potřebuje nejvíce výbavy aby se prorazil opravdu trpí. Příklad se stříbrem je dobrý příkladm stejně jako dřevorubec. PLACOS mějme, je dobrý, ale chtělo by mu trochu povolit šroubek v několika oblastech. A co vím, důvody proč lidi opouštějí EQ tak jsou různé, ale PLACOS mezi nimi také je.
Takže se tímto přidávám k Basovi, aby byl PLACOS pokud možnos trochu "osekán".
Takže se tímto přidávám k Basovi, aby byl PLACOS pokud možnos trochu "osekán".
Z mého pohledu to není jen v PLACOSU, nýbrž taky v DM, dřív když jsme někam šli a do hry se připletlo DM, tak už jsem si v duchu říkal "hmm tak na jaký přebooostěný potvoře chcípneme, jaký epický pasti tam hodí" a musím říct že někdy to přetrvává i dodnes, jakkoliv jsi silný, DM jsou vždycky silnější, pokud s nakouzlený budeš odkouzlený, pokud dáš pastě a čekáš na útok prošlápne ti to pavouček kterej se tam najendou objevil,nebo krysa. Prostě odjakživa jsem měl pocit že pokud hraju s DM tak mě nečeká nic než smrt. a Pak je po výpravě ztratil si řekněme 3,5 k za to že jsi umřel a od dm dostaneš 250 zkušeností za pěknou hru. Neříkám že vždycky ten kdo umře je tou obětí, někdy je prostě hráč blbej, nebo hraje blbě postavu ale určitě to není vždy. No a ještě k tomu jak si zmínil koukneš se a uvidíš placos -2 x hodin na regeneraci a řekneš si super no to byla zas výprava, expy v ři*i peníze za výbavu, lektvary a pod v ři*i mám já tohle vůbec za potřebí?
No sice jsem odbočil od původního tématu, ale hodí se to k tomu taky ne?
Jinak souhlasím i s Basem
_______________________
To zdělení ohledně DM neplatí na všechny a určitě každý ví co dělá.
No sice jsem odbočil od původního tématu, ale hodí se to k tomu taky ne?
Jinak souhlasím i s Basem
_______________________
To zdělení ohledně DM neplatí na všechny a určitě každý ví co dělá.
Jsem tu až od EQ3, první postava byla zcela špatně koncipovaná a já dostal brzy knížku "Jak zlepšit svou hru" za rýžování v řádu měďáků... než nováček pozná EQ, může být opravdu zpočátku omezován PLACOSem, než přijde na to, jak hrát - a že cesta neustálým rýžováním nevede ani k bohatství, ani k zábavě.
Teď mám tu "epickou" postavu, která tedy s PLACOSem bojuje... - a to tak, že když chce sama zkoumat místa, prostě je zkoumá dlouho... hvězdičkuji o sto šest, interaguji s prostředím, hodně se zabavím a PLACOS moc nenadává.
Co se týče Skurky - já takovou zkušenost s DM rozhodně nemám. Pokud jsem nešel hlavou proti zdi a v pravý čas rozpoznal nebezpečí, byl jsem rád, že jsem zvládl prchnout. A nebo se musela vymyslet taková taktika, kterou šlo "neporazitelného" nepřítele porazit.
Co se týče trpaslíků - když jsem rozjížděl Bolthorma, měl jsem dvě zkušenosti:
1) Stříbro střídalo hospodu a studium knih (pravda, pro bojovníka to druhé nic moc) a vydělal jsem zlatý za otočku, regenerace byla asi tři hodiny, které zpravidla s ostatními brachy byly pryč do hodiny, takže jsem to nakonec jako omezení nevnímal. Prostě jsem dal zabrat jedné žíle a pak dělal něco jiného - PLACOS tě tak v podstatě omezí (i bez brachů) na jednu šichtu (tedy do únavy) za den, což mi přijde přiměřené.
2) Dosti mi pomohli ostatní braši - tady mě vzali na zlato, tady mi půjčili... tohle v Hag Hargol docela funguje - tedy, když na brachy narazíš, momentálně jsem tam já, ale pomalu se to obrací k lepšímu (zákulisní informace).
V podstatě co se týče financí - není to ani tak o "epičnosti" postavy, jako o znalosti zdrojů.
A co se týče nepřátel, tady bych se přimlouval za jednu úpravu - skřet by neměl stát tolik PGR co ork. Skarab tolik co mumie atd. Mám ze hry pocit, že je to tak - a denní procházka po poušti s dvaceti škorpionama a deseti skarabama se z hlediska Placosu vyrovná mnohdy výpravě na skřetí zlato.
Za všechno vzpomenu hru na ostrově, kdy v podstatě osamělé postavě na ostrově nezbyde, než se jednou projít a pak osamoceně několik hodin vyčkávat v přístavu. A to kvůli pár krabům, vlkům, jezevcům a zlotřilcům. Takovéto situace ovšem nastávají i jinde a hendikepovaní jsou hlavně bojovníci, kteří se boji neumí vyhnout. Nad PLACOSem totiž jednoznačně vyhrává hide, neviditelnost a GS. Umožňuje totiž dojít na místo hlavního střetu a teprve tam PGR čerpat. A i IC je to jednoznačné - postavu už prostě nebaví mydlit se s každým vlkem a jezevcem na cestě od vodopádů k půlorkům - když ví, že na cestě zpátky tam stejně bohové vědí odkud nalezou další... pokud má jinou možnost, šáhne k ní a raději se zbytečně nevysiluje.
Teď mám tu "epickou" postavu, která tedy s PLACOSem bojuje... - a to tak, že když chce sama zkoumat místa, prostě je zkoumá dlouho... hvězdičkuji o sto šest, interaguji s prostředím, hodně se zabavím a PLACOS moc nenadává.
Co se týče Skurky - já takovou zkušenost s DM rozhodně nemám. Pokud jsem nešel hlavou proti zdi a v pravý čas rozpoznal nebezpečí, byl jsem rád, že jsem zvládl prchnout. A nebo se musela vymyslet taková taktika, kterou šlo "neporazitelného" nepřítele porazit.
Co se týče trpaslíků - když jsem rozjížděl Bolthorma, měl jsem dvě zkušenosti:
1) Stříbro střídalo hospodu a studium knih (pravda, pro bojovníka to druhé nic moc) a vydělal jsem zlatý za otočku, regenerace byla asi tři hodiny, které zpravidla s ostatními brachy byly pryč do hodiny, takže jsem to nakonec jako omezení nevnímal. Prostě jsem dal zabrat jedné žíle a pak dělal něco jiného - PLACOS tě tak v podstatě omezí (i bez brachů) na jednu šichtu (tedy do únavy) za den, což mi přijde přiměřené.
2) Dosti mi pomohli ostatní braši - tady mě vzali na zlato, tady mi půjčili... tohle v Hag Hargol docela funguje - tedy, když na brachy narazíš, momentálně jsem tam já, ale pomalu se to obrací k lepšímu (zákulisní informace).
V podstatě co se týče financí - není to ani tak o "epičnosti" postavy, jako o znalosti zdrojů.
A co se týče nepřátel, tady bych se přimlouval za jednu úpravu - skřet by neměl stát tolik PGR co ork. Skarab tolik co mumie atd. Mám ze hry pocit, že je to tak - a denní procházka po poušti s dvaceti škorpionama a deseti skarabama se z hlediska Placosu vyrovná mnohdy výpravě na skřetí zlato.
Za všechno vzpomenu hru na ostrově, kdy v podstatě osamělé postavě na ostrově nezbyde, než se jednou projít a pak osamoceně několik hodin vyčkávat v přístavu. A to kvůli pár krabům, vlkům, jezevcům a zlotřilcům. Takovéto situace ovšem nastávají i jinde a hendikepovaní jsou hlavně bojovníci, kteří se boji neumí vyhnout. Nad PLACOSem totiž jednoznačně vyhrává hide, neviditelnost a GS. Umožňuje totiž dojít na místo hlavního střetu a teprve tam PGR čerpat. A i IC je to jednoznačné - postavu už prostě nebaví mydlit se s každým vlkem a jezevcem na cestě od vodopádů k půlorkům - když ví, že na cestě zpátky tam stejně bohové vědí odkud nalezou další... pokud má jinou možnost, šáhne k ní a raději se zbytečně nevysiluje.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Já jen dodám takovou perličku... jistý rozhovor, který jsem buď s někým vedl, nebo poslouchal, ale podstatu si z toho najdete (i když to napíšu jak kdyby se bavil Nalk s Nalkem ):
A: "A co vlastně děláš za bojovníka? Jsem tě nikdy v tom Tirianu nepotkal, že bys něco prodával"
B: "Nooo nejdřív jsem kácel dříví, ale to strašně žralo Placos. Pak jsem zjistil, že jedna růže stojí víc kus nějaký borovice, tak jsem začal trhat kytky. Placos to žere docela málo, neunavíš se tak a vyděláš asi tak to samé."
A: "Si děláš prdel? Válečník, co sbírá kytky?"
B: *pokrčí rameny* "Lepší než mít BAN"
Do další diskuze se plést nebudu, už tak se obávám, že svojí přítomností v diskuzi ji mohu negativně ovlivnit
A: "A co vlastně děláš za bojovníka? Jsem tě nikdy v tom Tirianu nepotkal, že bys něco prodával"
B: "Nooo nejdřív jsem kácel dříví, ale to strašně žralo Placos. Pak jsem zjistil, že jedna růže stojí víc kus nějaký borovice, tak jsem začal trhat kytky. Placos to žere docela málo, neunavíš se tak a vyděláš asi tak to samé."
A: "Si děláš prdel? Válečník, co sbírá kytky?"
B: *pokrčí rameny* "Lepší než mít BAN"
Do další diskuze se plést nebudu, už tak se obávám, že svojí přítomností v diskuzi ji mohu negativně ovlivnit
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
No a takhle dopadají bojovníci.…...mají získávat zkušenosti v boji(zlepšovat bojové vlastnosti) a ne tím, že trhaj kytky.Nalk píše:Já jen dodám takovou perličku... jistý rozhovor, který jsem buď s někým vedl, nebo poslouchal, ale podstatu si z toho najdete (i když to napíšu jak kdyby se bavil Nalk s Nalkem ):
A: "A co vlastně děláš za bojovníka? Jsem tě nikdy v tom Tirianu nepotkal, že bys něco prodával"
B: "Nooo nejdřív jsem kácel dříví, ale to strašně žralo Placos. Pak jsem zjistil, že jedna růže stojí víc kus nějaký borovice, tak jsem začal trhat kytky. Placos to žere docela málo, neunavíš se tak a vyděláš asi tak to samé."
A: "Si děláš prdel? Válečník, co sbírá kytky?"
B: *pokrčí rameny* "Lepší než mít BAN"
Do další diskuze se plést nebudu, už tak se obávám, že svojí přítomností v diskuzi ji mohu negativně ovlivnit
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Ale tak to přesně bohům žel je.Nalk píše: A: "A co vlastně děláš za bojovníka? Jsem tě nikdy v tom Tirianu nepotkal, že bys něco prodával"
B: "Nooo nejdřív jsem kácel dříví, ale to strašně žralo Placos. Pak jsem zjistil, že jedna růže stojí víc kus nějaký borovice, tak jsem začal trhat kytky. Placos to žere docela málo, neunavíš se tak a vyděláš asi tak to samé."
A: "Si děláš prdel? Válečník, co sbírá kytky?"
B: *pokrčí rameny* "Lepší než mít BAN"
Když už by žádná úprava PLACOSu neprošla tak aspoň toto. Škorpionům se ani v neviditelenosti neskováte. Takže projít někam pouští zmamená zabití všech škorpíku, scarabů a hadů v dohledu.Aefar píše:A co se týče nepřátel, tady bych se přimlouval za jednu úpravu - skřet by neměl stát tolik PGR co ork. Skarab tolik co mumie atd. Mám ze hry pocit, že je to tak - a denní procházka po poušti s dvaceti škorpionama a deseti skarabama se z hlediska Placosu vyrovná mnohdy výpravě na skřetí zlato.
Erika - Cikánské dítko
Azrael Al-Namun - Sajjíd kmene Al-Namun
Matěj z Tirianu - Tirínský rytíř
Joachim - Shifu, "V klidu, klid, uklidni se …"
Gradush - "Žrát!"
----------------------------------------
In omnia paratus!
Azrael Al-Namun - Sajjíd kmene Al-Namun
Matěj z Tirianu - Tirínský rytíř
Joachim - Shifu, "V klidu, klid, uklidni se …"
Gradush - "Žrát!"
----------------------------------------
In omnia paratus!
O nastavení PLACOSu vím pramálo, nikdy jsem jeho působení nepocítil, ale dovedu si představit, že opravdu samotářskou postavu, může dost omezovat.
Chci vypíchnout něco jinýho a jo, bude to znít od někoho, kdo má postavu na 22. lvlu, dost pokrytecky - myslím, že všechno chceš/te mít moc brzy. Bojovník aby měl na 5. lvlu žoldáckou zbroj, pavézu z Hagu, ocelový boty, všechny prsteny, atd … podle mě tlačíš/te na pilu. Nevím, čím to je, ale lvly tu teď narůstaj hodně rychle (dost možná to je tou "injekcí" v podobě expů při posedávání, to tu dřív nebylo, systém tě odstřihl asi po pěti minutách a když se něco "nepoužilo", nenaběhl) a s tíhmle rostoucím trendem se chce pořád víc a víc.
A nech si prosím řeči o tom, že "naše epické postavy" už nic nepotřebují a proto se jim to tlachá jedna báseň. Ony ty postavy jsou tu třeba tři roky a když použiju sebe jako příklad, tak do desátého lvlu můj bojovník chodil v kožených botech, zbroji kopijníka (kopitníka, teď nevím jak to je, prostě polopancíř), mithalirským štítem a vylepšeným dl. mečem) a jo, do dnešní podoby se propracovával postupně a rád to nazvu vývojem postavy. To teď na hodně postavách postrádam.
____________
A nechci se odvolávat na časy minulé, že to bylo lepší. Bylo a nic s tím neudělám, jen jsem tam "šáhl" pro příklad.
Chci vypíchnout něco jinýho a jo, bude to znít od někoho, kdo má postavu na 22. lvlu, dost pokrytecky - myslím, že všechno chceš/te mít moc brzy. Bojovník aby měl na 5. lvlu žoldáckou zbroj, pavézu z Hagu, ocelový boty, všechny prsteny, atd … podle mě tlačíš/te na pilu. Nevím, čím to je, ale lvly tu teď narůstaj hodně rychle (dost možná to je tou "injekcí" v podobě expů při posedávání, to tu dřív nebylo, systém tě odstřihl asi po pěti minutách a když se něco "nepoužilo", nenaběhl) a s tíhmle rostoucím trendem se chce pořád víc a víc.
A nech si prosím řeči o tom, že "naše epické postavy" už nic nepotřebují a proto se jim to tlachá jedna báseň. Ony ty postavy jsou tu třeba tři roky a když použiju sebe jako příklad, tak do desátého lvlu můj bojovník chodil v kožených botech, zbroji kopijníka (kopitníka, teď nevím jak to je, prostě polopancíř), mithalirským štítem a vylepšeným dl. mečem) a jo, do dnešní podoby se propracovával postupně a rád to nazvu vývojem postavy. To teď na hodně postavách postrádam.
____________
A nechci se odvolávat na časy minulé, že to bylo lepší. Bylo a nic s tím neudělám, jen jsem tam "šáhl" pro příklad.
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
postavy: Luthor Waldenn
Zrovna tohle mě děsně na poušti štve. Když chcete hrát zkušenou postavu, která se v poušti vyzná a ví jak tam má žít, je dobrý Hidař, tak se prostě na vás ti blbí škorpioni vždycky seběhnou a to mě štvalo nejvíc, když naskočila bojová hudba. V několika lokacích tam je skvělá hudba, přidejte k tomu západ slunce a je to prostě krása. Pak přiběhne nějakej blbeček s pichlavým ocáskem. Chmm.Enesek píše:Když už by žádná úprava PLACOSu neprošla tak aspoň toto. Škorpionům se ani v neviditelenosti neskováte. Takže projít někam pouští zmamená zabití všech škorpíku, scarabů a hadů v dohledu.Aefar píše:A co se týče nepřátel, tady bych se přimlouval za jednu úpravu - skřet by neměl stát tolik PGR co ork. Skarab tolik co mumie atd. Mám ze hry pocit, že je to tak - a denní procházka po poušti s dvaceti škorpionama a deseti skarabama se z hlediska Placosu vyrovná mnohdy výpravě na skřetí zlato.
A to když takhle putujete pouští, třeba abyste si zašli pro banán, nebo něco tak, tak PGR docela trpí. (ale to kecám jen o TS co ty malý potvory mají)
Uznávám, moje nynější postava má na svůj 6. level poměrně slušnou výbavu, ale to protože má 4 zaměstnavatele....a že ty levely narůstají rychle....no hráči se víc bojí o postavy, navíc samotní nikam nechodí, jen ve skupinkách, takže tolik neumírají. Taky důvod, proč jsem trpaslíka na 12. level expil asi 9 měsíců...byl to skřetobijec, tak chtěl zahánět skřety. Bohužel často umíral. ale to už sem jindeMyslím, že všechno chceš/te mít moc brzy. Bojovník aby měl na 5. lvlu žoldáckou zbroj, pavézu z Hagu, ocelový boty, všechny prsteny, atd … podle mě tlačíš/te na pilu. Nevím, čím to je, ale lvly tu teď narůstaj hodně rychle (dost možná to je tou "injekcí" v podobě expů při posedávání, to tu dřív nebylo, systém tě odstřihl asi po pěti minutách a když se něco "nepoužilo", nenaběhl)……
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Musím plně souhlasit s Alfrayem :)
Zároveň ale druhým dechem dodávám, že Placos za zabíjení maličkých zmetků padá opravdu příliš - je to poznat například při procházce jezevčími doupaty, případně projít Tirian kanály ze severu na jih a od západu na východ. A i žití na Ostrově je z tohoto hlediska hodně problematické, protože tam se bojům a sběru nedá téměř vyhnout. Nedejbože když jste high-level a potřebujete někde vytěžit 20 zlatek na glejt :)
Pak taky placos čas od času spadne, když jde elfka kolem nějakého pytle s možným lootem a zapomene si vypnout hide, který měla, aby nemusela držet stále shift O:)) Chi.
Co se výdělku týká, opravdu to je často spíš o "levelu" hráče a jeho znalosti zdrojů. I když to z hlediska metagejmu asi moc korektní není.
A asi tu jsou opravdu trochu jiná měřítka, než někteří očekávají - bojovník na 5. levlu zbroj sice potřebuje, ale to, že na ní nemá, je správně. :) Kolem a kolem, také znám řadu bojovníků, kteří žádnou zbroj nepotřebují. Jinak tedy jak jsem již psal, mohl bych zopakovat většinu toho, co napsal Alfray.
Zároveň ale druhým dechem dodávám, že Placos za zabíjení maličkých zmetků padá opravdu příliš - je to poznat například při procházce jezevčími doupaty, případně projít Tirian kanály ze severu na jih a od západu na východ. A i žití na Ostrově je z tohoto hlediska hodně problematické, protože tam se bojům a sběru nedá téměř vyhnout. Nedejbože když jste high-level a potřebujete někde vytěžit 20 zlatek na glejt :)
Pak taky placos čas od času spadne, když jde elfka kolem nějakého pytle s možným lootem a zapomene si vypnout hide, který měla, aby nemusela držet stále shift O:)) Chi.
Co se výdělku týká, opravdu to je často spíš o "levelu" hráče a jeho znalosti zdrojů. I když to z hlediska metagejmu asi moc korektní není.
A asi tu jsou opravdu trochu jiná měřítka, než někteří očekávají - bojovník na 5. levlu zbroj sice potřebuje, ale to, že na ní nemá, je správně. :) Kolem a kolem, také znám řadu bojovníků, kteří žádnou zbroj nepotřebují. Jinak tedy jak jsem již psal, mohl bych zopakovat většinu toho, co napsal Alfray.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Spíš než o získávání zlatek mi šlo a zabíjení potvor, to tu postavu bojovníka baví A vymlátit za trpaslíka skřetí sídliště v jednom, to byla paráda.
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.
Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Vzhledem k neaktivitě WB jak v nových systémech (díky bohu), tak ve vývoji světa (bohužel) je veškerá debata o PLACOS poněkud zbytečná.
Není ani 1% šance že by se něco změnilo, takže musíš přežít hloupé nastavení a omezení PGR, PLACOSU a když jsme u toho taky postihů za smrt.
Naproti tomu přístup DM se změnil, a to radikálně obměnou týmu. Ne že by se nestalo že člověk chcípne na posílení potvor, ale už na otázku "co to jako..?" dostane odpověď, kterou může akceptovat, včetně "promiň, to jsem neodhad". Spokojenost.
Není ani 1% šance že by se něco změnilo, takže musíš přežít hloupé nastavení a omezení PGR, PLACOSU a když jsme u toho taky postihů za smrt.
Naproti tomu přístup DM se změnil, a to radikálně obměnou týmu. Ne že by se nestalo že člověk chcípne na posílení potvor, ale už na otázku "co to jako..?" dostane odpověď, kterou může akceptovat, včetně "promiň, to jsem neodhad". Spokojenost.