invisibility, hide
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
invisibility, hide
Není mi jasné jak je to na EQ s invis a hide.
Teď mě napadá že nevim, které smysly vlastně oblafnou.
Řek bych že invis zrak, jinak ostatní smysly neoblafne.´
A u hidu bych řek že všechny.
Jak to teda je?
Teď mě napadá že nevim, které smysly vlastně oblafnou.
Řek bych že invis zrak, jinak ostatní smysly neoblafne.´
A u hidu bych řek že všechny.
Jak to teda je?
Naposledy upravil(a) Ethernity dne 2. 4. 2006 17.23, celkem upraveno 1 x.
Re: invisibility, hide
V hidu se haze naslouchani proti tichymu pohybu a skryvani proti vsimavosti.ethernity píše:Není mi jasné jak je to na EQ s invis a hide.
Teď mě napadá že nevim, které smysly vlastně oblafnou.
Řek bych že invis zrak, jinak ostatní smysly neoblafne.´
A u hidu bych řek že všechny.
Jak je to teda je?
U neviditelnosti nevim, nekdo mi rikal, ze je mozne neviditelny postavy slyset, ale nejak se mi nezda, ze by to v nwn nekdy fungovalo :)
JJ je to tak, velmi vysoky listen podstatne zvysuje dosah "zahlednuti" neviditelneho …OneIceOne píše:taky nevím jak to funguje, ale zkoušeli jsme to se zlodejkou, která byla cca 20 lvl, měla maxnutej listen a spot a wisdom boost asi na 16+3 a tvrdila, že občas zahledla neviditelnou postavu poměrně daleko od sebe.
nicmene arcane invisibilisty je pole tlumici i zvuky (EQ). Bez ohledu na NWN. Sranda zacina, kdyz postava v hidu nebo invisu zacne mluvit. To si pak zacne delat uplne co chce. Nekdy nekdo ji slysi, nekdy nekdo ne.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
Jj, to sem už docela čuměl, co to dělá.Alcatraz píše:nicmene arcane invisibilisty je pole tlumici i zvuky (EQ). Bez ohledu na NWN. Sranda zacina, kdyz postava v hidu nebo invisu zacne mluvit. To si pak zacne delat uplne co chce. Nekdy nekdo ji slysi, nekdy nekdo ne.
Takže INVISIBILITY: pro zrak sem neviditelnej, ale jinak sem hmotnej, takže hmatem mě někdo nahmatá, ve sněhu dělám šlépěje, chůze dělá zvuk atd. Nablízko je možné mě vyčuchat a uslyšet - je to tušim udělaný i systémově, že sem pro ostatní nablízko průhlednej a ne neviditelnej. Pokud se zas vzdálim, tak bych chtěl abych byl zas uplně invis. T nevim jak je systémově.
A arcane invis teda tlumí i zvuky? Ale nehmotnost to není? De vyčuchat?
HIDE: Myslim že je blbost to vnímat tak, že se zloděj jen schová do stínu. Protože ono se dá schovat i tam, kde není. Takže bych to zařadil na pomezí s magií. A pravidla pro hide: pro zrak sem neviditelnej (pokud mě nepřehodí spotem) pro uši sem neslyšnej (pokud se nepohybuju a nepřehodí mě listenem). Ale sem hmotnej nebo nehmotnej? Vydávám pach? Dělám stopy v zemi? Zasáhnou mě plošný kouzla (např kouzelník nepřehodí můj hide, nevidí mě, ale vedle mě stojí cíl jeho fireballu)?
Kdo mi na to jasně odpoví tak díky.
Hmotnej ses. Invis vytvari pole magickych krystalu, ktery odrazi svetlo a drzi ostatni veci uvnitr. Nejsou slyset zvuky, kroky, mluveni (:/) Pach by taky nemel. Kdyz prijde nekdo bliz, tak nemusi zkouset rukou, ale cim bliz ses, tim vic se pole zkreslenejsi, takze kdyz stoji od kouzelnika bliz nez 2-5m, tak ho vidis (10-20m u kruhu neviditelnosti). Nehmotnost v zadnym pripade. Pokud se od kouzlnika vzdalis, tak ho zase neuvidis. Stopy ve snehu by delat mel. Vodu cerit nebude, pokud pujde pomalu a vlny se uklidni v rozpeti pole. (stopy a voda jsou moje interpretace, tak to hraju ja).ethernity píše:
Takže INVISIBILITY: pro zrak sem neviditelnej, ale jinak sem hmotnej, takže hmatem mě někdo nahmatá, ve sněhu dělám šlépěje, chůze dělá zvuk atd. Nablízko je možné mě vyčuchat a uslyšet - je to tušim udělaný i systémově, že sem pro ostatní nablízko průhlednej a ne neviditelnej. Pokud se zas vzdálim, tak bych chtěl abych byl zas uplně invis. T nevim jak je systémově.
A arcane invis teda tlumí i zvuky? Ale nehmotnost to není? De vyčuchat?
HIDE: Myslim že je blbost to vnímat tak, že se zloděj jen schová do stínu. Protože ono se dá schovat i tam, kde není. Takže bych to zařadil na pomezí s magií. A pravidla pro hide: pro zrak sem neviditelnej (pokud mě nepřehodí spotem) pro uši sem neslyšnej (pokud se nepohybuju a nepřehodí mě listenem). Ale sem hmotnej nebo nehmotnej? Vydávám pach? Dělám stopy v zemi? Zasáhnou mě plošný kouzla (např kouzelník nepřehodí můj hide, nevidí mě, ale vedle mě stojí cíl jeho fireballu)?
Kdo mi na to jasně odpoví tak díky.
HIDE je v logickych ohledech zvlastni a je na hracich, aby ho zahrali alespon trochu rozumne. Kdyz sem mel HIDE ja, tak sem v nem nikdy nemluvil. Resp. pri kazdym mluveni nahlas (ne whisper) sem se odhidoval a zase hidnul. Aby jim prislo blby, stat uprostred dne na namesti a poslouchat, jak si 2 postavy septaji, apod, proklouzavat dverma, kdyz je za sebou nekdo zavira (coz moc postav nedela). Zlodej je stale hmotny (akorat kdyz se s nim srazis, tak to v NWN nepoznas, abys ho neodhalil, je to na hraci :/). Pach vydava tak dobre, jak se zlodej dokaze schovat. OOC ho vycichat ho nemuzes, protoze jsou tu smysly SPOT a LISTEN. A jestli zvirata mohou vycenichat neco, tak maji mit vysoky SPOT a LISTEN (v obecne forme perception). Jestli zviratama neprehodis spot a listen, tak nevycenichaji. Stopy ve snehu delat budou taky. Meli by i cerit vodu, ale je to o tom, jak se dokaze pohybovat, takze je to zase na SPOT a LISTEN, jestli si toho vsimnes. Takze kdyz o nem nevis, tak si nevsimnes ani vody.
Plosny kouzla necileny (fireball, Wail, WoF) zasahnou jak postavu v invisu, tak v hidu. Plosny mireni (firebrand, chain lightening) zasahnou jen to co vidis (ani invis, ani hide). Nektery ability zasahnou vsechno. (Hail of Arrows od Arcane Archera zasahne i postavy v hidu, prestoze je nevidis).
P.S. V NWN to nejde, na EQ jo. Spat v hidu nebo v invisu mi prijde taky jako zhovadilost :)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
s tim, že hide je na pomezí magie nemůžu souhlasit - je to čistě fyzická záležitost, proto má dex modifikátor, ne int
je jenom další systémová kravina, že de odhalit přes TS
některý světy maj tohle upravený (A2, tuším, že i minaka bude mít)
zloděj v hidu není neviditelnej ale je pozorovatelem považovanej za něco jinýho, nejspíš stín něčeho
vůbec bych zvažoval úpravu TS - je to moc univerzální singlový kouzlo, který nahrazuje mnoho jinejch (třeba ultravision), dokonce některý featy (blind fight) a na svoji sílu je moc snadno dostupný (nebo ho dát na devátej kruh) - ale to už patří spíš do zlodějskýho lobbingu
je jenom další systémová kravina, že de odhalit přes TS
některý světy maj tohle upravený (A2, tuším, že i minaka bude mít)
zloděj v hidu není neviditelnej ale je pozorovatelem považovanej za něco jinýho, nejspíš stín něčeho
vůbec bych zvažoval úpravu TS - je to moc univerzální singlový kouzlo, který nahrazuje mnoho jinejch (třeba ultravision), dokonce některý featy (blind fight) a na svoji sílu je moc snadno dostupný (nebo ho dát na devátej kruh) - ale to už patří spíš do zlodějskýho lobbingu
pak se ovsem tezko vysvetluje to co nekdo v hidu dokaze delat :) jako treba projit skrz takovou postavu a nevsimnout si ji, proklouznout mezi dverma, ktery si sam otevru a zase je zavru. Odposlouchavat sepot ve dne apod. To jsou ty same "systemove" kraviny :) V dnd tyhle problemy nevznikaji.photter píše:je to čistě fyzická záležitost, proto má dex modifikátor, ne int je jenom další systémová kravina, že de odhalit přes TS
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
Ja si taky myslim, ze je to ciste skill i kdyz treba u SD uz to mozna hranici s magii. Ale jestli ti prijde divny co zlodej v hidu muze delat, predstav si predatora (ten film:), chameleona (zvire).Pigmeje (clovek)Alcatraz píše:pak se ovsem tezko vysvetluje to co nekdo v hidu dokaze delat :) jako treba projit skrz takovou postavu a nevsimnout si ji, proklouznout mezi dverma, ktery si sam otevru a zase je zavru. Odposlouchavat sepot ve dne apod. To jsou ty same "systemove" kraviny :) V dnd tyhle problemy nevznikaji.photter píše:je to čistě fyzická záležitost,
Jinak na alh to je tak že kdo byl invis a mluvil tak byl slyšet jako normálně. A kdo byl v hidu, tak ten kdo ho nespotnul, tak nic neslyšel. Takže třeba byly tři postavy, jedna hide co se bavila s druhou a ta třetí viděla postavu jak odpovídá na něco, co nebylo slyšet a mluví kamsi do větru (pak se mě ptali jestli nejsem nemocnej ).
Já osobně sem si hide představoval jako že postava neni tam kde zrovna je, ale snaží se skovat někde poblíž. Třeba když du po mostě v hidu, tak ve skutečnosti třeba visim někde pod mostem a ručkuju na druhou stranu. Eh, ale to bych zas neviděl kdo je na mostě což v NWN vidim. Blbej příklad Prostě hide je udělanej divně Jo, a to TS je dost silný, od 11 lvl sou v přímym souboji jeden na jednoho zlodějové čarodějovi pro srandu (pokud se spolíhaj na zničující sneak ze stínu...). I když vlastně on ten sneak dostanu když kouzlim... Tak až zas tak ne Ale nemůžou třeba špehovat
Já osobně sem si hide představoval jako že postava neni tam kde zrovna je, ale snaží se skovat někde poblíž. Třeba když du po mostě v hidu, tak ve skutečnosti třeba visim někde pod mostem a ručkuju na druhou stranu. Eh, ale to bych zas neviděl kdo je na mostě což v NWN vidim. Blbej příklad Prostě hide je udělanej divně Jo, a to TS je dost silný, od 11 lvl sou v přímym souboji jeden na jednoho zlodějové čarodějovi pro srandu (pokud se spolíhaj na zničující sneak ze stínu...). I když vlastně on ten sneak dostanu když kouzlim... Tak až zas tak ne Ale nemůžou třeba špehovat
No mě právě už jedno DM vstříc vyšlo a to tak, že mě pronásledovalo s vrrkem i když mě nespotnul, ani neuspěl v listen. A pronásledoval mě tak dlouho, až mě ten vrrk opravdu spotnul ….Danseur píše:Myslim, ze sam asi nikoho nevycuchas . Ale kdybys mel sebou psa tak jsem si jistej, ze ti dm vyjde vstric.ethernity píše:A co to ostatní, třeba vyčuchání hide? Pro mě sou tyhle detaily dost důležitý, jak se to na EQ RP bere.
Ale to je jen jeden z mnoha případů kolem hide/ivis, který mě naprosto zmátly...
1/ AD splhani pod mostem: jojo, ja si to taky predstavuju tak zhruba nejak podobne: schovavat se za stromy, opatrne se potichu za nekym priplizit, kdyz se nediva, lehnout si do vysoke travy atd …kolja píše: Já osobně sem si hide představoval jako že postava neni tam kde zrovna je, ale snaží se skovat někde poblíž. Třeba když du po mostě v hidu, tak ve skutečnosti třeba visim někde pod mostem a ručkuju na druhou stranu. Eh, ale to bych zas neviděl kdo je na mostě což v NWN vidim. Blbej příklad Prostě hide je udělanej divně Jo, a to TS je dost silný, od 11 lvl sou v přímym souboji jeden na jednoho zlodějové čarodějovi pro srandu (pokud se spolíhaj na zničující sneak ze stínu...). I když vlastně on ten sneak dostanu když kouzlim... Tak až zas tak ne Ale nemůžou třeba špehovat
2/ AD Zlodej vs Wiz/Sorc: hele, trosku sikovnejsi zlodej da nejdriv kouzelnikovi knockdown a zatimco se vali po zemi tak sneak …. Ty jeste sikovnejsi nejdriv ze svitku shodi kouzelnikovi boosty
AD TS: TS je velmi silny, to je fakt. Obzvlaste kdyz to kouzlicim povolanim supluje mraky bodu v ruznych skillech, popr featy, jak psal photter … Nejhorsi jsou ale itemy s perm TS.
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
vono fakt nemá cenu tahat do těchdle věcí logiku, je to udělaný nahovno ale nějak s tim musíme žít
vem si, co všechno můžeš dělat v invisu bez vyzrazení a co všechno tě bezdůvodně vykopává z hidu, všeho futrál třeba je, že bard může v invisu performovat, což dá celý partě bonusy, takže ho museli slyšet ale na listen ho jiná postava neodhalí, sebrání i položení pasti vykopne z hidu (proč ? systémová věc :(), jakýkoli kouzlo (nejenom útočný) s verbální složkou by mělo prozradit neviditelnýho mága (nebo aspoň umožnit odhalení přes listen) a spoustu dalších kravin
vem si, co všechno můžeš dělat v invisu bez vyzrazení a co všechno tě bezdůvodně vykopává z hidu, všeho futrál třeba je, že bard může v invisu performovat, což dá celý partě bonusy, takže ho museli slyšet ale na listen ho jiná postava neodhalí, sebrání i položení pasti vykopne z hidu (proč ? systémová věc :(), jakýkoli kouzlo (nejenom útočný) s verbální složkou by mělo prozradit neviditelnýho mága (nebo aspoň umožnit odhalení přes listen) a spoustu dalších kravin
Tak tak … To si myslim i ja, neviditelnost (vzhledem k tomu, ze ji umi kdejaky radoby kouzelnicek na 3 lvlu) by mela opravdu znamenat NEBYT VIDEN, nic vic … Naproti tomu GS ucini sesilatele opravdu nehmotnym se vsim vsudy …photter píše:jakýkoli kouzlo (nejenom útočný) s verbální složkou by mělo prozradit neviditelnýho mága (nebo aspoň umožnit odhalení přes listen) a spoustu dalších kravin
na druhou stranu vsechny kouzla bez verbalni slozky, by te z invisu vyhodit nemeli vubec :) a taky je to systemova vec, takze je to kvit :)photter píše:vono fakt nemá cenu tahat do těchdle věcí logiku, je to udělaný nahovno ale nějak s tim musíme žít
vem si, co všechno můžeš dělat v invisu bez vyzrazení a co všechno tě bezdůvodně vykopává z hidu, všeho futrál třeba je, že bard může v invisu performovat, což dá celý partě bonusy, takže ho museli slyšet ale na listen ho jiná postava neodhalí, sebrání i položení pasti vykopne z hidu (proč ? systémová věc :(), jakýkoli kouzlo (nejenom útočný) s verbální složkou by mělo prozradit neviditelnýho mága (nebo aspoň umožnit odhalení přes listen) a spoustu dalších kravin
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White