Oživ mrtvého/Vzkříšení debata
Moderátor: Dungeon Master
Oživ mrtvého/Vzkříšení debata
Blíži se nám ve hře pomalu první kleroši na lvl 9, kde je Oživ mrtvého. Ptám se informativně, jak bude vypadat oživení hráčským klerikem. Teď je možnost dát tam max Znovuzrozeni, kde automaticky dostanu penal za dostani se na druhou stranu a nekdo jinej me dostane do chramu, neztratim tak penal za Avatary. Ale jak to bude u kleriku? Ten tady dokáže zvednou už jak budu ležet na zemi? Tedy bez ztraty jediného bodu exp za smrt?.
Další častí této debaty směřuju k zamyšlení se nad tím, pokud to tak bude. Hovořím teď o tom, že někde někdo umře, klerik jen příjde udelá hula hula, tzv. zvedne a zas pujde dál jakoby se nic nedělo, či si zamedituje zvedne člena skupiny a jde se dál. Samo ted nehovořím o zahrání rp u hráčů, ale znáte to. Podle mě by to tak jednoduché být nemělo, znovu navrácení do života je možné, ale mělo bý to mít nějaký nadech. Aby se pakze smrti nestava fraška. Chci nadhodit o tomhle debatu, protože jsme na rp serveru, co si o tom myslíte. Koukal jsem do upravených kouzel a nic o tom jsem tam nenalezl. Myslím si, že oživení by mohlo mít nějaký zvlaštní prvky, bylo by nutno třeba nějakého předmětu na oživení, nebo třeba delsí animace pro kouzlo, kdy klerik vzívá třeba reál 1-2min boha a pak teprve oživí, třeba i nějaké riziko pro kneze, na bázi kouzla přenosu životní energie, kdyby ho to odsálo životně, unavilo, snižilo na chvili vlastnosti nebo cokoliv. O téhle úprave hovořím jen pokud se bude dát oživit mrtvola, beze ztráty exp, protože pak si přiznejme jeko hraci prestanou vic bat smrti, než teď.
Další častí této debaty směřuju k zamyšlení se nad tím, pokud to tak bude. Hovořím teď o tom, že někde někdo umře, klerik jen příjde udelá hula hula, tzv. zvedne a zas pujde dál jakoby se nic nedělo, či si zamedituje zvedne člena skupiny a jde se dál. Samo ted nehovořím o zahrání rp u hráčů, ale znáte to. Podle mě by to tak jednoduché být nemělo, znovu navrácení do života je možné, ale mělo bý to mít nějaký nadech. Aby se pakze smrti nestava fraška. Chci nadhodit o tomhle debatu, protože jsme na rp serveru, co si o tom myslíte. Koukal jsem do upravených kouzel a nic o tom jsem tam nenalezl. Myslím si, že oživení by mohlo mít nějaký zvlaštní prvky, bylo by nutno třeba nějakého předmětu na oživení, nebo třeba delsí animace pro kouzlo, kdy klerik vzívá třeba reál 1-2min boha a pak teprve oživí, třeba i nějaké riziko pro kneze, na bázi kouzla přenosu životní energie, kdyby ho to odsálo životně, unavilo, snižilo na chvili vlastnosti nebo cokoliv. O téhle úprave hovořím jen pokud se bude dát oživit mrtvola, beze ztráty exp, protože pak si přiznejme jeko hraci prestanou vic bat smrti, než teď.
Re: Oživ mrtvého/Vzkříšení debata
ta doba se neblizi. Mas svitky. A treba v DnD je za smrt tusim permanentni postih do vlastnosti. Nejaky takovy efekt myslis? :)OneIceOne píše:Blíži se nám ve hře pomalu první kleroši na lvl 9, kde je Oživ mrtvého. Ptám se informativně, jak bude vypadat oživení hráčským klerikem. Teď je možnost dát tam max Znovuzrozeni, kde automaticky dostanu penal za dostani se na druhou stranu a nekdo jinej me dostane do chramu, neztratim tak penal za Avatary. Ale jak to bude u kleriku? Ten tady dokáže zvednou už jak budu ležet na zemi? Tedy bez ztraty jediného bodu exp za smrt?.
Další častí této debaty směřuju k zamyšlení se nad tím, pokud to tak bude. Hovořím teď o tom, že někde někdo umře, klerik jen příjde udelá hula hula, tzv. zvedne a zas pujde dál jakoby se nic nedělo, či si zamedituje zvedne člena skupiny a jde se dál. Samo ted nehovořím o zahrání rp u hráčů, ale znáte to. Podle mě by to tak jednoduché být nemělo, znovu navrácení do života je možné, ale mělo bý to mít nějaký nadech. Aby se pakze smrti nestava fraška. Chci nadhodit o tomhle debatu, protože jsme na rp serveru, co si o tom myslíte. Koukal jsem do upravených kouzel a nic o tom jsem tam nenalezl. Myslím si, že oživení by mohlo mít nějaký zvlaštní prvky, bylo by nutno třeba nějakého předmětu na oživení, nebo třeba delsí animace pro kouzlo, kdy klerik vzívá třeba reál 1-2min boha a pak teprve oživí, třeba i nějaké riziko pro kneze, na bázi kouzla přenosu životní energie, kdyby ho to odsálo životně, unavilo, snižilo na chvili vlastnosti nebo cokoliv. O téhle úprave hovořím jen pokud se bude dát oživit mrtvola, beze ztráty exp, protože pak si přiznejme jeko hraci prestanou vic bat smrti, než teď.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
Re: Oživ mrtvého/Vzkříšení debata
Souhlas. Smrt musí mít svou váhu na HC RP serveru. Aby to zase ale neotrávilo kleriky, že musí někde něco shánět, že to bude nějak znáročněné.. Tak bych navrhoval, že minimální XP postih bude i za smrt, kdy dojde k oživení kouzlem. Prostě smrt je smrt, kdo byl jednou mrtvý, i když chvilku, byl mrtvý a stát se to nemělo. Váhu smrti to dodá a jak hráči hrát, tak hlavně jejich postavy se mají chovat tak, aby nezemřeli. To je jasné. A měli by se smrti vyvarovat a obávat se jí (což je IC jednoznačné), i kdyby bylo ve družině pět kleriků na 15. levelu. A podle toho hrát. Sám jsem mnohokrát viděl (ne na Eq) oživování klerikem nebo svitkem a ten klídek ooc pro hráče, že kdyžtak bude jeho postava oživena, byl očividný a hru to ovlivňovalo nejen krátkodobě.…OneIceOne píše:Blíži se nám ve hře pomalu první kleroši na lvl 9, kde je Oživ mrtvého. Ptám se informativně, jak bude vypadat oživení hráčským klerikem. Teď je možnost dát tam max Znovuzrozeni, kde automaticky dostanu penal za dostani se na druhou stranu a nekdo jinej me dostane do chramu, neztratim tak penal za Avatary. Ale jak to bude u kleriku? Ten tady dokáže zvednou už jak budu ležet na zemi? Tedy bez ztraty jediného bodu exp za smrt?.
Další častí této debaty směřuju k zamyšlení se nad tím, pokud to tak bude. Hovořím teď o tom, že někde někdo umře, klerik jen příjde udelá hula hula, tzv. zvedne a zas pujde dál jakoby se nic nedělo, či si zamedituje zvedne člena skupiny a jde se dál. Samo ted nehovořím o zahrání rp u hráčů, ale znáte to. Podle mě by to tak jednoduché být nemělo, znovu navrácení do života je možné, ale mělo bý to mít nějaký nadech. Aby se pakze smrti nestava fraška. Chci nadhodit o tomhle debatu, protože jsme na rp serveru, co si o tom myslíte. Koukal jsem do upravených kouzel a nic o tom jsem tam nenalezl. Myslím si, že oživení by mohlo mít nějaký zvlaštní prvky, bylo by nutno třeba nějakého předmětu na oživení, nebo třeba delsí animace pro kouzlo, kdy klerik vzívá třeba reál 1-2min boha a pak teprve oživí, třeba i nějaké riziko pro kneze, na bázi kouzla přenosu životní energie, kdyby ho to odsálo životně, unavilo, snižilo na chvili vlastnosti nebo cokoliv. O téhle úprave hovořím jen pokud se bude dát oživit mrtvola, beze ztráty exp, protože pak si přiznejme jeko hraci prestanou vic bat smrti, než teď.
Naposledy upravil(a) snowman dne 24. 3. 2006 14.05, celkem upraveno 1 x.
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Re: Oživ mrtvého/Vzkříšení debata
Otazkou je kolik ty svitky stojí? A uznej sám, že ve světě kdy už tvurci vymysleli třeba takove pekne kouzlo, jako je přenos životní energie u kleriku by bylo škoda nechat zakladní systém oživení … ne?Alcatraz píše:ta doba se neblizi. Mas svitky. A treba v DnD je za smrt tusim permanentni postih do vlastnosti. Nejaky takovy efekt myslis? :)OneIceOne píše:Blíži se nám ve hře pomalu první kleroši na lvl 9, kde je Oživ mrtvého. Ptám se informativně, jak bude vypadat oživení hráčským klerikem. Teď je možnost dát tam max Znovuzrozeni, kde automaticky dostanu penal za dostani se na druhou stranu a nekdo jinej me dostane do chramu, neztratim tak penal za Avatary. Ale jak to bude u kleriku? Ten tady dokáže zvednou už jak budu ležet na zemi? Tedy bez ztraty jediného bodu exp za smrt?.
Další častí této debaty směřuju k zamyšlení se nad tím, pokud to tak bude. Hovořím teď o tom, že někde někdo umře, klerik jen příjde udelá hula hula, tzv. zvedne a zas pujde dál jakoby se nic nedělo, či si zamedituje zvedne člena skupiny a jde se dál. Samo ted nehovořím o zahrání rp u hráčů, ale znáte to. Podle mě by to tak jednoduché být nemělo, znovu navrácení do života je možné, ale mělo bý to mít nějaký nadech. Aby se pakze smrti nestava fraška. Chci nadhodit o tomhle debatu, protože jsme na rp serveru, co si o tom myslíte. Koukal jsem do upravených kouzel a nic o tom jsem tam nenalezl. Myslím si, že oživení by mohlo mít nějaký zvlaštní prvky, bylo by nutno třeba nějakého předmětu na oživení, nebo třeba delsí animace pro kouzlo, kdy klerik vzívá třeba reál 1-2min boha a pak teprve oživí, třeba i nějaké riziko pro kneze, na bázi kouzla přenosu životní energie, kdyby ho to odsálo životně, unavilo, snižilo na chvili vlastnosti nebo cokoliv. O téhle úprave hovořím jen pokud se bude dát oživit mrtvola, beze ztráty exp, protože pak si přiznejme jeko hraci prestanou vic bat smrti, než teď.

Re: Oživ mrtvého/Vzkříšení debata
snowman píše:...Aby to zase ale neotrávilo kleriky, že musí někde něco shánět, že to bude nějak znáročněné...
Tak zas ten předmět může být v chrámech, mohl by něco stát, ale to je jen jeden z návrhů.
Ještě k těm svitkům, nevím kolik stojí teď ale měl by byt opravdu vzácný k nalezení či drahy na zakoupení, aby jich dobrodruzi netahali desítky v baglech.
Klerikovi by oživení mohlo odebrat nějaké životy, to kouzlo by mohlo fungovat jako konečná a nejvyšší toho kouzla přenos životní energie, a nebo vysát par lvl, protože tamto by byl zas schopnej si hned dolečit.
Ono by to mohlo vysílit i toho oživeného, kdy Oživ mrtvého by krom toho jen jednoho života dalo vžkříšenému penalizaci na atributy a byl by nesmírně unavenej. To Vzkříšení by mohlo víc ovlivnit klerika, ale vzříšenému navrátit i síly, nebyl by unavení a tak.Saiko píše:pokud chce klerik oživit někoho, musí s ním býti v partě. Dále by to mohlo klerika vysílit - přece jen je námaha někoho "dostat" zpět z druhé strany a dále u "Vzkříšení" by to bylo namáhavější. Klerik by mohl trpět třeba vysílením - snížená rychlost, atributy a musel by delší dobu meditovat.
Re: Oživ mrtvého/Vzkříšení debata
Zatím vidím (skoro) jen návrhy, jakou cenu zaplatí klerik (meditace, odpočinek, vysílení atd..) a přitom jde hlavně o to, jakou "cenu" zaplatí ten, kdo zemře. Peníze by nebyli šťastné, ale nemusíme je odsouvat úplně. Permanentní ztráta hodnoty vlastnosti by zase byla moc. Expy by byly tak akorát - akorát by to zamrzelo, ale časem je získá postava znovu (čím dřív by byla postava oživena svitkem/klerikem, tím méně by třeba tratila XP...)
Jedině tak budou smrt respektovaná dostatečně za každé situace ooc i ic
Jedině tak budou smrt respektovaná dostatečně za každé situace ooc i ic
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
a proc se bavime o vedlejsich efektech, kdyz stejne budou jen tak jakoby naoko :) Co takhle zatizit klerika prenosem zivotni sily formu ztratou xp (100xp/lvl oziveneho je tak akorat) :)OneIceOne píše:Ono by to mohlo vysílit i toho oživeného, kdy Oživ mrtvého by krom toho jen jednoho života dalo vžkříšenému penalizaci na atributy a byl by nesmírně unavenej. To Vzkříšení by mohlo víc ovlivnit klerika, ale vzříšenému navrátit i síly, nebyl by unavení a tak.
Ne dobre, ted vazne. Prijde mi smesny zatezovat klerika pri oziveni docasnymi efekty jako unavou

"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
tu ztratu exp za oživení bych klidně bral. Hovořím o vyčerpání kvuli místu úmrtí, postava někde umře. Když to bude někde na louce, kde jí kousne klíště, tak je to ok, ale co třeba v kobce. Zlodej si proplíží k hrobce a ukradne neco, potká licha a umře, liché tam stojí a co. Vytvoří se parta na záchranu, ale ni ona neni schopna toho liche zabit, pak má vyznam unava, kdy zlodej hne dpo oziveni hned nevyskoci na dve a neutece a jeste se sam zapoji do boje, jako by nic, klerik jen řekne hula hula, zvedne ho a pak pokračuje v kosení nemrtváků...taková ochrana vzívajícího klerika v místnostiplný kreatůr, to je peklíčkoAlcatraz píše:a proc se bavime o vedlejsich efektech, kdyz stejne budou jen tak jakoby naoko :) Co takhle zatizit klerika prenosem zivotni sily formu ztratou xp (100xp/lvl oziveneho je tak akorat) :)OneIceOne píše:Ono by to mohlo vysílit i toho oživeného, kdy Oživ mrtvého by krom toho jen jednoho života dalo vžkříšenému penalizaci na atributy a byl by nesmírně unavenej. To Vzkříšení by mohlo víc ovlivnit klerika, ale vzříšenému navrátit i síly, nebyl by unavení a tak.
Ne dobre, ted vazne. Prijde mi smesny zatezovat klerika pri oziveni docasnymi efekty jako unavou. Poukazuji na reseni A2, kde za oziveni svitkem/klerikem na miste byla vetsi ztrata xp nez doneseni do chramu (na druhou stranu to bylo levnejsi, takze pro lowlevely to fungovalo dobre). Za uvahu stoji upozornit, ze klerici v chramu dokazi ozivit zadarmo telo. Coz PC asi nedokazi.

Ja bych to videl na ztratu XP v rozmezi tak 1/3 az 2/3 ze ztraty pri prechodu na Druhou stranu.
A zvetseni ceremonii okolo vzkriseni se mi take libi .. to by ale pak platilo i pro kazdeho, kdo pouzije svitek.
Mozna by mohla byt zavislost levelu (vyspelosti) klerika na vysi ztraty XP a take zavislost na dobe po kterou tam dotycny lezi. Treba oziveni svitkem by pak bylo jako ta nejhorsi varianta vyspelosti klerika.
A zvetseni ceremonii okolo vzkriseni se mi take libi .. to by ale pak platilo i pro kazdeho, kdo pouzije svitek.
Mozna by mohla byt zavislost levelu (vyspelosti) klerika na vysi ztraty XP a take zavislost na dobe po kterou tam dotycny lezi. Treba oziveni svitkem by pak bylo jako ta nejhorsi varianta vyspelosti klerika.
Určitě kromě ztráty xp -ceremonie okolo jsou vítané, i ta únava a nejistota.. To je jasné..Talmarin píše:Ja bych to videl na ztratu XP v rozmezi tak 1/3 az 2/3 ze ztraty pri prechodu na Druhou stranu.
A zvetseni ceremonii okolo vzkriseni se mi take libi .. to by ale pak platilo i pro kazdeho, kdo pouzije svitek.
Mozna by mohla byt zavislost levelu (vyspelosti) klerika na vysi ztraty XP a take zavislost na dobe po kterou tam dotycny lezi. Treba oziveni svitkem by pak bylo jako ta nejhorsi varianta vyspelosti klerika.

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
*pročte to tady*
Zajímavé nápady. Osobně se mi nejvíc líbí xp postih při zvednutí svitkem pro oživovaného jakožto nějaký díl ceny při přenosu na Druhou stranu. Viděl bych to na 4/5. Postihy na klerika/čtenáře svitku nebo vyžadované rituály se mi nelíbí - tady bych to nechal na zahrání postavou.
Systémově vyžadované chování by totiž bylo značným omezením. Viděl jsem kleriky oživovat rituálem, viděl jsem oživovat modlitbou, viděl jsem oživit je pomocí kamene v puse (a někdo se jím po oživení málem zalknul
)….to by systémově vyžadovaný rituál zabil.
Zajímavé nápady. Osobně se mi nejvíc líbí xp postih při zvednutí svitkem pro oživovaného jakožto nějaký díl ceny při přenosu na Druhou stranu. Viděl bych to na 4/5. Postihy na klerika/čtenáře svitku nebo vyžadované rituály se mi nelíbí - tady bych to nechal na zahrání postavou.
Systémově vyžadované chování by totiž bylo značným omezením. Viděl jsem kleriky oživovat rituálem, viděl jsem oživovat modlitbou, viděl jsem oživit je pomocí kamene v puse (a někdo se jím po oživení málem zalknul

Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
no hlavni myslenka byla, aby slo (pak uz zrejme zadarmo) zvednout i telo, ze ktereho je uz jen mrtvola. Tu je totiz problem, ze se xp strhavaji jakmile zmacknu respawn. Takze zatimco normalne bych padleho chnapl a odplouzil se s nim pryc rekneme z krypty nekam do klidu. Tak ho muzu zvednout jedine kdyz lezi jeste na zemi, tudiz na miste a hned.Labir píše:Osobně se mi nejvíc líbí xp postih při zvednutí svitkem pro oživovaného jakožto nějaký díl ceny při přenosu na Druhou stranu. Viděl bych to na 4/5. Postihy na klerika/čtenáře svitku nebo vyžadované rituály se mi nelíbí - tady bych to nechal na zahrání postavou.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem si to tez procetl.
Moje postava je Klerik a priznam se, ze dat postih klerikovi na vlastnosti pri oziveni se mi nelibi.
Ale zase se mi libi , dat mu treba cast na odsati zivotu. Ale tohle by chtelo hodne domyslet.
Co se ztraty expu tyce u hrace (zemreleho), tak zde bych ztratu xp nedelal, krom oziveni svitkem.
Moje postava je Klerik a priznam se, ze dat postih klerikovi na vlastnosti pri oziveni se mi nelibi.
Ale zase se mi libi , dat mu treba cast na odsati zivotu. Ale tohle by chtelo hodne domyslet.
Co se ztraty expu tyce u hrace (zemreleho), tak zde bych ztratu xp nedelal, krom oziveni svitkem.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
Dobrý nápad, ale postih na expy určitě - ty jsou časem vratné a nebude se toho zneužívat nebo brát na lehčí váhu, než IC je...Rahwin píše:No neviem, ja by som skor navrhoval nutnost modlitby so symbolom boha klerika, dalej nemoznost dvihat postavu ktora ma auru prilis odlisnu od aury klerika/klerikovho boha, a ozivenej postave dal docasne postihy kym sa nevyspi...
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat