Chtel bych se zeptat, jak si zvolit u sve postavy DC napriklad pri skoku pres potok?
Dejme tomu, pouziju hod dvacetistranou kostkou a reknu si, ze hod 1 - 10 je pad do vody (1 by teoreticky mohla byt zlomenina ;) a 11 - 20 uspech?
Jak do toho zakomponovat modifikator, zde treba obratnosti … pokud mam treba 2 a hodim 9 … vysledek 11 … uspel jsem?
Pokud tam uplatnuji ten modifikator, je trochu neprijemne, ze jina osoba ten vysledek nezna (uvidi jen ten zakladni hod).
Jakym zpusobem pouzivate kostku vy a jak si volite DC, pripadne pri jakych situacich si hazite?
Hod kostkou
Moderátor: Dungeon Master
Kostka není modla, jak říká Labir.
DC si určíš odhadem(podle toho jak je potok široký, apod.), nebo hodem k20.
Myslim že u skoku přes potok není nutné počítat s modifikátory, skok přes potok je věc krátká a počítání s hody + součtem z ní udělá sáhodlouhou hodinu matematiky(pokud tam neni DM ktery haže za vas a mnohem rychleji, protože se mu modifikatory počitaji přimo do hodu :P )

DC si určíš odhadem(podle toho jak je potok široký, apod.), nebo hodem k20.
Myslim že u skoku přes potok není nutné počítat s modifikátory, skok přes potok je věc krátká a počítání s hody + součtem z ní udělá sáhodlouhou hodinu matematiky(pokud tam neni DM ktery haže za vas a mnohem rychleji, protože se mu modifikatory počitaji přimo do hodu :P )
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
JUNGLE MASSIVE!
...a zakladni tabulku pro ziskani predstavy jak DC urcovat mas v pravidlech D&D. jinak je to proste o praxi, ze se casem naucis "prevadet" situace na DC na prvni pohled. ale vzdy je tam nejake to subjektivni hodnoceni.IxTremist píše:DC si určíš odhadem(podle toho jak je potok široký, apod.)…
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
no v prve rade, pokud si nechces hazet, tak nemusis a treba skok pres vodu budes povazovat za automaticky uspech.slupka píše:tak to ja si radeji urcim nizsi dc, abych to lip prehodil
Je lepsi si velmi dobre rozmyslet, jestli hazet. Protoze kdyz uz ano u kazdyho skoku, tak berte ze v robe/uzky sukni se vubec tezko skace (DC-8). Ze sebou nesete 30lbs nakladu (DC-1/5lbs) a ze sebou mzuete mit veci, jako sklo, ktere pri prudkem zachazeni muze utrpet poskozeni (DC-4)
Ono skakat pres potok v NWN neni stranda. A kdovi jak sou ty potoky siroky, graficky vsechny stejne. Takze i tak skacu radsi bez hodu, napisu to do hvezdicek a obcas si namocim boty.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tenhle přístup podporuji - určit si pravděpodobnost a bez hodu provést s tím, že se to občas prostě nepovede. Hody jen minimálně, vesměs v situacích kdy není jiné zbytí nebo je záhodno se spolehnout na náhodu.Alcatraz píše:no v prve rade, pokud si nechces hazet, tak nemusis a treba skok pres vodu budes povazovat za automaticky uspech.slupka píše:tak to ja si radeji urcim nizsi dc, abych to lip prehodil
Je lepsi si velmi dobre rozmyslet, jestli hazet. Protoze kdyz uz ano u kazdyho skoku, tak berte ze v robe/uzky sukni se vubec tezko skace (DC-8). Ze sebou nesete 30lbs nakladu (DC-1/5lbs) a ze sebou mzuete mit veci, jako sklo, ktere pri prudkem zachazeni muze utrpet poskozeni (DC-4)
Ono skakat pres potok v NWN neni stranda. A kdovi jak sou ty potoky siroky, graficky vsechny stejne. Takze i tak skacu radsi bez hodu, napisu to do hvezdicek a obcas si namocim boty.
Někoho totiž OOC hody můžou rušit ve hře - klasický příklad když nějaký řečník zapáleně přesvědčuje dav o čemsi a každý z davu si najednou hodí - a hráči řečníka po výpisu 8 hlášek o hodech se může naprosto ztratit atmosféra kterou pracně navolil...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.